משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=407340&sid=127 כל החתיכות נחטפו תוך דקות ספורות! איזה יפה המכשיר. וממש טוב! תהנו (:
-
- 34 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
mass effect andromeda יש מישהו שלא חושב שזה משחק גרוע אפילו מאוד גרוע אני קניתי אותו ב60 יורו ואני מאוד מצטער על זה. אני לא ממליץ לאף אחד לקנות את המשחק הזה בזבזו זמן וכסף אם מישהו חושב שאני טועה ?
-
- 15 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
מאוד אהבתי את האקשן, זמן הקליע ובעיקר את העלילה האפלה. יש עוד משחקים בסגנון? (לא חייבים להיות חדשים)
-
- 16 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מה קורה וזה? (מומלץ לצפות על האיכות הכי גבוהה) תראו ולא תתחרטו. עצות ותגובות יתקבלו בשמחה רבה!
-
- 8 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
סליחה שאני פותח עוד דיון,אבל זה ממש קטסטרופלי איך לעזאזל יוצאים מDMC3????????? בתפריט הראשי אין כפתור EXIT,ושום כפתור במקלדת לא יוצא מהמשחק [ניסיתי את כולם] איך לעזאזל יוצאים??? ניסיתי גם דרך CTRL+ALT+DELETE וכמו כן דרך כפתור הSTART ודרך CTRL+ESC...אבל שום שילוב לא מצליח להוציא אותי לדסקטופ...הדרך היחידה לצאת מהמשחק זה לעשות ריסט למחשב :s05:
-
- 33 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
לרגל ליל כל הקדושים, בואו להכיר חמישה שלבים מצמררים ומלחיצים במיוחד במשחקים גדולים שנחתו עלינו ללא אזהרה מוקדמת לכתבה
-
- 12 תגובות
- 2.6k צפיות
- 1 follower
-
-
אני בד"כ בפורום חומרה באתר הזה, ולםה לא נכנסתי. בגלל שאני משתתף בקהילת פורומים אחרת, שבה כל משחק חדש מורידים, ומדברים בעיקר על ווארז, שאני לא יכתוב פה בטעות, ולמחרצ אני יגלה שחסמו אותי... אז מישהו יכול להסביר לי איך זה הולך כאן?
-
- 9 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני אנסח זאת בצורה אחרת. יש משחק מכוניות מומלץ? תודה!
-
- 25 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
;D ;D כותרת מגזימה, אבל באמת אני רוצה לדעת איזה משחקים עדכניים יכולים לתת לי בנצ'מרק מגזים על המחשב שלי, ה1900XT נחשב כרטיס תותח ואני רוצה להרגיש את הביצועים שלו! אני יודע שיש את : GRAW, OBLIVION, FEAR,COH... אבל תזרקו חופשי... אני ממש רוצה לראות סימלוצית טיסה עצבנית בסגנון ארקייד אבל אני לא מכיר. טנקס
-
- 41 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אהלן, משום מה אני לא רואה את האפשרות בחירה של מנטל בהגדרות של המשחק. ושמתי לב שלאחרונה יש לי ביצועים ירודים במשחק, למרות שגם עם DX אני אמור לקבל ביצועים טובים. בדקתי טמפרטורה בכרטיס מסך ובמעבד בזמן משחק והכל תקין, בסיבות ה60 מעלות פלוס מינוס. אני משתמש בדרייבר 14.4 והמפרט בחתימה. וד"א אצלי ההגדרות הם ללא AA. תודה מראש לעוזרים.
-
- 10 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
לצורך העניין "השנה" = 365 הימים האחרונים. משחקים שסיימתי השנה והציון שאני נותן להם: 9.5 - The Cat Lady 9 - Brothers: A Tale of Two Sons 9 - Contrast 8 - Lifeless Planet 7.5 - The Stanley Parable 6.5 - To the Moon 6 - Tomb Raider: Legend משחקים שהתחלתי לשחק ואני חושב שיש סיכוי סביר שאסיים אותם מתישהו: Prey, Bastion, Child of Light, Mind Path to Thalamus, FC3 Blood Dragon, UT3 משחקים שהתחלתי לשחק ולמרות שהייתי רוצה לסיים אותם הסיכוי שזה ייקרה כנראה די נמוך: Quake 4, Half-Life 1, Beyond Good & Evil, The Longest Journey, Euro Truck Simulator 2 משחקים שהתחלתי לשחק ואין לי כוונה לסיים: The Binding of Isaac, Paranautical Activity אגב, קניתי לפני כמה חודשים הגה לוג'יטק G27 ו…
-
- 11 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
Release date(s) PlayStation 3 / Xbox 360 July 19, 2011 Microsoft Windows September 13, 2011 [table][tr][td] [table][tr][td] [/td][td] [/td][td]Recommended System Requirements:[/td][/tr][/table] [table][tr][td] [table][tr][td] [/td][td] [/td][td] [/td][td]CPU:[/td][td]Intel Core 2 Duo 3GHz, AMD Athlon 64 X2 3Ghz or better[/td][/tr][/table] [table][tr][td] [table][tr][td] [/td][td] [/td][td] [/td][td]RAM:[/td][td]2GB for Windows XP, 3GB for Windows Vista/7 [/td][/tr][/table] [table][tr][td] [table][tr][td] [/td][td] [/td][td] [/td][td]VGA:[/td][td]Nvidia GTX 260/ATI 4870 or better[/td][/tr][/table] [table][tr][td] [table]…
-
- 20 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום אני מחפש כבר הרבה זמן יש משחק כדוריד(כמו FIFA NBA וכדומה) יש דבר כזה? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אם יש עוד משחקים תגידו אני הערוך! (אבל רק משחקים טובים) אני בנתיים אוהב הכי הרבה את MOHAA, יש הרבה ישראים שמשחקים בזה, גרפיקה טובה, סאונד איכותי, משחק פשוט בין המצבי במשחק הרגילים... החיסרון היחיד הוא שאין שרתים...
-
- 24 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אתר חדש עלה לאויר העולם לפני חודש +-. זהו האתר העברי הראשון והיחיד למשחק הפעולה הפופולארי America's Army. האתר הוקם למען הקהילה הישראלית של המשחק אשר מתפתחת מרגע לרגע. באתר תוכלו למצוא, חדשות חמות, עדכונים, הורדות, קישורים, פורומים ועוד המון הפתעות. כולם מוזמנים להכנס, להרשם (בחינם) ולהתרשם: www.AAISRAEL.com תהנו.
-
- 21 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
יאללה בואו נחייה קצת תפורום כל אחד ישים את הציוד שלו + תמונה Razer Deathadder 2013 / Razer Imperator 2012 Razer Kraken Pro 7.1 EDITION Razer BlackWidow Ultimate 2013 Razer Goliathus Speed Edition יאללה דיון אש
-
- 14 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
לא משהו שצריך להתכונן ולהשקיע בשביל כל משחק, אלא משהו שפותחים משחקים 5 דקות וזהו... אני יודע שפותחים כזה כל שנה בערך, אבל אני רוצה לדעת אם יצאו משחקים נורמאליים או שהיה משהו שפיספסתי יש הצעות?
-
- 15 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
כאן אני ואתם(אם בא לכם ) נעדכן חדשות על E3. הנה כמה דברים: theif 3 trailer: http://www.gamershell.com/download_2096.shtml קומנדוס3: http://www.gamershell.com/download_init.shtml?hellID=2116&mirror=0&a=2968871857898.52 HALO2: [ftp=ftp://ftp.vgames.co.il/vgames_new_downloads/13436/Halo2.MPG]ftp://ftp.vgames.co.il/vgames_new_downloads/13436/Halo2.MPG[/ftp] MGS3: http://www.gamershell.com/news_BMetalGearSolid3Btrailer.shtml
-
- 23 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם ! כמו שאתם שמים לב הטורניר הולך ומתקרב אז אני פותח אשכול בדיקה וסידור קבוצות (לבודדים) שמעוניינים להשתתף. ב02.03.14 אנחנו מתחילים לסדר את בתי הקבוצות אז אנא הזדרזו! כרגע השחקנים היחידים שמעוניינים להצטרף הם: 1. Gal&Gal 2. ApXix 3. taltola 4. guylederer0 5. bennash 6. MatanSar 7. dfa132 אני אשמח שתעדכנו אותי מי מכם מצא כבר קבוצה ומי לא כדי שנארגן לו קבוצה. שימו לב, כי הקבוצות שיכולות להיווצר מחלוקת היחידים הן שתי קבוצות, במידה ולא תתפקדו אחד עם השני לקבוצות אנו נחלק אתכם. אך בבקשה אשרו לנו השתתפותכם. לגבי הקבוצות שנרשמו אני צריך לדעת אם אתם עדיין כקבוצה עדכנית. ואני דורש שם לכל קבוצה כדי שנדע מי אתם ואיזה קבוצה אתם אז מי שנרשם באשכול הגדול …
-
- 10 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, בימים אלו מתקיימת תחרות כתיבת מדריכים נושאת פרסים באתר הגמדיה הלא הוא אתר הקהילה הראשון והגדול בארץ של WORLD OF WARCRAFT. מטרת התחרות היא לעודד את חברי הקהילה הישראלית במשחק לכתוב מדריכי משחק בעברית בכדי לעדכן את בסיס המידע הקיים של האתר הזמין לכולם וכך להמשיך לדחוף קדימה את קהילת השחקנים הישראלים. אז אם אתם חושבים שיש לכם מספיק ידע ומוכנים לשתף בו אחרים, אנו מזמינים אתכם להשתתף בתחרות באתר הגמדיה ואולי תזכו ב-30 ימי משחק!!!
-
- 0 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
למי שלא מכיר Eve Online הוא משחק MMO, למעשה יותר סימולציה חברתית המתרחשת בחלל בגלקסיה אחרת בה לשחקנים מותר לעשות ככל העולה על דעתם (כמעט) ואימפריות שנשלטות בידי שחקנים שולטות ביד רמה בשטחים גדולים של הגלקסיה. למעשה אם תבדקו באתרי חדשות (אפילו לא של משחקים) תוכלו לקרוא סיפורים על קרבות ענק של אלפי שחקנים בו זמנית עם נזקים בשווי של מאות אלפי דולרים. בEve אין המרה של כסף אמיתי לכסף של המשחק אבל ישאופציה לרכוש PLEX שהוא מוצר אלקטרוני המאפשר לפתוח 30 ימי מנוי למשחק ולמכור אותו לשחקנים בתוך הMarket במשחק תמורת Isk שהוא המטבע של Eve. על ידי המרה של מחיר הPLEX לIsk מבצעים את כל הערכות הנזק האסטרונומיות למשחק. בכל מקרה פרוייקט מעניין של CCP וDark Horse Comics נותן לנו ב - חינם - ג…
-
- 1 תגובה
- 2.6k צפיות
-
-
שלום חברים, שבוע שעבר התקנתי את פיפא 11, המשחק מתחיל במהירות סבירה, ולאחר כמה דקות נהיה איטי בטירוף עם עצירות לפעמים. מפרט מחשב: Operating System: Windows 7 Ultimate 32-bit Processor: Intel® Core2 CPU E6300 @ 1.86GHz Memory: 2048MB RAM Display Devices --------------- Card name: NVIDIA GeForce 7600 GT לדעתי, המפרט אמור להספיק, אבל בכל זאת עובד איטי, יש למישהו רעיון???
-
- 18 תגובות
- 2.6k צפיות
-


