משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
יש לי בבית P4 1.7 512 DDR FX-5200 וכל השאר... התקנתי את הNBA06 שם אני לוחץ על האייקון הוא פשוט נכנס אחרי 3-4 שניות הוא יוצא ללא שום הודעה!! יש לציין שכל הדרייברים מעודכנים + דיירקט9 (שאני יודע שלא מנוצל בכרטיס הזה אבל לא משנה)... מה מקור הבעיה ? אני יודע שלמשחק הזה אין דרישות גבוהות... (דרך אגב המשחק כן פועל על מחשב אחר בבית אז אין בעיה בדיסקים או משהו)... התקנה מחדש לא עוזרת..
-
- 4 תגובות
- 548 צפיות
-
-
אני נמצא בגשר והוא לא רוצה לעבור לי מה אני עושה עכשיו?
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משחק ב-fear combat ואחרי שפירמטתי את המחשב אני יכול להיכנס למשחק אבל אני לא יכול לזוז למי שיש פיתרון לבעיה אני אשמח מאוד תודה לכל העוזרים eli_Asus.
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
היתקנתי את המישחק pop3 ועדין לא עובד ורושם לי את ההודעה הזאת מישהו יכול לעזור לי ?!? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 547 צפיות
-
-
אני מחפש את החבילות המוסתרות במשחק. נאמר לי שאם השתמשת בצ'יטים חבילה אחת או שתיים נעלמות. האם יש משהו לעשות בעניין? בבקשה תעזרו לי בהקדם!!!
-
- 0 תגובות
- 547 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שאלה האם למשיהו יש אתר של שמירות אם כן שלח לי בבקשה עוד דבר מי ידע לפעל קודים ב.... Heroes Of Might And Magic 5: Hammers Of Fate אני לא יכול לעבור שלב 1 במשימות אם משיהו ידע להפעל שיגיד לי אך עושים את זה תודה על עזרה שלכם!!!
-
- 1 תגובה
- 547 צפיות
-
-
אתם חייבים לראות, משהו פשוט מדהים! http://media.worldofwarcraft.com/bc-cinematic/en_US/bc-cinematic-en.avi
-
- 0 תגובות
- 547 צפיות
-
-
שלום רב כיצד אני משנה את זוית המצלמה במישחק הזה? lord of the rings: the return of the kink תודה
-
- 0 תגובות
- 547 צפיות
-
-
בואו לערוך היכרות ראשונה (או שנייה) עם כמה מהמשחקים הגדולים ביותר שנמצאים בשלבי הכנה ממש עכשיו, לקראת השנה שבפתחלכתבה
-
- 0 תגובות
- 547 צפיות
- 1 follower
-
-
היי, אני משחק עם Cole, מפוצץ את שלושת המתקנים האלה ואז איזה גוויה תופסת אותך ואומרת Welcome to the path of souls. You will learn to give your faith, in time... כעת יש איזה קומבינציה של מקשים שצריך ללחוץ כדי להשתחרר ממנה אבל בניגוד לפעם הראשונה כשאתה נופל ואז צריך לצאת מהבור, הרצף לא מופיע על המסך כך שאני לא יודע על מה לעזאזל אני צריך ללחוץ מישהו יכול לעזור כאן? אופיר
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
הורדתי את הדמו של המשחק והפעלתי אותו על 1280X1024 שזה הכי הרבה למסך שלי ועל X6 AA שזה המרבי ביותר . בהגדרות גראפיקה המתקדמות שמתי חלק על בינוני וחלק על גבוה HIGH . המשחק רץ לי ברמה שלא האמנתי על כמעט 20 FPS והוא זז חלק . אני עם כרטיס מסך X1650PRO . כנראה שהשמועות שצריך כרטיסי גראפיקה טובים (8800GTS ומעלה ) זה שטויות.
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
אני ממליץ בחום שתפתחו שרת Counquest לשחקנים שאוהבים את המוד הזה וגם במפה קספיאן לפי דעתי זה יעזור מאוד לפתח את הקהילה !!
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
שלום לכולם, מישהוא יכול להגיד לי מה משמעות בחירת האופציה HW mouse במשחקים (למשל ב- starwars) כשאני בוחר את האופציה הזאת - משום מה העכבר שלי לא מתפקד (עכבר אופטי פשוט של microsoft). תודה מראש,
-
- 4 תגובות
- 546 צפיות
-
-
אני תקוע ב-RAINBOX SIX : VEGAS, בשלב השלישי, CRAZY DRAGON CASINO, נעלם לי משום מה הכחול הזה שמצביע לי על המקום שאליו אני צריך ללכת, אחרי שחיסלתי את הטרוריסטים בכל האולמות שקרובים להתחלה (מזה נוח להסתובב במשחק הזה עם SV-98, עם RAGING BULL ועם MP9), מה אני עושה? לאן אני הולך?
-
- 2 תגובות
- 546 צפיות
-
-
אני לא מצליח לעבור את זה http://www.img-il.com/up/ymnmeiw2wyzj.jpg מה אני אמור לעשות פה תעזרו לי בבקשה ממכם אני תקוע במשימה הזאת תעזרו עם תוכלו.
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי שינה רזולוציה מעל מה שהמסך שלו מאפשר במשחק, וכל פעם שהוא רק מפעיל את המשחק עולה לו מסך שחור.. לא הצלחנו לסדר את הבעיה, הוא מחק והתקין את המשחק מחדש ולא עזר, יש פתרון?
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
-
יש לי בעיה מוזרה ב-DREAMFALL המשחק כאילו לא שומר לי את הגדות של הפאד שלי (RUMBALE PAD2) כלומר אני מגדיר את כל הפתורים ואז רושם לי שזה נשמר אבל בפעם הבאה שאני מפעיל המשחק - הכפתורים לא עובדים!! למרות שהכוונים האנלוגים כן עובדים! למישהוא יש פיתרון???
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
היי, התקנתי את המשחק החמוד הזה היום, ניסיתי להעביר את הכסף לבחור ההוא שמחזיק לי את הכלים (שלב הראשון), אבל איך עושים את זה?? יש עלי 1500 זהב ואני רוצה להעביר אותו לתיבה...
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
-
ואי מצטער אני לא יודע אך עוד פעם נפתח הנושא כנראה אח שלי פתח מצטער..אני ישאל בדיון!
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-
-
http://img120.imageshack.us/my.php?image=87284884dg1.jpg איך אני יכול לפתור את הבעיה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-
-
שני סיראלים שמתי ואחרי שזה מתקין את המשחק אני מפעיל אותו ובתוך המשחק הוא אומר לי שהקוד ששמתי שגוי ושאני יקיש קוד אחר זה ממש מוזר שהוא נותן להתקין את המשחק עם קוד שגוי ואחרי זה שאני נכנס אליו הוא אומר לי להביא קוד אחר
-
- 2 תגובות
- 545 צפיות
-
-
מה השמות המלאים שלהם למשחקים הכי חדשים בסדרה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 545 צפיות
-
-


