משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אחרי ש ""קניתי"" את המשחק שיחקתי בו ולהפתעתי הוא משחק מצוין שלא חסר בו לאגים של פנים, מי שלא מבין אנגלית בסיסי לא לשחק בו כי יש דברים מסובכים לעשות(כאשר לוחצים על כפתור j יופיע מה צריך לעשות) אבל גם אם לא תלחצו תבינו מה צריך לעשות באנגליש. אני הרבה פעמים נעזרתי בj כי לא מובן ממש ,מה צריך לעשות שם,אבל תסתדרו) כשנפתח המשחק אני כזה מחוץ לכלא ענק ויש שם עוד שתי אסירים ונגרם לבסוף שהאסירים מדברים אם השומר ואני מסובב לו תמפרקת מאחור. אחרי כמה הריגות של שומרים אני נכנס לתוך הכלא(לא הכלא עצמו,רק המבנה,השומרים מזכירים מן רובוטים אנשים,כמו בדום 3) ואז תופסים אותי ואני מובל לתוך תא הכלא בסרטון ממש יפה! זה משימה אחת-מקסימום יקל לכם 9 דקות! אחר כך אני בתוך הלא,מכיר אנשים,הוג איזשהו …
-
- 24 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
ערב טוב לכם חובבי המרוצים, סדרת Test Drive התחילה לפני הרבה זמן עד כמה שידוע לי, אין לי אפילו מושג מתי ולצערי גם אין לי כח לבדוק. עוד לצערי אין לי שום ניסיון עם הסדרה הזאת, לכן לא אוכל לתת הקדמה ותימצות עליה אז אפנה ישר לכותר החדש. המשחק עצמו אשר מגיע על 2 דיסקים מתחיל בסרט עצבני מאוד. משאית נכנסת לחנייה תת קרקעית, ואז פורצת ממנה איזה שהיא מכונית קלאסית (לא הצלחתי לזהות איזה) במהירות רבה ונכנסת למירוץ עם שאר המכוניות ברחובות סאן פרנסיסקו כאשר ברקע יש לנו מוזיקת פאנק רועשת וצעקנית. לאחר שנגמר הסרט אנחנו מוצאים את עצמו בממשק שחור ולי בערך 2 דקות להבין איפה כל כפתור ומה עושים. אחרי שהשתלטתי על זה, החלטתי לעשות מירוץ קטן לראות איך זה. הגראפיקה לא הייתה משהו לטעמי, הרעשים של ה…
-
- 21 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
לפי מחקר עדכני, המערכת הייחודית מבית וואלב שמאפשרת למפתחים לשווק משחקים בגירסאות מוקדמות בתשלום מאופיינת במספר קטן במיוחד של כותרים שמבשילים לכדי מוצרים סופיים ורשמיים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%97%d7%a7%d7%a8-%d7%a4%d7%9c%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%94-early-access-%d7%a9%d7%9c-%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%aa%d7%a8%d7%95%d7%9e%d7%9e%d7%aa/
-
- 24 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
במשחק באקסבוקס המשחק נתקע כאשר מנסים לבעוט בדלת בקמפיין מישהו יודע אם פתרו את הבעיה הזו?
-
- 0 תגובות
- 2.9k צפיות
- 1 follower
-
-
טוב לאחר הסתבחות קטנה אני במשחק וחשבתי לשתף אותכם את דעתי. קודם כל - המשחק חייב את המשחק הראשון המלא. המשחק מגיע כתוספת, בנוסף חייב עדכון עד 1.7 לפחות. המשחק: המשחק מתחיל היכן שהראשון נגמר וחובבי המשחק יגידו שגם בשיא, בסוף המשחק אני ישבתי פשוט בהלם מהגרפיקה ומהסוף היפה שנתן לי טעם שלעוד... מפתחי המשחק יודעים את זה ולכן הם לא חסכו והחלטי להזכיר לנו: בכל מקרה לאחר שקיבלתי פלאש באק מהמשחק הראשון.. חסר סבלנות התחלתי לשחק. אני חייב לציין שכרגיל הגרפיקה מרשימה וזמני הטעינה קצרים ובכלל משחק קליל, פשוט קשה להאמין. קצת תמונות מההתחלה. אך אני שואל את עצמי שאלה...... האם בעצם זה אותה גברת בשינוי _________? גרפיקה,סאונד וקלילות המשחק..... הכל 10 השאלה האם זה אותו משחק ,…
-
- 21 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
הורדתי את המשחב למחשב מהאימיול מהקישור: ed2k://|file|PC%20Game%20GTA%20IV%20Grand%20Theft%20Auto%20IV%202008%20NEW!!!!!.iso|4330911744|F29B70EC446BB077019E6A377F163900|/ ועכשיו שאני מחלץ את הקובץ עם דימון טולס אני מקבל 2 תיקיות וקובץ נוט-פד. אחת התקייות ריקה ואילו השניה (VIDEO)מלאה בקצבים הבאים (הקבצצים הלא ברורים זה BUP, 3 כאלו יש שם ) מה עושים מפה ?
-
- 6 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעונין לבצע הזמנה מוקדמת של המשחק אבל אני מעונין לדעת האם יש אפשרות להזמין את המשחק בדולרים ולא ב יורו !? אשמח לשמוע אם מישהו הצליח להזמין בדולרים א לפחו ניסה אני יודע שאפשר לנסות להזמין דרך מזון אה"ב לתת כתובת של BUY2USA אבל אני מעדיף שלא תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
בואו נכין רשימת שחקנים כדי שנוכל לשחק Matchmaking ביחד! אני אעדכן רשימה של כולם בשביל הנוחות: שם במשחק: Deathaura שם בפורום: Brox MMR: 1700 שם במשחק: moonmage112/moses39 שם בפורום: Moon-Mage MMR: 1700/1630 שם במשחק: Danutsa שם בפורום: Soshinga שם במשחק: Jaggernaut שם בפורום: Vi שם במשחק: lesForce שם בפורום: exzt שם במשחק: Bodeshas שם בפורום: shakalakazoo שם במשחק: humi2 שם בפורום: TopNotch MMR: 1590 שם במשחק: Thristle שם בפורום: TheReaper MMR: 1700 שם במשחק: Krenson שם בפורום: KroydKrenson MMR: 1350 שם במשחק: Serenei שם בפורום: Serene שם במשחק: omgwtfhax שם בפורום: Bullet1992 MMR: 1650 שם במשחק: lostheaven שם בפורום: Vlad3
-
- 17 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
בבקשה אל תתחילו להספים למה שמישהו יקנה אבל אני רוצה למכור את הנייף שלי ועוד כמה סקינים ששווים ביחד משהו כמו 460 דולר ואני מוכר למי שגם ככה רוצה לקנות נייף\ סקינים לקנות ביותר זול במשהו כמו 400 דולר (רק הנייף שווה 400) הסקינים: http://prntscr.com/77t7vh הנייף: http://prntscr.com/77t85f האוופ: http://i.gyazo.com/03bb7655e4083709085cfb8169188bb9.gif וכעיקרון השניים האחרים פחות חשובים. סקייפ למועניינים: yaniv2627
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לרכוש את המשחק wolfenstein ii: the new colossus דרך steam, דרך האתר הרשמי שמפנה ללינק של סטים: https://wolfenstein.bethesda.net/en/order בעת הפניה לתוכנה - זה מחזיר לדף הראש של STEAM , כאילו המשחק לא קיים - גם בחיפוש. הרבה זמן לא השתמשתי בסטים, מה פספסתי? תודה עריכה: מסתבר שלא מוכרים את המשחק בארץ - בגלל הסמלים של הנאצים, למרות שאנחנו הורגים אותם במשחק.. איזה קטע....
-
- 7 תגובות
- 2.9k צפיות
- 1 follower
-
-
חיפשתי כאן את ההודעה הרשמית, mishax? יאללה מתי כולם מתאספים לקצת :2gunsfiring:
-
- 23 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
במשחק GTA האם יש אפשרות להשיג בגדים של שוטר כמו שהיה בוויס סיטי
-
- 28 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי אנשים מישהו יכול להמליץ לי על משחק הרפתקאות טוב שיצא בזמן האחרון? תודה
-
- 2 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אז היום החלטתי להעלות מתחים ולעשות OC קצת יותר גדול ל 970 G1 לפני זה הוא גם כן היה ב OC של 140 בוסט וזיכרון 450 בתוכנה של MSI עכשיו הורדתי EVGA כי יותר נוח לי איתה כמובן שלפני זה איפסתי את ההגדרות בMSI ומחקתי אותה גם כן העלתי ב EVGA מתח ל +25 והגעתי ל 200 בוסט ו 600 לזיכרון שמרתי ונכנסתי לשחק ב AC החדש ומשום מה כבר בתפריט עני על 15 FPS גם במשחק עצמו אותו דבר עכשיו לפני זה הוא עבד פיקס על 45-60FPS עם מקסימום הגדרות. אז החזרתי את ההגדרות של ה OC להגדרות יצרן ולאחר מכן נכנסתי והבעיה עדיין קיימת מחקתי את המשחק התקנתי מחדש ועדיין אותה בעיה. בשאר המשחקים כמו COD החדש ו FIFA 15 הכל עובד מעולה. מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 0 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
יש קבוצות שעוברות למשחק החדש ? אני יודע שעוד כמה ימים יצא gameplay אבל בכל זאת יש כבר תכנונים ??
-
- 18 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
Duke Nukem: Manhattan Project - משחק בסגנון קראש (ההמשך של דיוק 2). המשחק מצויד ב7 נשקים, דיוק שאוהב לקלל וגרפיקה מעולה! אתה רואה את דיוק מהצד וצריך לעבוד שלבים (למצוא מפתח ולנטרל פצצה). אני יודע שזה נשמע עלוב אבל אני התמכרתי. GTA3- השם אומר הכל! סוף סוף זה יצא לPC והורדתי את זה הל היום השני במשחק רואים את המכוניות מלמטה... יש שליטה על השחקן גם עם העכבר, יש רדיו שאפשר לצייד אותו בשירי MP3 האהובים עלינו, יש נשקים מדהימים ואפשרות ירייה גם מתוך המכונית (רק עם עוזי). בקיצור ענק!
-
- 28 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אם יש כל כך הרבה אנשים שאוהבים משחקים בסגנון דיאבלו מדוע אין משחקים חדשים?
-
- 23 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
לצערי בשנתיים האחרונות לא היה לי זמן לגיימינג ונשארתי עם HD4850-1GB כי ממש לא היה טעם לשדרג במצב כזה. שאר המפרט חזק מאוד בגלל העבודה... מתישהו בשבוע הבא באים להתארח אצלי דרדקים בני 20+ שמתים לשחק על ה-LCD-TV שלי (40 אינטש, 1920X1080) אבל האמת היא שאין לי שום משחק משנים האחרונות אני חושש, ודאי לא מותקן. לא יודע איך הם יעבירו אחרת את הזמן... אשמח להמלצות על משחקי 1st\3rd person shooters טובים שירוצו על הגדרות טובות על המסך שלי עם הכרטיס הקשיש. אפשרי גם לרדת ל-1680X1050 אבל ממש לא כברירת מחדל. רק אם מדובר באמת במשחק יוצא דופן. לא יהיה לי זמן להתחיל לקסטם BIOS, לעלות ב-OC או לבדוק למה יש ארטיפקטים אז אנא - לא למתוח את הכרטיס הקשיש שלי לקצה. אני יודע שבזמנו המועדפים עלי…
-
- 25 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
האם קיים dragon age keep פרוץ? האם יש דרך אחרת להתחיל לשחק בגרסא פרוצה של המשחק שלא במצב העולם בברירת מחדל?
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
מחפש משחקים בסגנון של עולם מטורף ועלילה מטורפת ודברים במשחק שידפקו לי את השכל וגם משחקים עם עלילה טובה ואווירה גם למחשב וגם ל ps2 משחקים כמו alice psyconats manhunt 1+2 stalker metro 2033 condemned zeno clash amnesia penumbra the void myst נ.ב. אפשר שיהיו גם מודים ל hl2
-
- 14 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אני צריך את המשחקים הכי פשוטים שיש שיראו נחמד והעיקר שיהיו כיפיים תודה לכל העוזרים
-
- 15 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
שלום, אני מתעניין לדעת אם ניתן למדוד את ה FPS בזמן משחק, לדוגמא: Wolfenstein: New Order (אבל זה תופס כמובן לכל משחק), וזאת, מבלי לפגוע באיכות. האם קיימת תוכנה מומלצת? תודה מראש אלעד
-
- 6 תגובות
- 2.9k צפיות
-


