משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
יש אפשרות להפעלת SM1.1 או 2.0 וכשאני שם 2.0 יש אפשרות להפעיל עוד אפשרויות אבל הanti aliasing נהיה DISABLE וכשאני שם 1.1 אז הanti aliasing פועל ואפשר לשים אותו על הכי גבוה. למה זה לא נותן גם SM2 וגם ANTI ALIASING? ואם כבר מדברים אז מה כדאי לי לשים: SM1.1 עם anti aliasing או SM2 בלי?
-
- 5 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום ,עד לפני כמה זמן סיפרתי לכם שקניתי את המשחק. אכשיו אני תקוע בו בשלב השני של ה FBI , אכשיו את מי צריך להרוג בשלב, כי עם אני הורג את ה FBI אז כתוב GAME OVER. ועם אני הורג את המחבלים העלה לא קורה כלום, אבל גם הFBI יורים עליי! בקיצור את מי צריך להרוג? תודה -THANKS LaZy-©BoY*
-
כשאני מנסה להתקין את הפאטץ', אחרי כמה רגעי Loading, כתוב שפאטץ' לא מזהה שהמשחק מותקן אצלי, ואני צריך להתקין בשביל לעדכן אותו (???). ראיתי שלעוד הרבה אנשים יש את הבעיה הזאת, אך לא מצאתי לה פתרון.
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה במשחק Kane & Lynch Dead Men, כל איזה 40 שניות העכבר משתגע ואני לא יכול לשלוט ככה על השחקן הוא זז לי לשניה ומשנה לי את הזוית . זה בעיה מוכרת? זה לא קרה לי בשום משחק ששיחקתי .. אשמח לקבל תשובה תודה לעוזרים !
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
יש לי את המשחק far cry מעודכן לגריסא הכי חדשה 1.32 זה דיי מרגיז אני גם ככה פרמטתי את המחשב ונמחק לי המשחקים השמורים אני מתחיל הכל מתחלה בכיף אבל אני רוצה את כל הנשקים לא למות וכו' ונסיון אחרי נסיון חיפוש אחרי חיפוש הדפסה אחרי הדפסה עקבתי אחרי ההוראות ופשוט לא מצליח !
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
הסרט האחרון שבFar Cry (זה שאחרי שגומרים את המשחק) נתקע לי בקטע אחרי שג'ק מזריק לאישתו את החיסון ורואים את האנייה שטה. אם יש מישהו שראה את זה (ואני בטוח שיש): מה קורה אחר כך בסרט (אני מניח שלא הרבה, אבל בכל זאת)?
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
-
Open the config folder in your commandos directory, then open the file JuegoVer.cfg (with something like wordpad) and change these lines: .resolution ( 1280.000000 1024.000000 ) .resolutionNTSC ( 1280.000000 1024.000000 ) Those are originally set to 800 and 600, change them to your desired resolution. While you are at it you can change these as well: .bMarketingWhenExit 0 .bLoadSaveEnable 1 .bMenusExtrasActivo 1 Their use is quite self explanatory. Additionally if you want to another difficulty make sure you have bLoadSaveEnable set to 1. That way you can create a profile (this way your settings in the options menu will be stored in a profile as well). If you want…
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
הגעתי לקטע שאני צריך להכין להלנה רומנסקי את הקוקטייל שלה שעוזר לה לשיר, כדי שהיא תוכל לבוא איתי חזרה לרומן ולשיר בשבילו כדי שאני אקח חזרה את הידיים של אוסקר. עכשיו, יש לי את הדבש, לימון, בקבוק וודקה, כוס, וכל מה שצריך שם.. אבל אין לי מושג איך להכין את הקוקטייל הזה, יש רק מעין דף כזה שאומר שתו X זה משקה מסויים ותו Y זה משקה אחר... אני לא מחפש תשובה, אם אפשר רק להגיד לי אם הכל נמצא בדף הזה ורק צריך לחשוב, או שאני צריך לדבר עם מישהו (ג'ורג' לפי מה שהבנתי) כדי לדעת את המתכון ... תודה ! שוב, בלי תשובות בינתיים חחח
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
בדיון הראשי רשום שהנושא כבר לא פעיל אני תקוע בקטע שבו ממלאים את התעלה במים ופשוט לא מבין אני מנסה לקפוץ מתי שהזווית משתנה לא עוזר אני מנסה להמשיך לרוץ לא עוזר אני מנסה להרביץ לא עוזר שאני לוחץ 1 זה מראה לי להמשיך ישר כל הזמן ועדין לא עוזר מה אני אמור לעשות?
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
שלום, התקנתי במחשב שלי את המשחק Bioshock והכל עבד כמו שצריך, נאלצתי לפרמט, לאחר הפירמוט המשחק לא עולה, ניסיתי התקנה מחדש, התקנתי את הDirectx של אוגוסט התקנתי דרייברים 162.22, 163.44, ועדיין אותה שגיאה התקנתי דרייברים ללוח אם, כרטיס קול, לא עולה מה עושים? מערכת הפעלה : Windows vista hp 64bit, המפרט שמימין תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
שלום לכולם הורדתי את המשחק Stunt Gp הורדתי את כל החלקים ועכשיו שאני מחלץ את זה זה אומר לי את הדבר הבא http://www.siz.co.il/up.php?file=jyqmzrod3uzw.jpg מה צריך לעשות ? האם יש משהו לעשות ? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
אני משחק דרך STEAM ושאני בא לשחק ולוחץ LOAD GAME הוא אומר לי שאין לי שמירות והכל ריק. אני בודק בתיקיה של ה-SAVE ב-STEAM ושם היא מלאה,עשיתי ריסט למחשב וגם זה לא עוזר.
-
- 0 תגובות
- 635 צפיות
-
-
באתר pcgames מוכרים את המשחק הראשון ב-50¤ ואת השני ב-89¤ עכשיו את החבילה של שני המשחקים ביחד הם מוכרים ב-185¤ מישהו יודע מה מיוחד בחבילה של שני המשחקים ביחד? או שאני פשוט משלם עוד 46¤ בשביל אריזה יפה?
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
hi ,i am a new player to oblivion i did one quest in town that got me few items now they have red hand over them and i cant sell them now i am guessing that this stole items and i need to go some where to sell them where can i sell them or should i just drop them ? i all so like to ask about enchant weapon use or chargs i find one and his power run out i tryed in magic and spell shops but cant find how to recharg it ...? well hope one of u can help me thx:) p.s sorry for the bad english i cant type in hebrew on this pc
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
כמה הPS3 עצמו יעלה? וכמה כל משחק.. ומחיר בארץ.. ניסתי לחפש בפורום כל אחד אומר משהו שונה..
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
קניתי מקורי בשביל לשחק ברשת !!!! בלי בעיות !!!לא אוהב בעיות !אבל למרות שזה מקורי יש בעיות אני מעל שעתיים עובר בין לובים מיתחבר למישחקים בוחר צד GDI בוחר מיקום במפה בוחר קבוצה לשחק איתם לוחץ X שאני מוכן ואז המנהל של המישחק(חדר) וכולם אומרים לי אותו דבר MUSARI U NOT CONNECT!!! ומעיפים אותי.........מזה אמור להיות אני קניתי מקורי פתחתי חשבון חוקי עשיתי את כל הצעדים שנידרשים למה זה ככה מישו מוכן להסביר? או שאוליי דילגתי על חלק יש לציין אני מישתמש עם ויסטה המשחק לא חסום בפיירוואל אני עובד עם ראוטר...אני רואה את כל החדרים ניכנס לכל התפריטים של כל המישחקים ואומרים לי אני לא מחובר ומעיפים אותי......................
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
הלכתי לבאג, הוצאתי 25 ש"ח וקניתי את העותק האחרון של Far Cry ששכב שם. באתי הביתה, הכנסתי לכונן ה- DVD ו... כלום! Windows מתעקשת שלא הכנסתי כלום לכונן. WTF? הוצאתי והכנסתי שוב, כנ"ל. בדקתי עם נרו, גם לא רואה שום דבר. נו, לפעמים משהו נתקע. איתחלתי את המחשב וניסיתי שוב. גורנישט. הכנסתי DVD אחר לאותו כונן, עובד שיגעון. לקחתי את ה- DVD לעבודה, הכנסתי לכונן שיש שם, עובד בלי בעיה. מה זה יכול להיות? מערכת הפעלה XP Pro SP2 עם כל העידכונים, כונן Nec 3550.
-
- 8 תגובות
- 635 צפיות
-
-
יש לי שאלה ובקשה אני מתחיל עם השאלה שאלה: העם השרתים ניכנסים עם המשחק ? בקשה לא אז משהו יכול לתת לי בבקשה כמה שרתים?
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
הנה טריילר פתיחה למשחק החדש שיהיה מבית Swordfish Studios. http://www.gametrailers.com/player/32738.html האמת, אין בטריילר כל חידוש אבל לפחות ייצא משהו חדש שממשיך את WIC.
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
ראיתי שה NFSMW לא סחב אצל כמה וכמה מהאנשים... אצלי הוא עובד בגרפיקה הכי גבוהה אבל בלי shadow ברגע שאני עושה shadow זה מתחיל לעבוד עם תקיעות... דרייבר חדש אמור לפתור ת'בעיה? ומה זה פילטרים , אולי זה גם אמור לעזור? תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 634 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק, אבל למה כשאני רוצה לרשום את השם שלי כדי שישמר הפרופיל אז הוא רושם לי save failed, בגלל זה אני לא יכול להתחיל לשחק. יש לי 7600 gt
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
טוב אז השאלה שלי זה אם אפשר לבטל את העייפות של השחקנים ? תודה
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
שלום, במשימה FLATLINE כאשר צריכים להוריד את פעימות הלב של Agnet Smith ע"י הזרקת הנסיוב הנסיויי לדמו-איך לעזאזל אני מזריק את זה ?? שאתה מחליף בתפריט זה לא מוציא מזרק. יש דרך אחת לחבל בגז אבל זה למישהו אחר(שהוא מכין מרק) יש עוד מישהו שכל הזמן שותה מהבקבוק אלכוהול שלו שהוא מחביא בגלובוס ואני לא מצליח לשים לו רעל בכלל יש רק תאפשרות של לסגור ולפתוח תגלובוס,ואפשר לחנוק את Agent Smith עם המשקולות שהוא מרים (אבל צריך אותו חי) .... ועוד משהו מוזר שחיסלתי את זה עם המרק וגם את SMITH עם המשקולת זה מסמן לי למעלה V אבל בתפריט OBJECTIVES זה לא הושג.מוזר. עזרה בבקשה. ד"א משחק נחמד :>.
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
האיתחול האפיזודי לעלילותיו של סוכן 47 ידרוש לכל הפחות 8GB של זכרון RAM ומעבדים עוצמתיים המשחקים המעניינים של שנת 2016 ממשיכים לזרום אלינו, ובעוד קצת פחות מחודש יגיע גם תורו של המתנקש הקירח קר הרוח והמפורסם שהופיע בחיינו לראשונה אי שם בשנת 2000, וכעת מקבל כותר Hitman מרכזי שישי שבו הוא מככב, הפעם בתצורה של פרקים במחיר מוזל אשר מיועדים להגיע אלינו מדי חודש בחצי השנה הקרובה. אז לאיזו חומרה נזדקק בכדי להנות ממשחקיות התגנבות איכותית ומאתגרת בשלבים גדולים וסבוכים יותר מאי פעם בעבר? בעמוד ה-Steam הרשמי של המשחק נחשף כי באופן מינימלי יידרשו המשתמשים לספק מעבד Core i5-2500K מרובע ליבות של אינטל או מעבד Phenom II X4 940 מרובע ליבות צנוע הרבה יותר מבית AMD, זכרון RAM בנפח …
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-


