משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
http://www.chloedykstra.com/photos/aela-the-huntress-skyrim/
-
- 0 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3242687,00.html אני קניתי בזמנו תPS1 באלף שקל כולל ציפ וזיכרון ובמחיר הזה הוא היה שווה תכסף כרגע אני מחכה שהPS2 יתקרב למחיר ה1000 שקל +ציפ כי במיקרה שהרוולושן יגיעה מאוחר או שיהיה יקר מידי בהתחלה PS2 +ציפ במחיר טוב יכול לעביר לי הרבה זמן (אני אוהב RPG בסיגנון יפני\מישחקי מכות\מירוצים\פלטפורמות וכו) טוב אני אוהב הרבה סוגי מישחקים ותסיגנונות שצינתי אין הרבה במחשב
-
- 33 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
בבקשה זה מזה דבר מגניב חובה לראות: http://irulethe.net/~neppyman/dndwho/index.html אני יצאתי Lawful Evil Human fighter mage ואני מבקש בבקשה לא להעלות פה תמונות כי זה סתם לוקח זמן פשוט תיכתבו מה יצאתם.
-
- 27 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אני לא עורך מי יודע מה אבל יצא נחמד (:
-
- 4 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
כפי שידוע לקהילה התחלנו לעשות גאטרים על בסיס יום יומי ואנחנו מעלים לכאן מנהלי הקהילה את סרטוני הטורנירים. תודה רבה לכל המשתתפים ותודה רבה לכם הקהילה שבאים ומשחקים איתנו.
-
- 2 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
איזה משחקים מתאימים לשלט ? איזה משחקים מאפשרים לשחק 2 על המחשב - יש לי 2 שלטים אלחוטיים ומתאם למחשב... תודה...
-
- 25 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
במשחק שוחרר לפני שבוע ו.... שכחתי לפרסם אותו ביניכם, זה משחק מירוץ מכוניות עם גרפיקה ופיזיקה מאוד נחמדים, אישית חשבתי שזה כל משחק מכוניות לא משהו אבל גיליתי שהוא מאוד כייפי אהבתי את החלק של המכוניות המתנגשות שווה הורדה, תהנו! :xyxthumbs: :xyxthumbs: להורדה: http://gamershell.com/download_16702.shtml
-
- 10 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום.. כשאני משחק אחרי בערך רבע שעה לפעמים יותר לפעמים פחות פתאום המסך ניהיה שחור וכל המחשב שלי נתקע, רק ריסטארט עוזר.. בהתחלה חשבתי שהכרטיס מסך מתחמם יותר מדי אס העלתי את מהירות המאוורר שיתקרר אך ללא הועיל. ברשותי מחשב חזק r9 280x i5 ככה שהמחשב הוא לא הבעיה.. שאלה נוספת בקטנה על דרך באיזה דמות עדיף לשחק? באיזה יש נשקים יותר טובים ופחות? ומה הנשק הכי טוב במשחק? או לפחות נשק מומלץ באסולט?
-
- 6 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
http://downloads.gwn.com/downloads/file.php/id/7092
-
- 27 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
לאלו מביניכם שלא מעודכנים, שוחרר הדמו של המשחק הזה, מהיוצרים של Operation Flashpoint הנוסטלגי והמצוין, המשחק אמור להוות את הממשיך הרוחני של OFP או בקצרה מדובר כאן בסימולצית לחימה מודרנית מתקדמת ביותר,ריאליזם לשמו. כרגע אני מתקין את הדמו, אני אחזור עם רשמים בהקדם. לינק להורדה: http://www.fileplanet.com/171876/170000/fileinfo/ArmA-Demo אוקי אחרי משחק קצר הרשמים שלי הם כאלו: המשחק רץ חלק לגמרי על ההגדרות הכי גבוהות, גרפיקה בהחלט מספקת אם כי לא מצוינת אבל המהות במשחק הזה היא לא בגרפיקה. המשחק ממש ממש קשה, כל מהלך צריך לתכנן מראש, שתיים שלוש פגיעות ואתם מתים, מפות ענקיות פשוט, שליטה די פשוטה בחיילים שלכם, והריאליסטיות פשוט צועקת מהמשחק הזה. רצוי לציין שסגנון משחק איטי ומחושב כ…
-
- 37 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום לכולם. בשעה טובה רכשתי gamepad חדש (לוגיט'ק F510), ואני מאוד רוצה לשחק איתו במשחקי FPS, כמו dues ex, cod וכו'.. עכשיו מאוד קשה לי לכוון לאנשים.. אילו המלצות יש לתת לאחד מתחיל בשביל להתרגל אליו? כי אני רואה ביוטיוב אנשים שמשחקים, ומשחקים יותר טוב מאשר אני עם עכבר ומקלדת. נ.ב. אני יודע שעכבר ומקלדת יותר נוח ל-FPS, אבל עדיין מאוד רוצה לשחק בזה. תודה לכם.
-
- 21 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
הוא חוגג יום הולדת ארבע בקרוב, אבל כותר העולם הפתוח הנהדר של Rockstar Games ממשיך לככב גם בימים אלה בדוחות הפיננסיים של המפיצה 2K לכתבה
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן , אתמול הרכבתי במחשב את הכרטיס מסך החדש שהזמנתי שהוא " radeon r9 270x 4gb 256 bit gddr5" אך הfps במשחק לא עלה .. המשחק הוא לא כבד בכלל ( counter strike csgo) לפני שהרכבתי את הכרטיס החדש היה לי gt 630 עם אותו fps . עם זה עוזר : יש לי מעבד i5 750 2.6hz מישהו יכול לעזור לי ? למה זה ככה?
-
- 2 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, החלטתי שאני מחרים את סדרת הפרימיום של באטלפילד, כלומר, לא רוכש חבילת פרימיום של BF4 כסוג של עונש על זה שב-DICE לא משכילים להוציא משחק שפויי. גם לאחר מס' חודשים אחרי שהמשחק יצא עדיין אני חווה מס' ניתוקים/נפילות בשרתים, חוסר יכולת להצטרפות לשרתים ועוד לא מעט בעיות. לי כבר נמאס לשלם מלא כסף על משחק מקרטע. ובאמת חבל שהסדרה הזאת נמצאת בידיים הלא נכונות... כמו שכתבתי, החלטתי לא לרכוש את הפרימיום של BF4, למרות שאני מעריץ הכי הרבה את המשחק הזה מכל שאר המשחקים. גם ככה ככל שיוצאים חבילות חדשות המפות פחות מושקעות... (ראו חבילת China Rising). את הכסף של הפרימיום עדיף שנשקיע במשחק שנקבל בו את התמורה המלאה ולא רבע תמורה.
-
- 18 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
מוכר את ה 16GB RAM למי שמעוניין אני מעדיף למכור לאנשים מוכרים להיפגש ונגמר הסיפור מי שמעוניין סטים : tovahi10 http://www.gskill.com/en/product/f3-1600c9d-16gsr זה הדגם. איזור קריות- קרית חיים
-
- 10 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
יש לי חללית שקניתי ב 33,500 ויש לה 4 תותחים של יריאות רגילות שתים אל הכנפיים שתיים בצד. השם שלא זה משהו כמו CORSAIR אני לא בטוח אולי קרוסידר. תותח גדול למלא,תותח גדול למטה,טילים,ו20 שיחזורים של מגן ושל חיים. רציתי לדעת אם כדי לימכור אותו ולכחת את זה שיש לשותפה שלי Judi (היה לי כזה) אבל זה הדרך היחידה להשיג כסף. (כי כימעת בכל הכוכבים יורים עלי ואין לי מושג איך להשיג כסף)
-
- 33 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
ממש בהתחלה הוא מתחיל להעלות את המישחק ומוציא לי את ההודעה הזו Couldn't load image 'logo_small_cod5'אני עובד עם דירקט 9C החדש ביותר ועם דרייברים חדשים לכרטיס מסך ( 7300GT ) הנקודה היא שהקובץ הזה כן נימצא במחיצת המישחק.... מישהו יודע למה זה קורה ? הינה מה שמופיעה לי בחלון ההעלעת המישחק כשזה נעצר ----- Initializing Renderer ---- execing ragdoll.cfg from disk ----- Client Initialization ----- ----- Client Initialization Complete ----- Trying SMP acceleration... ...succeeded. ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 3.0 Vertex shader version is 3.0 Shader model 2.0 code path is available. Shader model 3.0 code path is available. Using Shader m…
-
- 1 תגובה
- 2.9k צפיות
-
-
הנה לינק להורדה: http://www.gamershell.com/download_20852.shtml השרתים דיי מלאים...
-
- 26 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
אם למישהו יש את הקוד התקנה של המשחק...שיכתוב לי אותו בבקשה... תודה.
-
- 14 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
איך אני נפטר מהמשטרות בgta 3? הבנתי שיש מקום מסוים שאם הולכים אליו אז השוטרים כבר לא עוקבים אחריך, זה נכון?
-
- 20 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
זה כבר ממש מתיש העניין הזה. חשבתי שמתישהו אגיע לנשק שהורג ביריה אחת בחזה (לא ברגל!) אבל גם עכשיו עם ה SR61 אני משאיר אותם עם 5-30 כח. יש לי מלא הריגות עם האקדח רק בשביל לסיים הריגות אבל אם אתה רחוק ממנו זה לא באמת עוזר. אז הנה התרחיש שקורה לי 90% מהפעמים : - יורה על מישהו מרחוק > מפספס > הוא שומע את הירייה ובורח. -יורה על מישהו מרחוק > פוגע - הוא לא מת > הוא שם לב ובורח. אם זה לא בראש, זה כמעט אף פעם לא הריגה. אם השחקן תוך כדי ריצה, כמעט בלתי אפשרי לפגוע להם בראש ממרחק מסויים! שחקתי עם Assault - כל כך יותר קל שזה מעצבן!! אני הורג אנשים עם 3 כדורים לחזה, בורסט קצר.. בלי לפתוח כוונת בלי כלום.. אם פספסתי יש לי עוד 9 בורסטים של 3 כדי להרוג אותו. זה לא משנה הרב…
-
- 13 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
נתקעתי בשלב אני חושב האחרון ב FARCRY במשימה אומרים לי להגן על הבחורה אני מתקרב אליה וכלום לא קורה אני לוחץ על USE והיא רק מסתובבבת בחדר מה צריך לעשות????? http://www.fresh.co.il/dcforum/ComputerGames/22208.html
-
- 22 תגובות
- 2.9k צפיות
-


