משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אני מאוד אהבתי את המשחק האחרון Resident Evil 4 הפעם לוקחים אותנו לאפריקה ,הגרפיקה הרבה יותר מציאותית מקווה שתוך זמן קצר נקבל גם גירסה ל PC טיזר: http://www.gamevideos.com/video/id/9984
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
מה דרישות המערכת של המשחק Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
זה מה שצריך לעשות: Unzip into C:\Documents and Settings\[insert Name Here]\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Maps\ בתיקיה של C&C יש גם MAPS וגם MAPS PREVIEWS ניסיתי לשים את המפות בשניהם והם לא מופיעות במשחק מה עושים??? תודה רבה..
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי לאחרונה כ.מסך חדש 8800GT ומאז הורדתי מס' משחקים וכולם עובדים מצויין פרט לבעיה אחת שנתקלתי בה גם בCrysis וגם בAssassin's Creed בזמן ה tutorial בשני המשחקים אני מקבל ריבוע ריק או אייקון במקום המקש לביצוע הפעולה וכך נוצר מצב שאני לא יכול לדעת באילו מקשים אני צריך להשתמש. במקרה של Crysis כבר ניחשתי את המקשים אבל הבעיה חזרה על עצמה גם בה בAssassin's Creed צילום מסך http://img95.imageshack.us/my.php?image=24126856uu5.jpg אודה לכם אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
אני מנסה לשנות במשחק את הCONTROLERS ואני לא מוצא אפשרות כזאתי. מישהו יודע איך משנים אותם ?!
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
מה הדרישות מערכת של קרייסיס? הוא יצא כבר בארץ? כי ראיתי כבר באתרי ווארז שהוא רץ... וכמה הוא יעלה בערך למחשב כשהוא יגיע? ;D
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
צריך עזרה. מחפש משחק אסתרטגיה למשחק ברשת שלו ידרוש CD KEY ושיהיה טוב אם גרפיקה ממוצאת. תודה...
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום! אני תקוע פה: http://i15.photobucket.com/albums/a387/GbeTech/Other/Tomb2.jpg http://i15.photobucket.com/albums/a387/GbeTech/Other/Tomb1.jpg דרך אגב, מישהו מצא מדריך WALKTHROUGH למשחק? חיפשתי ב GAMEFAQS וגם ב IGN ולא ממש מצאתי :-\ תודה!
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
אני משחק בLAN מול אח שלי במחשב השני. זה די מהנה אך לאחר זמן זה כבר נהיה משעמם כי המפות גדולות מדיי בשביל אחד על אחד... רציתי לדעת אם אפשר [כמו בקואנטר סטרייק] להוסיף בוטים למשחק שיהיה יותר מעניין. תודה מראש לעוזרים...
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
אתם מכירים תרגילים אשר רלוונטים למשחק עצמו ולא לתחרות ההטבעות? כגון: שחקני היריב עושים פעמים רבות קרוס אובר מהיר במקום. איך עושים את זה? כשאתה עם הכדור ליד הסל מדי פעם המשחק עושה כל מיני תנועות עם הגוף להטעיה, האם זה סתם קורה לפעמים או שיש שיטה גם לזה? אני ישמח לדעת איך עושים את אלה ועוד הצעות...
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
התקנתי אותו וכשאני מתחיל לשחק יש מסך שחור ושומעים רק סאונד. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
היתקנתי את המישחק אחרי ההוראות שב NAFO ועדין לא עובד ורושם לי את ההודעה הזאת מישהו יכול לעזור לי ?!? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך Radeon 9700Pro של HERCULES, אני משחק בMERCEDES BENZ משחק מרוצים כאשר אני עושה לפרוש מהמירוץ יש מסך כחול (המסך של XP מתי שיש בעיה במשהו) ולא כתוב כלום! פשוט אי אפשר לעשות כלום מלבד ריסטרט. מה לעשות??
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
המשחק עף בחזרה לווינדוס במקרה הטוב, ומאתחל את המחשב במקרה הרע... וגם אי אפשר להעלות משחק ששמרתי (עף החוצה). המחשב מספיק חזק והדרייברים מעודכנים. ממה שהספקתי לשחק די נהניתי, ואפילו התקנתי את heroes 3 המצוין שוב. מישהו עוד נתקל בבעיה הזו? האם ידוע על עידכון לדמו שאמור לצאת בקרוב (יש לי את גירסת 0.9)?
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום! ממישהו מכיר את הפורטים של המשחק פיפא 2007 או דרך לפתוח את הפורטים של המשחק בלי לדעת אותם?
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
כמה נשקים חמים יש במשחק החדש? לפי מה שאני רואה מדובר בכ 4 סוגים בסה"כ. במשחקים לפחות הראשון והשני היו דיי הרבה סוגים של נשקים חמים.
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום. כבר הרבה זמן אני חושב על שדרוג שבעצם המטרה היחידה של השדרוג היא רק כדי שמשחקים יפעלו אצלי בצורה טובה. אבל גם חשבתי שלמה לי באמת להוציא הרבה כסף ולעשות שדרוג ממש רציני אם המשחקים עובדים אצלי ככה ככה ואני לא כזה גיימר רציני שחייב תגרפיקה הכי טובה כאילו אם אני משחק במשחק של שנת 2006 על אפשרויות גרפיקה בינוניות כמו ב-2004 אז זה בסדר מבחינתי. השאלה שלי היא האם אני חייב שדרוג על מנת לשחק במשחקים כמו: NBA Live 2006, Fifa soccer 2006, Hitman blood money, Scarface, Lotr battle of middle earth, need for speed underground 2........ המפרט שלי הוא: מעבד - Intel Pentium 4 2.4 pga448 זכרון - 512ram כרטיס מסך - geforce fx5200 128mb. תודה לכל מי שיעזור!
-
- 5 תגובות
- 637 צפיות
-
-
קרה לכם שבאמצע המשחק יצא לDESKTOP עם הודעת שגיאה? הנה הפיתרון: כפתור ימני על המחשב שלי מאפיינים \ properties הולכים לכרטסת "מתקדם" \ Advanced לוחצים על "הגדרות" \ Settings באופציה של "בביצועים" \ Performance עוברים לכרטסת "מתקדם" \ Advanced והולכים ל"זיכרון ווירטואלי" \ Virtual memory ולוחצים על "שנה" \ Change משנים את ה"זיכרון המקסימלי" \ Maximum size ל1500 או 1000 לוחצים על Set,ואז OK וזהו המשחק לא יצא יותר *אגב אפילו מחשבים עם 256 RAM יכולים לשחק במשחק הנפלא הזה ללא בעיות [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
בוקר טוב , רכשתי את החבילת תוספת דרך EA LINK , קיבלתי הודעה על אישור הקנייה ולינק להורדה , לאחר ההתקנה ובהפעלה של מפה כלשהי מהחבילת תוספת אני נתקל בהודעת שגיאה שאומרת שכדי לשחק במפה הזאת אני צריך את חבילת התוספת שכבר קניתי , משום מה המערכת לא מזהה שקניתי את החבילה והיא כבר מותקנת ... מישהו נתקל בבעיה דומה ?
-
- 1 תגובה
- 637 צפיות
-
-
אני מתכוון למשחק האסטרטגיה .אם אתה באמת שחקן חזק ..אגב אני יודע איך לשחק ברשת כי שחקתי אם הרבה ככה שאין מה להסתבך רק תרשום את האי סי שלך ואני יכנס אליך
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
בטוטריאל מוסבר שצריך ללחוץ על המקש "J" להחזיק לחיצה ואז כשהnose של הגלשן בקצה הגל אז צריך לעזוב.. אבל זה לא מצליח לי.. שמתי לב גם שהמקשים שהמשחק מסביר עליהם זה לא אותם מקשים שאתה משחק איתם.. למשל אם אומרים שמתרוממים על הגלשן עם הכפתור "F" במשחק זה בכלל "D" וכן הלאה.. אז מישהו יודע איך אני עושה AERIALS ??? בבקשה תעזרו לי.. אה וגם אני לא מצליח להיכנס לכיוון המקשים דרך ה-OPTION.. מה הבעיה ? בתודה בנצי :-\
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
טוב אז יש לי את הגירסה 1.33 אז ככה פעם שיחקתי ופתאום קרס לי המשחק היהאיזה חלון של המשחק שאמר שהמשחק קרס ומאכשיו אני לא יכול לשחק עם DINAMIK KIGHTS ולפני שהמשחק קרס היתי יכול .היו רואים איך שהאנשים מזיעים את כל החפצים,מה זה יכול להיות ?
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
לפני ימים ספורים קניתי מכשיר PS2, ועימו את המשחק המדובר. הבעיה היא שאני לא יודע איך לשמור עונה כשמתחילים אותה. פרופיל וכל זה אני מסתדר(מבחינת שמירה), אבל איך לעזאזל שומרים עונה? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני יודע שזה משחק ישן, אבל זו פעם ראשונה שיוצא לי לשחק בו אך לצערי אני נתקל בבעיה לשחק בו עם ה-GAME-PAD שלי יש לי RUMBLEPAD2 של LOGITECH והמשחק אינו מזהה אותו באתר הרשמי של UBISOFT הם לא מציעים שום פיתרון האם למישהוא יש בעיה כמוני? ומצא דרך לתקן אותה ?? אשמח מאוד הבעיה טופלה - אין צורך להגיב!
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
-
-
מישהו מזהה את המשחק הזה? מתוך YNET : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3451734,00.html תודה
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-


