עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אז ככה קניתי את המשחק crysis warhed ו far cry 2 ו call of duty 5 ויש לי בכולם בעיה הינה סירטון של התקלה שלי הכרטיס שלי zotac 9800gtx+ ובסירטון יש לאותו ילד 9800gt מה שמוזר שגם לילד שהעלה את הסירטון יש את אותה בעיה תיסתכלו טוב בסירטון בצדדים ואתם תבחינו בעצים שניבנים וסלעים שפיתאום יוצאים או שנגיד הוא מיתקרב לגיפ פיתאום רואים יותר דברים קטנים שלו ראו מירחוקק למה זה קורה? יש לי דרייבר 180.48

    • 30 תגובות
    • 3k צפיות
  2. Started by KingYes,

    שלום לכולם, אני רוצה לשחק בשחקן יחיד ב-NBA הזה, אבל כמובן זה קצת קשה להתחלה.. האם יש לכם איזה טיפ או 2? במה להשקיע ומה כדי לעשות? ועוד שאלה, מה החוק המדוייק שאסור לי להיות בעיגול ליד הסל (בעת התקפה / הגנה) 3 שניות או משהו כזה? אני כל הזמן מספיד על זה המון נקודות בגלל שאני לא יודע מה זה הדבר הזה? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 3k צפיות
  3. כבר אחרי שהוא החביא אותי ,קפצתי מהחלון ויצאתי החוצה אין לי מושג מה עושים....??? כל דלת שאני מנסה להגיע אליה עושה לי אור אדום... פיספסתי איזה משהו שהייתי צריך לעשות בדרך?? עזרה דחופה בבקשה..,גם אין איזה כפתור שמראה לי מה המשימה?? זה קשור אולי לזה שאני לוחץ על העכבר וזה לא מרביץ ?? פספסתי איזה נשק בדרך??

    • 38 תגובות
    • 3k צפיות
  4. Started by lmlm,

    http://vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=12448 לא יודע מה איתכם.. אבל זה עבר כל גבול (500 ש"ח בארץ למשחק זה מאוד מוגזם)

    • 35 תגובות
    • 3k צפיות
  5. שלום לכולם ! אני שחקן וותיק בקול אוף דיוטי והחלטתי להתחיל לעשות קומנטרים ולהראות לכולם את גדולתי. בסרטון היכרות זה אני מארח את כוכב היוטיוב פיסטוטה שהסכים להתארח אז בלי יותר מידי דיבורים הנה הקומנטרי הראשון שלי מקווה שנהנתם,תנו סאב ולייק זה יעזור ויתן לי מוטיבציה.

    • 21 תגובות
    • 3k צפיות
  6. Started by Adun,

    הי, אז רכשתי את ההרחבה למשחק דיאבלו 3, הבעיה היא שאני לא יודע איך ליצור משחק חדש... יש לי רק אפשרות join game, והייתי רוצה להתחיל משחק חדש, שבו אני מתחיל לבד, ואחרים יכולים להצטרף... איך אני עושה את זה??

  7. איזה מערכת הפעלה עדיפה למשחקים? אני מתלבט בין וינדוס 7 לבין וינדוס 8 לא מצליח להחליט מה כדאי. אני רגיל כלכך לוינדוס 7 ואני לא רוצה לעבור, כי כשניסיתי להשתמש במחשב של חברה שלי לא באמת התחברתי לSTART החדש (אני יודע שיש תוכנות שמחזירות) ולאבטחה השונה שמונעת מהרבה תוכנות לעבוד כמו שצריך (ניסיתי valve hammer והוא פשוט לא קימפל לי מפות) קראתי איפשהו שבוינדוס 8 בבאנצ'ים תמיד היה יותר FPS במשחקים (גם אם זה כמה יחידות זה מבורך למחשב כמו שלי) וגם שמעתי שהוינדוס 8 יותר יעיל על SSD בבקשה מכל מי שמגיב, תכתבו פלוסים ומינוסים

    • 18 תגובות
    • 3k צפיות
  8. Started by avivasban,

    אני מנסה כבר הרבה זמן ואני לא מצליח התקנתי הכל טוב תמשחק גנרלס אחר כך תזירו אוור ואז את הפאץ של 1.04 ונישאר לי הקראק שאני מתקין וזה תמיד לא עובד רושם שאין דיסק או שזה עולה ואחרי כמה דקות נעלם מה לעשות? יש לי ויסטה 64 ביט אני בטוח שהבעיה בקראק אם יש למישהוא קראק טוב שיביא

    • 3 תגובות
    • 3k צפיות
  9. שנה אחרי שהושק כחלק בלתי נפרד ויקר של משחק אחר, החידוש ל-Modern Warfare המקורי סוף כל סוף בדרכו להשקה עצמאית, אבל עם תג מחיר פשוט שערורייתי לכתבה

  10. Started by mMmSaK,

    שלום לכולם מה מצב? לא הבנתי את הקטע של ה CO OP. אז כמה שאלות: מזה? מזה נותן לי? איך נכנסים לאונליין בכלל איך משתמשים? בקיצור הכל על הדבר הזה

    • 3 תגובות
    • 3k צפיות
  11. Started by adamroitub,

    מי שרוצה להצתרף לclan שיכתוב פה שם סטים: שם: ולצרף גיימפלי

    • 2 תגובות
    • 3k צפיות
  12. Started by the red dragon,

    משחק כיףף איפה אפשר להשיג אותו????? אני משתגע

    • 29 תגובות
    • 3k צפיות
  13. Started by AliceInChains,

    תוכן נמחק

    • 26 תגובות
    • 3k צפיות
  14. Started by Rob Halford,

    תהנו

    • 15 תגובות
    • 3k צפיות
  15. Started by TheFly,

    אני מנסה להתקין ולשחק בDOTA 2, אבל זה נותן לי רק לצפות במשחקים (spectator mode).. זה מה שעשיתי: התקנתי steam, נכנסתי לדף של dota 2 ובחרתי להתקין. זה הוריד 4 גיגה בערך והתקין את המשחק. כשאני מפעיל אותו, מופיעה הודעה שאני יכול רק לצפות במשחקים ואם אני רוצה לשחק יש שתי אפשרויות: לקנות הזמנה מוקדמת ולשחק או לשלוח בקשה להזמנה. כשאני בוחר לקנות הזמנה נפתח הדף של dota 2 בsteam ומראה שכבר קניתי את המשחק (למרות שלא קניתי). מישהו יודע מה לכל הרוחות קורה כאן? ואיך אני יכול לשחק ולא רק לצפות? תודה

    • 15 תגובות
    • 3k צפיות
  16. Started by -LosNir-,

    היי! הוציאו מוד ל HL2 שמבוסס על הדגמה שהייתה ל EP3. המוד נקרא "Missing Information", והוא בעצם "מוד ל EP3". המוד הוא בתוך ה Borealis! הורדה: http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2/download.html?sid=6145287 אני עכשיו מוריד אותו, על 10 אחוז

    • 22 תגובות
    • 3k צפיות
  17. אהלן, המחשב הוא מחשב חזק, נקנה השבוע. (מפרט בצד) איך זה שעם כזה מחשב שקניתי אותו לHIGH במשחקים כבדים, משחקים כמו FIFA לא עובדים חלק בHIGH?! הכוונה היא שמדי פעם יש לאגים במשחק (ואני ממש לא משחק באינטרנט) התקנתי דרייברים, אני חושב שאת הטובים (אם לאחד הרכיבים יש דרייבר שיעשה פלאים אשמח ללינק) :kopfpatsch:

    • 28 תגובות
    • 3k צפיות
  18. Started by battlefiled2,

    שמעו אני קונה מחשב כזה Intel Pentium D 820 2.8Ghz לוח אם של Gigabyte PCI-E זיכרון 2X512MB DDR2 667Mhz כרטיס מסך GeForce 7600GS 256 MB 128 Bit דיסק קשיח 120GB SATA2 כול הדברים החשובים אז BATTLEFILED2 יעבוד לי של High ??? ???

    • 31 תגובות
    • 3k צפיות
  19. Started by 104952,

    SOURCE FORTS הינו מוד MP לHL2. סגנון המשחק - capture the flag . לכל קבוצה יש כדור שעליו היא צריכה להגן. למשחק יש שני שלבים- שבל הבנייה ( יפורט בהמשך) ושלב הלחימה. שלב הבניה- לכל שחקן בקבוצה יש GRAVITY GUN שבעזרתו הוא מזיז לוחות וקופסאות במידות שונות במטרה לבנות מבצר שמגן על הכדור של הקבוצה. דוגמאות למתקנים שכיחים ששחקנים בונים במבצר - חומה, כניסה , יציאה, מגדל צלפים, נתיב יציאה מהיר מהמבצר. לשלב הבניה יש זמן מוקצב שלב הלחימה- לאחר שלב הבניה, יש את שלב הלחימה , שם נלחמים על מנת להשיג את הכדור של הקבוצה השניה ולהביא אותו לאזור של הכדור של הקבוצה שלך. ישנם 5 סוגי לוחמים שניתן לבחור - SCOUT - זהו הלוחם העיקרי במשחק- תפקידו להשיג את הדגל של הקבוצה השניה. היכולת המי…

    • 26 תגובות
    • 3k צפיות
  20. Started by Amital,

    היי, אני מפש משחק, לא משנה הז'אנר שהוא נחשב בגדר "חובה". פעם אחרונה ששיחקתי במשחק כלשהו היה לפני 5-6 שנים ובא לי איזה משחק לאחרונה. אהבתי את GTA 4, MAFIA 2 ומשחקי לחימה כמו SNIPER ELITE, COD, BF

    • 10 תגובות
    • 3k צפיות
  21. Started by Sifo Jen,

    עוד לא התעוששנו מדום3 , עוד לא קיבלנו את האלף לייף 2, והינה הדור הבא של המנועים הגראפיים כבר מציג את עצמו מראה גראפיקה כמעט פוטו ראליסטיט , צפו למשחק ב2006 ולהריץ אותו באיכות הכי גרועה עם 6800 אולטרא ב30 FPS. http://discuss.futuremark.com/forum/showflat.pl?Cat=&Board=gaminggeneral&Number=4185910&page=&view=&sb=&o=&fpart=1&vc=1

    • 31 תגובות
    • 3k צפיות
  22. Started by Kak,

    לא נעים להודות אבל כשאני מסתכל על העץ פרקים (perks) ורשום שם "allows the player to improve **** twice as much" הבנת הנקרא לא ממש מובנת לי הכוונה היא שאני יכול לבנות את הנשק/חפץ ואז לשדרג פעמים, או פשוט לבנות את החפץ ואז להכפיל את היעילות שלו? (שידרוג בודד) בפועל כאני עושה שידרוג בודד ואז מנסה לשדרג שוב המשחק רושם "אין לך את הperk הדרוש לשדרוג זה", עברתי על הפרקים ולא ראיתי משהו שמדבר על שידרוג נוסף, אבל ההגיון אומר שאם הכוונה היא שניתן לבצע שידרוג בודד היו אומרים לי "בצעת כבר שידרוג על חפץ זה" או "חפץ זה כבר משודרג" במידה והייתי מנסה לשדרג פעם נוספת ולא "כרגע אתה לא יכול כי חסר לך משהו"

    • 2 תגובות
    • 3k צפיות
  23. גמרתי את כל המשחקים המענינים ועכשיו בחודש האחרון אין במה לשחק יש למישהו המלצות ?

    • 26 תגובות
    • 3k צפיות
  24. הפרק החדש בסדרת משחקי המכות הוותיקה ידרוש מערכת מודרנית ועוצמתית יחסית כתנאי סף מינימלי, לכאורה לכתבה: http://hwzone.co.il/קרבות-לא-לכולם-נחשפו-דרישות-המערכת-עבו/

  25. שלום לכל הנבחרים של ליגת HWZONE CSGO! פה תמצאו מתי תשחקו ונגד מי, אז בלי הרבה דיבורים הנה המשחקים שנקבעו, זאת אומרת שלב הבתים. (רק 6 קבוצות יעלו לפלייאופס - כל המידע נמצא באשכול הראשי) המנצחים יופיעו בירוק. להלן המשחקים: 17/08/2014 Teletubbis In Action VS. TKB OWLS IN UNIFORMS VS. Effective5 -- 18/08/2014 Teamspirit VS. The Straw Hats TKB VS. Team-Hax -- 19/08/2014 The Oprah Show VS. Agresive play Teamspirit VS. ANXiOUS -- 20/08/2014 OWLS IN UNIFORMS VS. Team-Hax (נדחה יום למחרת) ANXiOUS VS. Teletubbis In Action -- 21/08/2014 Effective5 VS. Agresive play OWLS IN UNIFORMS VS. Team-Hax 23/08/2014 The Oprah Show VS. The Straw Hats …

    • 4 תגובות
    • 3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים