עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by AtR,

    http://google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.beareyes.com.cn%2F2%2Flib%2F200701%2F29%2F20070129078_3.htm&langpair=zh-CN%7Cen&hl=en&ie=UTF8 איך שהבנתי הבחור מריץ את המשחק על 8800GTX SLI אבל לפי מה שאני יודע אין עוד דרייבריםלויסטה שתומכים במערך SLI. התוצאות נראות בסדר גמור אמנם לא מדהימות... האם זוהי נק' התורפה של הכרטיס החזק ביותר שהכרנו עד היום?

    • 36 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. Started by uzi_sch,

    שימו לב לרשימת המשחקים מבוססי המנוע "UNREAL 3" לכל הקונסולות: http://en.wikipedia.org/wiki/Unreal_3 דוגמאות: Gears of War Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas BioShock Medal of Honor: Airborne Stranglehold בקצב הזה אפילו משחקי חרטא יראו מיליון דולר. על HALO כתוב שהמנוע הוא: Proprietary "Halo Engine" with Havok Physics. יש סיכוי שזה בעצם המנוע של אנריל? משהו יודע איזה מנוע מריץ את "Call of Duty 4: Modern Warfare"? אחרי שראיתי תמונות וטריילרים מכל כך הרבה משחקים מבוססי "אנריל 3" אז יש לי הרגשה שאני מזהה אותו בכל מני משחקים. האים זה קורה גם לכם? הינה כמה תמונות של משחקים מבוססי "אנריל 3" שעומדים לצאת בעתיד הקרוב. האים אתם מזהים את אותה גראפיקה "עשירה, חדה ומעודנ…

    • 33 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. פרטים נוספים כאן: http://www.psp-hacks.com/2006/07/01/working-26-downgrader-beta/ שימו לב: Remember, this is still a BETA and could possibly brick your PSP! There are a lot of reported successions though! Use this downgrader at your own risk!

    • 24 תגובות
    • 3.1k צפיות
  4. Started by Sman,

    [glow=yellow,2,300]אז ככה, משחק ברמת קושי גבוהה יחסית, מבחינת גראפיקה, הייתי נותן 4.5 מתוך 5 , לא יצא לי לשחק בו הרבה אבל עושה רושם שהוא יהייה הצלחה לא קטנה, מזכיר את Half life במידה מסויימת, אבל עם יותר אקשן, ישנה אופציה לשחק ברשת, (רואים שזו הפעם הראשונה שאני מביע דעה על משחק ) ובקיצור, תקנו........אההה תורידו[/glow]

  5. יש לי מחשב ישן פנטיום 3 עם VOODOO 5 וזיכרון 256 ורציתי סתם לנסות משחקים ישנים וטובים מפעם.. התקנתי עליו לאחרונה הרבה משחקים טובים כמו RED ALERT 2 וזה עבד טוב יש לכם המלצות לעוד משחקים טובים? לא אכפת לי מהסגנון אם זה יריות או אסטרטגיה העיקר שיהיה מוצלח ושיעבוד על המחשב .

    • 14 תגובות
    • 3.1k צפיות
  6. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=34097 אם זה באמת יקרה זה עוד סיבה אחת פחות לקנות XBOX360

    • 23 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. משאל: מהו אתר סיקורי משחקי וידאו האהוב עליכם כיום

    • 31 תגובות
    • 3.1k צפיות
  8. מי שרוצה לקנות משחקים במחיר ממש נמוך, זה האתר הכי טוב שמצאתי שגם אמין(מניסיון) אבל אם אתם קונים ממנו אז תקנו רק עם הShield לחצו על התמונה כדי להיכנס לאתר בהצלחה ! (*לא הבנתי איך משתמשים במערכת פורום אז תתעלמו מהקבצים המצורפים)

    • 13 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. פשוט נעלם המשחק כאילו לא היה קיים. בניסיון לאשר את הקוד של המשחק הוא לא נותן לי ואומר שהמשחק הזה כבר מאושר לי בחשבון. קניתי את המשחק לפני כמה ימים והספקתי לשחק בו רק למך 20 דקות ומאז לא היה לי זמן ושכן היה לי זמן לא יכולתי להפעיל את המשחק כי היו להם עידכונים בדפדפן הטיפשי הזה שהם בנו אז גם לא יכולתי לשחק אפילו לא בסינגל פלייר... ועכשיו שיש לי זמן המשחק לא עובד מה נסגר אני נלחם איתו יותר מאשר משחק בו... מישהו יודע איך אני פותר את הבעיה?

    • 11 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. Started by xKadury,

    Thx for watch, this is my first montage - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - if you like the video do like&subscribe - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Subscribe: https://www.youtube.com/user/kadurygames Music By: Phantom Power. http://www.phantompowerblog.com/

    • 0 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. שלום לכולם , הנכם מוזמנים להצטרף לקבוצה החדשה שפתחתי ב-Discord עבור המשחק Assetto Corsa Competizione, שם תוכלו לשוחח על כל הקשור ל-Sim Racing לקבל טיפים לשיפור הנהיגה והזמנים, ציוד גיימינג ותוכנות סימולציית נהיגה, נארגן משחקים כדי שנוכל להנות ביחד מהמשחק. דרכנו ניתן למצוא ריכוז של תחרויות וליגות שבהם ניתן להשתתף בניהם מספר ליגות האירופאיות. בתכנון שלנו להקים שרת משחק פרטי של הקבוצה לארגון תחרויות ואימונים עם לו"ז דו שבועי (תנתן אפשרות להצבעה עבור מפות ומזג אוויר). חשוב לציין כי עיקר הפעילות תהיה ב-PC אבל גם מחזיקי הקונסולות מוזמנים להצטרף. הצטרפות לשרת (לחצו על התמונה או הלינק) : https://discord.gg/FMCvBdHcaU

    • 0 תגובות
    • 3.1k צפיות
  12. רציתי לפתוח דיון על משחקי פיזיקה ושכולם יפרסמו איזה משחק שהם מכירים אני יתחיל PHUN 2D Physics SandBox נ.ב האם יש משחק פיזיקה שמשתמש בAGEIA PHYSX ? (אני שואל בגלל הדרייבר האחרון של נוידיה )

    • 26 תגובות
    • 3.1k צפיות
  13. Started by nadaw,

    איך קוראים למשחק הזה? http://gamez.nana.co.il/Article/?ArticleID=211695 אבל המלא.. משחק ישן.. משחק אמיתי לא פלאש מסריח..

    • 7 תגובות
    • 3.1k צפיות
  14. Started by xgr,

    היי מה קורה WHzone אני יודע שזה לא קשור לפה אבל יש לי בעיה בסטים מופיע לי למעלה תיבה אדומה ושמה כתוב : You have ban alert מה שכתוב בתוך : [h=1]This account may have been accessed by someone else.[/h] Steam Support suspects your account may have been accessed by someone else. We are temporarily restricting modifications to this account as a security precaution. Please contact Steam Support so we can assist you. [h=1]How to regain access to your account:[/h] Contact Steam Support and a support agent will verify that you are the owner of the account and restore account access to you. You may be asked to provide proof of purchase for games on the account…

    • 3 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. Started by Art Tatum,

    זה לא simcity clone. זה כן סוג של city simulation. ואפשר לשחק בו offline. קצת דומה בקונספט לtransport tycoon הישן והזכור לטוב, בו שיחקתם תאגיד תחבורה. אתם לא אוהבים לנהל פרויקטים מורכבים ומאתגרים? המשחק הזה לא בשבילכם, move along... מדריכים למתחילים ומתקדמים:

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. שלום לכולם אני רוצה לקנות את המשחק COD4 אז הוא קצת יקר (כמו כל המשחקים) יש מקום שמוכרים אותו בזול? (יחסית) תודה

    • 18 תגובות
    • 3.1k צפיות
  17. המחשב שלי די מיושן ואני לא הכי משחק במשחקים אבל לאחרונה בא לי קצת Tekken וזה משחק לפלייסטיישן , יש משחקים דומים ל PC שאפשר לשחק אותם עם ג'וסטיק?

    • 24 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. 1) http://i.imgur.com/F8d3B.jpg 2)http://i.imgur.com/1fxmH.jpg 3) http://i.imgur.com/ASgkZ.jpg תשובות יש לשלוח אלי בהודעה פרטית או במייל עד ל-9/1/12 הזמן תם והפתרונות מופיעים למטה!

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. Started by sheff2k2,

    מחיפוש קצר בגוגל עולה שניתן לקנות משחקים הרבה יותר בזול מאשר דרך STEAM. למעניין העניין נתקלתי במשחק הזה: http://www.gameholds.com/company-of-heroes-2-pc-game.html?a_aid=allkeyshop&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop# דרך סטים הוא עולה הרבה יותר. העניין הוא שאני קצת חשדן: האם ייתכן שסטים לא דאגו למנוע תחרות? יכול להיות שמדובר ב"חתול בשק" כלשהו שרק יעשה בעיות? אשמח לשמוע ממישהו מנוסה לפני שאני קונה..

  20. Started by matan100,

    שלום , אני רוצה בבקשה פיפא בעברית ולא משנה איזה שנה בעברית ואני רוצה משחק מלא ולא דמו בתודה מתן .

    • 5 תגובות
    • 3k צפיות
  21. Started by AtR,

    שימו לב אילו מכוניות יופיעו במשחק הבא של סדרת NFS http://ps3.ign.com/articles/725/725538p1.html תיהיה שם גם Audi Le Mans Quattro

    • 41 תגובות
    • 3k צפיות
  22. Started by yogev_k,

    שלום לכולם. התחשק לי לחזור למשחקי הילדות שלי כמו כוכב כחול וחיל האוויר האמריקני. כמו שרובכם יודעים משחקים אלו תומכים בווינדוס הוותיק (98). כשאני מפעיל אותם על ה-xp הם לא עובדים טוב בכלל , בקושי עולים , נתקעים , רואים חצי מסך , וכו.... רציתי לשאול האם מישהו יכול לעזור לי באיזשהו פיתרון או משהו שאני יוכל לשחק במשחקים האלו. תודה מראש. יוגב.

    • 9 תגובות
    • 3k צפיות
  23. Started by WarMachine,

    סוף סוף השתחררו תמונות למשחק המצופה הזה שלא ידעתי איף הוא ייראה בכלל, נראה די טוב!!!

    • 15 תגובות
    • 3k צפיות
  24. Started by stingeR-,

    אוקיי , מכיוון שאין הרבה מודעות למשחק הזה , אני פותח תארד, דברו עליו כאן , בינתיים , היה לי משעמם, אז עשיתי כמה תמונות מסך מאיך שזה נראה על המחשב שלי(ככה אני משחק) , גמרתי את המשחק , המשחק מאוד אבל מאוד קשה ומאתגר , הגראפיקה כפי שתוכלו לראות פשוט מדהימה , ואין מילים בפי , אז - שימותו הקנאים(גם אלו שיש להם את המשחק אבל אין להם את המכוניות הנדירות האלו , וגם לאלו שאין להם את המשחק....) http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.folder&path=200406290217316643&user=guymichael

    • 46 תגובות
    • 3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים