עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by AvlK,

    קיבלתי באן מאיזה שרת עם הסיבה הנ"ל, לא יודע אפילו מה זה אומר.. למישהו יש מושג?

    • 5 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. Started by angel,

    אם יש למישהו מושג מתי אמור לצאת need for speed 6 אים לא יצא כמובן תודה מראש לכל המגיבים

    • 12 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. Started by sxs,

    שמתי לב שיש הרבה אנשים בפורום שמשחקים CS, ורציתי לדעת את השמות שלהם במשחק(אולי אני מכיר) :bigglasses: אז יאללה, תתחילו לרשום! אני: [glow=blue, 4, 400][s300]Pentos[/glow] :AR15:

    • 15 תגובות
    • 3.1k צפיות
  4. Started by dennis14,

    המשחק יהיה משחק פעולה מגוף שלישי עם דגש חזק על CO-OP ומפותח ע"י Digital Exremes (שבמקביל עובדים על Warframe החינמי) שבעבר ידעה משחקים טובים (The Darkness II, שיתפה פעולה עם Epic על סדרת Unreal Tournament) ופחות טובים (Dark Sector ו - Pariah הבינוניים ו - Warpath הגרוע שאף אחד בטח לא מכיר). עלילת המשחק תתרחש בין עלילת הסרט מ - 2009 לסרט החדש שיוצא במאי. אני רק מקווה שהמשחק לא יהיה מתוסרט מדי ויהיה מהנה גם בסינגל ולא רק ב - CO-OP (כלומר שיהיה AI טוב מספיק). כי לדעתי יש פה פוטנציאל למשחק מבוסס זיכיון לא רע בכלל. סרטונים קודמים של/על המשחק: Star Trek: The Game - Gamescom Trailer

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  5. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    מה זה לא קיבלתי סידי קי בקופסה הכונה שאין מדבקה אם הקוד למי שיש את המשחק יכול להגיד לי בבקשה מה הוא קיבל בקופסה?? אני קיבלתי שלוש דיסקים, איזה חוברת של EA משחקים של 2004 ועוד איזה דף כזה... שרשום שם לטיפים ועצות להיתקשר למספר... אבל זה בכלל לחו"ל וחוץ מזה לא קיבלתי כלום!! איפה חוברת ההוראות :P איפה הסידי קי מה זה על מה שילמתי 214 ש"ח :-\ :-\ ועוד שאלה מה קיבלתם באוסף של 1942 אם למישהו יש אותו פה... אני קיבלתי 4 דיסקים וחוברת הוראות וכמובן מדבקה שמודבקת בתוך האריזה אם שלושת הסידי קיס של כל משחק... :)

    • 21 תגובות
    • 3.1k צפיות
  6. Started by 69,

    בתחילת נובמבר אמורה לגאת גירסא חדשה ל PS2, אי מתלבט האם לרכוש PS2 א XBOX. אשמח לשמוע את דעתכם המנומקת תודה !

    • 43 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. Started by devil56,

    למי שיש אני מתחנן שיביא לי

    • 5 תגובות
    • 3.1k צפיות
  8. הקובץ באיכות בינונית (מעל 40 מגה, 4 דקות) ... את הקובץ הגדול לא הצלחתי לעלות (86MB). צילמתי דרך FRAPS וערכתי מעברים בMOVIEMAKER ההגדרות במשחק היו על מקסימום כולל X4AA, רזולוציה 1024X768 (הכנתי את זה במעבדה, עם מסך 17"). תהנו! http://stage6.divx.com/user/xvertigo/video/1245914/Lost-planet,-DX9-on-XP,-8800GTX-@-621/1944,-E6600@3-42 הטקסטורות לא נראות משהו בגלל הדחיסה, אבל זה מה יש כרגע. המקור נראה מעולה (רק בגודל של 3.18GB).

    • 55 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. הי, קראתי כתבה על קווסטים ישנם ועלה לי ממש החשק לחזור לשחק במשחק כמו Larry 6 או Space Quest ודומיהם. מכירים משחקים חדשים בסיגנון? גירסאות מחודשות ששוות משהו מבחינת משחקיות וענין, רצוי מאוד גם הומוריסטיים? או איך אפשר להשיג גרסאות ישנות ולהריץ אותן על Win7 או אפשר גם על לינוקס? אשמח לשמוע המלצות מאוהבי הז'אנר!

    • 10 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. Started by Greg#,

    כל הכבוד לכם שאתם מנסים להחיות משחק שמת בשנייה שהוא יצא . בקושי קניות במחשב. בקושי תמיכה במחשב. אני התאכזבתי מהמשחק הזה גרוע רצח. BO2 יותר טוב ממנו ושלא נדבר על הקודמים בסדרה. אופטימיזציה גרועה. ובכללי מת גם בעולם מהיום שהוא יצא. CS GO FTW.

    • 15 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. Started by LazyBoy,

    תהנו http://www.projectoffset.com/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=12

    • 18 תגובות
    • 3.1k צפיות
  12. Started by natan805,

    כל אחד יכול להצביע פעם אחת. הסקירה נשאלת לגבי משחקי pes וfifa באופן כללי אם נראה לכם שלאחרונה למשל fifa2011 יצא יותר יפה אז תצביעו" fifa לאחרונה" {וכן הפוך}

    • 11 תגובות
    • 3.1k צפיות
  13. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    מתי המישחקים האלה יוצאים?

    • 36 תגובות
    • 3.1k צפיות
  14. http://www.humblebundle.com/ שלם כמה שתרצה! זה כל מה שהאתר הזה בא להגיד. תרום סכום כסף כלשהו וקבל במתנה את חבילת המשחקים השבועית בשווי של 80$ ואף יותר. כל המשחקים עובדים בצורה נהדרת ודורשים ממש מעט משאבים. מותאמים גם לוינדוס גם ללינוקס וגם למאק. המשחקים הללו אינם דורשים מערכת DRM ככה שברגע שתרמתם למשל 3$ והורדתם את המשחקים - הם שלכם, גם אוף-ליין. רק מה שצריך זאת רק התקנה ואין גם הגבלת זמן על ההורדה. התרומה שלכם היא צדקה נטו, כך גם התרומה של יוצרי המשחקים בפרוייקט המשותף הזה. המשחקונים האלה עצמם קוטפים ציונים גבוהים (לפעמים מאוד) באתרי סקירות המשחקים. אז תרשו לעצמכם להנות ולשמח גם אחרים.

    • 18 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. השרת פתוח 24/7 שלום לכולם היום נפתח שרת מיינקראפט בסגנון 2B2T ישראלי בגרסה 1.17.1 מה זה בכלל 2B2T? יש שרת בשם הזה, שזה שרת אנרכיה בלי חוקים, בלי מנהלים כל אחד יכול לעשות שם מה שהוא רוצה, כולל שימוש בצאטים בלי לקבל באן. אף אחד לא הולך להשגיח או למנוע מימכם להרוס למישהו את הבית, לגנוב, להרוג, וכולי. פרטים טכנים על השרת השרת ממוקם בישראל בפתח תקווה, על VPS לא על המחשב שלי ומבחינת משאבים יכול להכיל כרגע עד 100 שחקנים(נתון זה יכול לגדול בעתיד) השרת בגרסה 1.17.1 והוא על מצב הישרדות בלבד! מה יכול להציע השרת שלך? השרת מציע קודם כל את אותה חווה של 2B2T שרת אנרכיה בלי חוקים ומנהלים, אך כמו שחלק בטח יודעים. בגלל ש2B2T ישן מאוד וקיים שנים, הוא עדיין תקוע בג…

    • 0 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. Started by mj23,

    היי קניתי תמשחק Command & Conquer Generals Zero Hour ב 30 שקל כן כן חח התקנתי אותו על המחשב שלי שמותקן בו ווינדוס 7 אולימייט והמשחק לא רץ לי כותב שגיאה ויוצא שמעת שיש בעיות עם הווינדוס וניסיתי למצוא פתרון אך ללא הצלחה אשמח לעזרה ממכם

    • 3 תגובות
    • 3.1k צפיות
  17. Started by simonsix,

    כרגע לא הודיעו שיוצא גם ל PC אבל זה לבטח גם יקרה כי זה משחק חדש לגמרי. תורידו ותהנו- http://www.battlefield.ea.com/battlefield/bf/battlefieldnewsdetail.aspx?site_id=R3GK79NA-I9XN-YPOIIREX&storyid=14822

    • 32 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. קודם כל למי שלא יודע אמולטור זות תוכנה שמדמה מכשיר אחר לדוגמה אמולטור של PS למחשב מדמה תPS במחשב ונותנת להריץ מישחקים של PS במחשב ודרך אגב אמולטורים בדרך כלל חוקים אבל המישחקים בדרך כלל לא חוקים אז על תישאלו פה על מישחקים טוב לדיון רציתי להגיד שבזמן האחרון יש יתפתחות טובה בתחום של האמולטורים לנינטנדו DS (המכשיר אחדש של נינטנדו) אין עדין אמולטור טוב אבל היתקדמות בינתים די מהירה ובתור גימר שאוהב גם PC וגם קונסולות אני מאוד מרוצה מיזה ומקווה שבקרוב יהיו אמולטורים מספיק טובים כדי שאני יוכל לשחק במישחקים של אהובתי נינטנדו :-* קבלו לינק לדף של האמולטורים לDS ותיראו תהיתקדמות http://www.ngemu.com/nds

    • 15 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. Started by Sargon,

    משחק קלפים ממולץ מבית בליזארד. המשחק למעשה חינם וניתן לשחק אותו גם בלי לקנות חבילות קלפים. המשחק הוא בערך כמו מאגיק רק יותר פשוט אך לא פשטני. יש בו הרבה עומק ואני נהנה לשחק אותו. הבעיה במשחק כזה זה כשיש חוסר איזון עם קלפים אפילו עם קלף אחד זה הורס את כל המשחק. לאחרונה שיחקתי נגד כלפים שלא היו לי מוכרים ויכול להיות שאלו כלפים מההרחבה שיצאה לא מזמן. http://us.battle.net/hearthstone/en/ אשמח לשמוע אם עוד אנשים משחקים.

    • 7 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. http://pc.ign.com/articles/762/762201p1.html Crysis יעבוד על מחשבים בני 3 שנים בשורה טובה אכן כן לבעלי מחשבים חלשים

    • 33 תגובות
    • 3.1k צפיות
  21. Started by Frozen-Ice,

    שלום רק רציתי לדעת: האם החוויה של WORLD OF WARCRAFT באמת שווה את זה ??כלומר האם זה באמת משהו שלא כמו משחקים אחרים ?? (בגלל שאני רואה שיש מלה אנשים במשחק הזה והוא ממשיך להימחר) וכמה הוא עולה ? וכמה צריכים לשלם כל חודש בכדי לשחק במחשק ??

    • 35 תגובות
    • 3.1k צפיות
  22. Started by LIDOR_13,

    היי תקשיבו הזמנתי BC2 שעולה ב 18SHOPTO לירות שטרלינג שמתי את ישראל במשלוח ואת החשבון פיפל שלי... בחיוב חייבו אותי 21 לירות שטרלינג שזה 18+3 משלוח לישראל... אבל בקבלה ששלחו לי מפיפל כתוב ככה: סוחר ShopTo.net paypal@shopto.net הנחיות לסוחר לא הזנת הנחיות כלשהן. כתובת למשלוח - לא אושרה Iהמוכר טרם מסר פרטי משלוח כלשהם. יש סיבה לדאוג? תודה רבה לעוזרים אני ממש לא יודע מה לעשות...

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  23. Started by HuGeMouTh,

    זה סף סוף קורה http://www.gametrailers.com/side-mission/59424/games-for-windows-live-is-closing-shop-next-week השירות הנוראי ביותר ש MS עשו אי פעם נסגר סופית! לא יצאו עוד משחקים שיהרסו כתוצאה מהשימוש באסון הזה. היה ברור שזה מה שהולך לקנות (כל המשחקים האחרונים ש MS הביאו למחשב הופצו דרך STEAM) אבל נחמד לדעת שגם אם מפיצה כלשהי תרצה להשתמש ב GFWL זה לא יהיה אפשרי

    • 10 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. Started by x-boy_24,

    שלום הביאו לי משחק צרוב ואני צריך בשבילו קראק המשחק זה house of dead 3 חיפשתי ולא מצאתי תודה לעוזרים

    • 20 תגובות
    • 3.1k צפיות
  25. Started by GameGems,

    לקראת יציאת המשחק השלישי בסדרה, יצא לי להשלים את 2 המשחקים בסדרה הנה הביקורת של המשחק השני.

    • 10 תגובות
    • 3.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים