משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
קיבלתי באן מאיזה שרת עם הסיבה הנ"ל, לא יודע אפילו מה זה אומר.. למישהו יש מושג?
-
- 5 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
אם יש למישהו מושג מתי אמור לצאת need for speed 6 אים לא יצא כמובן תודה מראש לכל המגיבים
-
- 12 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שמתי לב שיש הרבה אנשים בפורום שמשחקים CS, ורציתי לדעת את השמות שלהם במשחק(אולי אני מכיר) :bigglasses: אז יאללה, תתחילו לרשום! אני: [glow=blue, 4, 400][s300]Pentos[/glow] :AR15:
-
- 15 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
המשחק יהיה משחק פעולה מגוף שלישי עם דגש חזק על CO-OP ומפותח ע"י Digital Exremes (שבמקביל עובדים על Warframe החינמי) שבעבר ידעה משחקים טובים (The Darkness II, שיתפה פעולה עם Epic על סדרת Unreal Tournament) ופחות טובים (Dark Sector ו - Pariah הבינוניים ו - Warpath הגרוע שאף אחד בטח לא מכיר). עלילת המשחק תתרחש בין עלילת הסרט מ - 2009 לסרט החדש שיוצא במאי. אני רק מקווה שהמשחק לא יהיה מתוסרט מדי ויהיה מהנה גם בסינגל ולא רק ב - CO-OP (כלומר שיהיה AI טוב מספיק). כי לדעתי יש פה פוטנציאל למשחק מבוסס זיכיון לא רע בכלל. סרטונים קודמים של/על המשחק: Star Trek: The Game - Gamescom Trailer
-
- 16 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
מה זה לא קיבלתי סידי קי בקופסה הכונה שאין מדבקה אם הקוד למי שיש את המשחק יכול להגיד לי בבקשה מה הוא קיבל בקופסה?? אני קיבלתי שלוש דיסקים, איזה חוברת של EA משחקים של 2004 ועוד איזה דף כזה... שרשום שם לטיפים ועצות להיתקשר למספר... אבל זה בכלל לחו"ל וחוץ מזה לא קיבלתי כלום!! איפה חוברת ההוראות :P איפה הסידי קי מה זה על מה שילמתי 214 ש"ח :-\ :-\ ועוד שאלה מה קיבלתם באוסף של 1942 אם למישהו יש אותו פה... אני קיבלתי 4 דיסקים וחוברת הוראות וכמובן מדבקה שמודבקת בתוך האריזה אם שלושת הסידי קיס של כל משחק... :)
-
-
-
הקובץ באיכות בינונית (מעל 40 מגה, 4 דקות) ... את הקובץ הגדול לא הצלחתי לעלות (86MB). צילמתי דרך FRAPS וערכתי מעברים בMOVIEMAKER ההגדרות במשחק היו על מקסימום כולל X4AA, רזולוציה 1024X768 (הכנתי את זה במעבדה, עם מסך 17"). תהנו! http://stage6.divx.com/user/xvertigo/video/1245914/Lost-planet,-DX9-on-XP,-8800GTX-@-621/1944,-E6600@3-42 הטקסטורות לא נראות משהו בגלל הדחיסה, אבל זה מה יש כרגע. המקור נראה מעולה (רק בגודל של 3.18GB).
-
- 55 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
הי, קראתי כתבה על קווסטים ישנם ועלה לי ממש החשק לחזור לשחק במשחק כמו Larry 6 או Space Quest ודומיהם. מכירים משחקים חדשים בסיגנון? גירסאות מחודשות ששוות משהו מבחינת משחקיות וענין, רצוי מאוד גם הומוריסטיים? או איך אפשר להשיג גרסאות ישנות ולהריץ אותן על Win7 או אפשר גם על לינוקס? אשמח לשמוע המלצות מאוהבי הז'אנר!
-
- 10 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
כל הכבוד לכם שאתם מנסים להחיות משחק שמת בשנייה שהוא יצא . בקושי קניות במחשב. בקושי תמיכה במחשב. אני התאכזבתי מהמשחק הזה גרוע רצח. BO2 יותר טוב ממנו ושלא נדבר על הקודמים בסדרה. אופטימיזציה גרועה. ובכללי מת גם בעולם מהיום שהוא יצא. CS GO FTW.
-
- 15 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
תהנו http://www.projectoffset.com/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=12
-
- 18 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
כל אחד יכול להצביע פעם אחת. הסקירה נשאלת לגבי משחקי pes וfifa באופן כללי אם נראה לכם שלאחרונה למשל fifa2011 יצא יותר יפה אז תצביעו" fifa לאחרונה" {וכן הפוך}
-
- 11 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
http://www.humblebundle.com/ שלם כמה שתרצה! זה כל מה שהאתר הזה בא להגיד. תרום סכום כסף כלשהו וקבל במתנה את חבילת המשחקים השבועית בשווי של 80$ ואף יותר. כל המשחקים עובדים בצורה נהדרת ודורשים ממש מעט משאבים. מותאמים גם לוינדוס גם ללינוקס וגם למאק. המשחקים הללו אינם דורשים מערכת DRM ככה שברגע שתרמתם למשל 3$ והורדתם את המשחקים - הם שלכם, גם אוף-ליין. רק מה שצריך זאת רק התקנה ואין גם הגבלת זמן על ההורדה. התרומה שלכם היא צדקה נטו, כך גם התרומה של יוצרי המשחקים בפרוייקט המשותף הזה. המשחקונים האלה עצמם קוטפים ציונים גבוהים (לפעמים מאוד) באתרי סקירות המשחקים. אז תרשו לעצמכם להנות ולשמח גם אחרים.
-
- 18 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
השרת פתוח 24/7 שלום לכולם היום נפתח שרת מיינקראפט בסגנון 2B2T ישראלי בגרסה 1.17.1 מה זה בכלל 2B2T? יש שרת בשם הזה, שזה שרת אנרכיה בלי חוקים, בלי מנהלים כל אחד יכול לעשות שם מה שהוא רוצה, כולל שימוש בצאטים בלי לקבל באן. אף אחד לא הולך להשגיח או למנוע מימכם להרוס למישהו את הבית, לגנוב, להרוג, וכולי. פרטים טכנים על השרת השרת ממוקם בישראל בפתח תקווה, על VPS לא על המחשב שלי ומבחינת משאבים יכול להכיל כרגע עד 100 שחקנים(נתון זה יכול לגדול בעתיד) השרת בגרסה 1.17.1 והוא על מצב הישרדות בלבד! מה יכול להציע השרת שלך? השרת מציע קודם כל את אותה חווה של 2B2T שרת אנרכיה בלי חוקים ומנהלים, אך כמו שחלק בטח יודעים. בגלל ש2B2T ישן מאוד וקיים שנים, הוא עדיין תקוע בג…
-
- 0 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
היי קניתי תמשחק Command & Conquer Generals Zero Hour ב 30 שקל כן כן חח התקנתי אותו על המחשב שלי שמותקן בו ווינדוס 7 אולימייט והמשחק לא רץ לי כותב שגיאה ויוצא שמעת שיש בעיות עם הווינדוס וניסיתי למצוא פתרון אך ללא הצלחה אשמח לעזרה ממכם
-
- 3 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
קודם כל למי שלא יודע אמולטור זות תוכנה שמדמה מכשיר אחר לדוגמה אמולטור של PS למחשב מדמה תPS במחשב ונותנת להריץ מישחקים של PS במחשב ודרך אגב אמולטורים בדרך כלל חוקים אבל המישחקים בדרך כלל לא חוקים אז על תישאלו פה על מישחקים טוב לדיון רציתי להגיד שבזמן האחרון יש יתפתחות טובה בתחום של האמולטורים לנינטנדו DS (המכשיר אחדש של נינטנדו) אין עדין אמולטור טוב אבל היתקדמות בינתים די מהירה ובתור גימר שאוהב גם PC וגם קונסולות אני מאוד מרוצה מיזה ומקווה שבקרוב יהיו אמולטורים מספיק טובים כדי שאני יוכל לשחק במישחקים של אהובתי נינטנדו :-* קבלו לינק לדף של האמולטורים לDS ותיראו תהיתקדמות http://www.ngemu.com/nds
-
- 15 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
משחק קלפים ממולץ מבית בליזארד. המשחק למעשה חינם וניתן לשחק אותו גם בלי לקנות חבילות קלפים. המשחק הוא בערך כמו מאגיק רק יותר פשוט אך לא פשטני. יש בו הרבה עומק ואני נהנה לשחק אותו. הבעיה במשחק כזה זה כשיש חוסר איזון עם קלפים אפילו עם קלף אחד זה הורס את כל המשחק. לאחרונה שיחקתי נגד כלפים שלא היו לי מוכרים ויכול להיות שאלו כלפים מההרחבה שיצאה לא מזמן. http://us.battle.net/hearthstone/en/ אשמח לשמוע אם עוד אנשים משחקים.
-
- 7 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
-
היי תקשיבו הזמנתי BC2 שעולה ב 18SHOPTO לירות שטרלינג שמתי את ישראל במשלוח ואת החשבון פיפל שלי... בחיוב חייבו אותי 21 לירות שטרלינג שזה 18+3 משלוח לישראל... אבל בקבלה ששלחו לי מפיפל כתוב ככה: סוחר ShopTo.net paypal@shopto.net הנחיות לסוחר לא הזנת הנחיות כלשהן. כתובת למשלוח - לא אושרה Iהמוכר טרם מסר פרטי משלוח כלשהם. יש סיבה לדאוג? תודה רבה לעוזרים אני ממש לא יודע מה לעשות...
-
- 16 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
זה סף סוף קורה http://www.gametrailers.com/side-mission/59424/games-for-windows-live-is-closing-shop-next-week השירות הנוראי ביותר ש MS עשו אי פעם נסגר סופית! לא יצאו עוד משחקים שיהרסו כתוצאה מהשימוש באסון הזה. היה ברור שזה מה שהולך לקנות (כל המשחקים האחרונים ש MS הביאו למחשב הופצו דרך STEAM) אבל נחמד לדעת שגם אם מפיצה כלשהי תרצה להשתמש ב GFWL זה לא יהיה אפשרי
-
- 10 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
שלום הביאו לי משחק צרוב ואני צריך בשבילו קראק המשחק זה house of dead 3 חיפשתי ולא מצאתי תודה לעוזרים
-
- 20 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
לקראת יציאת המשחק השלישי בסדרה, יצא לי להשלים את 2 המשחקים בסדרה הנה הביקורת של המשחק השני.
-
- 10 תגובות
- 3.1k צפיות
-


