עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by xTak,

    הקומנטרי השני שלנו והראשון שלי אישית יצא!! אם אהבתם תנו לייק וסאבסקרייב, זה יעזור לנו המון D; Ri5e xTak| קומנטרי #1 קלאנים במחשב ובקונסולות

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  2. Started by netanel018,

    מישהו יכול להצביע לי מהו כיום סימולטור הטיסה הקרבית המתקדם ביותר כיום בשוק המשחקי מחשב? (מבחינה גרפית, משחקיות אורך חיים וכו') אני מבין שהתחום הזה לא מפותח כל כך בשוק המשחקים אבל אולי בכל זאת... תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  3. Started by Cooler-Master,

    מישהוא מכיר את המשחק? אני לא מבין מה הוא עד כדי כך כבד שאני לא מצליח להרץ אותו בצורה נורמלתי אפילו על הגדרות הכי נמוכות? ומשחקים כמו GRID אני מריץ בלי בעיה?

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  4. Started by aviran_n,

    לא ממש הלך לי עם זה בהתחלה, אחר כך השתפרתי קצת, וגם אחרי שנראה לי שהולך לי אחלה, אז תמיד הניקוד של המתחרים הוא פי כמה וכמה משלי. הייתי רוצה לקבל כמה טיפים לדריפט טוב יותר. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  5. נתקעתי עזרה דחוף!!!! איך עוברים את הסוסים המעצבנים האלה יש תמונה מצורפת תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  6. Started by yotam360,

    אני רוצה לקנות את המשחק WARROCK אבל הוא לא נמכר בארץ. מה אתם מציעים לי לעשות? יש איזה חברה שיכולה להזמין אותו?

    • 3 תגובות
    • 751 צפיות
  7. Started by Lanzar,

    אני יודע שקיימת פקודה שמקישים ב CONSOLE של המשחק שמראה את הקצב פריימים... מישהו יודע מה הפקודה ?

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  8. תוכנית ה-PlayStation Hits שמציעה מחירים מומלצים מוזלים לכותרים פופולריים מתרחבת לכתבה

  9. התקנתי את המשחק, סידרתי הגדרות, פתחתי פרופיל ו- ETC.... נכסתי ל"שחקן יחיד" ויש שם "אינסטנט באטל" (בלבד) בחרתי הגדרות וכו' ולחצתי סטרט 1. לא הבנתי מה המשימה שם בכלל \(אולי לכבוש את המקומות עם הדגלים?) 2. זה נראה כמו משחק רשת (למרות שזה לא)\ בינות מלאכותיות ממש טיפשות.. 3. זה נראה (במשחקיות) די טיפשי מה גם שבשביל לשלוט ברכבים צריך דוקטורט מ MIT! זה לא אמור להיות מעין מסע כזה כמו ב COD וב FAR CRY? זה כאילו נקרא המשחק? - לא נראה לי תודה חברים.

    • 6 תגובות
    • 751 צפיות
  10. יש לי בעיה קטנה, שמתי סקינים חדשים לנשקים. אבל עכשיו אני רוצה לחזור לסקינים המקוריים!! איך אני עושה את זה? ניסיתי למחוק את התיקיה כדי שSTEAM יתעדכן ויחזור לאיך שהיה בהתחלה אבל זה לא עזר!! בתודה מראש!! נ.ב עשיתי חיפוש בפורום בעניין הזה ולא מצאתי כלום!

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  11. Started by FatherBoard,

    איך שמים לטוני הוק 3 וי-סינק לעזאזל? המשחק נחתך לגמרי כאשר עושם איזה תנועה חדה.

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות
  12. Started by ex_,

    איך המשחק? עלילה? גרפיקה? יש מולטי? שווה לקנות? תודה

    • 7 תגובות
    • 750 צפיות
  13. Started by Blackend,

    אז יש לי בעיה עם המשחק! אני מתחיל להפעיל אותו ובסרטונים יש סאונד בשניה שהוא מגיע למניו אין יותר סאונד וגם במשחק אין . למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות
  14. Started by liorgadidi,

    שלומלום. אני מחפש דרייבר למשחקי פלייסטישן 1 כדי שאני יוכל להפעים אותם על המחשב. מישהו יודע מאיפה להוריד?מה להוריד?פרטים? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 750 צפיות
  15. אני אוהב משחקי אסטרטגיה מהסגנון שרשום בכותרת, האם אתם מכירים כאלה? אפילו ישנים??

    • 4 תגובות
    • 750 צפיות
  16. Started by GrayFox,

    מה המצב יש לי FEAR אבל אין לי CRACK למישהו יש בשבילי

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  17. שלום אתמול קיבלתי את המחשב החדש מעבד פנום 2 965 5850 כרטיס מסך לוח גיגבייט GA-770TA UD3 בכל מקרה כשאני מנסה לשחק בבטלפילד החדש כאילו העכבר לא מצליח להגיע להגדרות וכו הוא פועל אבל אי אפשר להתמקד על האפשריות ולהתחיל את המשחק. אותו דבר מתרחש במשחק קרייסיס הראשון עם העכבר שאני מסמן נגיד ללחץ על להתחיל משחק ואין תגובה.עידכנתי את הדרייבר הכי חדש לכרטיס מסך.. מה יכולה להיות הבעייה?

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  18. Started by hardware maniac,

    אז ככה במשחק AoE3 נתינת האפשרות לעשות ZOOM עם המצלמה לכיוון קדימה( + ) ולאחור ( - ). האם ניתנת האפשרות לסובב את המצלמה 360 מעלות?סיבוב מלא ולא רק זום לעומק ? {שמתי לב שב- Option ישנה אפשרות Camera Rotaition שזה בעברית סיבוב מצלמה אך לא נתונים שום מקשים לפעולה זאת}

    • 3 תגובות
    • 750 צפיות
  19. Started by R.V.,

    צריך עזרה. מחפש משחק אסתרטגיה למשחק ברשת שלו ידרוש CD KEY ושיהיה טוב אם גרפיקה ממוצאת. תודה...

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  20. Cyberpunk 2077 מוכיח לנו שגם הכרזה על עותק זהב לשכפול המוני לא מבטיחה חסינות מוחלטת מדחיות של הרגע האחרון - משחק התפקידים העתידני המרהיב מיועד כעת לנחות אצלנו רק בדצמברלכתבה

  21. בואו נעשה משחק מידי פעם (: אני מנהל שרתים ישראלים.

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות
  22. Started by marlboro,

    אני תקוע בקטע של הכבל בביקתה אני יודע שלוקחים אותו עם החמאה איכשהו, אבל לא מצליח!!

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות
  23. אני אשמח אם תביאו לי לינק לתוכנה שמפעילה את משחקי הפליסטישין על המחשב ועדיף שתפעיל גם משחקי פליסטישין 2 . היה לי אחת שמפעילה את משחקי פליסטישין 1 אבל עשיתי פורמאת למחשב ואבדתי אותה וגם שכחתי את שמה תודה לכם על הקריאה

    • 2 תגובות
    • 750 צפיות
  24. Started by LIOR42,

    יש לי מוד של במוו ואני לא יודע איך להתקין אותו :s05:

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות
  25. אור בקומנטרי שלישי לערוץ- רושם ראשוניאור בקומנטרי שלישי לערוץ- רושם ראשוני תנו בלייק תנו בסאב כמעט מאתיים :xyxthumbs: :xyxthumbs:

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות

דיונים חדשים בפורומים