עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by aviel3634,

    לפי שאני יפרסם את הסרטון אני רוצה לאמר משהו בנוגע לסדרה: בכל שבוע בימי שלישי אני יפרסם פרק של "Epic Moment" בסרטון עצמו יופיעו 1-2 קטעי וידאו עם הריגות יפות אתם יודעים שנמחקו לי כל הקטעים אז בשבילכם אני שיחקתי הרבה זמן מזמני כדי להשיג לכם את שתי הקטעים האפיקים האלו עוד משהו תרשמו לי בתגובות ביוטיוב אם ההריגות הם היו Skill \ Luck מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים טוב אני מקווה שתאהבו את הסדרה הזאתי ואם אהבתם אתם מוזמנים להרשם לערוץ לעוד סרטונים בוקר טוב

    • 1 תגובה
    • 3.4k צפיות
  2. Started by Red Siskin,

    ZI7KX-MRAAW-3NQMD QM2QP-6E77Z-XMDAF ZLHTI-87QGM-6FL7N DK3YQ-T8NZ7-QLN4A G02CD-6K7PI-3MPJT מי שלוקח שיגיד בבקשה שאני אוסיף וכדי שאנשים לא ינסו 100 פעם קוד שלא עובד, תעשו ציטוט עם הקוד שלקחתם.

  3. יש לי כבר 5 שעות במשחק... באמת משחק מהנה, אחלה Cutscenes, תמיד אהבתי לפוצץ זומבים. אבל במשך כל המשחק, יש לך תחושה מעיקה שחסרה לך תחמושת, ואסור לך לבזבז. זה נורא. עכשיו הרגתי את ה Chief, ויצאתי ממנו עם כמה כדורים של אקדח, ושוטגאן ריק. איזה כיף! שלא נדבר על ההחלטה המטופשת ביותר של המפתחים, לא לתת לנו את האפשרות לקנות תחמושת מה Vendors. הם בטח אמרו שזה יגרום למשחק להיות קל. אז תעשו מחיר כמעט בלתי אפשרי לקנייה המונית של תחמושת! אבל אל תבטלו את האפשרות לחלוטין להיות כל הזמן דל בתחמושת, לא גורם לך להגיד, "וואו! צריך כל הזמן לחשוב על תחמושת כי היא עומדת להגמר עוד שני זומבים! המשחק הזה פשוט מעולה!!" או "איזה כיף! נגמר לי השוטגאן!!"... זה פשוט מוריד מחווית המשחק. דעתכם?

    • 57 תגובות
    • 3.4k צפיות
  4. Started by Omerole,

    אני מוכן לקנות משחק...לא רוצה לשלם חודשי...אמן שWOW היה כזה...אין לי בעיה עם חינמיים...בזמנו הייתי קשור לPT ....חבל שהפך ליקר כ"כ. ראיתי MU וחיפשתי פינה להקיא,כמו כן גם את רוד אונליין ועוד הרבה זבל מאח שלי הקטן שלא עוזב את גיימר....מישהו מכיר משחק עם גרפיקה טובה...INTERFACE טוב ובלי באגים בכל פינה אני אשמח לשמוע הצעות ;D תודה לכולם

    • 45 תגובות
    • 3.4k צפיות
  5. http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3155329 :yelclap: :yelclap: :yelclap: :xyxthumbs: :xyxthumbs:

    • 30 תגובות
    • 3.4k צפיות
  6. https://www.vg247.com/2016/06/01/gog-connect-lets-you-add-drm-free-versions-of-steam-games-to-your-gog-library/ רק צריך לקשר בין החשבון GOG לחשבון Steam ו- GOG תייבא את המשחקים. יש רשימה מוגבלת של משחקים שאפשר לייבא (בהתאם להסכמים בין CDPR למפיצות) אבל זה גורם לי להעריך אותם אפילו יותר. רק לשים לב לזה:

    • 6 תגובות
    • 3.4k צפיות
  7. Started by jean-paul,

    שלום, לאחר שסיימתי את הסיפור הראשי, אין לי מכוון כיוונים בסיפורים הנוספים כך שאין לי מושג לאן לגשת. האם זה באג או שזה תוכנן כך?

    • 1 תגובה
    • 3.4k צפיות
  8. Started by SpiritKnight,

    מישהו יכול לתת לי את כל הלינקים/ קבצים להורדה כדי שאוכל להתחיל לשחק בצורה נורמלית? תודה.

    • 38 תגובות
    • 3.4k צפיות
  9. Started by tominalex,

    מה המשחק בעל הגראפיקה הכי טובה שקיימת על המחשב האישי,לדעתכם? מה המשחק בעל הגראפיקה הכי טובה שקיימת על האקס בוקס 360,לדעתכם? מה המשחק בעל הגראפיקה הכי טובה שקיימת על הסוני פליסטיישן 3,לדעתכם? מה המשחק בעל הגראפיקה הכי טובה שקיימת על הסוני פליסטיישן 2,לדעתכם?

    • 32 תגובות
    • 3.4k צפיות
  10. Started by ArielElia95,

    שלום, קודם כל, פתחתי כאן כי זה נראה לי הכי מתאים. אם זה לא המקום, בבקשה רק לנעול ולהפנות אותי למקום המתאים. קניתי את השלט הזה למחשב מ-ebay: ‏ http://www.ebay.com/itm/140738529133...84.m1439.l2649 חיברתי למחשב והתקנתי את הדרייבר שהגיע איתו (הייתה שם אפשרות ל-Single Gamepad driver ואפשרות ל-Double gamepad driver. התקנתי אחד והייתה את הבעיה, והתקנתי את השני במקום ואותה הבעיה). נכנסתי ל-fifa 13 demo ובחרתי את השלט עם המספרים, כי זה גם שלט עם מספרים. עכשיו הבעיה היא בשלט שקניתי, כל מקש הוא הפוך. כשצריך ללחוץ על 2, 3 עושה את הפעולה. כשצריך ללחוץ על 3, 2 עושה את הפעולה. כשצריך ללחוץ על 4, 1 עושה את הפעולה. כשצריך ללחוץ על 1, 4 עושה את הפעולה. כשצריך ללחוץ ע…

    • 6 תגובות
    • 3.4k צפיות
  11. Started by Black_Citadel,

    Guild Wars הייתי משחק פעם WOW איזה שנה ומשהו, היום כבר לא, כי זה ממש גוזל מלא זמן. ועברתי לGUILD WARS. משחק בו אתה יכול לשחק שעה ביום, ועדיין לא להיות מאחורה שכן הוא מבוסס על הרמה של השחקן נטו ולא על הציוד שהוא לובש והזמן שהוא ביזבז כמ ובWOW. חוצמזה, הגרפיקה הרבה יותר "משוכללת" בGUILD WARS, והGAMEPLAY הרבה יותר איכותי, ואני פשוט, באמת ובתמים, נהנה יותר מהמשחק. אגב, יש שלושה פרקים למשחק: GUILD WARS PROPHECIES GUILD WARS FACTIONS GUILD WARS NIGHTFALL כל אחד יצא חצי שנה אחרי קודמו. אגב, למשחק יש בסביבות 3.5 מליון משתמשים בניגוד לWOW שיש לו 7-8 מליון. אבל עדיין, 3 וחצי מליון זה מספיק ביותר

    • 39 תגובות
    • 3.4k צפיות
  12. Started by Rinkadink,

    כן אנשים המישחק שוחרר לא מיזמן אשמח לקבל תגובות \ ביקורות על המישחק. כמה תמונות: דרישות מערכת לביצועים מקסימלים: * מערכת הפעלה חלונות 2000/XP * מעבד פנטיום במהירות 2 גיגה הרץ ומעלה * זיכרון פנימי 512 מגה * מקום פנוי בדיסק הקשיח 6 גיגה בייט פנויים * כרטיס מסך מסדרת GeForce FX5700 או Radeon 9500 ומעלה * כרטיס קול תואם DirectX

    • 34 תגובות
    • 3.4k צפיות
  13. קניתי DODS וקיבלתי איתו כרטיס הזמנה לאורח לחודש בעקרון אני פשוט אכתוב שמות אשים בכובע ואשלוף מי שיוצא זה שלו. (ברצינות) אם מישהו רוצה זה לחודש פשוט תרשמו את שמכם ואם תוגרלו תקבלו אותו אני מבקש רק כאלה שממש רוצים אותו

    • 38 תגובות
    • 3.4k צפיות
  14. החלטתי לנסות את המשחק הזה שמצאתי בשוק. הו, איזה טעות!

  15. Started by adversary,

    כנסלשחק בגורל בואו לחלוק עמנו חוויה והכנסו למשחק הישראלי הראשון המבוסס דפדפן. כן מה ששמעתם! אין צורך להוריד כלום ולהתקין כלום!פשוט התחברו אל האינטרנט, כנסו אל הלינק לעיל, הירשמו בחצי דקה, והתחילו להילחם ולהתקדם! אז איך כל העניין עובד? פשוט מאוד! אתם מקבלים דמות הנמצאת ברמה 1, נלחמים נגד אנשים אחרים, כל ניצחון מזכה אתכם במספר נקודות ניסיון, שאותן אתם צוברים אט אט, עד שלבסוף אתם מגיעים אל רמה 2. ברמה 2 והלאה, ניתן לקנות חפצים רבים ומגוונים שישפרו את כשרונות הלחימה שלכם, ניתן להרוויח כסף, להקים שבטים, וכך, אתם יכולים להילחם נגד מפלצות, להציל חברים מהשבט שלכם אשר נתפסו ע"י אותן מפלצות מרשעות, לצאת לקווסטים משותפים עם שחקנים ברמות גבוהות ונמוכות יותר, להילחם בקרבות קבוצת…

    • 10 תגובות
    • 3.4k צפיות
  16. Started by R0ck,

    ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2patch_v_102.exe נקווה שלא יהיה עוד HotFix, אין לי כוח להתקין ת'משחק מחדש...

    • 37 תגובות
    • 3.4k צפיות
  17. Started by galit.ran,

    היי, אני מחפשת סימולטור נהיגה מישהו יכול לעזור ? ???

    • 8 תגובות
    • 3.4k צפיות
  18. והאם אני יכול לשחק בזה גם בלי לקנות? איך משחקים??[br]פורסם בתאריך: 24.01.2011 בשעה 16:17:35 אני לא מצליח להתקין Starcraft II: Wings of Libertyוהאם זה רק לנוער? ומה עם civ V?[br]פורסם בתאריך: 24.01.2011 בשעה 16:20:41 ?

    • 17 תגובות
    • 3.4k צפיות
  19. Started by JohnnyBravo,

    טוב,זה אחד הדברים המבעסים של השנה.המשחק שהכי ציפיתי לו בוטל וכנראה שהמפתחת תמכר ל-EA או לאקטיביזיון.שהאפשרות הראשונה הכי גרועה. :'( מקווה שיהיה טוב. http://www.joystiq.com/2011/12/09/rumor-s-t-a-l-k-e-r-developer-gsc-shut-down/ http://www.rockpapershotgun.com/2011/12/09/wuh-oh-gsc-stalker-2-dead/ http://www.destructoid.com/s-t-a-l-k-e-r-2-canceled-gsc-shuts-down-update--217559.phtml

    • 17 תגובות
    • 3.4k צפיות
  20. Started by 888,

    מתי הוא יוצא?

    • 39 תגובות
    • 3.4k צפיות
  21. Started by ההוגה,

    אני רוצה לקנות מתנה לאחיין שלי ש"קיבל קידומת" 10, והוא ביקש משחק מחשב. המחשב הוא חדש שעדיין לא נקנה, אבל בימים הקרובים הוא יירכש והוא יהיה E5200 עם 2GB זיכרון וכרטיס מסך יחסית פשוט. הגברבר אמר שהוא אוהב משחקי כדורגל בדר"כ, אבל עכשיו דווקא בא לו פעולה. אבא שלו ביקש בלי יותר מדי אלימות, אבל אפשר יריות, ואקשן רק בלי דם נשפך וכאלה... בנוסף בנושא האנגלית, הוא דווקא מבין קצת ומנסה לדבר בבית אנגלית - אפשר לאתגר אותו עם זה. ולא פחות חשוב, אם אפשר שיהיה משחק במחיר עד 150 ש"ח. כמובן שאין צורך במשחק חדש, גם משהו בן שנתיים יתאים - רק שיהיה קל למצוא אותו (אני מניח שאקנה בבאג, שיהיה גם סניפים ופתק החלפה) אודה מאוד למי שיעזור עם המלצות.

    • 11 תגובות
    • 3.4k צפיות
  22. Started by 2k-Twok,

    3vs3 ODC #4 שלום לכולם, הנהלת HWZONE שמחה להציג את הטורניר השלישי שלנו ביום שלישי הקרוב בשעה 19:30 . טורניר זה הוא טורניר שלוש על שלוש שיתנהל שצורת ODC - One Day Cup, מה שאומר שהטורניר יתחיל ביום מסוים ויסתיים ביום מסוים. החוקים של ה - ODC: *השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר למשחק עד כ 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. *חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשכול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות ), קבוצה אשר שכחה לצלם את התמונות יכולה לצלם את התמונות אחרי המשחק…

    • 17 תגובות
    • 3.4k צפיות
  23. לא יאומן, חבר שיחק פתאום דיסקונקט בודק אינטרנט הכל טוב מנסה לעשות ריקונקט מקבל טיים אוט - השרת קרס !!!! קיבל באן ל7 ימים מזה הרא הזה ????!!!!!! יש מה לעשות יש עם מי לדבר ??

    • 1 תגובה
    • 3.4k צפיות
  24. שלום, רכשתי את PES 2012, אני מחובר לתשתית הוט 5 מגה, ספק בזק בינלאומי 5 מגה. (מחובר ללא חייגן) ללא ראוטר רק מודם שחור של מוטורולה. יש לי בעיית התחברות למשחק האונליין, אני מקבל הודעות: An Error has Occured ואז Lost connection to server מידי פעם אני מצליח להתחבר ולשחק אונליין. בעקבות הבעיות הללו החלטתי לרכוש חבילת גיימר של בזק בינלאומי.. אך הבעיה רק החמירה... חבילת הגיימר מחייבת שימוש בחייגן.. וכאשר אני משתמש בחייגן אני מקבל את ההודעה הבאה: Unable to communicate through UDP Port 5739 דיברתי עם בזק בינלאומי הם ינסו לפתור את הבעיה... האם מישהוא ניתקל בבעיה? או האם מישהוא משחק אונליין ב- PES 2012 ללא בעיות... אם כן אשמח אם תייצנו מי התשתית וספק האינטרנט???

    • 7 תגובות
    • 3.4k צפיות
  25. לאחר כשלון צורם בעבר, קונסולת ה-SMACH Z בדרכה להפוך למוצר אמיתי, תודות לקיקסטארטר לכתבה

דיונים חדשים בפורומים