משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
Battlefield 2 1.22 Patch יצא לבדוק בEA DOWNLOADER Patch 1.22 is about to be released and will available on EA Downloader within the next few hours. The release of this patch is in line with our ongoing effort to make the game as enjoyable as possible, releasing quicker fixes addressing some of the things that you want to see changed. We're still hard at work on version 1.3, which will see the addition of some additional, sought-after changes. When we have more information to share with you on 1.3 we will, in the meantime, please find below the list of fixes in 1.22: - Improved Server Stability - Adjusted handling of the Tiger attack chopper - Increased delay for aiming …
-
- 3 תגובות
- 926 צפיות
-
-
קודם כל, כן, אני יודע שהיה על זה דיון. הדיון פשוט לא הספיק לי... :s05: הבנתי שכולם פה בערך ממליצים על ה-DS. הדבר היחיד שלא הבנתי הוא למה? יש הבדל גדול במחיר של הקונסולה (ds עולה קצת יותר מחצי המחיר של ה-psp). המחיר של המישחקים הוא אותו הדבר... ההדל היחיד שאני רואה זה הגרפיקה המההמת ב-psp והגרפיקה בסגנון ps1 או מחשב עתיק... אז למה? בבקשה תעזרו לי... אני רוצה לקנות לי איזה משהו שאני יוכל לשחק בו כשאני לא בבית. ד"א, אם זה משנה, יש לי אפשרות לקנות משחקים וכו' בהונג-קונג וארה"ב... תודה רבה לעונים!
-
- 77 תגובות
- 7.1k צפיות
-
-
נתקעתי באפוזפוזנל (מה אני מדבר אל עצמי???!?$?!#~# אף אחד לא מבין אותך ) חח, בכל מקרה מי שיכול לעזור איך אני עובר בדרך השלישית את פוזמק באפוזפוזנל? אחרי שגזמתי את השיח ו"הסוואתי" את עצמי, מה הלאה?? נראה לי המשחק מלא באגים! ובאולימפיידת הזקנים, איך אני עובר את הקבלה?משהו בלוקרים??? באגים!!! תודה
-
- 4 תגובות
- 802 צפיות
-
-
ברגע שנתתי אגרוף (לא משנה מתי) הוא פשוט התחיל להעיף אגרופים ללא הפסקה !! לא משנה מה אני לוחץ , אם זה עכבר או לא עכבר --> הוא ממשיך לתת אגרופים לנצח !! אם יש למשהו רעיון למה זה קורה (רק עם Attack) שיזרוק לי עצם. כרגע אני לא מסוגל לשחק מרגע שלחצתי attack...
-
- 9 תגובות
- 981 צפיות
-
-
-
שלום, לצערי, היום שכחתי את הססמא למשתמש שלי בסטים... מכיוון שאני כבר רשום עם הcd-key המקורי של המשחק וכל זה, אני לא יכול לפתוח אקאונט חדש, עכשיו, ניסיתי לשחזר סיסמא, אבל....שכחתי עם איזה אימייל נרשמתי!!!!!! ועכשיו אני לא יודע איך אני אמור לשחזר את הססמא! פשוט הלך המשחק...... למישהו יש רעיון מה עושים? פשוט בא לי לבכות, חבל על המשחק :'(
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני בשלב של הבנק ויש לי שתי שאלות שבלעדיהן לא אוכל לעבור את השלב הזה ונראה לי גם שלבים אחרים. 1. איך לעזאזל מנטרלים את הלייזר מה שלא נסיתי לא הצלחתי לנטרל אותו? 2. איך פורצים את האבטחת ה IP ? יש לי מצד ימין איזה כתובת IP שמשתנה תמיד ומצד שמאל טבלת מספרים. מה צריך לעשות כידי למצוא את ה IP הנכון? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אנשים טובים שלום לכולם. לאחד החברים שלי יש מסיבה מחר ותיכננו להביא לו את WORLD OF WARCRAFT כי הוא חולה על המשחק. לצערנו גילינו היום שלאף אחד בארץ אין את המשחק - לאף חנות! אני מבקש מכל מי שיודע על מקום שניתן לקנות בו (חנות אמיתית או ברשת) לעזור. אנחנו רוצים לקנות את הגירסה האירופאית ובדקנו אפילו באתר בריטי אחד אבל לא היה להם במלאי - מישהו יכול להפנות אותי בטובו למקום שמוכר את הגירסה האירופאית ושיש סיכוי שהמשלוח לארץ יהיה זריז יחסית? תודה רבה לכולם.
-
- 10 תגובות
- 799 צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/252/880888 לא שאני מופתע, ממש לא. אבל אני לא מצליח למצוא שום אישור לזה, אפילו לא באתר הרשמי של המשחק או בליזזארד.
-
- 3 תגובות
- 827 צפיות
-
-
הסרטון הוצג בביתן של ATi הורץ כנראה על x1900xt CrossFire(אפשר לשמוע מילמולים ברקע והמילה CrossFire דיי בולטת), אבל יש סיכוי(לפחות אני מקווה ככה ) שזה על XTX יחיד. http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/New_Folder/Crysis_Trailer_wmv_640x360.zip
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על משחק חדש הרבה זמן לא שיחקתי במשחק טוב אני מחפש משהו שיהיה עם אקשן כמובן אבל שיהיה לו אלמנטים של משחק תפקידים לשפר דמות יכולות קסמים כל מיני כאלה משהו כמו שילוב של פייבל והאקשן של מקס פיין דאוס אקס הראשון!!! תודה מראש לעוזרים טל
-
- 29 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
האם מישהו מכיר את המשחק Trackmania Sunrise ? (הכוונה למשחק המלא) זהו משחק מרוצים מטורף ומטריף עם גרפיקה מעולה מומלץ !!
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, התקנתי את The Godfather אבל יש לי בעיה עם הסמן של העכבר. אני פשוט לא רואה אותו, אני יכול להזיז את העכבר אבל לא רואים את הסמן של העכבר, כאילו הוא מוסתר. אני זוכר שהייתה לי בעיה דומה בGTA 3 בזמנו, אבל מאז עבר הרבה זמן וכבר החלפתי כרטיס מסך. למישהו יש מושג? תודה.
-
- 8 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אני לא הצלחתי למצוא עליו שום דבר. ראיתי אותו בהדגמה של physX באתר של AGEIA ניראה מישחק מדהים אז אם למישהוא יש פרטים עליו אני אשמח מאוד. לינק לAGEIA (המשחק האמצעי): http://physx.ageia.com/footage.html
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
קיבלתי את המשחק היום בבוקר, ואחרי שחזרתי הביתה מהבית ספר רצתי להתקין אותו ואני כבר לא הייתי מסוגל לחכות עוד. ההתקנה עברה בהצלחה יצרתי לי דמות והתחלתי לשחק. ממש על ההתחלה מתי שיורדים עם הקיסר לבטן האדמה ונלחמים בגנבים, המשחק נתקע לי ויש מסך עם הרבה חירבושים צבעוניים וכל המחשב נתקע. וככה כל פעם שאני מגיע לאותו קטע אחרי שאני מתחיל מחדש- שוב נתקע, אני כבר מיואש... יש לי כרטיס מסך Gforce 6600 GT מעבד 2.8 GHZ של אינטל ו512 זכרון DDR . בבקשה מישהו שיעזור לי לפתור את החרא הזה... :'(
-
- 8 תגובות
- 965 צפיות
-
-
אתר נפתח לקהילת אוהבי משחקי תפקידים המוניים. תוכל להתעדכן בכל משחקי MMORPG's כאלה שיצאו לאור וכאלה שעדיין בפיתוח או בבדיקות בטא תוכל לתכנן מה המשחק הבא שכדאי לך לשחק או איזה משחק ניתן להרשם לבדיקות בטא תקרא את ביקורות ודירוג הגולשים ותוכל גם להשפיע ולדרג משחקים שהשתתפת ולהשתתף בפורומים שכל כולם לטובת משחקי תפקידים מאסיביים www.mmorpg.co.il
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
חיפשתי איך בונים צי ימי במשחק ולא מצאתי. מישהו יודע?
-
- 1 תגובה
- 619 צפיות
-
-
שלום לכולם אני ממליץ בחום לקנות את המשחק cod2 ולשחק ברשת כי זה מהנה מאוד ומי שיקנה את המשחק אני אשמח עם יקנה גם שרת באתר הבא www.vif.com ב90 שקל שרת משחק +שרת דיבור TEAM SPEAK ואפשר להוריד ת התוכנה מפה www.teamspeak.com ותיקנסו לשרת הזה 84.94.230.4:2222 סיסמה 1212 ושם אני יסביר לכם כול מה שצרייך לדעת!!! משחק מהנה מאוד!!
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום לכולם פתחתי נושא זה כדי לשקם מחדש את קהילת (COD2 (call of duty2 ליפני עד לחצי שנה הייו למשחק 15 שרתים ישראלים והיום יש רק 6 בגלל ששתי החברות העיקרית למכירת שרתים נפלו בגלל שצרייך cd key מקורי בישביל לשחק ... ואני פתחתי נושא זה בישביל להוסיף CLAN למשחק ושאנשים יקנו שרתים שרת ל 14 אנשים עולה 90 +שרת TS שזה תוכנה לדיבור ,המשחק מהנה מאוד ויש בו מישחקיות טובה שאף פעם לא משעממת . בבקשה עזרו לי להחות קצת את המשחק אני רוצה להגיע לפחות לעוד 15 שרתים בישביל שנוכל לפתוח CUPS של CLANS בישביל לקנות שרת ולדעת קצת יותר על המשחק והשגת המשחק פנו אליי בבפרטי ICQ 293786977 או לאתר www.vif.co.il ולא עכשייו המשחק לא צורך cd key מקורי ואני יסביר איך באייסקיו .. הסבר על המשחק: COD2 זהו מש…
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
המשחק פועל חלק על HIGE אבל האורות נמרחים איזה אופצייה צריך לבטל http://img455.imageshack.us/img455/9776/nfs2gw.jpg http://img227.imageshack.us/img227/5315/nfsop2gp.jpg http://img227.imageshack.us/img227/834/cssop3zk.jpg
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אחרי שהיתקנתי את המשחק וניתקתי את הCD שלי אני מנסה להפעיל את המשחק וזה אומר לי שהסיראל שלי לא טוב ניסיתי את הסיריאל מה NFO וזה לא עובד זה אומר לי שסיראל לא מותאם לדיסק אם מישהו יכול להגיד לי מה לעשות או מאיפה להשיג סיראל חדש אני יודה לו מאוד תודה מראש לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
http://www.vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=11912 איך שזה יוצא אני ישר קונה!
-
- 9 תגובות
- 859 צפיות
-
-
כתבתי את זה כבר במקום אחר (אחד הפורומים של CS..) ולא היה לי כוח לתרגם לעיברית, סילחו לי *החולי CS האלה לא עזרו לי במיוחד, לכן אנסה את מזלי כאן Hello to all! I have an annoying problem with the view system in game time i'll describe it: i'm opening a server, no matter what map, i'm playing with people or bots and when i'm dead (it happens alot) i can watch every body else playing (that are not dead yet..) right? well.. not right.. when i'm trying to watch my team players i'm able to, but when i'm trying to watch the other team players i'm not able to. how can i fix that? maybe i messed up something in the console? or in the settings of the game\server? please h…
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
שלום אני תקוע במשימה של השלג - אחרי שצריך לירות עם רובה צלפים בהרבה אנשים שמסתתרים מאחורי בונקר ואז כשניכנסים לבית אני הורג את כולם ולא מבין לאן צריך ללכת כשאני מגיע לכיוון שמראה לי המצפן על הכוכב הוא אומר לי "שלפעמים האובייקטים יהיו ממוקמים לי במקום מעל הכוכב" :s05: בבקשה עזרה תודה
-
- 24 תגובות
- 1.4k צפיות
-


