עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני מחפש המלצות למשחקי רשת שלא דורשים מחשבים חזקים, ושכיף לשחק בהם עם הרבה אנשים אם יש משחקי רשת עם גרסאות דמו ניתנות להורדה או משחקים חינם זה יהיה מצויין משחק כזה שאני משחק בו עכשיו הוא quake 3. תודה רבה.

    • 18 תגובות
    • 3.6k צפיות
  2. The Elder Scrolls V: Skyrim - #1 - ההרפתקה מתחילה, לינדהדלינדה. ההתרגשות של הפרק הראשון במשחק שהמונים אוהבים וקוראים לו אגדי גורם לי החשק לשחק בו ולהעביר את החוויה בצורה הכי טובה שיש! למה חתלתול קופץ עלינו מהשמיים זאת שאלה טובה, בואו צפו. - צפייה מהנה! -IsraGames- תיהנו! לכל שאלה, בקשה, תמיכה או עזרה בנוגע לכל דבר שהוא אתם מוזמנים לפנות אליי. במידה ויש לכם הצעות לערוץ ולסרטונים אל תשמרו את זה לעצכם ותביעו את דעתכם כדי שאני אוכל להשתפר בהמשך למענכם, תמיד שמח לשמוע תגובות בונות.

    • 0 תגובות
    • 3.6k צפיות
  3. איזה משחק לדעתכם הכי טוב? בא לי על איזה מירוץ מכוניות, ואני מתלבט מה לשחק...

    • 41 תגובות
    • 3.6k צפיות
  4. אתם מוזמנים להיכנס לשרת ולמצוא שחקנים לשחק איתם, יש הגבלת גיל של 18+ כמובן. לשלוח לי הודעה פרטית וגיל להזמנה,אפשר גם להגיב באשכול. מצטער אם עברתי על אחד מהחוקים,בדקתי ולא ראיתי שיש חוק על איסור שרתי דיסקורד.

    • 0 תגובות
    • 3.6k צפיות
  5. Started by KOBRA CHOPER,

    אני אישית בוחר ב VICE CITY הנופים ו STYLE שנות השמונים ביחד עם המוסיקה :cwm39:

    • 36 תגובות
    • 3.6k צפיות
  6. Started by Ido.G,

    אוקיי.... כמו רוב העולם התקנתי את UT2004. הבעיה היא שבמצב Onslaught המשחק מקרטע (בדרך כלל 25-30....... יורד ל 15 בעומס כבד) גם כאשר אני מוריד את הפרטים למינימום והרזולוציה 800x600. ככה זה אצלכם (בעלי מפרט דומה)? יש פתרון? מפרט: Celeron taulatin 1200@1600 384MB RAM Radeon 8500LE@8500-omega drivers 4.2

    • 42 תגובות
    • 3.6k צפיות
  7. Started by Greg#,

    כך נוכל לראות כמה אנשים יש בקהילנו, ובנוסף ליצור סוג של דף קשר, מלאו את הטופס הבא(תגובות ללא הטופס ימחקו). שם פרטי: שם בסטים: שם בטימספיק: הרשמו חבריי.

    • 34 תגובות
    • 3.6k צפיות
  8. Started by gman_il,

    שלום חברים. אני לא יודע אם זה המקום , אבל כבר ממש נואש. כמעט כל משחק שמותקן אצלי על המחשב , נתקע בשלב כזה או אחר , עושה רושם שזאת בעיית סאונד. הנה המפרט שלי , אשמח לקבל כל הצעה או פתרון... AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3200+ DFI nF4 Leadtek Winfast PX7800 GT Extreme 256MB Samsung 1GB DDR 400Mhz אם יש צורך בפירוט נוסף אנא עדכנו אותי. תודה מראש.

    • 32 תגובות
    • 3.6k צפיות
  9. Started by yirmi_opp,

    טעות, תעבירו לפורום משחקים... לא שמתי לב שאני פה... תראו איזה הודעת שגיאה אני מקבל:

    • 43 תגובות
    • 3.6k צפיות
  10. Started by noam_m,

    שלום לכולם, אני נעם ואני מאוד אוהב סטרקרפט מאז אוגוסט 2010 אני מקריין משחקי סטרקרפט2 ישראלים ומעלה אותם לערוץ היוטיוב שלי. מדי פעם אני גם משדר טורנירים בשידור ישיר בערוצי הסטרימינג השונים שלי. בנושא הזה אני ארכז את כל הסרטונים שאני מפרסם לנוחיותכם. קישורים שימושיים: ערוץ היוטיוב שלי: סטארקראפט ערוצי הסטרים שלי: own3d justin regame ערוץ הצ'אט: sc2.il @ QuakeNet טוויטר: HecticSC@ אם אתם רוצים לשלוח לי הודעה עדיף דרך הפורום, אבל תרגישו חופשי להוסיף אותי בבאטלנט: hectic.288 תודה

    • 14 תגובות
    • 3.6k צפיות
  11. Started by Sarm1x,

    מי אתם אומרים שתיקח?

    • 1 תגובה
    • 3.6k צפיות
  12. Started by CrossFire,

    אני לא יודע מי זכה או יזכה אבל מה שאני יודע הוא ש-Half-Life 2 זכה למשחק השנה של 2004 ו-Battlefield 2 זכה למשחק השנה של 2005.... אז אם אתם יודעים תגידו לי....

    • 50 תגובות
    • 3.6k צפיות
  13. Started by Maor_T,

    אהלן ..אני רוצה להבין משהו לגבי המשחק הזה כי רק עכשיו נזכרתי לשחק בו יש מלא גרסאות למשחק ויש משהו כזה שצריך לקנות אקאונט או משהו אני ממש לא מבין בזה אני רוצה רק להשיג את המשחק בהורדה חינמית אם אפשר ומה שאני רוצה זה רק לשחק בין 2 מחשבים בבית שלי בלי להכנס לשרתים אחרים... אז אני צריך בכל זאת לקנות אקאונט ?? או שזה רק למי שרוצה להכנס לשרתים אז הוא צריך אקאונט או סידי קי או מה שזה לא יהיה? אם מישהו יוכל לעזור לי באיסיקיו אני אשמח מאוד...(כי פה קצת מוגבלים בדיבור..) 106502544 תודה מראש..

    • 19 תגובות
    • 3.6k צפיות
  14. Started by baum,

    תוכן ההודעה: שם הקבוצה: stfu.Gaming חברי הקבוצה: baum Sainttt Mozartw cob yulij STEAMID'S: baum: STEAM_0:0:3394366 Sainttt: STEAM_0:1:37411483 Mozartw: STEAM_0:1:38110314 cob: STEAM_0:0:14828301 yulij: STEAM_0:1:33486750 איש קשר לידר הקבוצה Sainttt פרטים שלו: fightymighty@gmail.com אפשר למצוא אותנו במירק ערוץ #stfu.Gaming עם צריך עוד פרטים תגיבו נשלח לכם

    • 20 תגובות
    • 3.6k צפיות
  15. Started by Condor,

    סתם בדיקה כמה שחקני סמולטורים יש פה?

    • 18 תגובות
    • 3.6k צפיות
  16. Started by eranmor,

    אני גיימר מושבע בנושאים האלה ואני מחפש משחק מאתגר בעל סיפור מקורי (לא משהו נטחן) ודרך משחק מעניינת. משהו בסגנון היטמן 1/2 שכבר סיימתי. אני מבקש לא להציע משחקי רשת כמו UT2003 תודה מראש

    • 38 תגובות
    • 3.6k צפיות
  17. Started by omri_ro,

    למה נותנים לאידיוטים לכתוב ידיעות על מישחקים חדשים??? הציטיו הבא הוא מהאתר IGAMES (ידיעה על FS2002) שסתם מתוך סקרנות נכנסתי אליו: משטרת תנועה אווירית???? WTF? כמו שבטח ידוע לכם (או לא) המושג הוא ATC - Air Traffic Control וזה לא בדיוק משטרה זה כולה מגדל פיקוח מזדרגג עם כמה פקחי טיסה.... ;D עם זה היה תלוי בי הוא היה מפוטר!

    • 14 תגובות
    • 3.6k צפיות
  18. היי חברה. כדי שנחזיק לכם את השרתים באוויר אנחנו צריכים להכניס אותם לפעילות תמידית ואנחנו נשמח לעזרה ממכם לגרום לשרתים להיות פעילים 24/7 כי בכל זאת כמה שיותר אנשים ככה יותר קל אז כל עזרה במילוי כל אחד מהשרתים שלנו יתקבל בברכה ! כל רשימת השרתים תמצאו כאן: http://hwzone.co.il/community/threads/547896-%D7%A9%D7%A8%D7%AA%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7-%D7%A9%D7%9C%D7%A0%D7%95-%D7%95%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%A7!#.U80-c7Hp1Zk נראה אותכם בקרב ותמשיכו לשחק יאלללה בייי !

    • 12 תגובות
    • 3.6k צפיות
  19. Started by Gnome,

    בזמן האחרון חשבתי על לקנות PS2 אבל אין לי מספיק כסף אז חשבתי שאולי גם אפשר שאני אקנה XBOX. כי אם אני זוכר טוב הוא יותר זול והגרפיקה שלו יותר טובה. אז תגידו לי מה דעתכם ובמה כדאי לי להשקיע?

    • 25 תגובות
    • 3.6k צפיות
  20. Started by simonsix,

    PUBLISHER: Electronic Arts DEVELOPER: EA Canada GENRE(S): Sports, Soccer ESRB RATING: E (Everyone) RELEASE DATE: October 14, 2008 With over 250 additions and enhancements to core gameplay, FIFA 09 delivers an authentic football simulation that enables you to customize the game to suit your style and ability. אתר הבית של המשחק- http://www.fifa09.ea.com/us ביקורות- http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/fifasoccer09 סירטונים- http://www.gametrailers.com/game/10155.html *שיחקתי בדמו והוא טוב EA משתפרים גם בסידרה הזאת

    • 23 תגובות
    • 3.6k צפיות
  21. Started by kisin,

    קבלו תמונה חדשה מהמשחק DUKE NUKEM FOREVER. המודלים נראים כמו מהמשחק Gears of war. השמועות על המשחק הזה מסרבות למות. האם נראה את המשחק הזה מתישהו בעתיד הקרוב?

    • 40 תגובות
    • 3.6k צפיות
  22. Started by Gal&Gal,

    כנסו לאתר http://www.greenmangaming.com/s/il/en/pc/games/mmos/elder-scrolls-online/ הוסיפו לעגלה את אחת מהגרסאות IMPIRIAL או STANDARD כשיתאפשר הזינו את הקופון OQE4LG-WEQPSE-SMCME1 וקבלו 20% הנחה מהרו כל עוד הקופון תקף =) הנה פרטים מהאתר על ההזמנה : The Elder Scrolls Online - FAQ Below is a run down of the most common questions and queries asked regarding The Elder Scrolls Online: Does it use Capsule: This title will not use Capsule. You will be able to download, install and play this game via a service supplied by Bethesda. Mac Version: Yes, there is a Mac version which you will be able to download after registering/creating an Elder Scrolls Online accou…

    • 2 תגובות
    • 3.6k צפיות
  23. אחרי אין ספור רמזים קטנים ושמועות, סוף סוף יש הכרזה רשמית על משחק חדש של Blizzard. אני באופן אישי מעדיף את דיאבלו 3 אבל גם SC2 יעשה לי טוב אגב, החלק הראשון בכתבה מדבר על כך שהם מפתחים במקביל משחק MMO ל"דור הבא". http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=25594825&sid=6169864&tag=latestnews;title;0

    • 39 תגובות
    • 3.6k צפיות
  24. Started by simonsix,

    שני חלקים, מריח כמו משהו טוב http://www.gametrailers.com/video/exclusive-behind-back-to-the/706588 http://www.gametrailers.com/video/exclusive-behind-back-to-the/706592

    • 13 תגובות
    • 3.6k צפיות
  25. Started by Retaliator,

    שלום, אם מישהו שיחק כבר במשחק במסך השלישי עם השלד של הדרקון איך עוברים אותו? תודה

    • 28 תגובות
    • 3.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים