משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה עם כמה משחקים שאני מנסה להפעיל וזה לא עובד.... בכל פעם שאני מפעיל משחקים מסויימים המחשב פשוט מתחיל מחדש מעצמו. עשיתי חיפוש לוירוסים, תוכנות ריגול ויש לי פיירוול טוב, אבל גם אחרי כל זה זה נמשך. בנתיים זה קרה לי במשחקים הבאים: Need For Speed Underground2, Beyond Good&Evil, Flatout Demo. המשחק flatout demo לפני כמה ימים אבל פתאום זה התחיל להפעיל מחדש את המחשב... שאר המשחקים עובדים. לעתים רחוקות המחשב מתחיל מחדש מעצמו גם באמצע משחק כלשהוא. מה לעשות? בתודה מראש, לידור
-
- 4 תגובות
- 804 צפיות
-
-
אולי יגרום לEA לשחרר אותו מוקדם יותר
-
- 3 תגובות
- 804 צפיות
-
-
ב 4 חודשים האחרונים יש תקלה מאוד הזויה ומוזרה ב WOT שה FIREFOX עובד ברקע התוכנה WOT קורסת , חשבתי בהתחלה שזה בעיה בדרייבר או שה HWINFO מתנגש עם המשחק , מסתבר שזה ה FIREFOX שהוא סגור המשחק עובד טוב שהוא עובד המשחק קורס או קופא , שאני פותח למשל OPERA אין שום בעיה , ה FIREFOX עובד טוב שהמשחק WOT לא עובד לא מבין מה הבעיה
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
- 1 follower
-
-
-
הגעתי לשלב שאחד זורק עלי פצצות מהגג הירוק ואני לא יודע מה צריכים לעשות שם?
-
- 9 תגובות
- 804 צפיות
-
-
חבר'ה, מכיוון שמבחר המשחקים הנורמלים כלא גדול במיוחד, אני מצפה למשחים הבאים אבל אין לי מושג מתי הם יוצאים... אם תוכלו להביא תאריך, זה יהיה סבבה... אז המשחקים הם: DRIVER 3 NFSU2 Colin Mcrae Rally 2005 HF2 (!) NBA 2005 זהו בערך... אם אני אזכר העוד משחק אני אעדכן
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
הורדתי את המשחק והתקנתי.. והוא עובד סבבה.. רק שכמה שניות אחרי שאני מתחיל לשחק.. אז הוא מתחיל קצת לקרטע.. יש לי כרטיס מסך 6600.. יכול להיות שהוא לא מספיק למשחק<?
-
- 3 תגובות
- 804 צפיות
-
-
נתקעתי בערפדית בסוף שלב 9.. למישהו יש טיפים איך לעבור אותה? תודה
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
אוקי,נתתי למישהו שאת המשחק,ויש לו איזה בעיה,אני יודע שאם לי היתה את הבעיה,הייתי פותר אותה כנראה. זאת הודעת השגיאה שהוא מקבל: please verify that your card is openGL compliant מישהו יכול לעלות רעיונות איך לסדר את זה??? (יש לי כל מיני כיוונים,כמו דריבר וכו,אבל אם מישהו נתקל בזה,עזרה תיהיה מאוד אפקטיבית)
-
- 3 תגובות
- 803 צפיות
-
-
אתמול קניתי את המשחק counter strike source ... מישהו יכול להביא לי סרברים ישראליים לשחק בהם ?
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
הקונסולה הביתית של סוני, בגירסתה הדקה, כבר לא זמינה אך ורק בשחור ובלבן לכתבה
-
- 0 תגובות
- 803 צפיות
- 1 follower
-
-
אני בחלק שבו אתה נמצא בביוב ואני פשוט לא יודע מה לעשות מישהו ששיחק במשחק נתקל בכזאת סיטואציה?
-
- 6 תגובות
- 803 צפיות
-
-
זוכרים את Titan Quest הנהדר? הוא חוגג עשור וזמין עתה בפלטפורמת הגיימינג בגירסה מעודכנת ובמחיר מבצע לכתבה
-
- 2 תגובות
- 803 צפיות
-
-
אז המשחק לא עובד. הוא כותב DirectX encountered an unrecoverable error מה לעשות? אם יש מידע בשרשור הרשמי תפנו אותי לעמוד( אי אפשר לחפש בכל ה90 עמודים שם)
-
- 2 תגובות
- 803 צפיות
-
-
היי, חשבתי לקנות דרך האתר הזה משחק- אתה משלם ומוריד - מספר הורדות בלתי מוגבל. אבל רציתי לדעת האם הוא בטוח?
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
משהו מכיר משחק סימולטור טוב למחשב ? משהו בסגנון F-15 בזמנו או FALCON 4 ... למחשב ( אני לא צריך משהו כמו Flight Simulator ) אני צריך משהו קליל יותר אבל שיהיה למחשב ( לא חייב משהו חדש )
-
- 3 תגובות
- 803 צפיות
-
-
האמת התלבטתי אם לשאול את זה בפורום חומרה או פה והחלטתי פה כי זאת חומרה שהיא dedicated למשחקים(לא כמו עכברים, לדוגמא, שרק חלק מהם למשחקים ספציפית) רציתי לדעת אם מישהו ניסה את זה. זה נראה ממש טוב ומגניב ונראה שהולכת להיות תמיכה בהרבה משחקים בעתיד מה שגם הסרטון עם PORTAL 2 נראה פשוט מעולה וכיף. למישהו יש/ניסה ויכול לתת עדות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
אני משחק במשחק שהוא דרך אגב משחק טוב. רציתי לשאול למה באמצע המשחק החלק השמאלי של המסך מהבהב לי כול כמה דקות? תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 803 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לדעת כמה FPS יש לי תוך כדיי משחק איך אני עושה את זה?
-
- 3 תגובות
- 803 צפיות
-
-
שלום לכולם פתחנו ערוץ Youtube משל עצמנו בו נעלה כל מיניי סרטונים שקשורים בפעילויות הקהילה ומדיי פעם גם פראגים קצרים של שחקני קהילה שנערכים על ידי העורכים הקהילתיים בינתיים העורך המעולה שלנו הוא נדב Divine וכרגע מחפשים עוד שתיים שיעזרו לערוך כמה שיותר פראגים אנחנו נרשם לכל ערוץ של משתמש בקהילה שעוסק ב Call Of Duty כל מי שכבר פרסם סרטון COD קיבל כבר הרשמה. הערוץ שלנו: http://www.youtube.com/user/HWzoneCOD. לכל בקשה לעלות סרטון ולכל דבר שאתם צריכים פנו אלי Fadida או ל נדב Divine שיגיב פה תגובה ראשונה.
-
- 5 תגובות
- 803 צפיות
-
-
הורדתי חבילת מפות לBF2 ושאני מנסה לשחק בהם זה טוען אותם ואז מתנתק מה יכולה להיות הבעיה??
-
- 4 תגובות
- 803 צפיות
-
-
היי,הורדתי לא מזמן NBA2K10 ואני לא יודע איך להתקין אותו.. מישהו מוכן להסביר לי בבקשה?
-
- 2 תגובות
- 803 צפיות
-
-
הוא אומר לי שהוא לא מוצא את הקובץ default.cfg מה לעשות? דרך אגב גם ה-Patch אומר לי שהוא לא מוצא את המשחק מותקן וזה כן מותקן מהתקנה מקורית של שני הדיסקים! וניסיתי להפעיל ב-Safe Mode וגם להפעיל את ההגדרות שהוא מזהה את המחשב שום דבר לא עזר! עזרו לי!
-
- 0 תגובות
- 803 צפיות
-
-
^^^^ ? ד"א יש אפשרות להוציא את הקלים ממשהו שבחרתי[נגיד איזה קסם] ושזה יהפוך בחזרה לסקילים?
-
- 5 תגובות
- 803 צפיות
-
-
אהלן, אני נתקע בבעיה ואין לי מושג איך לפתור אותה. יש לי מהירות אינטרנט ממוצעת של 15 מגה בית לשנייה והעלאה של 750. העניין הוא כזה השעות היחידות שאני יכול לשחק בהן, הן: 23:00-14:00 וכל שאר שעות היום. מהשעה 14:00 בצהריים עד 23:00 אני לא מצליח להתחבר בכלל לשרת הוא פשוט עושה לי DC. חשבתי הרבה על מה הבעיה, מצד אחד המהירות גלישה היא גבוהה אך נראה כי אין קשר לעומס שרתי המשחקים מכיוון ששעות הפעילות העמוסה שלהם היא בלילה ודווקא שם אני משחק חלק. כאשר בשעות היום שלנו בארץ (זמן שבו מרבית אנשי ישראל מחוברים לרשת) אני נתקל בעומסים אדירים ואני לא יכול לזוז במשחקים. יש לכם כיוון או משהו? אני באמת לא יודע מה לעשות. תודה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 803 צפיות
-


