עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. בואו להכיר את אחד מהרעיונות המקוריים ביותר למשחק שבהם נתקלנו בתקופה האחרונה לכתבה

  2. Started by JohnnyBravo,

    The Rockin' Dead-קווסט תלת מימדי.המשחק יצא לפני חודשיים בערך(מאי 11).מישו מכיר/שיחק?המשחק כולו ב3D ומסופקים משקפיים בבאנדל. http://www.bitcomposer.com/www_en/game.aspx?gameid=fb3bfcf1-6a89-42d0-a772-6355d6e96b1d

    • 0 תגובות
    • 806 צפיות
  3. עד לא מזמן תמיד שיחקתי בשילוב הזה בטנקים וזה היה קטלני נגד חי"ר, הייתי מחליף בין שניהם וקצב האש היה מטורף, לאחרונה כשאני עובר מאחד לשני צריך לחכות המון זמן עד שאפשר לירות. זה רק אצלי או שהם שינו את זה בכוונה?

    • 3 תגובות
    • 806 צפיות
  4. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%98%d7%9c%d7%90%d7%99-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%9c-far-cry-4-%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%97-%d7%a9%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8-%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d/

    • 0 תגובות
    • 806 צפיות
  5. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%93%d7%99%d7%9c-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-%d7%9b%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%a1%d7%93%d7%a8%d7%aa-batman-arkham-%d7%91-10/

    • 0 תגובות
    • 806 צפיות
  6. Started by xXxjonixXx,

    סרטון שלי ושל שכן שלי דיי מצחיק תעשו לייק וסאב http://www.youtube.com/user/xXxloljonixXx?feature=mhee

  7. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%a7%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%9e%d7%9b%d7%a8-%d7%a9%d7%9c-%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%96%d7%90%d7%a8%d7%93-%d7%a0%d7%95%d7%97%d7%aa-%d7%91%d7%90%d7%a0%d7%93/

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  8. שלום התקנתי את הפיפא 2005 וגם את הטלאי של הליגה הישראלית ויש בעיה אני לא רואה את הכדור אלה רק את הצל שלו מה עושים בבקשה מישו

    • 6 תגובות
    • 806 צפיות
  9. Started by raiman1,

    יש אפשרות של PLAY ONLINE כשאני לוצץ על זה נפתח לי איזה חלון(לא הבנתי מה כתוב שם) בקיצור זה לא עובד... יודעים איך לפתור??

    • 8 תגובות
    • 806 צפיות
  10. Started by רון88,

    אהבתם? מרגיש לי כמו משחק שאני אוהב לשחק בו

    • 0 תגובות
    • 806 צפיות
  11. Started by Impreza,

    שאני משחק זה כאילו יש ממש תקיעות, כאילו הגרפיקה נתקעת כזאת, חלק מהר מאוד גם לא יודע איך להסביר מישהו יודע?

    • 9 תגובות
    • 806 צפיות
  12. Started by pooowa,

    תודה לעונים

    • 7 תגובות
    • 805 צפיות
  13. Started by רוני1,

    יש לי מחשב חדש ואני רוצה משחקים אבל אני קצת לא מעודכן.... לכן אם תוכלו לרשום לי את המשחקים החזקים ביותר היום לדעתכם ... והחזקים ביותר למשחקי רשת אני אודה לכם מאוד.....

    • 5 תגובות
    • 805 צפיות
  14. Started by danield51,

    יש אפשרות לשחק WOW בלי לשלם כסף? ואם כן אז איך? ומאיפה אפשר להוריד את המשחק?

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  15. Started by RS4,

    יש לי כבר תNFSC שסיימתי וכרגע אני משחק רק ב-PES6 שהוא אחד השמחקים החזקים לפי דעתי... יש עוד איזה משחק מעניין שיצא לאחרונה ולא שמעתי עליו? אם כן אפשר לקבל חוות דעת בבקשה... תודה מראש...

    • 7 תגובות
    • 805 צפיות
  16. Started by Y.R,

    חבר שלי קנה כרטיס מסך חדש וקיבל איתו את המשחק Prince of Persia: The sands of time אצלו זה פועל מצויין אבל ניסיתי להתקין אותו אצלי ובסוף ההתקנה המחשב מודיע שחסר הקובץ E:/autorun/Pop_GFX/back1.bmp יש למשהו מושג מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  17. Started by itaim,

    ממליצים על הסימולטור? מי שמשחק בזה הרבה בבקשה שישלח לי הודעה פרטית יש לי כמה שאלות

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  18. Started by overload,

    התקנתי את המשחק. המשחק רץ על איזה 50FPS בהגדרות נמוכות הבעיה היא שכמה שאני מעלה יותר את ההגדרות יש יותר ויותר ארטיפאקס ובאגים. אף פעם לא שמעתי על משחר שעושה ארטיפקס בהגדרות גבוהות בלבד, כל המשחקים האחרים פועלים יופי ואין OC ד"א. זה קורה לעוד אנשים? (קטליסט 5.7)

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  19. Started by Shtupel,

    תודה

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  20. חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי, וגם הטריינרים לא עובדים אלא רק מקריסים את המשחק. אנא עזרתכם HF

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  21. Started by yon.dh,

    שלום לכולם רציתי לדעת על הבוסטרר פק של bf2 - euro force... הקיצר מה שרציתי לדעת אם צריך לקנות את זה או שאפשר להוריד את זה חינם וזה פשוט מוסיף לך 3 מפות נשקים ורכבים ועוד צבא אחד???? בתודה yon.dh נ.ב - שאלה שלא קשורה למישהו מפה יש את הכינוי galglatz (לא בטוח שככה רושמים ) כאילו גלגלצ והוא שיחק היום בשרת של delta?

    • 1 תגובה
    • 805 צפיות
  22. שלום אני רוצה לרכוש את המשחק battlefield bad company 2 בחנות מסוימת ורציתי לשאול האם צריך להשתמש בדיסק כל פעם שמשחקים או שמספיק להתקין את המשחק פעם אחת?

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  23. Started by TeaTime,

    מישהו שיחק בדמו? (פעם ריאשונה שאני רואה משחק עם הסמל של ATI ולא ניוודיה) אבל הוא מאוד איטי-לא מקרטע הוא רץ על 30-40 FPS אבל איטי! הקול שהמפלצות עושות(ריצה, יריה וכד') מהיר יותר מהתנועה שלהם! מישהו יודע משהו על זה?

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  24. Started by shai_123,

    אתמול שיחקתי במשחק הכל טוב ויפה.. אני נכנס היום והמשחק נפתח בחלון רגיל ואני לא יכול לעשות אותו שיהיה בחלון מלא ניסיתי בהגדרות לא עובד וגם התקנתי מחדש לא עובד.. בבקשה עזרה!

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  25. הכוונה היא למחשב מפרט בצד אני מחפש משהו בסגנון gta או מרוץ מכוניות טוב. יש לי כבר את: carbon mw vice city et fifa07 nba07 חחח יאלה תריצו שמות כבר התחיל לשעמם לי במחשב

    • 8 תגובות
    • 805 צפיות

דיונים חדשים בפורומים