משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני ממש בהתחלה אחרי שאני נוחת, אוסף את החיילים שלי ואנחנו מסגים משהו שעולה לאוויר.... ואז אני צריך למצוא את "דורון"...... מה אני עושה שם? לאן ללכת?
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
-
-
שלום קראתי כתבה על id http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=383752&sid=127 זה העלה לי כמה שאלות על דיוק ניוקם: מי פיתח אותו? למה שמעתי שהוא היה משחק אגדי? ובאיזו שנה הוא יצא? ועוד שאלה לא קשורה לדיוק.... למה יותר קשה לעצב מים ואש במשחקים (באיכות גבוה)?
-
- 4 תגובות
- 541 צפיות
-
-
תגידו אם אני קונה באתר בארה"ב איזה כדאי לקנות? כמה יעלה לי משלוח ב MUSTOP כמה יעלה לי בסה"כ
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה עושים בקבר של ארתור באנגליה 53% http://img436.imageshack.us/img436/1143/2rg9.jpg תמונה שניה: http://img469.imageshack.us/img469/9738/1qs8.jpg
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
התחלתי לעבוד אז יש כסף וכרגע הדודים שלי בסאן פרנסיסקו והם שאלו אותי אם אני רוצה שיקנו לי משהו אז חשבתי על XBOX360 השאלה כמה זה עולה שם (PREMIUM EDITION) ?
-
- 10 תגובות
- 962 צפיות
-
-
אני מחפש משחקים שיש להם מולטיפלייר כמו בsof2-deathmatch טהור בלי כל מיני אובג'קטיבס וחארטות..רק חדש..משום מה בזמן האחרון אין בכלל משחקי fps שיש להם deathmatch טהור כיפי ונוראמלי (אני לא מדבר על prey,זה שונה לגמרי יש את המצב שהנשמה יוצאת וזה לא לעניין חח....) קיצר אני מחפש משחק fps עם deathmatch מהיר וטוב כמו בsof2 הישן והטוב...תודה לעוזרים
-
- 17 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני חושב שאני בשלב האחרון,אחרי שאתה הורג הרבה Keepers אתה מגיע למקום שמלא בהם וזאתי שתמיד בתוך הראש שלך מציע לך את הכח שלהם הורגת אותם בלה בלה בלה..ואז יש תכדור הגדול הזה..עברתי את זה ואז הגעתי לקטע שהיא (זאתי שבתוך הראש שלך) נמצאת בתוך כדור מסתובב בצבע ירוק ומסביב יש מין כל מיני סימני אטום ירוקים..במשך המשחק מופיעים כאלה סימנים רק באדום ואתה צריך להשמיד אותם..ניסיתי על אלה בכל רובה אפשרי וזה לא עוזר.הנה סקרין שוט: http://img154.imageshack.us/img154/2131/eut8.jpg תודה לעוזרים.
-
- 12 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אני בקווסט הראשי ואני צריך להשיג את החפץ השני כדי שמרטין יוכל לפתוח איזה מעבר לעולם אחר, אז הוא אמר לי לדבר עם ג'פרי שאמר לי להשיג את החפץ שני מאיזה מקדש. הגעתי למקדש הזה ואני חושב שגם לחפץ, אבל לפניו יש איזה רוח חזקה שמורידה חיים, איך מנטרלים אותה?
-
- 13 תגובות
- 916 צפיות
-
-
בהתחלה אחרי הפאב הזה שמתחילים בשלבים אז בשלב הראשון זה נתקע תמונה: http://img368.imageshack.us/img368/671/8636fz8.jpg אין בעיה חומרתית ניסיתי להוריד מהגרפיקה ניסיתי להתקין מחדש לא פעל מה לעשות?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה הפקודה שאני צריך לכתוב כדי לראות את הFPS ב QUAKE 4? תודה לעונים ;D
-
- 9 תגובות
- 687 צפיות
-
-
-
במפעל מטחנת הבשר אחרי שעברתי את הלייזרים אני מגיע לחייל עם ראש אנושי וגוף מכני שקורע לי את הצורה (גם יש לו את העוזרים שצצים מכל הכיוונים) ניסיתי עליו כל נשק אפשרי והוא פשוט לא נופל יש למישהו טיפ איך לעבור אותו?
-
- 5 תגובות
- 962 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/downloadnew.php?id=11883&type=wmv&f= סירטון חזק ביותר המדגים נשק חדש ב HALF-LIFE2 תהנו
-
- 25 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
-
מישהוא מוכן למכור או למסור לךלידים טובות ונאמנות...או לצרוב או להעביר לי בדרך כלשהיא או למסור פרטים על מקום קניה יבורך
-
- 8 תגובות
- 842 צפיות
-
-
שלום! הורדתי Tekken 4, והוא שוקל כ-3.28GB הוא בא עם 2 קבצים: TEKKEN4.mdf TEKKEN4.mds עם מה לפתוח אותם? פתחתי אותם עם Daemon Tools ויש לי כמה קבצים שם: SYSTEM Speed Dial SCES_508.78 DATA2.BIN DATA.BIN IOPRP243.IMG באיזה אימולטור להשתמש בכדי שזה יעבוד? בתודה - ניסן!
-
- 5 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה לגבי משחק GHOST RECON החדש לPC multiplayer שלו פופולארי ? כמה סרברים במולטי יש למשחק הזה? כדי לקנות את המשחק רק בשביל המולטי?
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
יש למישהו המלצה לאיזה משחק שיעביר ת'קיץ? יש לי את PES 5 את The Movies וזהו אה כן ו 3D Driving School סיימתי את הסנדק פעמיים וגם את GTA SA. קיצור משחק פעולה משהו טוב אבל לא כמו G.R.A.W או Battlefield.
-
- 9 תגובות
- 793 צפיות
-
-
יש רכבים בהרחבה הנ"ל של בטלפילד? איזה כרטיס יכול לריץ NFS MW בגרפיקה גבוהה? ה9600 256mb שלי מריץ אותו רק בגרפיקה די נמוכה עדכון: בקשר לרכבים- החלפתי מפה ויש
-
- 3 תגובות
- 649 צפיות
-
-
http://www.warrock.net שיחקתי במשחק במחשב הישן, לא עבד משהו עקב FPS ממש נמוך. עכשיו אני מוריד אותו שוב, על המחשב החדש, מקווה לראות שיפור רציני ובעיקר הנאה.
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מעדיף כאלה שהם לא shooters, מהסיבה שהם מתחילים לשעמם אחריי כמה זמן. אני יותר בקטע של קוואסטים והרפתקאות, בסגנון dreamfall, משחקים שיש בהם הרבה דיאלוגים כאלה שמקדמים את העלילה נו אתם יודעים למה אני מתכוון, תודה.
-
- 23 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולםםם :} (ושבת שלום ורגוע במיוחד לתושבי הצפון!). אוקיי לנושא, אני יודע שיש דיון רשמי על המשחק אבל יש בו כבר 29 עמודים והסיכוי שמישהו כבר ייכנס לשם שואף לאפס =\. תראו, אני בא להיכנס למשחק, אני בעיר Megara, ולפתע אני רואה שכל הקווסטים שעשיתי נעלמו. תמונה: http://img226.imageshack.us/my.php?image=tq6hx.png נכון יש את הסימן קריאה מעל אנשים של קווסט? אז אין אותו למשל מעל Timon ואני לא השלמתי את המשימה שלו עדיין.. זה ממש מוזר =\. נ.ב ולמה כל פעם שאני נכנס למשחק החיות שוב פעם בחיים זה מטריף אותי ...עד שהרגתי את הסייקלופ האימתני הזה אני לא הולך להרוג אותו שוב...
-
- 8 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אני צריך עזרה במשחק. אחרי שהוצאתי את בריאן (אני חושב שככה קוראים לו) מהכלא של אינסמית' והבאתי אותו למכונית הוא מסיע אותי במכונית ואחרי זמן מה המכונית נעצרת (מחוץ לעיר אני חושב) ובאים אנשים ויורים עלי והוא אומר לי לצאת החוצה עכשיו אני לא יודע מה עושים אם נשארים במכונית ומתגוננים או אם יוצאים אז איך?
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
UT 2007 יוצא בקרוב מאוד, נכון ? אם כן: יש על זה כבר איזה ידיע על תאיריך מדויק?
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-


