עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by jungle-man,

    היי אני מנסה להתקין משחק ישן שתומך בDX7 על XP והמשחק לא מצליח לעלות. בXP יש DX9 . מישהו מכיר פתרון לבעיה? :s05:

    • 6 תגובות
    • 823 צפיות
  2. Started by AnTiSh0ck,

    עם איזה דיירקטX המשחק אמור לעבוד ? 9c ? או שרק 10 ? ואיפה אפשר להוריד את גירסא 10? לא מצאתי אותה באתר של מיקרוסופט. הצלחתי להוריד רק את 9. תודה לעוזרים! מנהלים אם זה לא הפורום הנכון אודה אם תעבירו

    • 7 תגובות
    • 823 צפיות
  3. Started by Tzion,

    יש לי את אנריל הישן (לא הישן ישן ולא החדש, זה שבאמצע..) ואני רוצה לשחק ברשת. רק שבשביל זה צריך מלא פאצ'ים ואני לא יוצא בדיוק מה להוריד ואיך... מישהו יכול לתת לי הסבר מה להוריד ואיך להתקין + לינקים להורדה? תודה

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  4. לפני בערך שנה - שנתיים היה משחק שנדמה לי שקראו לו אינדיגו פרומיסס ... אני בטוח שלא כותבים ככה אבל אני פשוט לא זוכר יותר מזה .. ואני מת לשחק בו עכשיו ... קצת פרטים אליו ... אתה פותח את המשחקכשאתה נמצא בשירותיים של מסעדה ואתה מגלה שרצחת מישהו , אתה אמור להתחיל לנקות את הבלאגן שעשית לפני שהשוטר במסעדה יכנס לשירותיים . אחרי זה אתה אתה בורח מהמסעדה ומשם אני כבר לא זוכר את העלילה ... אני מקווה שמישהו שיחק בו ויוכל לומר לי מה השם המדויק כדי שאני יוכל להשיג אותו

    • 8 תגובות
    • 823 צפיות
  5. Started by gadidi,

    אני צריך שתמליצו לי על משחקים חדשים... תנו משחקים שאתם משחקים/שמעתם עליהם/חושבים שהם יהיו טובים. הקטגוריה לא משנה-פשוט תכתבו אותה ליד ותספרו טיפה על המשחק.

    • 6 תגובות
    • 823 צפיות
  6. Started by yuraxp,

    האם בNFS הזה אפשר לראות את תא הנוסעים כמו בNFS5 ? הייתי בודק בעצמי אבל איני מצליח להוריד את דמו.

    • 5 תגובות
    • 823 צפיות
  7. Started by deso,

    מישהו פה עדיין משחק את המשחק הזה?? אני התמכרתי לRayman M כמעט סיימתי אותו תוך יומיים..טוב רק חצי שלם : חח אם מישהו פה שיחק, שיירשום את רשימת המשחקים שהוא שיחק מהסדרה

    • 7 תגובות
    • 823 צפיות
  8. קניתי מחשב חדש amd 3200+ giga byte k8ns כל משחק שאני מנסה להעלות יוצא ישר מה יכולה להיות הבעיה?

    • 7 תגובות
    • 823 צפיות
  9. המשחק הוא CONFLICT DESERT STORM 2 לא מצליח לעשות לו UNINSTALL, לא דרך "התחל", לא דרך לוח הבקרה/הסרת או הוספת תוכנה ולא דרך הקובץ שבתקיית המשחק..... למישהו יש רעיון ????? תודה.aaaaaa32

    • 5 תגובות
    • 823 צפיות
  10. משחק מטוסים קרבי מודרני. על מה אתם ממליצים?

    • 3 תגובות
    • 823 צפיות
  11. Started by vipersh,

    ניסיתי לקנות מהם את COD4 אבל כשאני עושה צ'קאאוט הוא מעיף לי אותו מהסלסלה ורושם לי שהמשחק מוגן איזור. רציתי לדעת האם יש לי אפשרות לעקוף את החסימה?

    • 5 תגובות
    • 823 צפיות
  12. Started by galedri,

    כשאני מתקין את המשחק אז ההתקנה עוצרת ומופיע לי ההודעה הבאה: download failed. check your internet connection and try again מה צריך לעשות??

    • 6 תגובות
    • 823 צפיות
  13. Started by MuSuper,

    פרטים: שם השרת : אמיו סופר עונה : 6 המלאה ! ניסיון : 150 X סחר ביהלומים , אקסים וכד' ! מאקס סטאט : 32,000 ריסט ברמה 400 * ריסט לא מאפס סטאטים נקודות לרמה : 5\7 (מרלון מוסיף 1 ! ) חנויות - מותאמות לשרת ספורטים נוחים ומותאמים לשרת! איוונטים מותאמים לעונה 6 ! חנות באתר שעובדת על קרדיטים. ל פקודות בסיסיות לשחקן רגיל: addstr addagi addvit addene addcmd post pkclear ועוד! קצת פרטים על המערכות: מערכת גראנד ריסט: כל 60 ריסט שהשחקן יבצע , יפתח לו האופציה ל"גראנד ריסט" באתר ! כל גראנד ריסט מזכה ב 600 קרדיטים שאיתם ניתן לקנות בחנות באתר. *גראנד ריסט לא…

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  14. Started by CheeseBud,

    שלום, היה טורניר מעולה, קיבלנו הרבה פידבק טוב מהאנשים ונראה כאילו כולם נהנו. הנה כל המשחקים שהוקלטו : Ro8 - Taz Vs. Polymeron - Bitton Vs. KakiVarod - חצי גמר - ראשון - שני - הגמר - תיהנו!

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  15. Started by Superative,

    אז ככה,היום ניסיתי להיכנס למשחק וכל פעם זה כותב לי את זה כשאני לוחץ על הסמל בשולחן עבודה : קניתי את המשחק,והדיסק בתוך המחשב. אין לי מושג למה זה קורה. ועשיתי RETRY הרבה פעמים זה לא עוזר.

    • 5 תגובות
    • 823 צפיות
  16. Started by Gimel,

    http://www.ocremix.org/info/OC_ReMix:_Super_Street_Fighter_II_Turbo_HD_Remix_Official_Soundtrack ממש עושה חשק לשחק. למישהו יש שלט של סגה סאטורן?

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  17. מה המשחק האהוב שלכם?

    • 11 תגובות
    • 823 צפיות
  18. Started by aldema,

    התקנתי את המשחק ויש לי את הMDS אבל כשאני מנסה להפעיל את הMDS דרך הדימון טולס או אלכוהול או איסובסטר הוא פותח את הMDS אחרי שאני עושה MOUNT והוא מראה כאילו אין כלום, כאילו הקובץ ריק .. מה לעשות?? בדימון טולס לדוגמא הוא כותב FILE NOT ACSSESABLE... הצריבה לא בסדר...???(דיסק צרוב מחבר..), צריך אולי קראק???, לצרוב מחדש רק את הבין?? אני תקוע כבר מעל שבוע ואין לי מושג מה לעשות.. aldema_@walla.com

    • 2 תגובות
    • 823 צפיות
  19. Started by TermiNal,

    מכירים את המשחק? אז מי משחק? אגב, מישהו מוכן לשלוח לי מתנה? ;D ה-id שלי הוא - tomerlev. תכתבו גם אתם את ה-id שלכם ונוכל לשחק ביחד..

    • 9 תגובות
    • 823 צפיות
  20. ברשת מדווחים כי כותרים בולטים כגון Doom, Just Cause 3 ו-Rise of the Tomb Raider ניתנים כעת להפעלה עבור אלו שלא רכשו אותם לכתבה

    • 7 תגובות
    • 823 צפיות
  21. Started by Vissor,

    למישהוא יש פה geforce gts 8800 640mb והוא משחק oblivion ??...התחלתי על הגדרות הכי גבוהות אבל המשחק לא הולך חלק..יש קצת איטיות..זה בסדר בהתחשבות במפרט שלי...??

    • 8 תגובות
    • 823 צפיות
  22. ההמשך לכותר האסטרטגיה המצליח משנה שעברה אמור לפעול באיכות דומה לו עבור מערכת מחשב נתונה לכתבה

  23. חבר שלי הגיע עכשיו וסיפר שקנו לו פלייסטיישן 2 בארצות הברית - האם הוא לא יוכל לשחק שום משחק שאפשר לקנות בארץ? (כנראה הוא יקבל NTSC) ואם לא מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה (אם הוא לא יספיק לבטל) - האם צ'יפ יכול לפתור את זה? אני מצטער אם שאלו את זה 10000 פעם אבל עשיתי חיפוש (מהיר) ולא ראיתי את זה והוא קצת לחוץ אם צריך לבטל.... תודה.

  24. Started by zoriza,

    אני שוקל להוסיף סלוט של 1gb בנוסף לג'גה שכבר קיים אצלי . השאלה שלי האם זה נחוץ כדי שהמשחקים יפעלו בצורה שחיקה גם על high ? יש לציין שברוב המשחקים ההגדרות אצלי על 1024:768 באיכות medium ועובד סבבה . מפרט: gf 8500 512mb ocz 1024mb 667 amd 4600 d.c 320gb

    • 8 תגובות
    • 823 צפיות
  25. Started by FARKASH7,

    אני מחפש עידכון למנג'ר הישן והטוב CM0102 אני יודע שיש רק לא יודע מאיפה להורידץ

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות

דיונים חדשים בפורומים