משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הי חברים! כבר כמה זמן שלא הגעתי לפורום, אבל הפעם יש לי סיבה מאוד טובה לחזור אולי שמעתם שפיפוש עושה קאמבק (פיפוש זה משחק ישראלי מצחיק למי שלא מכיר). לכבוד "פיפוש החדש" ליוויתי את צוות הפיתוח במשך יותר מחצי שנה כדי לתעד איך הם יוצרים את המשחק. החל מהאנימציה, הכתיבה, התכנות ועד להקלטות באולפן, אני בטוח שמאוד תהנו מההצצה הזאת לתהליך!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום באיזה אתרים מומלץ לקנות משחקים ? שיהיו מחירים טובים וגם משלוח לא יקר כמובן שאני מתכוון לאתרים מחו"ל כי בארץ המחירים על משחקים פשוט לא הגיוניים תודה !
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש את החנות הכי זולה בארץ, שאני אוכל לקנות דרכה משחקים. קניתי לפני חודש את BF2, ועכשיו הוא זרוק בצד כי הוא משחק דפוק. אז אני עומד לקנות את COD II, אבל אני רואה שהמחיר 250 ש"ח :-X. המשחק יצא לפני חצי שנה, והם עדיין דופקים במחירים :-\. יש סיכוי למחיר זול יותר בארץ :s05: ואני לא מדבר על הפרש של 10-20 שקל! אין לי בעיה להזמין גם מחו"ל (עם משלוח לארץ) אם זה יצא זול יותר.
-
- 10 תגובות
- 945 צפיות
-
-
-
יש לי בתקייה 2 קבצי הפעלה, דרך hl2 אי אפשר להפעיל את המשחק ודרך הלאנצ'ר אפשר אבל הבעייה היא שבמשחק לא יורד הכח כשיורים עלייך.. ואין שם (בקובץ לנצ'ר) שום דבר שמצביע על חסינות או משהו כזה... מישהו נתקל/מכיר? תודה...............
-
- 5 תגובות
- 584 צפיות
-
-
-
מאיפה אני יוכל להוריד את הדמו של 2003 unrealtournament ?????? בקשה עיזרו לי ???
-
- 2 תגובות
- 913 צפיות
-
-
-
-
היי, אני יודע שה-trackmania זה חינמי, לפחות גרסאות מסוימות הן כן, ויש לי אחת אבל די משעממת, אני רוצה לסוע במכוניות שטח כאלה ובחול, איזה גרסה תתאים לי ( אם יש חינמית כזאת בכלל )? תודה, יובל
-
- 10 תגובות
- 999 צפיות
-
-
פעם נתקלתי בפאץ שמאפשר לשחק ברשת בGTA3 ניסיתי לחפש אותו בגוגל ולא מצאתי מישהו אולי יודע מאיפה אני יכול להוריד אותו ואיך להשתמש בו??
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
סליחה שכתבתי את כל התוכן בכותרת (אני צריך עזרה מהר ) תודה מראש !
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
איפה אני מוריד אותו והאים זה חוקי?
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, אני צריך את הפאץ' על מנת להתקין את התוספות.
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
-
אני לא רקוצה להוריד את זה.. הוא מתקע לי תמיד בסוף ניסיתי עוד קישורים ועדיין מאיה אני יכול להזמין דיסק חינם? כמו UBUNTU(שמביאים את זה חינם בדואר) כי באתר של AA ראיתי ORFER FREE CD קישור אחד נפל ואחד עולה כסף בבקשה תעזו לי תדוה מראש
-
- 4 תגובות
- 803 צפיות
-
-
בדרך חוקית. כולל את 98. בארץ ולמחשב תודה
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
למישהו אולי במקרה יש את זה??..והוא יכול לעשות לי את זה ISO ולשלוח לי?? או מאיפה אפשר לקנות?
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
אני מחפש כבר הרבה זמן את המשחק וורמס 3D רציתי לשאול אם אתה יודעים מאיפה להשיג את המשחק חוץ מהדיסק בתודה מראש רון :lamer: :lamer: :lamer:
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להשיג את התשובות של המבחנים ב-AA??
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
אני מחפש ליגה ישראלית למנג'ר הישן cm0102 בבקשה לינק תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הכוונה לחנות באינטרנת שמוכרת והאם הוא יפעיל לי את קאונטר סטרייק 1.6 ?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שאלתי בבאג, אין להם בכל הרשת. מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המשחק?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי דמות mage, רמה 35, עם ציוד מ-deadmines :-\ בקושי 5 זהב בכיס. שמעתי שאפשר לקנות זהב במחיר זול, וחשבתי שזה יקל על העניינים. אז אם מישהו מכיר אתר למכירת זהב ל-WOW, בבקשה תביאו לי לינק
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-


