משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אז ככה, קיבלנו זיכוי מאיזו חנות בסך 350 ש''ח, אז החלטנו לקנות Call OF Duty. אבל זה לא העניין כרגע. העניין הוא שנשארו לי 120 ש''ח כדי לקנות UT2003 שעולה שם 99 ש''ח! ;D האם כדאי לי לקנות? הכסף הזה ישר יכול לעבור לקופת החיסכון שלי. אבל תמיד רציתי את המשחק הזה! אני שואל את השאלה הזאת בגלל ש- UT2004 בקרוב ייצא, ואני לא יודע אם לחכות לו. מה אתם אומרים? ;D
-
- 7 תגובות
- 836 צפיות
-
-
אז ככה יש את זה http://www.mushi.co.il/Item.asp?id=3403 מול זה http://tel-dan.co.il/product.asp?productid=391 היתרון של הסגה זה ה300 שעות. היתתרון של הלוג'יטק זה אמינות. השלט של סגה אמין באמת, או שהוא רק נראה כזה? המחיר לא משחק פה... למישהו יש ניסיון איתם? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 836 צפיות
-
-
מפתחת המשחקים היפנית מצטרפת אל בת ארצה ותציע לעולם לרכוש קונסולות-רטרו קטנות ומדליקות לכתבה
-
- 0 תגובות
- 836 צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו יכול להביא לי ציטים למשחק הזה לגרסה האירופאית וגם להסביר איך מפעילים אותם?
-
- 0 תגובות
- 835 צפיות
-
-
היי :hi: :hi: יש במקרה גירסת CD למשחק הזה? ולא DVD???????? אם כן בבקשה תלנקו לי אני מת לקנות אותו.................... :jump: :jump: :jump:
-
- 0 תגובות
- 835 צפיות
-
-
אני חייב להגיד לכם המשחק הזה מדהים...........זה סימולטור טיסה.....אבל לא ממש סימולטור זה בסגנון יותר של ארקייד......אני משחק עם גוייסטיק והשליטה מאוד נוחה וקלה.......יש בהתחלה אימונים וזה מכניס אותך ממש למשחק הגרפיקה ממש נחמדה אני משחק על ההגדרות הכי גבוהות על 1024 *768 ואני חייב לומר האווירה והמוזיקה......ממש משחק מדהים ואני לא אוהב סימולטורים..בגלל שזה סגנון של שילוב של סימולטור ואקרייד זה הופך תמשחק למאוד כייפי אני רק במשימה הראשונה אחריי האימונים אבל הבנתי על מה מדובר.......מוממלץ בחום!!!!!!!! הדרישות: 1. The minimum system requirements for running Blazing Angels Squadrons of WWII are: Supported OS: Windows® XP Processor: 1.4 Ghz class processors RAM: 256 MB RAM Vide…
-
- 7 תגובות
- 835 צפיות
-
-
אני בנטויז'ן, חבילת 12/1MB, והאינטרנט שלי ממש איטי כרגע... לא יודע מה זה, זה מוזר לאללה. מה גם שב- BF2 אני כמעט ולא מצליח להתחבר ל- EA ACCOUNT שלי בתוך המשחק, וכשאני מצליח זה מראה שאני כאילו יצרתי שחקן חדש, כאילו Private, ורק אחרי שאני מתחבר לשרת זה מסתדר - זה עוד בקטנה, הבעיה האמיתית היא הלאגים, וניתוק מהשרת אחרי כמה דקות, עם הודעת Lost Connection... מישהו מזדהה איתי? אני שחקן דיי חדש גם, דברים כאלה זה דבר שבשגרה עם המשחק הזה? בעיות התחברות ל- EA וכאלה?
-
- 1 תגובה
- 835 צפיות
-
-
הי חברים! מדי פעם אני מעלה פה סרטון, אבל הפעם יש לנו משהו באמת יוצא דופן - בסביבות חמישה חודשים של עבודה, מחקר, ראיונות מצולמים וכן הלאה, ומזה יצא בסוף אחד הסרטונים המושקעים ביותר שלי! יש פה סיפור על משחק וההיסטוריה שלו, אבל זה גם סיפור של אנשים שגדלו פה, ואיך הכל התחיל בישראל רגע לפני שהיה אינטרנט מהיר בכל בית. פשוט מתרגש להראות לכם את הסרטון הזה, אני מקווה שתהנו ממנו!
-
- 0 תגובות
- 835 צפיות
-
-
למישחקים האלה יש ממש סימולציית נהיגה הכי קרובה למציאות פורמולה 1 - (f1 challenge 99 - 02 )זה מישחק הדמייה של אוטו פורמולה 1 ויש לו המון אפשרויות נהיגה ושליטה מגוונת במכונית ממש כיף לינהוג במכוניות במהירות של 300 קמ"ש האוטו גם יודע להחליק בצורה ממש אמיתית והמחשב ידע לעשות תרגיליי עקיפה יפים זה לא ממש מישחק של ליזכות במכוניות ובמסלולים כי הוא מבוסס על הספורט F1 ומי שלא יוהב אותו רק שידע שזה סימולצייה שמבוססת על מיבחנים עם נהגיי פורמולה 1 ולא כמוNFS4 או TEST DRIVE pro race driver או toca race driver זה משחק קריירה שמבוסס על סוגיי מכוניות GT , יש לו גרפיקה ממש טובה ,שליטה לדעתי הכי קרובה למציאות וסירטיי תלת מימד רבים שמכניסים אותך ממש לתוך המישחק. אלה מישחקים הכי מדמים …
-
- 0 תגובות
- 835 צפיות
-
-
שמעו כשאני מנסה להפעיל את המשחק אז הוא רושם לי את ההודע הזאת..למה זה קורה? critical error (הכותרת) general protection fault history:configui<-initengine
-
- 3 תגובות
- 835 צפיות
-
-
ביקורת: Transistor הסטודיו SuperGiant Games מוכיחים כבר בפעם השנייה שאפשר לחדש את שוק הגיימינג, ומוציאים משחק חדש מלא באישיות בשם Transistor. ב-Transistor אתם מגלמים את רד, זמרת מועדונים שאבדה את קולה, ומוצאת את עצמה מחזיקה בחרב ה-Transistor המסתורית במרדף אחרי חברי הCamerata שהפעילו את מה שנקרא "התהליך" - The Process שהרס את העיר והשתלט עליה. מערכת הקרב במשחק ייחודית ומשלבת מהלכים בזמן אמת לצד מהלכים במערכת תכנון מתקפות בשם ה-Turn(). המשחק זמין לPC ולPlayStation 4.
-
- 0 תגובות
- 835 צפיות
-
-
משחק ממש כיף בנתיים, למרות שלקח לו המון זמן להוריד בגלל שהוא עובד דרך TORRENT..? מוזר שהם פשוט לא שמים את זה ברשת להורדה.. בכל מקרה-אני בסה"כ שלב 3 ויש קטע שאפילו שחקן של שלב 1 יכול להרוג אותי בקלות...וגם אני הצלחתי להרוג כמה פעמים שלב 5 או 6-זה קרה שהרבצתי הרבה ואז התחיל לרדת לי מהקו הירוק? ואז זה הרג אותו... עוד כמה שאלות-כמה זה משנה השריון, שווה לקנות? בקרבות של הזירה, כמה פעמים הורידו אותי עם חרב ואז שהייתי על הרצפה ירו בי עם האקדחים והרגו אותי שהייתי על הרצפה, אני כשאני יורה-הוא כותה לי מעולה מצוין בלה בלה בלה, אבל זה לא הורג בכלל-כשפוגעים בי הקו האדום יורד די מהר..זה בגלל שאני מפספס? בקיצור אחלה משחק..
-
- 5 תגובות
- 835 צפיות
-
-
חוות דעת על המשחק למי ששיחק הוא קיבל רק 7.8 ב GAMESPOT אבל בטח זה בגלל שהוא קצר
-
- 5 תגובות
- 835 צפיות
-
-
סדרת טראן נגד זרג של מאריןקינג נגד סימבול:
-
- 0 תגובות
- 835 צפיות
-
-
זה אני או המחשב גרוטאה שלי?
-
- 10 תגובות
- 835 צפיות
-
-
שלום, מה המצב? התקנתי את Battlefield 1942 ושמתי CRACK, עדכנתי הכל.. ושאני מנסה לעלות אותו הוא נותן מסך שחור ויוצא בחזרה לוינדוס! יש לי radeon 9700 דרייבר גירסה 3.6 , winXp , 512 זיכרון , DX9(לציין עוד משהו?) מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה רבה!!!
-
- 8 תגובות
- 835 צפיות
-
-
-
-
שלום אני לא משוכנע לאיזה פורום מתאימה הבעיה הזאת משום שאני לא ידוע מה הגורם לה... אז אם הפורום הלא נכון, אנא העבירו את ההודעה ואני מתנצל... בכל מקרה: הבעיה שלי היא שלא משנה איזה משחק אני מפעיל, המשחק ירוץ מספר דקות (ספורות) ואז המחשב יקרתע ויתקע לחלוטין! אני יכול להפעיל את המחשב שבוע שלם על הורדות ותוכנות כבדות, והמחשב לא יתקע, אך כל משחק שאני מנסה להפעיל תוקע את המחשב... יש לי geforce 4 mx 440 והדרייבר האחרון של nvidia שהוא 45.23, וזה לא שינה כלום, ברשותי גם directx 9.0b שלא מראה שום בעיות...אני לא מבין מה יכולה להיות הבעייה, למשל את unreal tournament 2003 שלפני שנה שיחקתי בלי בעיות ועכשיו נתקע כל פעם שאני מפעיל כמו משחקים אחרים... הבעיה הופיעה גם כשניסיתי לשחק postal…
-
- 4 תגובות
- 835 צפיות
-
-
:D :) שמישהו יריץ את הזמן אני כבר רוצה את זה אצלי! עריכה: http://www.eidosinteractive.co.uk/index.html
-
- 4 תגובות
- 835 צפיות
-
-
-
כנראה שהסוף לסדרת המשחקים המצוינת הזאת עוד רחוק מלהיות סוף http://silenthill5.net/
-
- 0 תגובות
- 835 צפיות
-
-
שלום. אני לא מצליח להכנס למולטי של battlefield 2 , המשחק הוא משחק מקורי שנרכש ב STEAM , היום בבוקר אני מנסה להכנס למלוטי ללא הצלחה,רושם לי שהקוד או המייל לא נכונים וזה לאחר שאני כבר משחק במשחק למעלה מחודש, מה שמוזר זה שאני מצליח להכנס ולהתחבר לאתר של EA ולאתר של battlefield 2 וגם הצלחתי לשנות את הסיסמא באתר. מה יכולה להיות הבעיה ???
-
- 0 תגובות
- 835 צפיות
-
-
אני מחפש כאלה שמבינים בכל הקטע של בניית דמויות ומשחק מקצועי ברשת .... אני מחפש לדעת כמה דברים בכלליות... ICQ 367887
-
- 3 תגובות
- 835 צפיות
-
-
לפי השני שלבים ראשונים ששיחקתי, הוא נראה כמו אחלה משחק, עלילה אדירה והומור ענק כמו בראשון, הדבר הכי ענק שם, אלו הקטעים שקייט מתגנבת ושומעת שני אנשים או יותר מדברים... , הדו-שיח בין הדמויות פשוט ק-ו-ר-ע! אגב, מישהו שם לב שהדיבוב של קייט נעשה על ידי שחקנית אחרת מאשר במשחק הראשון? יש עוד דעות?
-
- 4 תגובות
- 835 צפיות
-


