משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
סיימתי לא מזמן את המשחק הזה ונורא התאהבתי בו כי הוא שלב את העלילה, הפעולה, והתפקידים בצורה מאוד טובה ומוצלחת. אני לא כל כך מת על משחקי תפקידים וזה תמיד עיצבן אותי כל הקטע הזה, של לעלות רמות וכו.. לכן אני מחפש משחק אשר דומה למשייח האפל בפעולה, חידות, קצת תפקידים (ממש על קצה המזלג) ועלילה טובה. יש הצעות?
-
- 10 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אתמול קניתי את הרחבת Gods & Kings ל Civ 5, וההרחבה נחמדה מאוד, הוסיפו את נושא הדתות ואת המרגלים מה שנותן עוד אספקטים למשחק. אמנם בCiv קודמים זה היה מתחילת המשחק עד כמה שאני זוכר, כך שקצת מרגיש ששילמתי על משהוא שבעבר היה בחינם, אבל לא נורא. אגב, למה הדיון הראשי של המשחק נעול? לא ראיתי דיון אחר בקשר למשחק.
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום! אני צריך את הפאצ' אופשיין פיילס לpro evolution soccer 6 תודה
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אוי לאחר כולה שבוע משחק סיימתי את NWN וזה ממש אכזבה אני חייב לציין. פשוט עלוב לעומת החלק השני. זושה שלקח להם כמה שנים של פיתוח להוציא משחק הרבה פחות טוב מהראשון ושני. ההבדל ברמת המשחק ניכר הרבה יותר מאשר בדיאבלו 1 מול דיאבלו 2. ממש חבל , ועוד אני נמנע מלהשתמש במילים בוטות\גסות.
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
בעעע בטעות מחקתי את המשחק והשמירות מישהו יכול להביא לי שמירה של המשחק..לא משנה מאיפה אפילו שזה סוף המשחק אני יוכל עדיין לבחור את השלב שהייתי בו בבקשה תעזרו לי :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
-
- 5 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני משחק כהרגלי במשחק, Garry's Mod דרך הסטים. עכשיו המשחק עובד ברשת טוב מאוד, שאני מנסה לעשות משחק רגיל בלי אף אחד, אני מקבל את ההודעה הזו. עכשיו העיניין הוא שאתמול שיחקתי במשחק, היום בבוקר אני הפעלתי את המחשב ומנסה להריץ את המשחק וכלום רק הודעת שגיאה. תודה מראש לעזורים. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
יש לי בעיה אם הcs 1.6 מתי שאני פותח את ה all seeing eye ואני רוצה להתחיל לשחק אז נפתח לי חלון "waiting for steam to start up (this may take serveral mintes) ואז יש כפתור ללחוץ "try to launch thr game anyway" איך אני מסדר את זה אני מחכה כמה שעות וזה לא נפתח מה אני צריך לעשות?
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום לכולם החלטתי לחזור למשחק ועכשיו אני בבעיה יש לי את המשחק מוקרי לחלוטין הגירסא האמריקאית....אני בא להתקין ואחד הדיסקים לא פועל אני לא יכול להתקין את המשחק ראית אצל חבר שהוריד את הגירסת ניסיון שזה הוריד לו את כל הקבצים האם ניתן להוריד את הטריאל ורסיון ולהכניס את האקונט שלי? וגם גם יש בעיה הגירסא הניסיונית היא אירופאית ואילו שלי אמריקאית אז אני לא יודע אם זה יפעל בבקשה עזרה
-
- 9 תגובות
- 870 צפיות
-
-
מישהו יודע לאן אני בורח אחרי שהם מדליקים את הביקתה באש.. ברחתי דרך הגג לאיזשהו אסם אבל איך אני יוצא ממנו . זה כאילו שאני כלוא שם !!! עזרה בבקשה
-
- 5 תגובות
- 870 צפיות
-
-
http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=105751 כתבה מעאפנה, אבל המשחק נשמע לי מעולה, מאוד מאוד אהבתי את FABLE הראשון, שסיפק לי שעות של הנאה אבל היה קצר בצורה מאוד מאכזבת, אני מקווה שזה יהיה יותר טוב ;D מצד שני, בטח MICRO$OFT יכריחו את LIONHEAD לפתח את המשחק ל-DX10, נקווה שלא :-\ בהמשך אני בטח אמצא כתבות ברמה יותר גבוהה
-
- 7 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום אני מחפשת משחק חדש וטוב אים אתה יכולים להמליץ לי ואיפה אפשר להשיג אותו (עדיף לא לקנות ;D) ואני גם מחפשת את המשחק של דרגון בול זי אז אם משהוא יודע אז בבקשה תגידו לי !!!!!!!!!!! :-* שירן (אני בת)
-
- 6 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שמעתי מכמה חברים ונדמה לי שקראתי (ואפילו מנסיון אישי שלי חברות כמו VALVE והמשווקת של HALF LIFE שמות באגים במשחקים לא חוקיים שמתוצרתן) אז רציתי לדעת אם חנות כמו STEAM שכולם מדברים עליה (אם מישהו יודע בבטחה) לא שמה SPYWARE או כל מיני באגים במחשב דרך משחקים שהיא מוכרת. אני פשוט רוצה להתחיל לקנות משחקים חוקיים, או אם אתם מכירים חנות יות ר טובה? תודה
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
זה ממש מתסכל... ניסיתי לעדכן גירסא ל1.2 וזה לא עזר.
-
- 8 תגובות
- 870 צפיות
-
-
הרצתי את המשחק ואז הוא רצה את XLIVE.DLL אז התקנתי את XLiveRedist1.1.0322 ואחכ שוב הרצתי את המשחק וזה מה שהוא רשם בתמונה רשום: [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אחורי שהתקנתי לוחץ להפעיל מופיע לי הודעה שצריך להתקין physx במחשב וזה בעיה למה אין לי כרטיס נוידיה יש לי 5750 של ati מה עושים בכדי להפעיל את המשחק ?
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום מישהו יכול להעלות לי בבקשה את ה-exe המקורי של Titan Quest ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 869 צפיות
-
-
ואני חייב להגיד שזה מישחק מדהים ואני מצפה להמשך שלו! פשוט אין מילים!
-
- 6 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי בעייה במשחק, תמיד כשאני מפעיל אותו אחרי כמה דקות של משחק, המשחק יוצא לי (נופל) ועל המסך אני מקבל את ההודעה הבאה: No Label Crash Time: 04/28/06 15:54:52 OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 1996 MHz with 511MB RAM Video: NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X (8421) UserName: MASTER ComputerName: 0SXXJOM9MJKICUI Application location: D:\משחקים\Sierra\SWAT 4\Content\System\ SWAT Build Number: 34688 Access Violation caused General protection fault! History: ASwatRagdollPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick [(NetMode=0)] <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop->GenerateExtraCrashInfo […
-
- 3 תגובות
- 869 צפיות
-
-
רוצים לראות מה נשתנה בסדרת האסטרטגיה המופתית של חברת Relic בשנת 2017? בעוד קצת פחות משבועיים תוכלו לעשות זאת, כשכל מה שתזדקקו לו הוא הרשמה מקוונת וחינמית לכתבה
-
- 1 תגובה
- 869 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני כבר הרבה זמן מחפש איזה משחק אופנועים איכותי ומהנה מישהו אולי יכול להמליץ לי על איזה משחק כזה ?
-
- 6 תגובות
- 869 צפיות
-
-
ידוע למישהו על האיזשהו פאץ למשחק בשביל וינדוס 7?
-
- 1 תגובה
- 869 צפיות
-
-
שלום לכולם! אךך עוד טורניר יוצא לדרך וכרגיל כיף לפרסם אותו! אנחנו רק עוד 2 טורנירים לפני טורניר הרבע מאה שבו נחלק פרסים ממש ממש ממש ממש שווים וכדאי לחכות. כמו כן אנשים חשוב מאוד שתמשיכו להתחרות ולהתמודד ולהרוויח נקודות כדי לקבל דירוג גבוה כי בקרוב הדירוג הזה ישפיע על משהו חשוב מאוד בנוסף לפרס שהזוכה יקבל בסוף השנה שהוא יקר ערך בפני עצמו. אז כמה דברים חשובים לפני כן. 1. אתר z33k נתן לנו להפוך להיות טורניר קבע באתרו מה שאומר יותר חשיפה לטורניר וסבירות גבוהה שיותר ישראלים שלא מכירים את הקהילה אבל כן משחקים באתר z33k כמו אלעד 'Gutow' גוטו שהשתתף והגיע למקום הרביעי בטורניר יצטרפו לרשימת הטורנירים. בנוסף הטורניר יופיע עם לוגו ממש גדול כמו כל הטורנירים היוקרתיים באתר …
-
- 1 תגובה
- 869 צפיות
-
-
אהלן אהלן חברים..........אני חדש בקטע של המישחקים.........יש לי מחשב דיי חזק של AMD 2600 אבל כרטיס מסך מינימלי ביותר. 1-אני מעונין להיכנס לתחום המישחקים ולקנות כרטיס מסך או משהו בסגנון שאוכל לשחק קצת בחורף ואשמח לקבל הדרכה ראשונית כמתחיל בתחום המישחקים.......(מה לקנות ולשדרג או בכלל ללכת על PS2 ....חחחח) 2-כמו שאמרתי בכותרת ניתקלתי בבעיה במישחק SWAT4 כאשר אני בשלב 3 ממש בהתחלה כמו שמתחיל הבלאגן ישר המחשב קורס ויש את ההודעה הבאה אשמח לעזרה בתודה רבה סער!!!! Crash Time: 10/10/05 21:20:50 OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1145 MHz with 511MB RAM Video: MSI MS-StarForce GeForce4 MX 4000 (NVIDIA GeForce4 MX 4000) (567…
-
- 0 תגובות
- 869 צפיות
-
-
האם אפשר להריץ משחק ישן שמותאם למערכת DOS על מערכת XP ? יש לי משחק ישן שהשגתי ואני מת לשחק בו אבל זה לא ברור לי איך אני עושה את זה כשמערכות ההפעלה השתדרגו והתקדמו... למישו יש מושג?
-
- 1 תגובה
- 869 צפיות
-
-
שאלתי כבר בדיון הרשמי אבל אף אחד לא עזר... קיצר אני צריך עזרה בשלב התשיעי של דום, עם המוביל הזה שלוקח אותך לכמה אזורי security... קיצר אני תקוע שם, אני אמור לפתוח שם דלת אחת, אבל היא נעולה ולא נפתחת, אז חיפשתי שוב ושוב מחשב כלשהו שיפתח את הדלת הזאת, אבל לא מצאתי כלום, מישהו יכול לעזור לי? הנה הדלת שאותה אני חושב שצריך לפתוח: http://uploaded.fresh.co.il/2004080502426untitled.JPG
-
- 4 תגובות
- 869 צפיות
-


