משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני נמצא בשרת2 ובשרת המהיר תחת אותו יוזר ולמי שלא מכיר http://www.travian.co.il/
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קניתי לפני מספר ימים ArmA3 ואני משחק כרגע בבטא. כרגע רוב השרתים מריצים מפות גדולות ולא משחקי COOP קטנים וזה מה שבעצם אני מחפש. אשמח למצוא עוד אנשים שאפשר לשחק איתם במשימות COOP. אני לא שחקן מנוסה מאוד (למרות שבזמנו שיחקתי בFlashpoint הראשון) אבל אני אוהב עבודת צוות. ככה שאם מישהו מעוניין אז שישאיר פה את המשתמש שלו בSTEAM.
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
-
-
-
-
אם בפורום פה יש שחקני מאדן אז תגיבו פה שנוכל לארגן משחקים ביננו מדי פעם, ואם יהיו הרבה אולי גם לעשות ליגה (תלוי בהיענות כמובן). אני בכל מקרה משחק מאדן מ- 2004. כרגע בעונה שלישית עם האטלנטה פלקונס במאדן 2006. עונה ראשונה: זכייה בסופרבול עונה שניה: מקום שני ב- NFL (הפסדתי לאינדיאנפוליס קולטס) כרגע ב- off season של העונה השלישית וקצת בפיגור תקציבי... ;D
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים, יש פה שחקני PARAGON? מי שלא מכיר את המשחק (וחבל שכך), מדובר במשחק MOBA. אחד המשחקים הטובים שיצא לי לשחק, האמת משחק ה-MOBA היחיד שאני משחק באופן קבוע. אני אישית משחק במשחק מאז 2016 שהוא הוצע בתשלום ל-BETA מוקדמת. אני יכול לומר שהמשחק עבר המון תהפוכות מאז שיצא והשתפר מקצה לקצה באופן קבוע כמעט כל חודש! היום המשחק ב-BETA פתוחה ככה שכל אחד יכול להוריד ולשחק בו. מי ששיחק במשחק בעבר הרחוק יותר ונטש אותו כי הוא לא היה מאוזן, אני יכול לומר לו שהמשחק מאוזן באופן כמעט מושלם. כמובן שהבעיה היחידה במשחק..למען האמת בכל משחק MOBA, שחייב שיהיה שיתוף פעולה מושלם בין חברי הקבוצה! ולצערי לפעמים אתה "נופל" על כמה חבר'ה שאין להם מ…
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
בואו נעשה משחק מידי פעם (: אני מנהל שרתים ישראלים.
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
-
סתם מתעניין אם משהו עדיין משחק בזה באותה תקיפות שאני
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הרגע סיימתי את המשחק... אני רוצה להשלים אותו ל100% אבל אין לי כוח להתאמץ שוב בשביל להשיג את הדברים האלה שבפעם הראשונה שמשחקים בשלב, כאלה שקופים... טריינר בסדר ואפילו עדיף על צ'יטים, רק משהו שיביא לי לעבור את השלבים שוב בלי להתאמץ כל כך
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
משחק אדיר ששיחקתי בו בבטא שנפתחה בתחילת 2014 משחק כבר מעל חודש והמשחקיות אדירה וכיפית !!! מישהו כאן משחק ?
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום חברים, רציתי לדעת אם ישנה קהילה פעילה למשחק CSS? שיחקתי פעם 1.6 והבנתי שהוא דיי מת לכן אני שואל על Source. חיפשתי CD-KEY זול לקנייה ומצאתי את זה: http://www.iamcdkey.com/index.php?main_page=product_info&products_id=630 מכירים את האתר הזה? הוא אמין? תודה על העזרה =]
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
יש לי בעיה בGTA עם הסאונד ושמעתי שאפשר לסדר את זה , אז חיפשתי בפורום ולא מצאתי..... אז אם קיים קזה דבר תשלחו לי לינק בבקשה יש לי גרסאת די.וי.די(קנוי)
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
-
איך מפעילים את זה? מה המשמעות של ENTER? מדובר על סוניפלייסטישן Grand Theft Auto: Liberty City Stories Cheat: Infinite Ammo Enter CIRCLE, SQUARE, L1, L1, TRIANGLE.
-
- 8 תגובות
- 791 צפיות
-
-
הורדתי את הדמו ועובד לי חלק,אם אני קונה את המשחק המקורי הוא גם יעבוד חלק?
-
- 6 תגובות
- 781 צפיות
-
-
יש שיטה כזאת לשים מוזיקה שאני רוצה בתוך משחק? כמו ב GTA ?
-
- 6 תגובות
- 857 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
ברשת, אני מת להשים את ידיי על אחד כזה
-
- 29 תגובות
- 4k צפיות
-
-
אחרי כמה חודשים שלא שיחקתי באתי לשחק ואני רואה שהשרת הישראלי היחיד שהיה נעלם. יש מצב שרק בחיפוש זה לא מצא את זה? יש למשהו את הip למקרה שעדיין יש שרת כזה?
-
- 7 תגובות
- 740 צפיות
-
-
אם כן נא פרסמו את הIP אני כבר מת להביס ישראלים :lol: ;D
-
- 1 תגובה
- 892 צפיות
-


