עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by club_501,

    אני נמצא בשרת2 ובשרת המהיר תחת אותו יוזר ולמי שלא מכיר http://www.travian.co.il/

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by Zeev86,

    קניתי לפני מספר ימים ArmA3 ואני משחק כרגע בבטא. כרגע רוב השרתים מריצים מפות גדולות ולא משחקי COOP קטנים וזה מה שבעצם אני מחפש. אשמח למצוא עוד אנשים שאפשר לשחק איתם במשימות COOP. אני לא שחקן מנוסה מאוד (למרות שבזמנו שיחקתי בFlashpoint הראשון) אבל אני אוהב עבודת צוות. ככה שאם מישהו מעוניין אז שישאיר פה את המשתמש שלו בSTEAM.

    • 0 תגובות
    • 746 צפיות
  3. Started by DeadByDawn,

    אם כן...אנא התפקדו בבקשה. תודה מראש

    • 36 תגובות
    • 4.4k צפיות
  4. Started by ImAllMostAwake,

    מי שמשחק בזה שיגיד צריך עזרה קצת

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  5. Started by dante123,

    סתם שאלה.עדיף Prophecies.

    • 13 תגובות
    • 971 צפיות
  6. Started by ex_,

    אם בא לכם משחק סגור רק לשחקנים מהפורום תשאירו הודעה.

    • 9 תגובות
    • 901 צפיות
  7. Started by DXT,

    אם בפורום פה יש שחקני מאדן אז תגיבו פה שנוכל לארגן משחקים ביננו מדי פעם, ואם יהיו הרבה אולי גם לעשות ליגה (תלוי בהיענות כמובן). אני בכל מקרה משחק מאדן מ- 2004. כרגע בעונה שלישית עם האטלנטה פלקונס במאדן 2006. עונה ראשונה: זכייה בסופרבול עונה שניה: מקום שני ב- NFL (הפסדתי לאינדיאנפוליס קולטס) כרגע ב- off season של העונה השלישית וקצת בפיגור תקציבי... ;D

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by YoniDahan,

    שלום חברים, יש פה שחקני PARAGON? מי שלא מכיר את המשחק (וחבל שכך), מדובר במשחק MOBA. אחד המשחקים הטובים שיצא לי לשחק, האמת משחק ה-MOBA היחיד שאני משחק באופן קבוע. אני אישית משחק במשחק מאז 2016 שהוא הוצע בתשלום ל-BETA מוקדמת. אני יכול לומר שהמשחק עבר המון תהפוכות מאז שיצא והשתפר מקצה לקצה באופן קבוע כמעט כל חודש! היום המשחק ב-BETA פתוחה ככה שכל אחד יכול להוריד ולשחק בו. מי ששיחק במשחק בעבר הרחוק יותר ונטש אותו כי הוא לא היה מאוזן, אני יכול לומר לו שהמשחק מאוזן באופן כמעט מושלם. כמובן שהבעיה היחידה במשחק..למען האמת בכל משחק MOBA, שחייב שיהיה שיתוף פעולה מושלם בין חברי הקבוצה! ולצערי לפעמים אתה "נופל" על כמה חבר'ה שאין להם מ…

    • 0 תגובות
    • 738 צפיות
  9. בואו נעשה משחק מידי פעם (: אני מנהל שרתים ישראלים.

    • 0 תגובות
    • 750 צפיות
  10. Started by superbijo,

    כותרת חברים

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  11. סתם מתעניין אם משהו עדיין משחק בזה באותה תקיפות שאני

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by IlanF,

    הרגע סיימתי את המשחק... אני רוצה להשלים אותו ל100% אבל אין לי כוח להתאמץ שוב בשביל להשיג את הדברים האלה שבפעם הראשונה שמשחקים בשלב, כאלה שקופים... טריינר בסדר ואפילו עדיף על צ'יטים, רק משהו שיביא לי לעבור את השלבים שוב בלי להתאמץ כל כך

    • 3 תגובות
    • 670 צפיות
  13. Started by Eyal-Style,

    משחק אדיר ששיחקתי בו בבטא שנפתחה בתחילת 2014 משחק כבר מעל חודש והמשחקיות אדירה וכיפית !!! מישהו כאן משחק ?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by Alexkmr,

    יש קהילה למשחק Company of Heroe?

    • 1 תגובה
    • 804 צפיות
  15. Started by EpoXi,

    שלום חברים, רציתי לדעת אם ישנה קהילה פעילה למשחק CSS? שיחקתי פעם 1.6 והבנתי שהוא דיי מת לכן אני שואל על Source. חיפשתי CD-KEY זול לקנייה ומצאתי את זה: http://www.iamcdkey.com/index.php?main_page=product_info&products_id=630 מכירים את האתר הזה? הוא אמין? תודה על העזרה =]

    • 0 תגובות
    • 897 צפיות
  16. יש לי בעיה בGTA עם הסאונד ושמעתי שאפשר לסדר את זה , אז חיפשתי בפורום ולא מצאתי..... אז אם קיים קזה דבר תשלחו לי לינק בבקשה יש לי גרסאת די.וי.די(קנוי)

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by miim17,

    יש קוד לעבור עיר ב GTA3?

  18. Started by N82,

    יש קודים למשחק Age of Mythology ?

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. איך מפעילים את זה? מה המשמעות של ENTER? מדובר על סוניפלייסטישן Grand Theft Auto: Liberty City Stories Cheat: Infinite Ammo Enter CIRCLE, SQUARE, L1, L1, TRIANGLE.

    • 8 תגובות
    • 791 צפיות
  20. Started by GodOfGames,

    הורדתי את הדמו ועובד לי חלק,אם אני קונה את המשחק המקורי הוא גם יעבוד חלק?

    • 6 תגובות
    • 781 צפיות
  21. Started by liav12,

    יש שיטה כזאת לשים מוזיקה שאני רוצה בתוך משחק? כמו ב GTA ?

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  22. ברשת, אני מת להשים את ידיי על אחד כזה

    • 29 תגובות
    • 4k צפיות
  23. Started by sherlock1212,

    אחרי כמה חודשים שלא שיחקתי באתי לשחק ואני רואה שהשרת הישראלי היחיד שהיה נעלם. יש מצב שרק בחיפוש זה לא מצא את זה? יש למשהו את הip למקרה שעדיין יש שרת כזה?

    • 7 תגובות
    • 740 צפיות
  24. Started by asili,

    אם כן נא פרסמו את הIP אני כבר מת להביס ישראלים :lol: ;D

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות

דיונים חדשים בפורומים