יש שמועות על הבטא של WarCraftIII שהוא כבר מסתובב - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש שמועות על הבטא של WarCraftIII שהוא כבר מסתובב


Sman

Recommended Posts

ההרשמה פתוחה לאמריקאים בלבד.

ינקים מתלהבים, תמיד חושבים שהם הכי טובים האמריקאים האלה וכאילו הם שליטי העולם. לכל אמפריה יש והיה סוף, וגם לאמריקניזציה הזאתי ולסוג האמפריה האמריקאית הזאתי יבוא סוף, ואני מקווה שהוא יהיה קרוב ככל האפשר ותפקד ההגמוניה האמריקאית בעולם, או לפחות תעורער ע"י האיחוד האירופי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעצם, כשחושבים על זה, אולי אפשר להוריד את המשחק בכל זאת מהאתר שלהם, כל מה שצריך לעשות זה להכנס לאתר שלהם דרך שרת פרוקסי שנמצא באמריקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש דבר כרגע שנקרא Stress Test זה לא בדיוק בטה רגיל אלא בטה שמטרתו בעיקר לבחון את שרתי בטלנט וגם למצוא באגים במשחק. אני שמח להגיד שהשתתפתי בסטרס טסט של D2 :>. בכל מקרה, לא כל אחד יכול להוריד את זה והם בחרו רק אמריקאים כי יותר קל להם להתעסק עם זה. אני לא יודע את כל הפרטים למי שתעניין: www.warcraftiii.net

בקשר לגרסה שמסתובבת באינטרנט (לא בדיוק מסתובבת אבל מי שיש גישה למקורות הנכונים יכול למצוא אותה) היא לא תעזור לכם כי הסיכוי שלכם למצוא סידיקי שעובד באמת שואף לאפס אבל כן הולך לצאת בימים הקרובים BNET EMU שזה אמיולטור לבטל נט ששם כל מי שיש לו את הגרסה הפרוצה יוכל לשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן.. הוא נראה מצויין!! למרות שהממשק מאוד דומה לWarcraft II אבל אני משוכנע שזה יהיה משחק מוצלח, רק חבל שה Devz רדומים מדי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...