עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by alexrta,

    עכשיו זה סופי DOOM 3 יוצא ל-XBOX http://www.gamershell.com/news_BDoom3BconfirmedforXbox.shtml

    • 49 תגובות
    • 4.1k צפיות
  2. Started by sagi_10,

    שלום שלום שלום לאחר שהמשחק האהוב עלי War Rock החליט להתפגר (כמו כל משחק של K2 ) החלטתי שהגיע הזמן שאני אעבור הלאה... אז ככה : איזה משחקים אני אוהב? : 1)מרוצים 2)יריות מגוף ראשון\שלישי מה אני לא אוהב? : 1)משחקים שמי שחורש יותר..יותר חזק... (סטייל מיפל סטורי ) 2)לא אוהב משחקים כמו WOW . אבל הכי חשוב לי במשחקים...שאני אוכל לשחק עם חברים שלי...אני לא יכול בלי הקלאן שלי..וכולנו עכשיו מחפשים תחלופות ל-War Rock האהוב... נ.ב רצוי מאוד שהמשחק שתמליצו לי עליו יהיה חינמי....אבל אני מוכן גם לשלם בשביל איכות.. תודה רבה לעוזרים! :xyxthumbs:

    • 49 תגובות
    • 4.1k צפיות
  3. Started by cleric,

    http://www.digitalbattle.com/2009/11/24/10-first-person-shooters-to-look-forward-to-in-2010

    • 21 תגובות
    • 4.1k צפיות
  4. לפי דעתכם, מה הם 10 המשחקים הטובים ביותר שיצאו בשנתיים האחרונות?

    • 10 תגובות
    • 4.1k צפיות
  5. Started by Born2Kill,

    שלום, חשבתי על זה... ו... חבל שלא מוציאים את המשחק "כוכב כחול" רק בגירסא מעודכנת. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B%D7%95%D7%9B%D7%91_%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C מדובר במשחק שהרבה ישראלים יאהבו, הבעיה היא הפיראטיות, אבל אם יהיה מולטיפלייר חזק אז הפיראטיות תתחלש אני מאמין.

    • 10 תגובות
    • 4.1k צפיות
  6. Started by 2k-Twok,

    החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק, על הקבוצה המנצחת שפותחת את האשכול להעלות בנוסף את ה Match ID של האנטי צ'יט. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא יש…

    • 15 תגובות
    • 4.1k צפיות
  7. Started by benor,

    הנה הלינק בשביל הסרבר והקליינט: http://www.gtat.org/downloads.html והנה ההוראות: http://mx-host.de/vcmods/gta3t/wbboard/thread.php?threadid=50&boardid=2&styleid=1&sid=ee8de13134e1acd1d24b01f5e174f551 אתם יכולים לנסות לעזור לי להבין מה צריך לעשות בשביל לשחק באינטרנט/רשת? מה שהבנתי זה שצריך לשדרג את הגירסא של ה - GTA ל 1.1 לפני שמנסים לשחק.

    • 9 תגובות
    • 4.1k צפיות
  8. Started by Gal&Gal,

    מישהו משחק? אני התחלתי דמות כרגע רמה 16 Bosmer ShadowBlade , משתמש בעיקר בקשת ובסייפונינג תוסיפו אותי לחברים =) תוכלו למצוא אותי בתיוג @galangel

    • 8 תגובות
    • 4.1k צפיות
  9. יש לי בעיה במשחק prototype וגם ב GTA IV בהגדרות המקשים מופיעים לי סימנים של ג'יבריש ועברית במקום אנגלית וגם בטיפים שנותנים ב GTA בשחור למעלה יש סימנים וכאלה במקום המקש שעליו אני אמור ללחוץ... בחיפוש יש לזה תשובה שהיא לשנות בהגדרות שפה- תכניות שאינן יוניקוד את אזור המערכת ל ארצות הברית, הבעיה שאם אני שם אנגלית אז המירק מופיע בג'יבריש במקום עברית וגם שאני שם על איזור המערכת USA אז שאני נכנס לפרוטוטייפ זה כותב לי שהכניסה למשחק מוגבלת לי בגלל הגיל שלי או משהו WTF... זה משהו עם parental control הבנתי... בקיצור איך אני עושה שלא יהיה לי את הג'יבריש במשחקים מבלי לפגוע במירק או מבלי שיתערב ה parental control (למרות שאני משתמש אדמיניסטרטורי והשירות הזה בכלל מכובה ועדיין איכשהו מג…

    • 5 תגובות
    • 4.1k צפיות
  10. Started by TheReaper,

    טוב משעמם לי מCSS וכל שאר המשחקים בסדרה ושמעתי שBF2 ממש ממש טוב אבל יש לי כמה שאלות 1. כמה הוא עולה? 2.כמה סוגי נשקים יש (יותר מCSS למשל?) 3.אם יש אפשרות לקנות רק CDKEY בפחות כסף ואם זה שווה בכלל 4. האם יש רכבים 5. כמה שרתים עם פינג טוב (מתחת ל150) יש? 6. האם זה שווה בכלל?

    • 41 תגובות
    • 4.1k צפיות
  11. Started by Offir,

    היי, כמו שאומרת הכותרת, מה כדאי לבחור (אבל שלא יהיה כמו WOW שצריך לשלם 15 דולר כל חודש בשביל לשחק). . תודה. נ.ב. עשיתי בדיקה קטנה ונראה ש AGE OF CONAN יחד על חבילת ההרבה נראה הכי נחמד. דעתכם?

    • 34 תגובות
    • 4.1k צפיות
  12. Started by b3ta0,

    קצת חדשות http://enthusiast.hardocp.com/news.html?news=MjQxNDcsLCxoZW50aHVzaWFzdCwsLDE= "מארק ריין אומר עכשיו ש Gears of War יעשה את דרכו, בסופו של דבר, למחשב. מארק השווה את המשחק לדרך ש Halo הגיע למחשב ואמר שהמשחק Unreal Tournament 3 גם יעזור ל GoW בכך שיעזור למנוע להשיג תוצאה אופטימלית בשביל פלטפורמת המחשב."

    • 49 תגובות
    • 4.1k צפיות
  13. אז ככה, סיימתי משחקים רבים כמו: COD4 Crysis GH3 העביר את הזמן כמו שצריך... ואני עדיין מעביר איתו את הזמן. Kane & Lynch MOH Airborne ועוד מלא... ועכשיו אין לי מה לשחק, אם אפשר בבקשה להמליץ לי על משחקים (למשחב כמובן) שגם יעבירו לי את הזמן אבל הכי חשוב שאני יהנה ו"ירוץ לספר לחבר'ה". אני משחק בעיקר משחקי פעולה/הרפתקה ומעדיף משחקי גוף שלישי אבל כל משחק יתקבל! תודה מראש!

    • 56 תגובות
    • 4.1k צפיות
  14. http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/09/21/AR2006092102079.html :o עכשיו אין מה להתלונן על מחיר גבוהה

    • 49 תגובות
    • 4.1k צפיות
  15. אהלן. יש לי פינגים גבוהים וקופצים לעתים קרובות ל999 בשרתי Battlefield4. החלטתי לעשות tracert ולראות איפה התקשורת "נתקעת", וזה מה שאני מקבל: C:\Users\zeev>tracert 31.186.251.178 Tracing route to c-31-186-251-178.managed-vds.internap-frankfurt.nfoservers.com [31.186.251.178] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 * * * Request timed out. 3 * * * Request timed out. 4 * * * Request timed out. 5 * * * Request timed out. 6 * * * Request timed out. 7 * * * Request timed out. 8 * …

    • 11 תגובות
    • 4.1k צפיות
  16. Started by BIGmaMA,

    זהההההההה ככככאאאאאאאאאאןןןןןןןןן!!!!!!!!! http://www.gametrailers.com/player/28634.html?type= :D נראה מדהים!

    • 44 תגובות
    • 4.1k צפיות
  17. סיימתי את כל המשימות קניתי את כל הבתים אין מה לעשות איך מסיימים את המשחק (לא אמור להיות סירטון שהוא מת או משהו כזה ???)

    • 25 תגובות
    • 4.1k צפיות
  18. שלום בהתחלה אמרו שרק מי שהזמין בהזמנה מוקדמת את הדלוקס או את הקומפליט יקבל את שלושת הנשקים אני הזמנתי בהזמנה מוקדמת את הגירסא הרגילה וקיבלתי את ה-ACWR עכשיו קניתי גם אתמול את הפרימיום וכתוב באתר שלהם: You'll have everything you need to survive and thrive in an urban warfare environment. אז אני לא מבין מה קורה עם שני הנשקים הנוספים? לא אקבל אותם?

    • 5 תגובות
    • 4.1k צפיות
  19. Started by Galit17,

    שמתי על הדרגה הכי קלה והמשחק נורא קשה. לא היתה לי בעיה לשחק ב FEAR ההפך היה לי קל מאוד, כנל להרבה FPS משחקים אחרים אבל המשחק הזה קשה לי מידיי. למה?

    • 47 תגובות
    • 4.1k צפיות
  20. Started by jj516,

    עברתי את כל המשימות של המשחק, אניתי את המליבו, מגרש המכוניות, מכונית הגלידה, בית דפוס, מועדון (אין משימות כלל, או שאני טועה?), אולפן הקלטות, תחנת מוניות ואני חושב שזה הכל. אחרי שסימתי את משימה מסויימת שהיא גם הייתה האחרונה התקשר אלי העורך דין ROSNBERG מאוים ובהול בטלפון, וזהוא נגמרה השיחה ועכשיו אני לא יודע מה לעשות, אני יודע שיש עוד משימות והמשך אבל איך מגיעים לזה?

    • 13 תגובות
    • 4.1k צפיות
  21. Started by MiniMizer,

    אני שוקל בזמן האחרון לקנות את המשחק, השאלה היא מאיפה בעצם? באוריג'ן הוא נמכר ב-60 יורו, שזה נראה לי מוגזם. פה מוכרים בפחות מחצי מחיר: http://www.dealzon.com/deals/cheap-sim-city-6#simcity-limited-edition-pc-download ואם אני נכנס לאוריג'ן דרך פרוקסי הודי, אני רואה שם מחיר של $39... אז איפה בעצם הכי כדאי לקנות?

    • 15 תגובות
    • 4k צפיות
  22. Started by אבסינט,

    • 48 תגובות
    • 4k צפיות
  23. שלום לכולם, יש משחק כזה של כדורגל אבל שלא משחקים ממש כדורגל אלא מנהלים את הקבוצה, קונים ומוכרים שחקנים וכו' שכחתי איך קוראים לו. מישהו יכול להזכיר לי? דרך אגב יש כמה גרסאות למשחק הזה? (1, 2 וכו')? מה הכי עדכני?

    • 16 תגובות
    • 4k צפיות
  24. Started by amir85,

    הוכרז Fallout 3: New Vegas טוב מסתבר שזה לא משהו חדש אלא שהכרזה על כך הייתה לפני 4 שנים, המשחק בפיתוח ישא את הכותרת Fallout New Vegas המשחק יפותח לא עלידי BETH ולא יהווה חבילת הרחבה לFO3, אלא יהיה משחק בפני עצמו, מלבד השימוש במנוע של FO3 והאווירה הפוסט אפוקליפטית יהיה מקרי לחלוטין עד כדי כך שBETH הגדירו אותו כSPIN OFF בסדרה (אני אמנע מלהביע את דעתי בהקשר של BETH , FO3 וSPIN OFFS ). עדין אין הרבה מידע על המשחק או יותר נכון אין כמעט שום מידע עליו מלבד הבטחה שזה לא יהיה עוד FO TACTICS או FO BOS אלא משחק RPG והמפתח המיועדת Obsidian Entertainment, אלו חדשות בהתחשב שהחברה שעבדו על FO1/2 המקורים ועזבו את Interplay לאחר פירוקה עובדים שם, כמו כן החברה היתה אחראית על מספר המש…

    • 32 תגובות
    • 4k צפיות
  25. אחרי כמה דיונים מעצבנים מי אנשים שלא מאמינים לי החלטתי לעלות כמה תמונות על איך המשחק עובד אצלי. המערכת שלי בצד כמו שאתה רואים, ביכלל ללא OC אז ככה אני יראה תמונות של המשחק על ההגדרות הכי גבוהות במערכת שלי ללא OC ובדרך יבואו תמונות אחרי OC תהנו כל ההגדרות עומדות על High ורזולוציה 1280X1024 פילטרים X16 ו VSYNC עכשיו הכל על ההגדרות הכי גבוהות V-High -1280X1024-X16-VSENC זהו בינתיים זה הכל בהמשך היום יבואו עוד תמונות אחרי שאני יבצא OC למעבד ולכרטיס מסך תגובות ?

    • 27 תגובות
    • 4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים