משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני לבל 37... יהיה מעניין גם (חוץ מהלבל) אם תגידו כמה זמן (כתוב לכם איפה שכתובות כל המשימות..) אתם משחקים.... דניאל.
-
- 5 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אהלן. התקנתי את הGTA IV , המשחק מדהים והגרפיקה מאוד מרשימה. הבעיה היחידה שיש לי היא עם הצללים (של הבניינים , מכוניות וכו'...) עם כל תזוזה קטנה של העכבר ושינוי זווית הצללים מופיעים ונעלמים במהירות , הדבר יכול לשגע גם את האדם השפוי ביותר כרגע אני כותב את הנושא ממחשב אורח לכן לא ניתן לצרף כרגע תמונת מסך , אם יהיה צורך אצרף בהמשך. האם זוהיא בעיה מוכרת? יש פתרון לדבר? שיחקתי עם הרזולוציות וההגדרות מסתבר שזה לא ממש עוזר.. פרטי המחשב : מעבד : Intel Core 2 Quad Q9550 , 2.83Ghz , 1333Mhz, s775, 12MB לוח אם : Gigabyte EP45-DS4 s775 C2Q 1600Mhz, Intel P45, DDR2 1200, 3xPCI-E קירור : Arcti cooling Freezer 7 pro +מאווררים סטנדרטיים של המארז כמובן. זכרונות : OCZ Reape…
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
-
-
-
שלום קניתי גיים פד כזה: https://www.hak.co.il/groupsale.asp?GroupSale=187 רק של "חברה" אחרת. עכשיו אני רוצה לשחק בו באיזה משחק כלשהו כי המשחקים שרציתי לשק בהם איתו עוד לא הגיעו אליי. באיזה משחקים שאני יכול להוריד מהרשה או משהו כזה אני יכול לשחק איתו? תודה לעוזרים.
-
- 9 תגובות
- 875 צפיות
-
-
נראה כמו שילוב היברידי בין HALF LIFE, UT3 וBORDERLANDS
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
הרצתי את שניהם על המחשב שלי... ופאר קרי הרבה הרבה יותר כבד!! מה אתם אומרים?? אההה ולדעתי פאר קרי גרפיקה יותר מרשימה
-
- 9 תגובות
- 875 צפיות
-
-
יש לי בעיה במשחק 2 No One Lives Forever. ב Chapter 5, לאחר הקטע "Outer Yard", בעת טעינת הקטע הבא ("Exfiltraction") המשחק מתרסק ומוציא הודעת שגיאה שאומרת Out Of Memory. סה נראה לי לא הגיוני גי יש 512 מגה זיכרון. עידכנתי את המשחק לגירסה הכי חדשה, ועדיין לא עוזר. המפרט שלי הוא: מעבד: AXP 2500+ לוח אם: Epox 8RDA+ (גרסת דרייברים (2.03 זיכרון: CORSAIR 256pt * 2 כרטיס מסך: Hercules Radeon 9700Pro-(Catalyst 3.5.) הארד דיסק של 80GB ( ב C: יש כ 2.5GB פנוי, משום ששם מותקנת רק מערכת ההפעלה, בכונן בו מותקן המשחק יש 41GB פנוי). WINXP Pro Serive Pack 1 מישהו יודע למה זה קורה? ומה אני יכול לעשות?
-
- 7 תגובות
- 875 צפיות
-
-
חברת Valve הצהירה כי לא זנחה את תחום פיתוח המשחקים - ומאותתת לנו על כך עם רכישה של סטודיו אינדי צעיר ושאפתני לכתבה
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
- 1 follower
-
-
-
יש שלושה לפי דעתי: Allied Assault Frontline Rising Sun (רשמתי בסדר זמנים נכון?) האם היו עוד?
-
- 9 תגובות
- 875 צפיות
-
-
-
שלום חברה, קניתי מחשב חדש להלן המפרט: INTEL CORE 2 DU QUAD Q6600 2.4GHZ 1066MHZ 8MB 64BIT BOX OCZ OCZ2N800SR2GK 2GB (1GBX2) DDR2 800MHZ CL4 DUAL KIT LEADTEK PX8800 GTS TDH GEFORCE 8800GTS 640MB DUAL DVI PCI-E היות ואני חייל כרגע וגם נמצא בקורס פסיכומטרי אין לי יותר מידי זמן לעצמי אבל אני עדיין מעוניין קצת לשחק במשחקים אני אשמח אם מישהו יוכל להציע לי משחקים טובים (בעיקר אסטרטגיה סטייל רד אלרט) שיש שם הרבה טקסטים לקרוא או מילים באנגלית שיוכלים איכשהו לעזור בקטע של לימוד האנגלית ושיפור אוצר מילים... תודה!
-
- 6 תגובות
- 875 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%a6%d7%91%d7%a2%d7%99-%d7%97%d7%95%d7%a8%d7%a3-%d7%a2%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%94-humble-store/
-
- 0 תגובות
- 875 צפיות
-
-
האם המשחק לבד הוא כיף עבור אחד שמאוד נהנה מ SimCity 4 ?
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
-
-
היי עם המפרט שבחתימה שלי ועם ההגדרות הנ"ל הייתי רוצה שתגידו מה דעתכם על התוצאה בFPS יחסית למחשב הישן שלי נ.ב מדובר בPATCH 1.03 [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שלום לכולם. שמי יובל ואני מנהל את הגאדרים והאיוונטים בקיהלת ה BattleField . כידוע לכם יש עוד מעט חופש גדול אנחנו רוצים להעביר איתכם את הזמן בכיף. יש לנו הרבה רעיונות לאיוונטים שונים *אבל זה לא מספיק* ! אנחנו רוצים לשתף אותכם בדיון. איזה איוונטים הייתם רוצים שיהיו בקהילה. תציעו לנו הצעות ורעיונות לאיוונטים! תוכלו להגיב פה וליצור איתי קשר בשרת ה TeamSpeak. תודה. יובל-MrStereo
-
- 4 תגובות
- 875 צפיות
-
-
היי התקנתי את המישחק על WIN7 , במישחק יחיד זה עובד 10 , אבל במולטי פלייר זה לא ניכנס אפילו לפתיחה ורושם שיש בעיה בקובץ ההפעלה EXE , קראתי קצת בפורומים באנגלית וניראה לי שיש בעיה עם ההפעלה במערכת דיירקס 10 , יש עוד מחשב עם WIN7 ושם זה פועל תקין, מה יכולה להיות הבעיה? רוני
-
- 3 תגובות
- 875 צפיות
-
-
שנים רבות חי לו משחק הקלפים FREECELL במחשב תחת 98WIN לפתע הוא החליט לא לתפקד. כלומר, הוא עולה אבל נשאר עם שעון חול. אבקש לא לסקול אותי על העלאת נושא מטופש ופרימיטיבי כמו זה אבל אולי יש למישהוא רעיון איך להחזיר עטרה לישנה? ניסיתי להסיר את המשחק ולהתקינו מחדש מCD המקור של 98 אבל ללא הועיל. אני יודע גם על האפשרות לשחק את המשחק ברשת אבל ..... איך מחזירים את המשחק המקורי למחשב ? איך? תודה מראש לכל מי שפנייתי תתקבל בהבנה...
-
- 1 תגובה
- 875 צפיות
-
-
היי חברי הפורום, אני חובב מושבע של משחקי התגנבויות, טקטיקה, תכנון ומחשבה מאחורי משחקיות וחוויה של משחקים - בעצם המשחק ראשון ששיחקתי שהייתי קטן, היה המשחק המדובר Hitman: Codname 47, ביניהם ספלינסטר סל, ועוד'. אז לפני יומיים, שיחררו סרטון חדש על המשחק Gameplay למשחק Hitman 5, נהניתי לראותו, אגב הסרטון באורך 12 דק': http://youtu.be/NWf3dPKYf1E תהנו
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
-
-
הורדתי את הדמו של המשחק כדי להתרשם מהמשחק עכשיו כשאני מנסה לפתוח את ההתקנה זה מה שבא לי יצאתי מכל התוכנות ומחקתי את תיקיית הtemp ואני מחובר לאינטרנט יש לי רשת יכול להיות שזו הבעיה? זאת הבעיה:
-
- 8 תגובות
- 875 צפיות
-
-
-
היי יש להורדה את הדמו, גרפיקה מדהימה ........................ http://www.bigdownload.com/about/age-gate/?destination=http%3A%2F%2Fwww.bigdownload.com%2Fgames%2Fdarkest-of-days%2Fpc%2Fdarkest-of-days-demo יתרון מאוד מיוחד לכרטיסיי NVIDIA פיסקס תמיכה מלאה , עובד גם טוב על ATI. רוני
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
-
-
-
למרות כל ההייפ שהיה סביב המשחק במשך השנה-אפחד לא מדבר על זה שהדמו יצא בפורום.מוזר. בכל מקרה אני מוריד עכשיו את הדמו מGamershell. אני אתן את חוות הדעת שלי לאחר שאשחק.
-
- 8 תגובות
- 875 צפיות
-
-
טוב חברים אם תוכלו לעזור אני אשמח ....התקנתי את המשחק לפני כמה ימים ונכנסתי להגדרות של התצוגה להרים את הפילטרים והרזולוציה הרמתי הכל נגיד לאיכות גבוה רזולוציה 1024X768 כולל אנטי אלייזינג לX16, עכשיו צריך לצאת מהמשחק ולחזור כדי שההגדרות יכנסו לתוקף אבל הוא נותן לי מין הודע שמשהו לא בסדר בהגדרות שלי ואני שואל אותכם מזה ניסיתי את כל האפשרויות כולל רזולוציה יותר נמוכה ולא הצלחתי להרים יותר מX4 אנטי אלייזינג מה לא עשיתי התקנתי את הדרייבר הכי עדכני התקנתי דיירקט X הכי חדש התקנתי את המשחק שוב עשיתי ריסטרט למחשב וכלום שום דבר לא יודע למה זה אולי בגלל שהמשחק הזה פותח בטכנולוגית open gl ויש לי כרטיס של רדאון כמו שרשום במפרט שלי שזה תאמת כרטיס סוס אבל לא יודע כי לאח שלי יש גם רדאון …
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
-


