עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. שלום. רכשתי מסך מסוג Lg l194Wt שבו הרזלוציה היא 900*1440. 1. קבלתי איזה מייל שמפנה לפורום אשר מסביר כיצד להתאים את רזולוציית משחק Fifa07 לרזולוציית המסך. בפורום ששלחו לי לא מצאתי את התשובה. האם מישהו יודע איך עושים זאת ? המשחק עצמו לא תומך ברזולוציה הזו. וכרגע התמונה נראית קצת מתוחה. 1. במשחק Call Of Duty2 - ישנה אופציה מובנית של 900*1440. ברגע שאני משנה את זה, המשחק הופך למקוטע ולא רציף. ברזולוציה של 800*600 המשחק עובד יפה מאד. א. האם יש דרך לתקן זאת ? ב. האם זה נכון שאם אשתמש ב DX7.0 זה יעבוד תקין (קראתי את זה איפה שהוא) - האם זה ייתכן? כרגע מותקן לי DX 9.0. במידה וכן, האם זה כדאי (כי אנ י מוותר על אופציות אחרות בעת "הנמכת" התכונות ל- DX7). תודה רבה על תשובתכם.

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by 6600GT,

    לפורום שלום , יש לי בעיה שמשגעת אותי כבר הרבה זמן , יש לי את המשחק quake 4 בהגדרות הגרפיות שלו אני שם מה שאני רוצה והכל בסדר אבל שאני שם את הanti alaising גבוה יותר מ4 (כלומר או 8 או 16) שאני עושה ריסטרט למשחק הוא נותן לי הודעת שגיאה שהגדרות הווידאו חזרו לברירת מחדל , כבר החלפתי 2 מחשבים לשניהם יש חלקים שונים , התקנתי את העידכון האחרון של המשחק וזה עדיין אותה בעיה. המפרט של המחשב שלי אינטל פנטיום 4 3.4 1 גיגה זכרון 667 כרטיס מסך ati x1900gt (דרייברים מעודכנים) מישהו יכול לעזור לי בבקשה... תודה...

  3. Started by stone cold,

    אני נותן לינק לכתבה לא לאתר עצמו - http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12303

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. אני מחפש משחק פורמולה לשחק בו אבל אני לא מוצא 2007... הפסיקו לפתח אותם? ראיתי רק 2002 והגרפיקא שם נוראה האם המשחק לפחות אמיתי בפיזיקה? ואם יש אחרים, אז אני מוכן לשמוע תודה!

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  5. איזה קונסולה כיכב כהקונסולה הכי טובה לדעתכם.... תצביעו!

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. זה שווה לקנות ב-100 ש"ח, אני קצת מתלבט כי זה קצת ישן....

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by RoD,

    אממ ניצחתי(בקושי) בקרב אחד בARENA בעזרת SHADOW בין השאר(להיות בלתי נראה); בקיצור, אחרי שניצחתי הופיעה לי ההודעה הזאת שיש אחרי שאתה רוצח מישהו באופן סתמי(כנראה הDARK BROTHERHOOD).. ? אגב, איך אני יכול להגיע לTHEIVES GUILD?

    • 8 תגובות
    • 782 צפיות
  8. Started by MeTaLhAmMeR,

    אני נמצא בדיוק בקטע האחרון ואני משתגע!!! אני בדיוק הרגתי את ההיידרה הממוטה ההיא, פתחתי את הדלת הכפולה הענקית ההיא, עליתי במדרגות, ראיתי את הסרט ששולחים טילים בשביל להרוס את כל המבנה התת קרקעי הזה שאני נמצא בו, אני ממשיך ישר, כמעט ונופל עלי איזה פסל, ממשיך עוד עד שאני מגיע לדלת כזאת, לוקח בה ימינה כי זאת האופציה היחידה, ממשיך ישר ועד הסוף כל הזמן ושם נמצא פתח יחידי שהוא לא חסום, אני מנסה להכנס אליו אבל אני כל הזמן מת בו מאיזו סיבה!! קראתי גם ב FAQ וזה מה שאני צריך לעשות אבל אני לא מבין למה אני מת כל הזמן! מישהו עבר את זה?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  9. Started by avihneo,

    היי אתם בטח ובטח זוכרים את משחקי דוס החביבים שלנו .. אוהה מאז ממש התפתחנו .. חחח לא משנה יש אתר מיוחד של משחקי דוס והוא http://www.dosgamesarchive.com/ מי מתגעגע למשחקים האלא יכול למצוא את המשחקים ממש שם ... טוב לעיניין זוכרים את המחשק אלדין של MSDOS זה משחק חביב מאד רציתי לנסות ושלחק בו אני הורדתי אותו וכמובן ההתקנה היא דרך DOS התקנתי והכל .. עכשיו מה הבעיה שאני לא יכול להפעיל אותו .. כיאילו שאני נכנס לקובץ EXE של המשחק המותקן הוא פשוט יוצא לי .. אתה יודעים אולי בכל מקרה איך אני יכול להפעיל את המשחק אני ממש רוצה לשחק בו ולהיזכר ב... הנה דף הורדה של המחשק עצמו http://www.dosgamesarchive.com/download/game/79 .. אם מישהו יכול לעזור תודה רבה ..

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by CrossFire,

    אני לא יודע מי זכה או יזכה אבל מה שאני יודע הוא ש-Half-Life 2 זכה למשחק השנה של 2004 ו-Battlefield 2 זכה למשחק השנה של 2005.... אז אם אתם יודעים תגידו לי....

    • 50 תגובות
    • 3.6k צפיות
  11. Started by The Dom,

    אני משחק בקאונטר סטרייק סורס כבר הרבה זמן.... במפות רגילות הFPS הוא 60 פחות או יותר בSURF הוא 40+- ובGG הוא מתחיל מ20 והוא יורד ל9? אם אני לא טועה זה FRAME PER SECOND? או FIRST PERSON SHOOTER? איך אני מעלה את ה FPS?

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by tal_levi1000,

    אני לוחץ אלט+טאב באמצע המשחק כדי לצאת לווינדוס ושאני חוזר למשחק הוא נתקע למישהו עוד זה קרה?

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by HattrickIcon,

    התקנתי את המשחק במחשב וכשאני מפעיל אותו מופיע לי: בכל הכוננים כולל הכונן שבו התקנתי את המשחק מעל 10 ג'יגה מקום

    • 0 תגובות
    • 491 צפיות
  14. Started by Jeka90,

    מה אני אמור לעשות במשימה הזאת? אני טס מעל הסכר ולא קורה כלום וגם במשלוש הצהוב אין שום נקודת נחיתה! מה לעשות? תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 772 צפיות
  15. אני מנסה להיכנס לסרברים שיש במשחק וזה לא נותן לי כי הוא אומר שהם משחקים בפרוטוקול 7 והפרוטוקול שלי נמוך יותר...הורדתי עידכונים של הפרוטוקול הזה אבל אני לא יודע מה לעשו איתם ואיך לסדר את זה מי שיוד מה לעשות אני ישמח לקבל עזרה תודה אחים שלי מראש..

    • 6 תגובות
    • 617 צפיות
  16. בתור חובב משחקי מחשב ותיק ונאמן בזמן האחרון זה כבר באמת התחיל להימאס עלי כל הבעיות במשחקי המחשב ... הבאגים הרבים למינהם , עדכונים , הגדרות [שיעול\] פריצות,קראקים,סריאלים,כוננים וירטואלים וכו' [שיעול] ובעיקר דרישות החומרה ההולכות וגדלות מידי חודש ללא גבול , דברים שהם נחלתם הבלעדית כמעט של המחשב ואשר קונסולות לא סובלות מכך ונהנות מפשטות וחוסר טרחה שגורמים לי לקנאה רבה הבעיה היא שהג'נרים האהובים עלי הם משחקי יריות FPS ואסטרטגיה שלהם אין תחליף לשליטה במחשב ... אז למה עדיין לא ראיתי אף קונסולה רצינית עם מקלדת ועכבר ? שבאמת חדרה לשוק. כמה פשוט ככה טוב , נראה לי שזה יהיה קלף מנצח ויסיר כמעט את כל החסרונות מעל הקונסולות בקרב מול המחשב מה גם שזה יפתח אין ספור של ישומים חדשים מלב…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. עם 6600GT http://img142.imageshack.us/img142/2851/fservdbo1.jpg

    • 2 תגובות
    • 666 צפיות
  18. Started by razoli,

    http://www.theonion.com/content/node/55794

    • 3 תגובות
    • 788 צפיות
  19. יש לי תגרסת פלטינום עכשיו בשביל לשמור משחקים אני צריך לקנות כרטיס זכרון בנוסף? או שאני יכול לשמור על ההרד דיסק שיש לי עם המכשיר 20 ג'יגה כי שאני בא לעשות קריירה בפיפא 07 זה עושה לי בעיות ורושם לי שאין לי כרטיס זכרון משהו ובמשחקים אחרים זה לא עושה לי בעיות ושמור לי על ההרד דיסק...

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Crown,

    האם אפשרי לשחק חבר נגד חבר בלי להתחבר לשרתים המעצבנים של ה PES6? אני זוכר ב PES4 היה אפשר להוריד תוכנה ... ולשחק... אחד מול השני ... האם אותו הדבר אפשרי גם ב PES6? תודה!

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  21. Started by First Squad,

    http://www.megagames.com/news/html/console/playstation4introuble.shtml

    • 6 תגובות
    • 957 צפיות
  22. הסתדרתי, תנעלו.

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  23. יש לי תגריסת פרימיום ולפי מה שהבנתי אני צריך לקבל חודש ראשון חינם אבל משום מה לא ראיתי דבר כזה המכשיר נקנה בסין עכשיו איך אני אמור להתחבר ל-LIVE? יש איזה חלק מיוחד שאני צריך לקנות בנוסף למנוי של ה-Live? כי שאני בא להתחבר דרך התפריט הראשי הוא לא נותן ועוד דבר אם אני קונה משחק אורגינל בPAL הוא יעבוד לי?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. בבקשה עזרה ב TEKKEN 5-לא מצליך לעבור את הזקן ה בן ז**נה הזה ב STAGE 9 STORY MODE :'( :'( :'( :'( PLZ?! איך עוברים אותו? אני משחק עך EASY!! ויש לי עבר ב TEKKEN מה זה כאילו שמתי על ULTRA HARD או משהו :-[

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. מחפש משחקי פעולה מגוף שלישי,חרבות ונשקים פיזיים מאשר רובים ואקדחים... ואם אפשר שתיהיה להם גרפיקה כמה שיותר טובה ! לא כולל POP

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות

דיונים חדשים בפורומים