משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני מתכנן לשדרג ל-HD7970 ואני יודע שכרטיסי המסך של AMD לא משתמשים ב-physx, ורציתי לדעת אם יש הערכה האם המשחקים האלה משתמשים ב-physx? Hitman Absolution Far Cry 3 Tomb Rider GTA V תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 882 צפיות
-
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a2%d7%a9%d7%a8-%d7%93%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%a4%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%91%d7%92%d7%95%d7%a3-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%9a-star-citizen/
-
- 0 תגובות
- 882 צפיות
-
-
אתם יודעים, משחק אקשן חלליות עם גרפיקה מרהיבה , כוכבים ומשימה מרכזית תוך כדי צבירת משאבים ופיתוח החללית ...יש כזה חדש יותר מ FREELANCER אבל שמבחינת הכיף שלו משתווה?
-
- 6 תגובות
- 882 צפיות
-
-
עליתי רמה במשחק ועכשיו ניתנת לי ההזדמנות לבחור סוג של לוחם, או יותר נכון לבחור את דרך הלחימה שלי. מה לבחור? מה הכי טוב? בבקשה לפרט על היכולות של דרכי הלחימה השונות! ד"א, המשחק מאוד מאוד מזכיר את דיאבלו 2, (שמממש ממש אהבתי, פשוט חרשתי) ועל פי מה שאני זוכר הכי אהבתי את הדמות שיכולה להחיות יצורים כדי שיעזרו בלחימה, מי מבין היכולות הבאות מסוגלת לעשות זאת? היכולות: Storm, Earth, Warfare, Spirit, Defense, Nature,Hunting, Rogue תודה!
-
- 11 תגובות
- 882 צפיות
-
-
-
כל פעם שאני בא להפעיל את המשחק הוא נתקע ויוצא ! שערוריה. מישהו, פיתרון ? אהה, רציתי לציין שזה מגרסת ה- clone CD. (האם גם לגרסה זו דרוש קראק ?) קבלו תמונה...
-
- 1 תגובה
- 882 צפיות
-
-
מה המטרה של המשחק? והאם אפשר לעשות שלבים?
-
- 3 תגובות
- 882 צפיות
-
-
מישהו יודע אם אמור לצאת לספר גם משחק? בדר"כ המשחקים יוצאים במקביל לסרט. חיפשתי באינטרנט פרטים ולא מצאתי כלום. יכול להיות שלא מתכוונים להוציא את המשחק? :s05: נקווה שיוציאו ושיוציאו אחד נורמלי באותו הזמן. החמישי היה דיי טוב רק חבל שלא עשו FREE LOOK עם העכבר זה היה כ"כ מטומטם. נ.ב למה באמת כל המשחקים החדשים כ"כ קצרים?... נ.ב 2 עדיף שיהיו קצרים ולא יעשו כמו שעשו בקרייסיס... התחלה טובה אמצע טוב סוף ממש גרוע... איפה ההיגיון בלהסתובב בתוך חדר שחור ופשוט לנחש לאן ללכת? =\ תודה
-
- 6 תגובות
- 882 צפיות
-
-
אחים שלי הזה זה בא ! אני וחבר שלי ישבנו כמה שבעות ויצרנו תוכנה לחשבונות בVALVE זה לקח קצת זמן היינו צריכים לפרוץ אץ האתר של VALVE אבל לא נורא זה היה שווה ! כל מי שיש לו ACCOUNT בקאונטר סטרייק 1.6 או סורס אני יכול להפוך לו אותו לGOLD זאת אומרת שאם יש ACCOUNT של קאונטר סטרייק 1.6 אז אני יכול להוסיף לך גם סורס ועוד משחקים ! הכל בחינם אז מי שרוצה שאני יוסיף לא את כל המשחקים של VALVE מוזמן לפנות אלי אי מייל : gnrh123@walla.co.il ICQ:203-089-302 203-089-302 נ.ב לי באופן אישי יש כמה חשבונות של GOLD !
-
- 10 תגובות
- 882 צפיות
-
-
-
מיקרוסופט חושפת את דרישות המערכת והתאריך לתחילת הבטא הפתוחה עבור משחק המירוצים שמגיע לראשונה לעולם ה-PC אחת ההפתעות המשמעותיות ביותר במסגרת ההחלטה של מיקרוסופט לחזק את מעמדה של מערכת החלונות 10 כפלטפורמת גיימינג פורחת הייתה להביא את סדרת Forza Motorsport אל המחשבים האישיים, בפעם הראשונה אי פעם עם הכותר השישי בסדרה – ובגירסה שתהיה חינמית (לפחות בבסיסה) בנוסף לכל. כעת אנחנו זוכים לעדכון חשוב, אשר מכריז כי בטא פתוחה לכולם עבור Forza Motorsport 6: Apex תחל כבר ביום חמישי הקרוב, ה-5 במאי 2016, עם דרישות מערכת מינימליות להפעלתו ודרישות המומלצות להפעלה ברזולוציה וקצב של 1080p60 וברזולוציה וקצב של 2160p60. מבחינת המינימום הבסיסי עבור הכותר נראה כי מדוב…
-
- 0 תגובות
- 881 צפיות
-
-
כבר הרבה זמן לא שיחקתי במשהו ואין לי כוח לקנות.... אז אולי יש מודים טובים ששווים את הזמן? לא משנה לי SP או MP... כרגע יש לי - GARRY'S MOD PVK2 source forts
-
- 8 תגובות
- 881 צפיות
-
-
התוכנה BLEEM לא עובדת ב XP אולי מישהו מכיר תוכנה שדומה לה אשר עובדת ב XP ?
-
- 6 תגובות
- 881 צפיות
-
-
הורדתי את המשחר half life2 מהתוכנה אימיול, אך איני מצליח לצרוב את קבצי ה-.cue חוץ משל הדיסק החמישי. עזרו במהירות יבורך במזל טוב לכל מי שיעזור לי
-
- 2 תגובות
- 881 צפיות
-
-
ממתי יש שם כרישים ?! מה הוא עושה ?! זה לא קוד. (זה אצלי במחשב) עריכה: אני מעלה קובץ אבל הוא לא מעלה לי אותו אז הבאתי תתמונה בזיפ . בזיפ יש גם תמונה של צב ים וגם ראיתי דגים !
-
- 9 תגובות
- 881 צפיות
-
-
שלום! בעזרתם האדיבה של חלק ממשתפי הפורמים הרכבתי וקניתי מחשב חדש לבני שכולל בין השאר amd 1700 זיכרון 256 ddr מהירות 266 לוח אם גיגבייט ga-7vax-kt400 כרטיס מסך גיגבייט radeon 9000 pro 64mb מסך ctx pr705f (ה pr 711f, לא נמצא במלאי ויהיה רק בסוף פברואר). אגב המסך עושה רושם מצויין! חלונות xp הבעיה שלבני משחק ישן בשם rayman 2 שבשום פנים איני מצליח להתאימו כראוי. כל נסיונתיי לשנות את הגדרות התאימות אינם עוזרים ובלתי ניתן לקרוא תפריטי המשחק ומלל נוסף שהמשחק משתמש בו להדריך את השחקנים. המלל יוצא ענק, מרוח, מטוטש ולא ניתן לקריאה. מישהו יכול לעזור? בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 881 צפיות
-
-
המשחק באמת ממש מגניב וכיפי... המון פיזיקה וגראפיקה, שליטה נוחה. עד 4 שחקנים ביחד או deathmatch . יש multiplayer. המשחק מבוסס על המנוע של Unreal3. יש לי רק בעייה ממש מעצבנת - אם אני מחבר gamepad של Logitech - Dual Action הלמעלה ולמטה הפוכים וזה בלתי אפשרי לשחק. כשאני מחבר שלט של Xbox למחשב זה עובד מצויין. יש למשהו רעיון ? ראיתי בספרייה: \Monster Madness\Engine\Config בתוך קובץ BaseInput.ini תת קטגוריה שנקראת XBOX Binding, שם אפשר באמת לכוון כיוונים, אבל אני רוצה לשחק גם עם שלט של XBOX וגם עם DualAction, האם זה אפשרי? :'(
-
- 3 תגובות
- 881 צפיות
-
-
שלום,אני צריך ממכם המלצה על משחק יריות באינטרנט שלא דורש סיריאל או כסף בכל צורה שהיא משהו בסגנון של אמריקס ארמי תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 881 צפיות
-
-
שלום לכולם ברצוני לדעת אם יש מדריך של בניית משימות בarma 1 קצת מסובך הקטע של הסקריפטים ואם יש מקום שממנו אפשר להוציא סקריפטים מוכנים כבר תודה לכול העוזרים
-
- 1 תגובה
- 881 צפיות
-
-
קרה לי משהו מוזר היום. הורדתי איזה דמו של משחק. (למרות שיש לי את המלא,סתם,היה משעמם..) בקיצור,אני רואה שהדמו פי אלף יותר מהיר מהמשחק המלא! איך זה יכול להיות?
-
- 2 תגובות
- 881 צפיות
-
-
איך קוראים למשחק האחרון של AGE OF EMPEERS ?
-
- 5 תגובות
- 881 צפיות
-
-
1. אני משחק על הכול נמוך AA מופעל ועל רז' 800*600 אבל לא ב- full screen זה סביר למערכת שיש לי ? והמשחק רץ על 20-30 תלוי איפה אני נמצא... 2. קיים איזה פאטצ' שמוריד את הצללים לגמרי ? ואם כן אתם חושבים שזה יעזור ? 3. אני רמה 8 לוחם (warface) ויש לי את המיומנות של שתי חרבות רמה 4 ויש לי גם את הקסם שמעל זה, לא זוכר איך קוראים לו אבל הוא אמור לעשות שב- 3% מההתקפות שלי (שיש עליי שתי נשקים) ההתקפה שלי תיהיה +50% אבל בכל זאת אם אני עם נשק אחד זה יותר חזק מאשר שני נשקים ...
-
- 13 תגובות
- 881 צפיות
-
-
שלום אני תקוע בשלב שנקרא DEM, ששם זורקים אותי ממסוק עם נשק מסכן, ובו רק 10 כדורים, והמקום שורץ מפלצות. יש לי שתי אפשרויות ללכת אליהן: הראשונה היא לטפס על ההר אבל שם כאשר אני הולך קצת מגיע המסוק והורג אותי, והדרך השניה היא ללכת דרך הנהר כאשר מסביבו יש מלא מפלצות. ניסיתי את שתי הדרכים מספר פעמים ולא מצליח לי!! מה לעשות? אולי יש דרך נוספת?
-
- 6 תגובות
- 881 צפיות
-
-
מנכ"ל Activision(החברה המפתחת של CoD) הודיעה ש CoD 3 ייצא רק ל Wii ל PS3 ולאקס 360 הוא הודיע כי המכירות היו טובות אך ל360 המכירות היו מצוינות וזו הסיבה Gamer חבל........ טוב אולי יהייה לי תקציב לויי
-
- 8 תגובות
- 881 צפיות
-


