עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Jook,

    אז ככה ... לא מזמן קניתי את כרטיס המסך Radeon 9700 PRO של ג'יגה בייט ויש לי בעיות המשחק הרשת Counter-Strike שהוא בעצם Half-Life . אני מקבל 100 FPS עם שימוש בסוג מסויים של Refresh Rate ועם הדרייברים הכי חדשים שיצאו של ATI . עכשיו אני מדי פעם מקבל קפיצות FPS מ-100 ל-40 , ל-10 , חזרה ל-100 וזה ממש מעיק ואי אפשר לשחק בנוחות . שמעתי שכרטיסי ה-Radeon למינהם יוצרים בעיות עם המשחק HL ויש פאטץ' לסידור הבעיה , האם מישהו יכול לעזור לי ? יש לי מעבד AMD 1400 ו256DDR ככה שהמערכת מספיקה ויותר לקבלת 100 FPS יציב . בתודה, JOOK

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  2. Started by guyhhh,

    די בהתחלה אחרי שאני הורג את "איש העורבים" ואני מחליק על וילון לתוך חדר ,הורג שם כמה , ואז יש בור שצריך לעבור ואני לא מצליח אנא עזרו לי. תודה.

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  3. Started by asili,

    אם כן נא פרסמו את הIP אני כבר מת להביס ישראלים :lol: ;D

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  4. Started by ezx,

    הגעתי לשלב ליקראת הסוף אני צריך להיכנס לחדר של הקיסרית והדלת הראשית נעולה מישהו יודע איך ניכנסים מצורפת תמונה תודה למי שיעזור [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 8 תגובות
    • 892 צפיות
  5. Started by frenzy,

    אהלן התקנתי ת'משחק, הוא נראה נחמד מאוד, אבל יש בעיה, הוא מסרב לרוץ על רזולוציה אחרת מלבד 640x480, ניסיתי לשנות דרך האפשרויות במשחק, אבל ללא הצלחה. any idea?

    • 5 תגובות
    • 891 צפיות
  6. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%9c-%d7%99%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99-dmc-%d7%95-heavenly-sword-%d7%99%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%92%d7%9d-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%99/

    • 0 תגובות
    • 891 צפיות
  7. Started by Shadowman,

    התקנתי את המשחק, כשהפעלתי הייתה הודעת שגיאה שחסר הקובץ d3dx9_25.dll הורדתי והעתקתי אותו ל system 32 עכשיו הוא לא מראה שחסר הקובץ הזה אבל, בכניסה למשחק עושה צליל ויוצא מהמשחק. מה זה d3dx9_25.dll למהל א היה לי אותו? ומה הבעיה של המשחק הזה?

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  8. Started by redti,

    למישהו יש את זה זה פשוט המשחק הכי יפה שראיתי. מהצניחה ועד לBERLIN הרגשתי כאילו אני בסידרה אחים לנשק מי שראה יודע על מה אני מדבר.

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  9. שלום, התקנתי את generals ולהפתעתי הסרטונים שלו (פתיחה) והסרטונים לפני המשימות שבמהלכם הוא מעלה את המשימה מקרטעים למוות. זה מאריך את זמן העלאה של משימות ובכלל מטריד. הסרטים הם בפורמט BIK אם אני מריץ אותם מתוך windows עם ה- player הם רצים חלק. המחשב שלי נמצא מעל ומעבר לדרישות של המשחק (יש מפרט) ומעבר לכך בעיות ב FMV לא אמורות לקרות בכלל. החלק הכי מעצבן זה שאותם דיסקים הותקנו על שני מחשבים אחרים פחות טובים משלי, מבוססי אינטל עם כרטיסי MX ו- XP והמשחק רץ עליהם בלי שום בעייה! כל היום אתמול ניסיתי לטפל בזה! הבעייה היא לא בקורא דיסקים כי הרצתי אותו משני הקוראים שלי ובכלל הנתונים נמצאים על הדיסק העפתי את כל התוכנות ברקע - לא עזר. התקנתי directX9 - לא עזר. העפתי directX9 (השתמש…

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  10. Started by El Cuervo,

    הי לכולם מה המצב? מישהו מכיר את המשחק הזה? (soul reaver 2 : legacy of kain) היה לי אותו פעם, לא סיימתי אותו ואח שלי בטעות מחק אותו עכשיו אני מנסה להשיג אותו שוב אני יודע שהוא קיים לפלייסטיישן ואקס בוקס אבל למחשב קשה להשיג אותו ולמצוא אותו כי הוא די ישן וכבר יש משחק מספר 3 אודה לכם מאד אם תעזרו לי בזה

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  11. Started by Coca Cola,

    זה תוסף או משחק בפני עצמו? לפי מה שאני יודע זה משחק אבל באג כותבים שזה תוסף עכשיו אני מבולבל לגמרי http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=969&main=1 אני רוצה לקנות אני כבר מת לשחק בזה מלא זמן לא שיחקתי FPS, כמו כן, הד ארצי הודיעו שיורידו את המחיר ל50 ש"ח (חחח מתי זה יהיה? )

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות
  12. Started by dennis14,

    המוד נקרא Velaya - Tale of a Warrior ומתרחש לאחר סיום המשחק המקורי. המוד יצא בעבר בגרמנית בלבד אך לאחרונה תורגם לאנגלית, התגובות של שחקני גוטיק עליו חיוביות מאד, אני אנסה אותו בעצמי שיהיה לי זמן. הנה כל הפרטים עליו וקישור להורדה - http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=732368

    • 1 תגובה
    • 891 צפיות
  13. אנשים מי שרוצה לראות את השידורים החיים של טורניר מספר 18 מוזמן להיכנס עכשיו לערוץ ה- Twitch שלנו: IGAisrael מי שצריך לעשות CHECK-IN שיכנס כבר עכשיו לעמוד הטורניר ויעשה זאת כאן: http://www.z33k.com/z/h35

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות
  14. כשמגיעים לשלב במשחק בו נוהגים ברכבים של 600 כוח-סוס וצפונה, לפחות במסלולים המהירים, המהירויות הנדרשות לנצחון הופכות את הרכבים לבלתי ניתנים לשליטה כמעט במסלולים הצרים יותר. יתרה מכך, גם אם נניח והאמור לעיל קורה סתם כי אני גרוע, יש מירוצים עם בעיית שליטה מולדת, כשהכוונה היא כמובן למירוצי הווילי. אם לוקחים Camaro SS (הישנה) עם 700 כ"ס וגריפ טוב, זו לא בעיה להרים אותה לויילי לאורך כל המסלול מתחילתו ועד סופו (כ400 מטר) - נבדק בהצלחה יותר מפעם אחת (ואחת מהפעמים האלה עדיין נוצחתי, ע"י מישהו שעשה ווילי לאורך 410 מטר, ואני לא מבין איך זה בכלל אפשרי אם רבע המייל של המסלול הם 402 מטר בלבד). העניין הוא שיש מירוצי ווילי גם במסלולים צרים למדי, ועוד עם עמודים בין הנתיבים, ועוד משום מה …

    • 0 תגובות
    • 891 צפיות
  15. משהו איכותי.. תודה!

    • 1 תגובה
    • 891 צפיות
  16. Started by yaya12345,

    הי הורדתי את המשחק pes 2012 עם ה crack שלו פתחתי עם daemon tool והתקנתי העתקתי את ה EXE וה DLL לתיקייה הראשית של המשחק אך בלחיצה ה EXE שום דבר לא קורה חוץ מהעובדה שיש process תקוע בזיכרון בגודל של כ 100K ניסיתי לכבות את האנטי וירוס (avira) - לא עזר ניסיתי לעבור ב compatibility של XP - לא עזר נראה לי שגם ניסיתי את ה firewall - אני אבדוק שוב בכל אופן אגב אותו הדבר קרה לי גם במשחק dirt 3 (רק שם האנטי וירוס ממש צעק שאחד ה DLL של ה crack נחשב כסוס טרויאני) נתונים: laptop) dell vostro 3550) 64bit (יכול להיות שיש קשר??) ati radeon 6630 win 7 pro מישהו??

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות
  17. אין לי מושג איך להפעיל משחק במולטיפלייר ברשת הביתית... לא מצאתי הגדרות לנטוורק במשחק. הרשת שלי בנוייה בתצורת שני מחשבים שמחוברים ע"י כבל מוצלב. מה שניסיתי זה ככה- באחד המחשבים פתחתי את מסך המולטיפלייר, יצרתי משחק (עם ההגדרות והכל, ככה שהגעתי למפה כשאני נמצא באחת הקבוצות {אדומה \ כחולה}) במחשב השני ניסיתי לרענן את מסך המולטיפלייר, בלי לראות שום משחק שאני יכול להיכנס אליו... מישהו יודע מה אני צריך לעשות \ עושה לא נכון? תודה, בז'נגלו. במידה וצריך, אעלה תמונות מהמשחק.

    • 5 תגובות
    • 891 צפיות
  18. אהלן לכולם, רכשתי משחקי WII בארה"ב ללא ידיעה שזה לא יפעל על המכשיר שלי שנרכש פה בארץ ולכן אני מציעה אותם למכירה. להלן הרשימה (ולינק לראות את העטיפה של המשחק): 1. Looney Tunes- ACME ARSENAL 8$ http://www.pwned.com/gamecovers/wii/651459c4c941bf67a655655ed202c06 9-Looney_Tunes__Acme_Arsenal.jpg 2. family party- 30 great games 15$ http://static.gamecrazy.com/images/games/boxart/13654.jpg 3. Sims 2- castaway 30$ http://www.luckylab.eu/wp-content/uploads/thesims2castaway-wii.jpg 4. Sonic and the Secret Rings 20$ http://dvdguatemala.com/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_ itemId=2168&g2_serialNumber=3 המכירים הינם המכירים שבהם רכשתי את המשחקים. …

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  19. Started by rxelik,

    כל מי שמעוניין להירשם שימלא את הקריטריונים הבאים: שם בסטים: רמה לפי דעתך: סקייפ: טים ספיק כן/לא: שם במציאות: יודע ESL כן/לא:

    • 1 תגובה
    • 891 צפיות
  20. מחפש משחקי פעולה מגוף שלישי,חרבות ונשקים פיזיים מאשר רובים ואקדחים... ואם אפשר שתיהיה להם גרפיקה כמה שיותר טובה ! לא כולל POP

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  21. Started by ex_,

    יש אפשרות לעשות שמירה באמצע שלב? תודה

    • 11 תגובות
    • 891 צפיות
  22. אחרי הרבה דרמות ותהפוכות, חברת Runic Games מוכנה סוף סוף להשקת היצירה החדשה שלה, כחמש שנים אחרי הקודמת לכתבה

  23. EA's Origin Sends Personal Data to Third Parties

    • 8 תגובות
    • 891 צפיות
  24. Started by iem,

    שלום אנשים ! ברשותי כל סדרת משחקי SIMS 2... כולל כל ההרחבות וכל התוספות... מהו סדר ההתקנה ? (כן זה מאוד משנה לפרמטרים במשחק שעושים בעיות בגלל זה)... ? במידה ומישהו אינו יודע את התשובה, אז מהו לפחות סדר יציאת ההרחבות לשוק ? תודה תודה תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 891 צפיות
  25. המשחק שאני מדברת עליו הוא לפני 15 שנה אולי יותר הוא בסגנון של המשחק הזה... גם שם הנשק זה כמו פה חרב או גרזן משהו כזה

    • 0 תגובות
    • 891 צפיות

דיונים חדשים בפורומים