עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. באחד משיטוטיי השונים באתרי המשחקים ברשת בחיפוש אחר משהו שווה נכנסתי לי ל"בקרוב" של המשחק הזה לאקס בוקס 360, האמת היא שאף פעם לא ממש אהבתי את הסדרה הזאתי אבל שכראיתי את הגרפיקה בתמונות נשארתי די בפה פעור. שתי התמונות האחרונות הן אלו שהכי הדהימו אותי, איזה איכות ואיזה רמת פירוט, האם בכך הגענו לרמה חדשה של פוטו-ריאליזם?

    • 8 תגובות
    • 928 צפיות
  2. Started by Shlomi32,

    כשאני מתחיל לשחק במשחק, כל המשחק קופץ. יש לי Ge-Force 2 Mx 200 64Mb דרייברים הכי חדשים. עזרו לי בבקשה לגלות מה הבעיה כאן....

    • 9 תגובות
    • 928 צפיות
  3. Started by coorva,

    התקנתי את המישחק ושמתי לב שיצאו הרבה מאוד טלאי תיקון למישחק וכל התקנה של טלאי היא בתנאי שיש לך איזו גירסה של טלאי קודם שהתקנת והבלגן חוגג. מישהו יודע איזה patches אני אמור להתקין בדיוק ובאיזה סדר? תודה

    • 2 תגובות
    • 928 צפיות
  4. Started by penny1,

    שלום לכולם, רציתי לדעת האם EA פריסמו PATCH ל NBA LIVE 2007 ...כזה שמתקן באגים וכאלו ובנוסף מאחר ואני מעט מאוכזב מ NBA LIVE 2007 רציתי לדעת איפה אפשר להוריד עדכון של ROSTER ל NBA 2006 ובנוסף האם יש אפשרות לעדכן שמצב המשחק של עונה יהיה מסודר לפי סדר המשחקים של 2007 תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 928 צפיות
  5. Started by sahargt,

    משהו יכול לעזור לי אם הכפתורים אני שונא את זה שהמפתחים פשוט עושים העתק הדבק מהסוני למחשב לא יכולים לעשות את זה כמו FIFA

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  6. הקאמבק של Titan Quest לא מפסיק להפתיע אותנו, כשהפעם הוא יזכה גם לגירסה מחודשת ומותאמת לקונסולות העדכניות של מיקרוסופט, סוני ונינטנדו לכתבה

  7. Started by PROSK8,

    האם אפשר לשים את המעבד של הקונסולה ולמחשב או את הכרטיס ואם כבר איזה כרטיס מסך יש לXBOX 360 ואם אפשר יש תמונות של מהשבתוך הקונסולה תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 928 צפיות
  8. Started by bz_amir,

    מתי סוני 3 יוצא? :s05: :s05: ??? ??? ??? ??? ??? :s07:

  9. Started by koko0,

    אני רוצה לארגן מתנה לחבר, הגה שמדמה שליטה במטוס, הבעיה זה שאין לי מושג בזה כלום... מישהו מכיר? יש לו? מבין בזה? כמה יעלה משהו ממוצע, ואיזה משחקים הולכים עם זה? תודה!

  10. Started by natan805,

    איך המשחק לדעתכם?? פשוט אני לא רואה שמדברים עליו ודווקא מאד נהנתי לשחק בו. משהו גם מכיר משחק בסגנון?

    • 2 תגובות
    • 928 צפיות
  11. Started by avner0075,

    כדיי שהמולטיפלייר יעבוד איזה פאצ' צריכים להוריד?

    • 5 תגובות
    • 928 צפיות
  12. Started by marlboro,

    ראיתי שזה שוחרר

    • 7 תגובות
    • 927 צפיות
  13. https://www.youtube.com/watch?v=VaahmTPrc4Q&feature=c4-overview&list=UUIEVv_XFzEUvCLCjRHeDqwg

  14. Started by bob lee swagger,

  15. Started by tomllic,

    תגידו, זה רק אצלי או שגם לכם יש בעיית פינג בערך משבוע שעבר ?

    • 1 תגובה
    • 927 צפיות
  16. Started by LIOR42,

    השלב מתחיל באוויר ואנחנו טסים אחרי מסוק בלאק הוק בגשר נמצא בחור עם RPG אני מחסל אותו מגיעים לגוש בניינים המסוק הראשון מתחיל להוריד חיילים על הגג ואני מתחיל לירות על כל החברה שנמצאים בכל האזור ופתאום כתוב שנפסלתי אפילו שלא נפגעתי השלב נקרא -SHATTERED PALACE

    • 2 תגובות
    • 927 צפיות
  17. Started by dante123,

    אהלן. לרוב שאני מפרמט אנ ילא יכול לשחק בהם לאחר הפירמוט. אני מניח שזה מכיוון שהמשחק גם מתקין קבצי הפעלה בנבכי כונן C. מישהו יודע איך אפשר לגבות אותם כך שאם אני אחזיר אותם לאחר הפירמוט אני אוכל לשחק כרגיל?

    • 2 תגובות
    • 927 צפיות
  18. Started by POPSTAR,

    שלום , אני חדש בפורום מקווה להשתלב , לא היה לי מה להביא אז הבאתי לכם ידיעה חדשה בבקשה . http://ps3.ign.com/articles/725/725847p1.html

    • 6 תגובות
    • 927 צפיות
  19. Started by motizkn,

    איך מדווחים על שחקן שמשתמש ב Hack? שיחקתי אם הבחור הזה jkdhtrye וכל כמה שניות מישהו מת ממנו. מבט חטוף בדף שלו ורואים דברים שלא מסתדרים לי. 2.62 הריגות לדקה אם סכין? הבן אדם מרמה. http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/jkdhtrye/weapons/375989807/pc/

    • 3 תגובות
    • 927 צפיות
  20. Started by nao,

    תענו

  21. עדכנתי דרייברים והתקנתי דיירקט איקס. כרטיס המסך שלי מובנה על הלוח עם 64 מגהבייט: VIA/S3G UniChrome IGP המעבד הוא AMD DURON, יש לי 256 RAM והרבה מקום פנוי בדיסק. אני מניח שזו בעיה ידועה כי זוכר שתמיד היו בעיות עם GTASA... אני מקווה שתוכלו לעזור לי. תודה

    • 3 תגובות
    • 927 צפיות
  22. Started by aviv23,

    אני מחפש תחרויות לקאונטר סטרייק אם מישהו יכול להביא לי לינקים תחרות לקלאנים בבקשה תעזרו אני מחפש כבר שנים תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 927 צפיות
  23. Started by coorva,

    אם כן, אשמח לקבל לינק. תודה

    • 3 תגובות
    • 927 צפיות
  24. Started by HoLy4EvEr,

    היי לקראת היציאה של THE WITCHER 2 החלטי שאני חייב לסיים את המשחק הראשון...כן אני יודע תגידו לי הכי עדיף להתחיל מהתחלה עם אין לי שמירות שלי מהתקופה כשיצא המשחק...אבל לצערי אין לי ממש זמן...בגלל זה אני חייב שמירות מסודרות מבנאדם מסודר לפי פרקים או איך שהמשחק התחלק שם... אני ממש לא זוכר איפה נעצרתי אבל הייתי דיי מתקדם אולי אפילו לקראת סיום.... בהזדמנות אני יקרא ספויילרים של העלילה עד איפה שגעתי בזמנו כדי להיכנס לעניינים קצת... מישהו יכול לעזור לי עם השמירות? תודה

    • 1 תגובה
    • 927 צפיות
  25. Started by Rhx,

    יש פה מישהו שמשחק Carom3D?

    • 5 תגובות
    • 927 צפיות

דיונים חדשים בפורומים