עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by joniar,

    שלום יש לי מחשב נייד קטן עם ATOM 450 ו2GB זיכרון (gigabook) ואני מנסה להתקין FIFA98 ואני מקבל הודעה שזה כניראה בעיה של הסינכרון לWIN איך אפשר לפתור אתזה ? אני מעלה תמונה של הבעיה

    • 1 תגובה
    • 929 צפיות
  2. Started by Pease Brother,

    מה יותר שווה ליקנות ובכלל איפו יש יותר שרתים ישראלים ואיפו יותר כיף לשחק

    • 5 תגובות
    • 929 צפיות
  3. Started by nushango,

    שלום לכל תותחי הפורום... אני נעזר בכם לא מעט ותמיד אחד מהמוחות המבריקים פה חילץ אותי מבעיות או נתן המלצה טובה ... הפעם זה רציני - אני על סף טירוף - הצילו!!!!!!!!!!! אני ממש באמצע המשימות באי השלישי בgta3 הרגיל ומשום מה החלטתי לשחק עם המודים מבלי(שימו לב) בלי לגבות שום דבר... מיותר לציין שהמשחק נדפק והוא נתקע ישר על ההתחלה. ניסיתי להתקין מחדש אך הוא תמיד נתקע באותה בעיה (קופץ חלון ובו כתוב " unhandled excepetion c0000005 at address : 004f8b99 מה אפשר לעשות? איך אפשר להציר את השמירות שלי(איפה הן שמורות?) אם אי אפשר ...אפשר להשיג שמירות של אנשים אחרים? איך אפשר לגרו…

    • 3 תגובות
    • 929 צפיות
  4. Started by avi2014,

    לאחי יש השבוע יומהולדת ולכן אני רוצה להפתיע אותו עם Playstation2 עכשיו אני מעוניין במכשיר עם צ'יפ טוב אבל לא במחיר מטורף...ראיתי כמה חנויות עם מיליארד סוגים של צ'יפים ואני כבר לא יודע מה לעשות... ככה שהתקציב שלי הוא 1200-1300 כולל צ'יפ טוב.תודה!

    • 11 תגובות
    • 929 צפיות
  5. אוקי, לא משנה איזה משחק בנוי מנוע Source, בין אם זה DOD : S או CSS יש לי בעיות FPS, בלי פילטרים!! הכל על HIGH הוא מסרב לעבור את ה50 FPS עם פילטרים זה בכלל נופל. הרזולציה ניסיתי את כולם ואין הבדל בשינוי FPS לא משנה אם הכי גבוה או הכי נמוכה אותו FPS!! מה נסגר? כעיקרון יש לי מערכת יחסית חזקה למה יש לי ביצועים שמישהו עם X800GTO יש לי ביצועים יותר גבוהים ממני על אותם הגדרות. ד"א זה רק במשחק הזה, במשחקים כמו COH, CALL OF JARUZ וSC:DA אני מקבל ביצועים מקסימלים ויפים רק במשחק הזה יש לי את הבעיה.

    • 8 תגובות
    • 929 צפיות
  6. אחרי מיקרוסופט הגיע גם התור של סוני לחשוף את הקלפים במירוץ דור הקונסולות הבא - וכעת מגיע הזמן הנכון להתחיל לבצע השוואות לכתבה

  7. אני צריך שם משתמש וסיסמה ל Hamachi

    • 4 תגובות
    • 929 צפיות
  8. Started by barak_i,

    שאלה שקשור לתוכן המשחק! נכון יש 2 אפשרויות לשים חלקים לאוטו- 1 כשאתה קונה חלקים מוכנים ו- 2 שת'בוחר ת'גדלים בעצמך והכל! אז פעם אחת הצלחתי לבחור תגדלים בעצמי כששמתי איזה Hood לאוטו הראשון שלי... אבל מאז אני לא יכול לשנות את הגדלים שם.... אני יכול לקנות את החלק, אבל לא לשחק עם הסולמות שם... כאילו זה חסום לי לא יודע... אולי צריך ללחוץ שם על משהו?? חחח סורי על הבורות...

    • 2 תגובות
    • 929 צפיות
  9. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    כי יש לי BF2 מקורי.

    • 7 תגובות
    • 929 צפיות
  10. אמרו לי שזה משחק RPG טוב.. משהו מכיר ויכול לספר לי קצת עליו... וגם בכלל איך אני משיג אותו... אודה לכם מאוד!!! ;D

    • 3 תגובות
    • 929 צפיות
  11. Started by Kak,

    בכל משחק, כשנכנסים להגדרות הגרפיות יש אפשרות להוסיף\להסיר פילטרים (מסננים?). הבנתי שהמטרה היא לתת למשתמש אפשרות לשחק עם היחס של איכות תמונה\עומס על כרטיס המסך (יעני כמה שהתמונה טובה יותר הכרטיס מתאמץ יותר והמשחק עלול להתקע אם מדובר בכרטיס חלש מדי). בקיצור, לא הצלחתי להבין מה שייך לאיזה צד: ככול שאני שם יותר פילטרים עם מכפלה גבוה יותר האיכות של התמונה תעלה או תרד, העומס על הכרטיס יגבר או יקטן? אשמח גם להפניה למקום שנותן הסבר לגבי טיבו של כל פילטר, כמעט בכל משחק מדובר בקבוצת אותיות בלי הסבר מה הם עושים...

    • 7 תגובות
    • 928 צפיות
  12. Started by yoni321,

    רציתי לדעת אם הכרטיס הזה http://www.evga.com/products/moreinfo.asp?pn=128-A8-N343-AX יריץ לי משחקים כמו GTA SAN ADRESS HALF LIFE 2 COUNTER SORUCE FAR CRY FEAR. הכרטיס הוא 256 ביט אם לא ראיתם. את המשחקים אני מתכוון להריץ ברזולוציה של 1024 על 768 על HIGH בלי פילטרים וכלום אז בחזרה לשאלה האם הכרטיס יריץ טוב את המשחקים. תודה לעוזרים

  13. מתי יוצא AGE OF EMPIRES 3 :THE WAR CHIEFS בישראל אני מת כבר!! חסכתי כבר כסף לזה

    • 6 תגובות
    • 928 צפיות
  14. הבן שלי משחק בחדרו עם דלת סגורה. יש לו קול חזק מאד. גם כשלא בהתלהבות אלא סתם מדבר תו"כ משחק שומעים אותו חזק. ביקשנו שכשמשחק ידבר בקול שקט בהרבה. אמר שניסה כמה פעמים, האחרים לא שומעים אותו. האם יש אזניות עם מיקרופון שמאפשר הגברה מיוחדת של עוצמת הקול של הדובר? תודה

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  15. Started by shefi,

    Battlefield 2 1.22 Patch יצא לבדוק בEA DOWNLOADER Patch 1.22 is about to be released and will available on EA Downloader within the next few hours. The release of this patch is in line with our ongoing effort to make the game as enjoyable as possible, releasing quicker fixes addressing some of the things that you want to see changed. We're still hard at work on version 1.3, which will see the addition of some additional, sought-after changes. When we have more information to share with you on 1.3 we will, in the meantime, please find below the list of fixes in 1.22: - Improved Server Stability - Adjusted handling of the Tiger attack chopper - Increased delay for aiming …

    • 3 תגובות
    • 928 צפיות
  16. Started by KF,

    שלום, קיבלתי במתנה עם הכ.מסך שלי רישיון חוקי של call of duty mw2 ללא תקליטור. מכיוון שיש לי כבר עותק מקורי של המשחק הנ"ל חשבתי לנסות ולמכור את הרישיון החדש שקיבלתי. האם אפשרי למכור אותו כך ללא תקליטור,אם כן בכמה ? תודה.

    • 6 תגובות
    • 928 צפיות
  17. Started by Component,

    היום בערב הוא עבד, עכשיו הוא לא עולה פתאום. הוא כותב could not load openGL subsystem. הנה הלוג: Wolf 1.0.0 win-x86 Nov 13 2001 ----- FS_Startup ----- Current search path: C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\main\sp_pak2.pk3 (232 files) C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\main\sp_pak1.pk3 (1342 files) C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein\main\pak0.pk3 (4775 files) C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein/main ---------------------- 6349 files in pk3 files execing default.cfg couldn't exec language.cfg execing wolfconfig.cfg execing autoexec.cfg Hunk_Clear: reset the hunk ok ...detecting CPU, found AMD w/ 3DNow! Bypassing CD checks ----- Cl…

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  18. Started by Nonister,

    אהלן חברים, המונק נפתח, זהו אתר מעריצים קהילתי חדש למשחק דיאבלו 3. האתר בנוי בצורה קצת שונה, מנקודת מבט מאוד RPGית של המשחק. אנחנו נשמח אם תיכנסו ותגידו מה אתם חושבים. כל ביקורות תתקבל בברכה – אנחנו רוצים לשמוע מה לא אהבתם, מה הייתם מתקנים, משפרים או כל דבר אחר שהייתם עושים שונה. תודה על זמנכם. www.Monk.co.il

    • 0 תגובות
    • 928 צפיות
  19. Started by *NightMare,

    חיייב עזרה... איפה תקיית השמירה של המשחק? אני רוצה לעשות ReInstall אבל שלא ימחקו לי השמירות

    • 4 תגובות
    • 928 צפיות
  20. Started by DezireMaker,

    צוות הערוץ DezireMaker גאה להציג לכם סרטון חדש, בסרטון הבא יופיעו פרודיות על שירים שפשוט הותאמו לBF, מקווים מאוד שאהבתם ונשמח לקבל תגובות בונות או ללייקים / סאבים, אם אהבתם צפייה מהנה (מומלץ 1080P)

    • 3 תגובות
    • 928 צפיות
  21. Started by TomerPerez,

    היום לאחר ששיחקתי כחצי שעה המסך קפה ולא יכולתי לשחק, הייתי חייב לסוג את המשחק. קיבלתי את הודעת השגיאה הזו: אם מישהו יודע מה הבעיה ואיך ניתן לפתור אותה אשמח לתשובה מהירה ועזרה. בתודה מראש, תומר.

    • 3 תגובות
    • 928 צפיות
  22. Started by bagetrek,

    מה קורה אנשים ?! נראה אם מישו יכול לעזור עכשיו לא כמו בפעם הקודמת שלא ממש ידעתם מה הפיתרון לשאלה שלי , אוקי אז המשחק הוא מלפני עשור שנים כנראה לא ממש זוכר הוא מבוסס על חתול כזה עם משיכת אב"ח על פרצופו והמשחק הוא כזה שאתה אוסף יהולומים כאלה ועובר שלבים די משעשיים הוא מלווה במוסיקה חמודה ואוייבים מצחיקים , שמו של המשחק משו בסגנון של דינמו חתול סגול כזה עם אב"ח אוקי רק מישיכול לעזור שיכתוב תגובה .. אז תודה רבה לעוזרים !! מקווה שבאמת תעזרו : יאלה ל"ט בלאט ! ;D

    • 2 תגובות
    • 928 צפיות
  23. Started by johnysade,

    שלום לכולם זהו הטריילר של COD AW וזה של FC4

    • 0 תגובות
    • 928 צפיות
  24. היי אז כמו שבכותרת רציתי באמת לדעת האם הגרפיקה של קריזיז באמת כזאת כבדה או סתם בנו אותו לא טוב כאילו האם אפשר לייצר את אותה רמה של גרפיקה כמו במשחק ושיהיה יותר קל מחבינת הדרישות כלומר מנוע אחר או בנייה נכונה?! או הוא בנוי טוב אם סתם כבד ?חחח

    • 3 תגובות
    • 928 צפיות
  25. באחד משיטוטיי השונים באתרי המשחקים ברשת בחיפוש אחר משהו שווה נכנסתי לי ל"בקרוב" של המשחק הזה לאקס בוקס 360, האמת היא שאף פעם לא ממש אהבתי את הסדרה הזאתי אבל שכראיתי את הגרפיקה בתמונות נשארתי די בפה פעור. שתי התמונות האחרונות הן אלו שהכי הדהימו אותי, איזה איכות ואיזה רמת פירוט, האם בכך הגענו לרמה חדשה של פוטו-ריאליזם?

    • 8 תגובות
    • 928 צפיות

דיונים חדשים בפורומים