משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
סיימתי את הקמפיין מזמן ואני רוצה לחזר לשחק את ההרחבה.. מישהו יודע איך עושים שמירה מהירה וטעינה מהירה בלי להיכנס לתפריט כל הזמן? קניתי את ההרחבה האחרונה שיצאה, של הצבא האמריקאי.. זה הרחבה רק למולטיפלייר? החלפתי כרטיס מסך השבוע, מ 770 ל 970 g1. ב770 הייתי מקבל במשחק fps מעל 60, עכשיו עם הכרטיס החדש אני מקבל 40 לפעמים יורד ל30.. במשחקים אחרים זה לא קורה. מישהו יודע מה הסיבה? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 969 צפיות
-
-
בהתחלה ממש לא ראו כלום שהתקנתי תמשחק..אז עשיתי את כל העדכונים למשחק עד לאחרון שבהם ואז הלך כל הבעיות שפתאום ברחוב ראו הכל לבן! אבל עכשיו יש בעיה לא הכי מטרידה אבל עדיין אני לא מצליח לעלות את איכות הtextures בתוך המשחק.. אני מנסה לשנות נגיד למדיום והוא ישר חוזר לLOW ..לא נותן לי להזיז את זה מה אפשר לעשות? ..המשחק עובד סביר אבל עדיין בגלל זה התמונה כזאת גרעינית יש לי מעבד E5200 כרטיס של ATI X1950PRO 512MB 1 גיגה זיכרון פנימי עם הדרייבר האחרון שיצא וWINDOWS XP SP3 יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות? כי אני רואה גם שם בסקאלה של המגה בייט של הכרטיס שאני לא מנצל בוא כמעט כלום אני רוצה פשוט להגיד את המשחק שיראה סביר..וירוץ יפה.. לא צריך איכות HD או משהו אבל שיראה נחמד …
-
- 3 תגובות
- 969 צפיות
-
-
-
קודם כל אני אמליץ על אתר בשם Kinguin.net קניתי שם די הרבה. זה מין eBay כזה של סיריאלים לסטים, אוריג'ן וכיו"ב ששם אנשים קונים ומוכרים קודים. מאוד אמין ומלבד העובדה שעד היום לא קרה לי מקרה אחד בעייתי עמם השירות היה מהיר וזריז. קודם כל יש להם מבצעי black Friday בשפע שמתעדכנים כל הזמן אבל אם קונים מעל 20 אירו מקבלים קופון של 5\10\7 אירו לקנייה הבאה (זה מתחלף לפי שעות), בנוסף כל קנייה מזכה אתכם בכמה גרושים חזרה לקנייה הבאה. כמו כן אפשר להוסיף 91 סנט לכל מוצר ולעשות לו ביטוח ככה במידה והמוכר עשה בעיה או שיש בעיה עם המוצר מקבלים את כספכם בחזרה. ובהתחשב בעובדה שמאוד זול שם ומקבלים כסף חזרה לקנייה הבאה זה די משתלם. עמוד המבצעים שלהם: http://www.kinguin.net/black-friday-deals מבצע…
-
- 2 תגובות
- 969 צפיות
-
-
מישהו יודע אם עובדים על AGE OF EMPIRES 4 ומתי הוא אמור לצאת?
-
- 2 תגובות
- 969 צפיות
-
-
יש לי שאלה שהייתי קטן בערך בגיל 6 או 7 שיחקתי במשחק כזה שאתה צריך להרוס מלא חלליות ושאתה גומר להרוס אותן מגיעה אליך אוטו פיצה הוא צועק PIZZA MAN נותן לך פיצה ועוברים שלב בבקשה תגידו לי מה שם המשחק אם אתם יודעים על מה אני מדבר
-
- 4 תגובות
- 969 צפיות
-
-
הדמו עבור היצירה החדשה מבית Capcom גורף שבחים רבים - ומצפה לכם ב-Steam כעת לכתבה
-
- 0 תגובות
- 969 צפיות
- 1 follower
-
-
משחק עתיק , למי שמכיר אין לי כוח לפרט .. אני מחפש בנרות - שנים רבות ;D איפה אני משיג אותו ,יש מישהו שיכול לעזור לי תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 968 צפיות
-
-
טוב אז אפשר המלצה לסימולטור טיסה? ניסיתי בעבר את FLIGHT SIMULATOR X, אבל הוא לא היה ממש קרב לפי מה שהבנתי.... אז שהמשחק יהיה כמה שיותר מציאותי... גרפיקה פחות משנה, אבל שלא יהיה ממש עלוב... כמו כן עדיף שהמטוסים יהיו יחסית חדשים... תודה
-
- 1 תגובה
- 968 צפיות
-
-
Playa Statuz Meh pretty ship, de Titan And from da back view, nice ass btw And how can i forget to show off my big gunz - look at the damage =) לכוכב קוראים כרתים (Crete) והוא שייך ל Crosairs, החברה הכי רעים בגלקסיה. 8) אל תשאלו אותי מה מטרת הת'רד הזה בבקשה...
-
- 6 תגובות
- 968 צפיות
-
-
תבחרו את המפה הכי טובה לדעתכם בסריית הcod (לא הכנסתי את cod2 למה כנראה שרוב השחקנים פה לא מכירים את המפות שם) http://strawpoll.me/177356 בשביל לראות את האחוזים לכל מפה, תצביעו בבקשה.
-
- 10 תגובות
- 968 צפיות
-
-
http://web.archive.org/web/20020604073305/http://www.hwzone.co.il/archive.php?file=newsid1022606537,11589, דום 3, המשחק עם הגראפיקה המתקדמת ביותר. בהסתכלות אחורה לא מבינים איך יכלנו להתלהב מזה, אפשר רק לדמיין מה הולך להיות פה בעוד כמה שנים...
-
- 3 תגובות
- 968 צפיות
-
-
מאז לפניי איזה שבועיים - אני לא מצליח לעשות ריפרש לאול סיינג איי... כלומר - זה לוקח לו איזה חצי שעה!!! יש ל י אדסל חבילה הכי קטנה אצל אקוואנט - והמוזר הוא - שבעוד מחשב (עם מערכת הפעלה שונה) עם אקוואנט יש את אותה הבעייה... אני חושב שהבעייה היא עם אקוואנט - אם מישהו נתקל בתקלה זו בעבר - או שיש לו בדיוק את מה שלי יש - בבקשה תודיעו לי. תודה
-
- 6 תגובות
- 968 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 968 צפיות
-
-
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-postal-iii/49946 עכשיו אתם מבינים למה פיתוח משחק עולה מיליונים? ד"א - לגבי העובדת שעונה למיילים - על זה נאמר A (WO)MAN GOT TO DO WHAT A (WO)MAN GOT TO DO(DO)
-
- 3 תגובות
- 968 צפיות
-
-
-
מישהו יודע מתי יוצא BATTLEFIELD 2 ? בבקשה לענות בקשר לשאלה ולא למשהו אחר תודה ! ו- נ.ב אם מישהו יודע את דרישות המערכת אודה לכם תודה !
-
- 7 תגובות
- 968 צפיות
-
-
שלום, למי שלא מכיר , יצא משחק מובא חדש בשם paragon , המשחק הוא בסגנון smite למי שמכיר והוא דומה ללול ודוטה וכל הסגנונות האלה רק שהוא באיכות הרבה יותר טובה ומשחקיות מדהימה . המשחק הוא מובא fps אונליין. המשחק כרגע ב early access, האופן בטא תיהיה בקיץ, והיא תיהיה בחינם כמו המשחק עצמו. מי שרוצה לקבל גישה מוקדמץ צריך לרכוש את המשחק מהאתר , החבילה הבסיסית עולה 20 דולר. אני מחפש כרגע שחקנים ישראלים כדי להקים קהילה וקטנה וכדי שכולם יוכלו לשחק יחד. מי שכבר קנה מוזמן להוסיף אותי ולרשום גם פה את השם שלו. במשחק השם blead.
-
- 0 תגובות
- 968 צפיות
-
-
יש לי בעיה בשלושה משחקים...פיפא 07, היטמן וHeroes of Might and Magic V. הבעיה שיש לי בהיטמן ופיפא זהה, הנה התמונה של הבעיה בהיטמן (רק של היטמן כי זאת אותה בעיה שיש לי בפיפא): הנה הבעיה שיש לי בHeroes of Might and Magic V: הנה המפרט של המחשב שלי: מערכת: Microsoft Windows XP Professional גירסאה 2002 Service Pack 2 מחשב: intel® Pentium® 4 CPU 3.00 GHz 512 MB של RAM, 2.99GHz כרטיס מסך: GeForce FX 5200. מקווה שתוכלו לעזור לי. תודה.
-
- 13 תגובות
- 968 צפיות
-
-
סתם אני לא קונה אני מוריד מ-kazaa אבל עדיין אני צריך איזו עצה. משחק טוב ושהיה ברשת. משהו דומה ל-counter strike אבל אחר! ואם אפשר גם המלצה על משחק מרוצים או מכוניות. אוקיי תודה :2gunsfiring_v1:
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%96%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-nvidia-%d7%a0%d7%9b%d7%a0%d7%a1-%d7%9c%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9a-%d7%92%d7%91/
-
- 0 תגובות
- 968 צפיות
-
-
תיעוד חדש של הפרק השלישי בסדרת המשחקים המהוללת מציג אותו פועל במלוא הדרו - בעזרת כרטיס GTX 980 בודד לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a6%d7%a4%d7%95-the-witcher-3-%d7%a4%d7%95%d7%a2%d7%9c-%d7%91%d7%94%d7%92%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%99%d7%98%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c%d7%95/
-
- 0 תגובות
- 968 צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת אם קיימים משחקים בפורמט הזה? אם כן,האם במקרה כזה היציאה הקואקסלית עבור המשחק נשארת או שצריך קינפוג מסויים לזה? וכמובן המלצות (בעיקר משחקי מלחמה). תודה שבוע טוב לכולם!
-
- 5 תגובות
- 968 צפיות
-
-
-
אז הגעתי סוף סוף ל300 סאבים ביוטיוב אז החלטתי לעשות תחרות עריכה אז כולם מוזמנים לנסות להיכנס לתחרות!! בהצלחה לכולם !
-
- 0 תגובות
- 968 צפיות
-


