עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3393442,00.html#n בשביל מה? למה זה תורם? למישהו יש תמונות מהאירוע? מענין אותי לראות את הכבש :-X

    • 2 תגובות
    • 996 צפיות
  2. Release Date: Q3/2008 Platforms:PC Publisher: Paradox Interactive Developer: Battlefront.com Genres: Strategy, Turn-Based זה אקסלוסיב טריילר גימפליי: http://www.gametrailers.com/player/38198.html פשוט בדיחה

    • 6 תגובות
    • 996 צפיות
  3. Started by av460,

    למי שמשחק.. באקט I במשימה מס' 2 לפני שהמסוק מגיע לאסוף אותך ואת הקבוצה שלך אני אמור לעשות עוד משהו אבל אני לא מבין מה.... (המפקד אומר עוד משהו אחראי שאתה מפוצץ את הארטילריה האחרונה משהו עם להוביל איזה מישהו... לא הבנתי מה הוא אמר) אם אני הולך למסוק הוא פשוט מסמן לי את המשימה כלא גמורה כאילו לא פותח את שלב 3 עזרה מישהו?????? :s05: (ויש לי מקורי.... :-\)

    • 12 תגובות
    • 996 צפיות
  4. Started by psychuil,

    השינויים המצופים: http://blogs.battlefield.com/2012/03/game-update-will-drop-on-the-27th-of-march-for-playstation-3-xbox-360-and-pc-will-come-soon/

    • 4 תגובות
    • 996 צפיות
  5. Started by Jack_g,

    הוא כותב באמצע של ההתקנה שהדיסק הלא נכון ב]נים ואני צריך להכניס את הדיסק הראשון וממשיך להתקין אם אני מתעלם מההודעה וכך הוא מציג שאני צריך להכניס דיסק שלישי וזה מה שאני עושה ואז באמצע של ההתקנה של דיסק שלישי הוא שוב מתריע שהדיסק הלא נכון בפנים וצריך להכניס את הראשון אני מחכה שוב ובסוף הוא אומר ש: setup will terminate ויש איזו בעיה עם DLL בהתקנה . מישהו נתקל?

    • 7 תגובות
    • 996 צפיות
  6. Started by TAsraf,

    אז ככה הGTA החדש יהיה מבוסס על מנוע הRAGE של Rockstar אז שמתי לב שגם המשחק Rockstar Table Tenis יהיה מבוסס על אותו מנוע אז מן הסתם הגרפיקה תהיה אותו דבר.. נכון? אז חיפשתי תמונות של הגרפיקה של המנוע אז מצאתי את התוצאות האלה לדעתי שיפור גדול בגרפיקה מאז SA [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 996 צפיות
  7. שלום חבר'ה, אם תראו טעויות בכתיבה ,זה כי אני לא מסתכל על המקלדת (הגמר ). בכל מקרה, הגדלתי השבוע את הרוחב פס שלי מ1.5 ל2.5 בחינם . רציתי לדעת האם עכשיו ,לאחר השדרוג, ארגיש הבדלים במשחקי רשת? פינגים וכו וכו.....??? צודה מראש...

    • 9 תגובות
    • 996 צפיות
  8. Started by ביז'ו המוס,

    מישהו מהפורום בא? אני כנראה הייה שם

  9. אז כמו בכותרת, אני מנסה להפעיל את המשחק, אז מופיע מסך שחור ומשתנה הרזולוציה כמה פעמים, ואז הוא פשוט יוצא בחזרה ל-Windows. מה שמוזר זה שיש לי את ה- Demo והוא עובד מצוין. ניסיתי כבר למחוק ולהתקין מחדש, עם ובלי ה-Patch אבל שום דבר לא עבד. תודה!

  10. שיתוף הפעולה בפרופיל גבוה בין מיקרוסופט לחברת Bethesda אותה רכשה בתמורה ל-7.5 מיליארד דולר מרגיש כמו סיפתח גרוע למדילכתבה

  11. Started by arikam,

    לכבוד יום השנה 12 לסדרת המשחקים האהובה C&C חברת EA נותנת בחינם את המשחק הראשון"C&C GOLD" שהתחיל את סדרת משחקי הטקטיקה המפורסמת. המשחק בא עם הוראות כיצד להפעילו תחת XP http://files.ea.com/downloads/eagames/cc/tiberium/Anniversary/GDI95.iso http://files.ea.com/downloads/eagames/cc/tiberium/Anniversary/NOD95.iso http://files.ea.com/downloads/eagames/cc/tiberium/Anniversary/CCGOLD_XP_INSTALL.doc

  12. Started by RX7,

    כשאני משחק delta force Black Hawk Down יש לי בעיה, כל פעם המשחק נתקע לאיזה 10 שניות בערך וממשיך.. הבעיה הזו ממש מעצבנת מישהו יכול לעזור לי בבקשה??

    • 10 תגובות
    • 996 צפיות
  13. הפנינה האלימה Bulletstorm זוכה לחיים חדשים במחשבים ובקונסולות הדור החדש, עם אורח מפתיע לכתבה

  14. Started by RX7,

    חברים אני רוצה שתביאו לי המלצות למשחקי פעולה מגוף ראשון. משו בסגנון הdelta force.. חח אני יודע שאני מיושן אבל אני מת על המשחק הזה תביאו לי משו בסגנון הזה רק יותר חדש ועוד דבר שהמשחק יהיה למחשב ולא רק לרשת! תודה מראש לכולם

    • 7 תגובות
    • 996 צפיות
  15. Started by Tomerm,

    האם יש סרבר ישראלי למשחק הנ"ל ? אני שואל בעיקר כיוון שאני מחפש פינגים נמוכים.

    • 5 תגובות
    • 996 צפיות
  16. Started by KKK,

    תהנו http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=394352&sid=127

    • 8 תגובות
    • 996 צפיות
  17. Started by nucleo,

    קיצר, כבר איזה שנתיים שיש לי עותק נוסף בסטים ותכלס, מה אני כבר יכול לעשות איתו? (: אני אשלח אותו לראשון שיבקש רק תעשו טובה ותבקשו רק אם אתם באמת רוצים לשחק בו שאני לא אשלח למישהו שזה ישב אצלו בצד במקום למישהו שישחק

    • 8 תגובות
    • 996 צפיות
  18. http://hitech.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070806_890173&layer=hightech&layer2=coupon&layer3=technology לדעתי אם זה יצא אל הפועל זה יהיה משהו נחמד מאוד מאוד !

    • 13 תגובות
    • 996 צפיות
  19. איך מרגיש פרק ההקדמה של משחק ההרפתקאות הבלתי צפוי והמצליח מבית Square Enix? התשובה בפנים לכתבה

    • 2 תגובות
    • 996 צפיות
  20. Started by miki26,

    שלום הורדתי משחק בקובץ BIN והתקנתי אותו דרך DEAMONTOOLS אך אחרי ההתקנה הוא דורש את הדיסק של המשחק שאין לי אותו . מה לא עשיתי טוב בהתקנת המשחק שהמחשב עדיין דורש את אותו דיסק התקנה??

    • 6 תגובות
    • 996 צפיות
  21. שבת שלום חברים! אני מזמין אתכם לפתוח את הסופ"ש עם אחד הסיפורים הכי מעניינים בתעשיית המשחקים - ההתחלה של אקטיביז'ן, ובמקביל, הנפילה האדירה של אטארי. קחו כמה דקות, שבו עם איזה כוס קפה, ובואו לסיור קטן ומרתק בהסטוריה של התעשייה הכי מעניינת בעולם!

  22. Started by AngelFire,

    האם אני יכול לשחק ב Starcraft ברשת ביתית? תודה.

    • 5 תגובות
    • 995 צפיות
  23. Started by GameGems,

    דאנטה חוזר אחרי הפסקה ארוכה מאוד - אבל מצליח לגרום לנו להרגיש כאילו הוא מעולם לא עזב לכתבה

    • 0 תגובות
    • 995 צפיות
  24. Started by מושיאל אבוטבול,

    • 1 תגובה
    • 995 צפיות

דיונים חדשים בפורומים