המלצות למשחקים - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצות למשחקים


naoriko

Recommended Posts

בניתי מחשב חדש חזק ביותר לא חסכתי בכלום (לא אפרט כרגע) , אני רוצה המלצות למשחקים טובים כל הקטגוריית ואם אפשר תקציר על כל משחק בקצרה תודה רבה רבה לכל העוזרים ושבוע מצויין!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחודיים האחרונים היה דיי יבש אבל הינה כמה המלצות מ 2012 ותחילת 2013.

אם מעניין אותך יותר מרק גרפיקה מומלץ מאוד לבודק את המשחקים הבאים:

THE CAVE שיצא לפני כמה ימים (התחלתי אותו עכשיו בפעם השניה). משחק מאוד מאתגר, פאזלים פשוטים אבל הרבה מהם קשה לעלות עליהם ישר. יש לך 7 דמויות ואתה כל פעם בוחר 3 ונכנס איתן למערה. לכל דמות יש שלב יחודי משלה ובאמצע יש שלבים שמשותפים לכולם. בנוסף במהלך כל המשחק מפוזרים ציורי קיר שבהם יש את הרקע על כל הדמויות והסברים למה הם באו למערה. המשחק עצמו דיי קצר אבל בשביל לראות את כל התוכן צריך לשחק בו 3 פעמים.

Don't Starve, מהיוצרים של SHANK, מדובר במשחק שמאוד שונה משאר המשחקים שלהם. מדובר במשחק השרדות, אתה מתחיל בלי שום ציוד וצריך להבין איפה מוצאים כל דבר ומה צריך בשביל לשרוד בכל איזור. היופי זה לשחק בו בלי מדריכים וללמוד לבד (אתה תמות הרבה בדרך).

mark of the ninja, גם הוא מהיוצרים של SHANK, המשחק הזה טיפה יותר דומה ל SHANK. מדובר ב SIDE SCROLLER מאוד מרשים, ה ART STYLE מצויין והמשחק בנוי בצורה מאוד טובה.

Hotline Miami, משחק חולני ומשעשע, מתאים במיוחד אם אין לך הרבה זמן או שאתה מחקה שמשהו אחר יסיים. מאוד מהנה וממקר.

The Walking Dead, אחד מהמשחקים המצליחים ביותר בשנת 2012, משחק השנה של SPIKE VGAs.

ועכשיו נעבור למשחקים הרציניים יותר:

DMC, ה REBOOT החדש זוכה לביקורות מאוד טובות. גירסת המחשב לא מביאה הרבה שדרוגים אבל הפורט טוב ובניגוד לקונסולות במחשב המשחק עובד על 60FPS וזה מורגש.

Sleeping Dogs, משחק מצויין שהגיע משום מקום, אם במקרה דילגת עליו כדאי מאוד לחזור.

XCOM: Enemy Unknown בעייני רבים משחק השנה לשנת 2012, משחק מצויין.

Dishonored, אחד מה- IP החדשים הבודדים שראינו ב 2012, גם משחק מאוד מרשים. הרבה מאוד חופש בדרכים שאתה בוחר לעבור כל שלב, מהתגנבות ללכת ראש בראש עם כל אויב שאתה רואה. גם העולם שהמפתחת בנתה מאוד מרשים.

Far Cry 3, המשחק השלישי בסדרה וכנראה גם הטוב ביותר בסדרה. גירסת המחשב נראת מדהים וכוללת הרבה שיפורים, אחד המשחקים היפים ביותר שיצאו ב 2012. גם העלילה מאוד נחמדה.

Borderlands 2, עם החומרה המתאימה החרא במשחק הזה נראה מציאותי :lol:

ASSASSIN'S CREED 3, לא הפורט הכי טוב שראיתי בשנים האחרונות אבל המשחק נראה מצויין והמעבר לאמריקה ודמות ראשית חדשה הם רק ההתחלה ברשימת שינויים ארוכה.

יוצאים בקרוב:

Tomb Raider

Aliens: Colonial Marines

BioShock Infinite

Metro: Last Light*

Company of Heroes 2*

South Park: The Stick of Truth*

* משחקים של THQ כנראה יצאו באיחור לאור המעבר שלהם למפיצות אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שיחקתי בו שעה וחצי עד עכשיו, יותר בשביל לבדוק דברים ופחות באמת לשחק. כרגע גירדתי אולי 1% מהתוכן שיש במשחק. חבר שלי שיחק בו קרוב ל 14 שעות, סיפר לי שמחקים לי דברים הזויים אבל לא אמר יותר מזה (ביקשתי בלי ספויילרים).

ממה שראיתי עד עכשיו נראה משחק ששווה את הכסף, מאוד משעשע, הרבה דברים הזויים ולא פשוט כל כך לשרוד. העובדה שהעולם רנדומלי וכל משחק אפשר לשנות אותו גם מוסיפה הרבה, אתה יכול כל פעם שאתה מתחיל משחק חדש לשנות את המפה והוא יצור משהו הזוי אחר (אני עכשיו ניסיתי אפשרות חדשה שב BETA, כרגע עוד לא ראיתי באגים למרות שיש אזהרה שבמצב הזה יכול מאוד להיות שיהיו, יצא לי מפה מאוד שונה ממה שראיתי עד עכשיו וגם יותר מאתגרת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...