השפעת מהירות האינטרנט על משחקי רשת??? - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השפעת מהירות האינטרנט על משחקי רשת???


guitarsuite

Recommended Posts

שלום חבר'ה, אם תראו טעויות בכתיבה ,זה כי אני לא מסתכל על המקלדת (הגמר :P).

בכל מקרה, הגדלתי השבוע את הרוחב פס שלי מ1.5 ל2.5 בחינם :P.

רציתי לדעת האם עכשיו ,לאחר השדרוג, ארגיש הבדלים במשחקי רשת?

פינגים וכו וכו.....???

צודה מראש... :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מספר X של אנשים מעבירים פאקט מידע כלשהו (העברת מידע) אז אם החיבור שלך מקבל תיעדוף והפאקט שלך ישלח קודם

תחשוב על זה כמו רשימה ותיעדוף זה בעצם לשים אותך יותר גבוהה בה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מספר X של אנשים מעבירים פאקט מידע כלשהו (העברת מידע) אז אם החיבור שלך מקבל תיעדוף והפאקט שלך ישלח קודם

תחשוב על זה כמו רשימה ותיעדוף זה בעצם לשים אותך יותר גבוהה בה

חחחח תודה ,אני יודע מזה פאקט אחי ,עברתי כבר את הMCDST שלי, :xyxthumbs:

בכל מקרה, אם לא דיברתי איתם על זה ,אז אין סיבה שזה יהיה ככה נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסברתי את זה בהרחבה כבר כמה פעמים זה לא יעזור לך להגביר את המהירות כי לרוב מהירות החיבור לא משפיעה הרבה על ה ping וההשפעה שלה קבועה.

הגורם מספר אחת לping גבוה זה עומס והדבר היחיד שיעזור זה תיעדוף . יש לי חבילת gamer של 014 שעושה את זה אני אשמח לדעת אם יש עוד חברות מתחרות שנותנות את אותו שירות. (אם עשיתי משהו לא חוקי אפשר למחוק) התיעדוף הוא רק ברשת שלהם מה שעוזר להתחמק מהעומס בארץ שזה לרוב מספיק בשביל לקבל פינג טוב ויציב.

אם המשחק שולח packets של 250 בייט שזה סביר כולל את ה header . זה יוצא 2000 ביט . זמן שליחה של 2000 ביט בחבילת 1500/150 הוא 13.3 מילי וזמן הקבלה הוא 1.33 מילי וזה אומר שהמהירות של הקו משפיעה בכ15 מילי שניות על הפינג . שידרגת ל 2500/250 אז לשלוח לוקח 8 מילי שניות ולקבל לוקח 0.8 מילי שניות שזה בערך השפעה של 9מילי שניות על הפינג. מה שזה אומר שהשיפור שלך עם החבילה החדשה הוא של 6 מילי שניות לפינג מקסימום...

תחשוב על עומס באינטרנט כמו לנסות השתלב בכביש . מתי שיש לך הרבה משאיות על הכביש שנצמדות אחת לשניה אז קשה להשתלב . אתה צריך לחכות כדי שיהיה רווח מתאים לאורך המכונית שלך אבל אם יש לך מכונית משטרה אתה פשוט יכול להפעיל את הסירנה ויעשו לך מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OK ,

אני ב013 ,יש דבר כזה שם?

לפי מה ששאלת בטח אתה לא יודע, "אני אשמח לדעת אם יש עוד חברות מתחרות שנותנות את אותו שירות" ...

מישהו אולי יודע על זה ? תעריפים וכו'...?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מותר לשים פה מחירים נכון?

אני חושב שאני משלם 75 שקל לחודש ל 2500/250 בלי התחיבות . אני לא כלכך בטוח פעם היה 2000/200 והם שידרגו אני חושב. הם גם הורידו את המחיר . אני לא בטוח אם אני משלם 65 או 70 כי אני זוכר שהתקשרתי אליהם אולי בדצמבר כדי לבדוק אם ירדו המחירים ובאמת הורידו לי מחיר (אולי הוסיפו התחיבות אני לא זוכר). רצו לדחוף לי את האנטי וירוס שלהם ואמרתי להם שאני לא רוצה והם הורידו לי 5 שקל (הייתי צריך לשאול בפירוש כמה זה עולה בלי האנטי וירוס).

אני אתקשר אליהם היום לראות מה שלום החבילה שלי. אני מתקשר כל 3 חודשים - חצי שנה כי תמיד יש מבצעים חדשים . גם לבזק/כבלים כדאי להתקשר כל כמה חודשים מאותה סיבה...

לפי מה שהבנתי בספקי שירות אחרים יש אפשרות לבקש שיעשו תיעדוף לכולם לשרתי משחקים ואתה צריך לספק להם את ה IP . יכול להיות בעיתי עם FPS אם אתה לא משחק בשרת קבוע. תתקשר ל013 ותשאל. אני לא החלפתי ספק שירות כבר 5 או 6 שנים . עברתי לבזק היה לי טוב ואז 012 אמרו שיעשו חבילת והתקשרתי אליהם כל שבועים עד שהם ביטלו את זה. בסוף ו014 הרימו את הכובע ועשו חבילת . ה014 הרגיל די טוב (יש להורים של אשתי) אבל זה לא יציב בזמני עומס אבל יש טריק של התנתקות והתחברות כדי להתחמק מהעומס (לא תמיד עובד).

לי אין הרבה זמן לשחק במחשב אז מתי שאני משחק אני רוצה שאני אוכל לשחק ולא אהיה תקוע ב spectator .

עדכון: התקשרתי ואמרו שאפשר להתחיב לחצי שנה ולקבל מחיר של 50 שקל לחודש 3 חודשים הראשונים אז 75 שקל לחודש בחודשים הבאים (עדכנו לי מחירים - אני מרוצה ). אתה יכול להתחבר בלי התחיבות רק לנסות (אם אני לא טועה אם אתה מבטל את החבילה אחרי יומיים אתה משלם רק על יומיים ולא על חודש) ואז אם מוצא חן בעינך להתחיב.

אני רוצה להדגיש שאין לי שום אינטרס כלכלי כאן אני לא עובד אצלם ולא מקבל מהם כלום. כרגע אין ממש אלטרנטיבות זולות לגיימרים הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו שאפשרי זה לקנות dedicated line וזה בטוח יקר פי 100 בעיקר ברוחב פס גדול. לספקי האינטרנט יש קווים כאילו והם מרוויחים מזה שהם מחלקים אותם בין המשתמשים שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...