משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
כל המנהלים פה הם בני זונות וכלבים כל הזמן אתם מעיפים אנשים יא חרות
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, רכשתי את המשחק דרך ORIGIN ובמהלך ההתקנה, ההתקנה פשוט מפסיקה ויש הודעה שההתקנה נכשלה כי יש חסך במידע. מה לעשות? בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כרגע סימתי את מקס פין 2 (שוב...התגעגתי). חשבתי להתקין את המוד שנקרא Mission: Impossible - New Dawn, הבנתי שהוא בין המוצלחים. http://newdawn.paynereactor.com/index.html יש עוד כמה שעות הורדה אז חשבתי אולי בינתיים אני יברר קצת מידע מישהו פה ניסה אותו? ההתקנה מסובכת? כמה זמן משחק הוא נותן? אגב מקס פיין 2 כל כך יותר טוב מכל משחק אקשן ששיחקתי בו בשנתיים האחרונות וגם בלי מנוע מדהים, לדעתי הוא נראה מספיק טוב בשביל לצאת גם היום.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מפרסם פה הודעה לחיפוש מישהו שירצה לבנות איתי ועם כמה מחבריי משחק - לא משחק בדרישות גבוהות בכלל,. משחק בסגנון של פיפוש למי שמכיר, עם עלילה נחמדה והרבה בדיחות שרוטות מקווה שאתם עדיין איתי אז תמשיכו לקרוא בבקשה, יש לנו את החלק היצירתי, זאת אומרת את העלילה ואת הרעיון ואת הדמויות ואת כל הקטע הזה, כמובן שאנחנו עובדים בשיתוף פעולה וכל רעיון נשמע ונשקל. עכשיו, מה שאנחנו מחפשים זה בעיקר את המתכנת, כי את הידע חסר לנו, מתכנת, ומישהו בעיקרון שמבין עניין ושיוכל לעבוד על הקטע הטכני, משחק בכיוון של 2 מימדים בעיקרון. יש שאלות ? משהו שכחתי?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע ? ויכול לאמת את זה ??? אם כן יהיה שיפור משמעותי בביצועים לבעלי כרטיסי DX10.1
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך מורידים את הרדאר המעצבן הזה???? דרך אגב, משחק מדהים, גרפיקה הרבה יותר יפה מפיפא 2005 ומשחקיות מצויינת...
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני בשלב האחרון ואני לא יודע איך הורגים את המפלצת הענקית הזאת.. שהוא תופס אותי אני אמור לירות בו אבל אני לא יודע על איזה כפתור ללחוץ בבקשה תעזרו לי ???
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מופיעה ההודעה הבאה ברגע שאני מפעיל את אנריל 2 - מישהו יכול לעזור ? General protection fault! History: GetEventTool <- GetMusicManager <- GetMusicScript <- DMCallRoutine <- AMusicScriptEvent::execCallRoutine <- UObject::execClassContext <- (IntroGameInfo CS_Intro.IntroGameInfo0 @ Function U2.U2GameInfo.NotifyLevelChangeEnd : 0075 line 744) <- UObject::ProcessEvent <- (IntroGameInfo CS_Intro.IntroGameInfo0, Function U2.U2GameInfo.NotifyLevelChangeEnd) <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- UGameEngine::Init <- InitEngine Build: Jan 7 2003 18:16:21 את המפרט ניתן לראות ע"י לחיצה על המפרט שלי .
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
דרושים שחקנים טובים ורציניים לקלאן של Counter-Strike. שם הקלאן: Israeli Counter-Strike קיצור:|I.C.S| מקום מוגבל ל-8 איש צריך עוד-4! No Campers No lamers No Nwebies דף הקלאן בגיימר ת'רד\דיון זה ניפתח באישור ופיקוח של RnGKay ;D
-
אז ככה, הייתי אצל חבר, הוא הראה לי את המוד שלו במקס פיין, מוד קונג פו, ממש נדלקתי על זה.. אז הוא הביא לי את הדיסק, התקנתי, הכל טוב ויפה. אני בא להפעיל את המשחק, פועל, יחד עם המוד, קונגפו גרסה 3.00, אני הולך לטעון משימה, הכל טוב ויפה. ואמצע הטעינה פשוט נסגר כאילו לא היה. יש למישהו המלצה?! מדובר ב WINXP TI4600 AXP 1600+ EPOX 8K3A+ דרייברים 40.72. וכמובן SP1 מותקן. עריכה- שאלה באותו נושא, מהיכן ניתן להשיג את המוד שנקרא truematrix? לא מצאתי בשום מקום. רביד, מהפורומים, השתמש במוד הזה בתמונות של המשחק אבל אני פשוט לא מצליח למצוא מאיפה ניתן להוריד אותו. תודה לכל העוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השאלה כתובה למעלה אשמח אם תוכלו לענות לי כי אני יודע שיש איזושהי דרך.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
איך אני משתמש ב 59 דולר האלה לרכישת דום לדוגמה? או לזיכוי בויזה? ,ומזה בכלל סטים וואלט?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני משחק כבר הרבה זמן ועכשיו אני לא מבין פתאום המשחק לא מגיב כשהבאטלוג מגיע לאינסטולינג הזה מה לעשות?!?!?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
NOM.ESET Tournaments Series - December Monthly Finals עוד מעט נגמר לו חודש דצמבר, ושמונת השחקנים הטובים ביותר לחודש זה יאספו ביום חמישי הקרוב (ה5 לינואר) כדי להלחם על 600 ש"ח! חלוקת הפרסים: מקום 1 - 300 ש"ח מקום 2 - 200 ש"ח מקום 3 - 100 ש"ח בנוסף, 50 ש"ח יוגרלו בין אחד מהשחקנים שהשתתפו ברוב הטורנירים במהלך החודש אך לא זכה בפרס כספי. הטורניר והשידור יתחילו בשעה שמונה בערב וימשכו עד שנגיע לטופ4 (סיום סיבוב 3). הארבעה שחקנים שנשארו יחזרו במוצ"ש (ה7 לינואר) כדי לקבוע מי האלוף לדצמבר שיעלה לשחק מול WhiteRa! פורמט הטורניר הוא Double Elimination, כמו כל חודש דצמבר השחקנים יבחרו את המפה הראשונה על פי Map Veto. הבראקטס: הטורניר ישודר על ידי CheapCheese ו HecticSC בש…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://guru3d.com/newsitem.php?id=3246 תהיה תמיכה מלאה ב DUAL CORE ו ב64BIT יהיה גם תמיכה מלאה ב SLI, כרטיס מסך המינימום שצריך זה 6200/6600 , כדי להפעיל על MID צריך 6600GT..וזה לא ירוץ חלק כ"כ ולפחות מעבד 2.8,דרישות גבוהות. המשחק תחת חסות של Nvidia.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב האם חייבים להתקין פאטצ' 1.1 לפני התקנת 1.2 או שאפשר להתקין ישירות את 1.2 ? איך אני בכלל אמור להתקין אותם אם יש לי חלונות 7 64 bit ? האם יצאו פאטצ'ים שמתאימים ל- 64 bit ? תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/stalker-%d7%9e%d7%a0%d7%a1%d7%94-%d7%9c%d7%97%d7%96%d7%95%d7%a8-%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%a2%d7%9d-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%94/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
-
http://www.steampowered.com/nvidia/ עריכה :צודק אבל זה מגיע עם עוד כמה משחקים כמו hl dm
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הי לכולם קרה לכם שרציתם לשחק במשחק מחשב כלשהו שדרש גרסאת Windows שונה ממה שיש לכם? שתי האפשרויות המיידיות שעולות, הן: 1) לארגן עוד מחשב, ולהתקין עליו את מערכת ההפעלה בגרסא הנדרשת, או, 2) לארגן עוד כונן או Partition, ועליו להתקין את מערכת ההפעלה הנוספת. חשבתי על אופציה שאמורה להיות קלה ונגיש עוד יותר מ-2 הקודמות: Virtual Machine. יש לי Virtual Box מותקן, האם יצירת מכונה עם גרסאת ה-Windows הנדרשת, והתקנת Steam על המכונה הזו, זה פתרון מתאים גם למשחקי מחשב? אני משתמש הרבה במכונות וירטואליות, אבל עבור תוכנות, כאן זה משחקים, ויש את עניין הגרפיקה, אז רציתי להתייעץ עם…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היו כאלה שאמרו ש ACTIVISION יורידו חלק מה- GORE אבל כניראה ש SOF לא יהיה המשחק היחיד שלהם שיציג דם מרשים ביותר http://www.gametrailers.com/player/44140.html http://www.gametrailers.com/player/44142.html יש גם HD. ניראה מדהים והרבה יותר מהנה מ GTA4.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי שתי שאלות בקשר לUT , ליד איפה שמצויין הפינג מצויין גם FPH , מה זה המדד הזה? מה הוא צריך למדוד? האם מעל 400 זה טוב או לא טוב? ועוד שאלה , שאני משחק אני מרגיש שהעכבר לא זז מספיק מהר ולכן התגובה שלי לאוייבים היא יותר איטית , שיניתי את המהירות של העכבר במשחק , אבל זה שינה רק את המהירות של העכבר בתפריט של המשחק ולא במשחק עצמו יש משהו לעשות?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


