עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by black T.I,

    כל המנהלים פה הם בני זונות וכלבים כל הזמן אתם מעיפים אנשים יא חרות

  2. Started by J S Bach,

    שלום, רכשתי את המשחק דרך ORIGIN ובמהלך ההתקנה, ההתקנה פשוט מפסיקה ויש הודעה שההתקנה נכשלה כי יש חסך במידע. מה לעשות? בתודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. כרגע סימתי את מקס פין 2 (שוב...התגעגתי). חשבתי להתקין את המוד שנקרא Mission: Impossible - New Dawn, הבנתי שהוא בין המוצלחים. http://newdawn.paynereactor.com/index.html יש עוד כמה שעות הורדה אז חשבתי אולי בינתיים אני יברר קצת מידע מישהו פה ניסה אותו? ההתקנה מסובכת? כמה זמן משחק הוא נותן? אגב מקס פיין 2 כל כך יותר טוב מכל משחק אקשן ששיחקתי בו בשנתיים האחרונות וגם בלי מנוע מדהים, לדעתי הוא נראה מספיק טוב בשביל לצאת גם היום.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום לכולם, אני מפרסם פה הודעה לחיפוש מישהו שירצה לבנות איתי ועם כמה מחבריי משחק - לא משחק בדרישות גבוהות בכלל,. משחק בסגנון של פיפוש למי שמכיר, עם עלילה נחמדה והרבה בדיחות שרוטות מקווה שאתם עדיין איתי אז תמשיכו לקרוא בבקשה, יש לנו את החלק היצירתי, זאת אומרת את העלילה ואת הרעיון ואת הדמויות ואת כל הקטע הזה, כמובן שאנחנו עובדים בשיתוף פעולה וכל רעיון נשמע ונשקל. עכשיו, מה שאנחנו מחפשים זה בעיקר את המתכנת, כי את הידע חסר לנו, מתכנת, ומישהו בעיקרון שמבין עניין ושיוכל לעבוד על הקטע הטכני, משחק בכיוון של 2 מימדים בעיקרון. יש שאלות ? משהו שכחתי?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by Kirma,

    מישהו יודע ? ויכול לאמת את זה ??? אם כן יהיה שיפור משמעותי בביצועים לבעלי כרטיסי DX10.1

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by asihiz,

    איך מורידים את הרדאר המעצבן הזה???? דרך אגב, משחק מדהים, גרפיקה הרבה יותר יפה מפיפא 2005 ומשחקיות מצויינת...

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by ares13,

    www.gindis.com

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by STRENGTH,

    אני בשלב האחרון ואני לא יודע איך הורגים את המפלצת הענקית הזאת.. שהוא תופס אותי אני אמור לירות בו אבל אני לא יודע על איזה כפתור ללחוץ בבקשה תעזרו לי ???

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by King Of Action,

    מופיעה ההודעה הבאה ברגע שאני מפעיל את אנריל 2 - מישהו יכול לעזור ? General protection fault! History: GetEventTool <- GetMusicManager <- GetMusicScript <- DMCallRoutine <- AMusicScriptEvent::execCallRoutine <- UObject::execClassContext <- (IntroGameInfo CS_Intro.IntroGameInfo0 @ Function U2.U2GameInfo.NotifyLevelChangeEnd : 0075 line 744) <- UObject::ProcessEvent <- (IntroGameInfo CS_Intro.IntroGameInfo0, Function U2.U2GameInfo.NotifyLevelChangeEnd) <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- UGameEngine::Init <- InitEngine Build: Jan 7 2003 18:16:21 את המפרט ניתן לראות ע"י לחיצה על המפרט שלי .

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  10. אורח Si-Nom

    דרושים שחקנים טובים ורציניים לקלאן של Counter-Strike. שם הקלאן: Israeli Counter-Strike קיצור:|I.C.S| מקום מוגבל ל-8 איש צריך עוד-4! No Campers No lamers No Nwebies דף הקלאן בגיימר ת'רד\דיון זה ניפתח באישור ופיקוח של RnGKay ;D

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. אז ככה, הייתי אצל חבר, הוא הראה לי את המוד שלו במקס פיין, מוד קונג פו, ממש נדלקתי על זה.. אז הוא הביא לי את הדיסק, התקנתי, הכל טוב ויפה. אני בא להפעיל את המשחק, פועל, יחד עם המוד, קונגפו גרסה 3.00, אני הולך לטעון משימה, הכל טוב ויפה. ואמצע הטעינה פשוט נסגר כאילו לא היה. יש למישהו המלצה?! מדובר ב WINXP TI4600 AXP 1600+ EPOX 8K3A+ דרייברים 40.72. וכמובן SP1 מותקן. עריכה- שאלה באותו נושא, מהיכן ניתן להשיג את המוד שנקרא truematrix? לא מצאתי בשום מקום. רביד, מהפורומים, השתמש במוד הזה בתמונות של המשחק אבל אני פשוט לא מצליח למצוא מאיפה ניתן להוריד אותו. תודה לכל העוזרים.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by a_halachmi,

    השאלה כתובה למעלה אשמח אם תוכלו לענות לי כי אני יודע שיש איזושהי דרך.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by reinho,

    nvm לא נגיעה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. איך אני משתמש ב 59 דולר האלה לרכישת דום לדוגמה? או לזיכוי בויזה? ,ומזה בכלל סטים וואלט?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by eidostern2,

    אני משחק כבר הרבה זמן ועכשיו אני לא מבין פתאום המשחק לא מגיב כשהבאטלוג מגיע לאינסטולינג הזה מה לעשות?!?!?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  16. NOM.ESET Tournaments Series - December Monthly Finals עוד מעט נגמר לו חודש דצמבר, ושמונת השחקנים הטובים ביותר לחודש זה יאספו ביום חמישי הקרוב (ה5 לינואר) כדי להלחם על 600 ש"ח! חלוקת הפרסים: מקום 1 - 300 ש"ח מקום 2 - 200 ש"ח מקום 3 - 100 ש"ח בנוסף, 50 ש"ח יוגרלו בין אחד מהשחקנים שהשתתפו ברוב הטורנירים במהלך החודש אך לא זכה בפרס כספי. הטורניר והשידור יתחילו בשעה שמונה בערב וימשכו עד שנגיע לטופ4 (סיום סיבוב 3). הארבעה שחקנים שנשארו יחזרו במוצ"ש (ה7 לינואר) כדי לקבוע מי האלוף לדצמבר שיעלה לשחק מול WhiteRa! פורמט הטורניר הוא Double Elimination, כמו כל חודש דצמבר השחקנים יבחרו את המפה הראשונה על פי Map Veto. הבראקטס: הטורניר ישודר על ידי CheapCheese ו HecticSC בש…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by Rhx,

    http://guru3d.com/newsitem.php?id=3246 תהיה תמיכה מלאה ב DUAL CORE ו ב64BIT יהיה גם תמיכה מלאה ב SLI, כרטיס מסך המינימום שצריך זה 6200/6600 , כדי להפעיל על MID צריך 6600GT..וזה לא ירוץ חלק כ"כ ולפחות מעבד 2.8,דרישות גבוהות. המשחק תחת חסות של Nvidia.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by coorva,

    שלום רב האם חייבים להתקין פאטצ' 1.1 לפני התקנת 1.2 או שאפשר להתקין ישירות את 1.2 ? איך אני בכלל אמור להתקין אותם אם יש לי חלונות 7 64 bit ? האם יצאו פאטצ'ים שמתאימים ל- 64 bit ? תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  19. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/stalker-%d7%9e%d7%a0%d7%a1%d7%94-%d7%9c%d7%97%d7%96%d7%95%d7%a8-%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%a2%d7%9d-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%94/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by lipa,

    תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by B0necrack3R,

    ???

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. http://www.steampowered.com/nvidia/ עריכה :צודק אבל זה מגיע עם עוד כמה משחקים כמו hl dm

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by radar,

    הי לכולם קרה לכם שרציתם לשחק במשחק מחשב כלשהו שדרש גרסאת Windows שונה ממה שיש לכם? שתי האפשרויות המיידיות שעולות, הן: 1) לארגן עוד מחשב, ולהתקין עליו את מערכת ההפעלה בגרסא הנדרשת, או, 2) לארגן עוד כונן או Partition, ועליו להתקין את מערכת ההפעלה הנוספת. חשבתי על אופציה שאמורה להיות קלה ונגיש עוד יותר מ-2 הקודמות: Virtual Machine. יש לי Virtual Box מותקן, האם יצירת מכונה עם גרסאת ה-Windows הנדרשת, והתקנת Steam על המכונה הזו, זה פתרון מתאים גם למשחקי מחשב? אני משתמש הרבה במכונות וירטואליות, אבל עבור תוכנות, כאן זה משחקים, ויש את עניין הגרפיקה, אז רציתי להתייעץ עם…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. היו כאלה שאמרו ש ACTIVISION יורידו חלק מה- GORE אבל כניראה ש SOF לא יהיה המשחק היחיד שלהם שיציג דם מרשים ביותר http://www.gametrailers.com/player/44140.html http://www.gametrailers.com/player/44142.html יש גם HD. ניראה מדהים והרבה יותר מהנה מ GTA4.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by Jar with me,

    שלום יש לי שתי שאלות בקשר לUT , ליד איפה שמצויין הפינג מצויין גם FPH , מה זה המדד הזה? מה הוא צריך למדוד? האם מעל 400 זה טוב או לא טוב? ועוד שאלה , שאני משחק אני מרגיש שהעכבר לא זז מספיק מהר ולכן התגובה שלי לאוייבים היא יותר איטית , שיניתי את המהירות של העכבר במשחק , אבל זה שינה רק את המהירות של העכבר בתפריט של המשחק ולא במשחק עצמו יש משהו לעשות?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים