משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם , לא מוצא איך אפשר לבצע UNINSTALL מסודר למשחק הזה. מותקן אצלי המשחק ( אורגינל) + חבילת ההרחבה. לא רואה בתפריט הראשי ולא ב WINDOWS XP אופציה להסירו. גם דרך ADD REMOVE PROGRAMS הוא לא נותן. אודה לעזרתכם
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
אחרי נובמבר... "חודש מרושש הכיסים" חח... בא חודש דיי משעממם יחסית. קרדיט לויגיימס. משחקי המחשב הבולטים של החודש למחשב Universe at War: Earth Assault ז'אנר: אסטרטגיה תאריך יציאה: 4.12 מפיצה: Sega משחק אסטרטגיה בזמן אמת המפותח על ידי חברת Petroglyph, סטודיו שמורכב מלא מעט יוצאי Westwood שעבדו על סדרת Command and Conquer. במשחק כדור הארץ הוא קרבן לפלישה חייזרית משני צבאות חייזרים שונים, ובני האדם תקועים באמצע ומנסים לשרוד את העימות. * מפתחים שעבדו על Command and Conquer. * אסטרטגיה בזמן אמת מהסוג הישן והטוב. * מערכה לינארית וגם משחק חופשי על מפת העולם עם קרבות טקטיים משולבים. * גרפיקה ואפקטים מרשימים. * לראשונה משחק בין Xbox 360 ל-PC. The Golden Compas…
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם אני מחפש משחק אשר משלב בתוכו עלילה טובה עם יקום שאפשר לטוס מכוכב לכוכב ומלחמות בחלל ועל כוכבים שונים... יש חייה כזאות? משהו שירתק את השחקן למסך? כמו ANDROMEDA (הסידרה) רק במשחק... שיהיו גזעים שונים.. מישהו שמע על דבר כזה? תודה.
-
- 27 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6183718.html?tag=latestnews;title;1 מעניין איך הם פספסו את זה בשלב הבטא :-\
-
- 0 תגובות
- 603 צפיות
-
-
אני רוצה לשנות את ההגדרות של השליטה במשחק (מקלדת). אני לא מצליח בכלל! הוא לא נותן לי גישה לשנות את כפתורי המשחק (מסירה, בעיטה וכד'..) הוא תקוע על שלט של XBOX בבקשה תעזרו לי..
-
- 4 תגובות
- 689 צפיות
-
-
או טריינר שעובד עם גרסה 1.0005
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רכשתי את העכבר G5 , ואם מישהו שיחק בו משקים כג' Crysis האם הלחצים של + - והצדדי יכולים לשמש פעולות במשחק , כי נסתי ולא הצלחתי . תודה
-
- 8 תגובות
- 741 צפיות
-
-
כל פעם שאני מפעיל את המשחק הזה הוא נסגר לי יש לי WINDOWS VISTA 64BIT 8800GT 512MB (דרייבר הכי מעודכן) 2GB זכרון בקיצור יש לי את כל הדרישות שלו ויותר מזה... אבל עדיין הוא נסגר לי כל הזמן האם יש בעיה איתו בויסטה?
-
- 5 תגובות
- 855 צפיות
-
-
המשחק הותקן בסדר בלי שום בעיות התפרית עולה כמו שצריך אבל כשאני מתחיל מרוץ אז אני לא רואה את כל הטקסטורות... הבעיה הזאת הייתה לי גם בדמו של CRYSIS. הדרייבר שלי זה 7.11 החדש. יש גם תמונה. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
היי יש לי את המשחק אבל שאני מנסה להכנס הוא רושם לי שאני צריך service pack 2 לווינדווס XP הבעיה היא שיש לי ווינדווס XP 64-Bit שאין לו בכלל service pack 2 יש איזה תיקון או משהו ?! תודה
-
- 3 תגובות
- 699 צפיות
-
-
בהגדרות של המשחק עצמו לא ניתן לקבוע AA. יש לי AMD 3800+DC 2G RAM EN8800GT 512MB בכל מקרה,אני משחק על HIGH + 1280x1024-המשחק נראה מצויין ועובד מצויין על 60FPS קבוע. אני רוצה לקבוע AA דרך הדריוור של NVIDIA,ניסיתי,הגדרתי PES2008.EXE הגדרתי לו שיעקוף את הגדרות המשחק ויגדיר למשחק 2AA לא עבד 4AA לא עבד וכך הלאה.. למישו יש פיתרון?מציק לי המספרים המקווקווים על גבי השחקנים.תודה.
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
יש לי war 3 ו ft והכל עובד טוב ויפה אבל הנה הבעיה : בכל פעם שאני לוחץ על כפתור battle.net זה כותב לי שהגירסה שלי לא מעודכנת ושמומלץ שאעדכן את גירסתי הנה עוד בעיה הבעיה היא שעשיתי update למשחק כלומר עדכון לגרסה 1.21 וזה עדיין לא עובד לי בבקשה תעזרו לי.
-
- 3 תגובות
- 655 צפיות
-
-
-
-
ע"פ הכתבה הזאת: http://kotaku.com/gaming/rumor/gamespot-editor-fired-over-kane--lynch-review-328244.php יש שמועה שכותב ביקורות בגיימספוט פוטר בעקבות ביקורת לא מחמיאה שנתן למשחק Kane & Lynch של חברת Eidos , שבתגובה איימה לבטל את הקמפיין הפרסומי שלהם שרץ בגיימספוט ומכניס להם הרבה כסף. גיימספוט בתגובה פיטרו את הכתב. אם זה נכון זה ממש עצוב, זה רק מראה כמה לא אובייקטיביות הביקורות באתר, מי יודע כמה ואיזה עוד ביקורות הושפעו בדרך כזאת?
-
- 36 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני מחפש משחקים טובים, מומלץ גם עם גרפיקה נורמלית , למשחקים המבוססים על צוותי SWAT קומנדו וכד' תודה רבה מראש לכל העוזרים =]
-
- 4 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום יש לי את המפרט הבא: Q6600 ABIT P35-E 2GB GSKILL BFG 8800GT OC2 אני משחק בקרייסיס עםההגדרות הבאות: הכל על H 8AA 1280X1024 וזה רץ לי חלק עם למעלה מ30 FPS. אני רוצה להעלות את ההגדרות [או לפחות חלק מהם] לVH אבל זה לא נותן לי ללחוץ על האפשרות הזו! למה? ואין משנים את זה? תודה רבה מראש לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 827 צפיות
-
-
אני מחפש המלצות למשחקי רשת שלא דורשים מחשבים חזקים, ושכיף לשחק בהם עם הרבה אנשים אם יש משחקי רשת עם גרסאות דמו ניתנות להורדה או משחקים חינם זה יהיה מצויין משחק כזה שאני משחק בו עכשיו הוא quake 3. תודה רבה.
-
- 18 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
איך אני מוודא שהמשחק רץ אצלי בDX10? צריך לעשות משהו? המשחק בכלל יכול לרוץ נורמלי על 8600GT?
-
- 10 תגובות
- 874 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.php?board_id=909102864&topic_id=25654100 יש עוד כל מיני כתבות בגוגל אבל לא יודע אם להאמין... מישהו קרא משהו?
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
פאקין לא מבין, כול הזמן אנשים אומרים ששום מחשב לא יכול להריץ את CRYSIS על הכי גבוה, ואומרים שזה בגלל המנוע .. אוקי אז יענתו עם אני בא עם הלוח החדש של ATI עם אני לא טועה שיהיה שם 4 חריצים ל PCI - E ואני תוקע שם פאקין 4 כרטיסי מסך הכי סוסים שקיימים נראה לי ה 8800GTX או נגיד הסדרת NVIDIA 9XXX שתצא עוד כמה זמן ועושה OC למעבד Q6600 שיהיה Q12.000 זהההה עדיייייייייןןןןןןן לא יעבודדדדד?
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
שלום.. התחלתי לשחק היום במשחק.. שמתי לב שבמשחק יש כמה אופציות (מהירות\ריפוי\קפיצה).. 1.האם לכל אופציה יש דבר אחד שהיא עושה? מהירות או קפיצה או להיות בלתי נראה או שיש פונ' שהיא יותר מפעולה אחת? 2.מה שמעצבן זה שאני מוצא את עצמי לא מעט משתמש במהירות (כמעט ולא נוגע בשאר האופציות) והולך להרביץ לאחרים על המהירות ולקחת להם את הנשק כי נגמר מהר הנשק..ככה אמור להתנהל המשחק? כי זה לא ממש מהנה.. אני אוהב לתפוס מיקום ולירות ולהתקדם כך.. 3.האופציה של ה"בלתי נראה" כמעט ולא ניתנת לשימוש היא אורכת פחות מ10 שניות ואינה כלכך יעילה..ואד שאני יעביר למהירות וינסה לברוח אני יהרג ככל הנראה.. יש לכם אולי כמה טיפים בשבילי? אני בשלב השני דרך אגה אחרי שרואים את היצור הזה הורג את חבר הצוות שלי..
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
טוב אז ככה יש לי את המשחק המקורי, והרבה זמן לא נגעתי בו... אחרי ששיחקתי בPROSTREET עשה לי חשק לחזור למשחק הקודם. קיצור יש לי וויסטה ובהתקנה המשחק אומר שהוא לא יכול להתקין כי אין לי DX9.0C אז נכנסתי לתקייה של המשחק ומצאתי תקייה בשם DX9 וניסיתי להתקין אבל הוא לא מתקין ואמר שהמוצר מותקן כבר... מה עושים? תודה עריכה: ניראה לי שזה בעיה של DX10... אולי אפשר לבטל אותו ולהפעיל DX9 במקומו? או משהו כזה..
-
- 4 תגובות
- 876 צפיות
-
-
אני מחפש משו שירגיש כמה שיותר אמיתי יש לי הגה logitech g25 אז אני מחפש משו שירגיש ממש כמו לינהוג יש לי test drive unlimited האם כשמשחקים על HARDCORE MODE זה מציאותי? ויש לי LFS S2 אבל גראפיקה לא משו יש לי colin mcrea dirt התחושה נחשבת למציאותית? איזה משחקי מכוניות אתם ממליצים?(רק לא nfs)
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה... יש לי מקורי אבל אין לי כוח כל פעם להכניס את הדיסק (נשמע קצת שקרי, אבל סמכו עליי) והורדתי קראק כדי שאני לא אצטרך להכניס דיסק אבל עכשיו המשחק לא עובד בכלל. מישהו יכול להעלות לי לראפידשאר בבקשה את הקבצים "BF2.exe" ואת "CoreDLL.dll" (הקבצים המקוריים, לא קראק.) מקווה שזה מותר...
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-


