עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by kapyuval,

    למי שלא מכיר, המשחק star citizen הוא משחק ענקי שיצא במלואו ב2016, המשחק כולל קרבות אויר בחלל למי שאוהב משחקיי טיסה, יכלול עולם פתוח שבו תוכלו לשוטט, לסחור לעשות משימות ואפילו משחק יריות... מדובר בפרוייקט ראשון מסוגו מבחינת סדר הגודל של משחקים הממומנים ע"י קהל תומכים (הגדול בהסטוריה). למי שמעוניין. בהרשמות, במידה ותזינו את הקוד הבא תקבלו כסף התחלתי בתוך המשחק שישמש לשדרוגים ודברים נוספים בשווי של כ20 שקל! הקוד הוא: STAR-Q37J-GK79

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by eriksexy,

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. קניתי לא מזמן אחד בשביל משחקי מירוצים וגוף שלישי נחמדים למינהם.. אם אתם יכולים להמליץ לי על משחקים שיהיה נחמד לשחק בהם עם הבקר אני אודה לכם תודה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by jungle-man,

    היי יש ברשותי משחק ישן שהייתי מאוד רוצה להפעיל. הוא משנת 2000 ותומך בDX7. המחשב עם XP ו DX9. כשמנסים להפעיל את המשחק לאחר ההתקנה הוא קורס. בזמן ההתקנה הוא מזהה שמותקנת גירסת DX לא מזוהה. יש למישהו פיתרון?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by pc4u,

    למי שניסה את המשחק מדוע בתפריט של המשחק המשימות המהירות לא ניתנות לבחירה אלא רק המערכות ?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by JAMOOS GADOL,

    http://seanism.com/dlarea/pafiledb.php?action=watch&id=103 :lol: די מזכיר לי את עצמי רק שאני ב TO ובעברית...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Epic Battle Fantasy אם אתם אוהבים משחקי RPG ובעלי חוש הומור, Epic Battle Fantasy היא סדרת משחקים שאתם בהחלט חייבים לנסות. הסדרה שהתחילה כסדרת משחקי פלאש, צברה פופולאריות רבה וכעת המשחק הרביעי שלה זמין להורדה דרך STEAM (אם כי אפשר לשחק בו בחינם בגרסת הפלאש, פשוט אזור מיוחד לא יהיה זמין לכם). Epic Battle Fantasy היא סדרת משחקי פארודיה על משחקי תפקידים יפניים. הטקסטים מצחיקים ותמצאו בו אזכורים רבים למשחקים מוכרים יותר ופחות וגם לסדרות אנימה. העלילה שלו לא לוקחת את עצמה ברצינות, ועיקר המשחק הוא הקרבות הכיפיים (בזכות מתקפות מגניבות ומוגזמות ומוסיקה מצויינת), וכמובן הטקסט השנון. שני המשחקים הראשונים מבוססי קרבות בלבד, והשניים האחרונים כבר מציגים מסע בעולם המשחק, איסוף חפצים…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Green,

    שלום יש לי את World of Warcraft קנוי ומקורי רציתי לדעת אם יש פאצ' או קראק שאני יוכל לשחק במשחק לא באינטרנט זתומרת לפני שאני משלם את ה12$ שאני יוכל לשחק קצת אוףליין בשביל ללמוד את המשחק ולחקור אותו ושוב אני אומר המשחק מקורי וחוקי! תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    התחלתי לשחק בזה אתמול ומהר מהר מאוד הבנתי שזה משחק חולני במיוחד!! לא חשבתי שזה חולני עד כדי כך חחחח אני כבר בשלב 9 במשחק אני שומר אל איזה זקן אחד אבל כל הזמן הורגים אותו ואני ניפסל אוףףף קיצר מה אתם אומרים אל המשחק מישהו כבר סיים? הסוף מעניין כמה שלבים יש?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by pp12,

    מה דעתכם על המשחק flat out2?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. 1280X1024 פשוט תענוג חברים .. אתם לא יודעים איך רואים יפה הכל עם HDR יפה כזה ב ומפות סרף כבדות .. יש 30 FPS DE_TRAIN 30 - 60 FPS! זה טוב ? RADEON X1950 והמעבד מגביל אותי קצת בהרבה 4600+AMD DUAL COCRE כל ליבה 2530.. MHZ

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by watch out,

    לא משנה אפשר למחוק את הפוסט תודה שמחקתם

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by zloof,

    שלום לכולם במשחק zloof אתם מקימים עיר על מפה אמיתית של העולם אתם יכולים לבנות כלכלה! ולהלחם בערים אחרות בעולם אני ועוד צוות ישראלי פיתחנו את המשחק-) אני באמת אשמח אם תיכנסו לנסות אותו כתובת: www.zloof.co.il המשחק לא עובד באקספלורר תודה רבה מור זלוף

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Kobi Harosh,

    שלום לכל קהילת שחקני BO2 . עקב פניות רבות בנוגע לפתיחת קבוצת ADV בקהילה שלנו , החלטנו לשתף אתכם ולערוך סקר קצר האם וכדאי לפתוח את ה - ADV . היינו שמחים לדעת דרככם " השחקנים " מה דעתכם ? יש להיתייחס לדברים הבאים : 1. מה הוא הקריטריון לשחקן ADV ? 2. איך בוחרים שחקן לקבוצת ה ADV ? 3. כמה שחקנים יכללו בסך הכל ? 4. האם נכון עכשיו להקים קבוצת ADV כאשר GHOSTS בפתח ? 5. כמה גאטרים ADV ירוצו בשבוע ? 6. מה תיהיה ההשפעה על השחקנים שאינם ADV ( בכמות גאטרים ) ? אנו נשמח לקבל את היתייחסותכם , ולשמוע רעיונות חדשים על מנת לאפשר לכולם להנות , כאן איתנו . בברכת שבת שלום וסופ"ש נעים לכולם .

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by GMTK,

    קניתי תמשחק למחשב ועכשיו יש לי פה משהוא מוזר הוא היה קורס לי. אני מקבל בין 90 ל45 FPS על אולטרה הכי גבוהה על רזולוציה FHD. ןבמשחק הפרוץ הוא היה עומד על 70 בלי לזוז. הקטע הוא למה יש לי נפילות כאלה? ואיך אפשר לפתור תבעייה הזאת? אני משחק על מסך 42 אינץ. כאילו זה רץ לי חלק ומגיע ל90 FPS בקרבות עשן ולא משנה מה ופתאום יש נפילות FPS שאני הולך רגיל. ואין משהוא שיוריד את הFPS. ובקריסות שזה היה יוצא לי מהמשחק לא משנה מה היתי עושה לא משנה איזה רזולוציה זה היה קורס לי. עכשיו אני משחק על אולטרה אבל הFPS מדלג לו. ואני יגיד משהוא אין לי אפילו תקיעה אחת הכול רץ חלק חלק זה סתם משהוא שמעניין אותי. ונגיד בNFS RUN אני מקבל 30? חחח איזה שטות למשחק כזה כאילו הFPS תקוע על 30. בMWF אני מקבל 120 …

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by x-amin,

    אהלן תקשיבו קנו לאחותי מחשב נייד חדש והתקינו לה ויסטה... רציתי למחוק ולהתקין XP אבל אמרתי שבשבילה אין צורך כי זה לא שהיא הולכת להפעיל ישומים אסטרונומיים וכו'.. בקיצר התקנתי לה את הסימס 2 והמשחק לא עולה בעיית תאימות וכו' הוא אפילו לא עולה.. יש למישהו מושג איך אני מפעיל את זה?(שיניתי את התאימות של הקובץ EXE לXP ועשיתי "הפעל כמנהל" וזה גם לא עזר..) התקנתי גם את אססינג קריד כדי לבדוק אולי הוא ירוץ אבל גם הוא לא עולה בכלל... תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. איך עוברים את המפלצת האדומה השעירה בחלק השני של שלב 10 ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. אני כבר המון זמן מנסה אבל אני לא מצליח לעשות מישו יודע איך? אני מתכוון בתחרות הטבעות לא במשחק רגיל

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. בעקבות קריאה של מספר ערכים על משחקי וידאו פופולרים בויקיפדיה האנגלית, התברר לי כי בארה"ב וייתכן מאוד שגם בבריטניה, גם העיתונות הכללית (שאצלינו בארץ העיתונים שנכללים בה, כוללים בין השאר את ישראל היום, ידיעות אחרונות, מעריב והארץ), ולא רק עיתונות הגימינג, מפרסמת ביקורות של משחקי וידאו ומדרגת אותם. דוגמאות למשחקי וידאו שקראתי בויקיפדיה האנגלית שקיבלו ביקורות ודירוגים ע"י העיתונות הכללית בעולם: 1. GTA IV: קיבל ביקורות מהדיילי סטאר הבריטי, וכן מהניו יורק טיימס. המגזין Empire שהוא מגזין קולנוע ולא גיימינג, הרחיק לחת ונתן לו ציון 5 כוכבים. 2. Modern Warfare 3: הדיילי טלגרף הבריטי דרג את גרסאת ה-Xbox 360 של המשחק ב-5 כוכבים. נתקלתי במשחקים נוספים בויקיפדיה האנגלית, שאינני זוכר אי…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. יש את hour of victory, שיחקתי בדמו שלו ב 360...ממש לא משהו יש את ה airborne של MOH יש את ה brothers in arms ונראה לי עוד איזה אחד שניים, COD עשו בשכל שירדו ממלחמת העולם... דיי מיצא את עצמו

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by BeNDeR,

    אמממ אנשים אני ממש ממש ממש ממש רוצה מאוד את police quest swat הראשון !! אתם בטח שואלים למה אזז פשוט נזכרתי במשחק הזה וכמה כיף הוא היה !!@@! אז בבקשה אנשים אם אתם מקירים מישהו שיש לו או אתם מכירים מקום שאפשרי להוריד ממנו את המשחק או בכלל כל דבר שקשור לזה !! בבקשה תעזרו לי !! ;D

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. Started by aXe,

    שמועה הגיעה לאוזניי שהמשחק כבר יצא... האם השמועה נכונה?? האם מישהו הספיק כבר לפרוץ אותו??

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by bagetrek,

    שלום לכולם קניתי את המשחק לא מזמן BORDERLANDS 2 , ויש לי כרטיס 7950 , רציתי לדעת אם אני יחבר כרטיס נוסף לדוג' 88GT בשביל הפיזיקה , איך המשחק יתפקד ? הבנתי מאנשים שהשילוב לא כל כך תופס במשחק .. חסרים קצת אפקטים של פיזיקס ( שזה נחמד ומוסיף קצת לאווירה .. ) .. מה אתם אומרים ? מישהו ניסה בעבר ? תודה .

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. סוף לשמועות, להדלפות ולרמזים: Rockstar Games מכריזה רשמית על קאמבק של שלושת משחקי העולם הפתוח האגדיים שלה, עם הבטחה לשלל שיפורים מודרניים וזמינות כמעט בכל פלטפורמה שניתן לחשוב עליה - כולל הסמארטפונים שלנולכתבה

דיונים חדשים בפורומים