משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אהלן, יש עכשיו ריבוי משחקים אונליין שהם בחינם או שדורשים תשלום חודשי אני יודע על משחקים כמו wow, rift ועוד כמה שדורשים תשלום חודשי רציתי לדעת באיזה אתר יש את כל המשחקים אונליין שדורשים תשלום חודשי כי נגיד אני רוצה לקנות את Heroes of Newerth זה תשלום חודשי? מה לגבי warhammer: age of reckoning? ומה עם שר הטבעות החדש שעומד לצאת? אני אשמח למקורות מידע
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אני מת מישעמום ואני מת לשחק Command & Conquer Generals Zero Hour אני עושה אותי ישראל(סין) וכאילו ה''טרוריסיטים'' זה הערבים והחייזבלה וכל זה זה מה זה משחרר מוצאי עצבים טוב המשחק היה לי במחשב הזה והאיתי חיב לגבות תמשחק אז גיביתי ועכשיו שאני מנסה ליכנס יש שגיאה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.esl.eu/eu/codghosts/5on5/aseries/ יאללה להרשם אני רוצה לראות 8+ קבוצות ישראליות שם!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
באמזון שאני מחשיב אותו אמין, יש מכירות מוקדמות ל 25/09 וברוב האתרים כתוב 1/12 25/12 וכו'.. מה התאריך האמיתי? עם כל הכבוד ל NFS SHIFT, שהוא מטורף, אני מאמין שהדירט 2 יהיה הרבה יותררר
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברים, אשמח לשמוע ממכם מהו המשחק (או המשחקים) הכי מדוברים ומעניינים מבחינתכם שעתידים להגיע אלינו בחודשים שנותרו לשנת 2016. אני אתחיל, ואציין את Deus Ex: Mankind Divided שבדיוק קיבל סרטון משחקיות חדש וארוך: הקודם שלו היה פשוט מעולה, וגם חדש נראה פנטסטי - נקווה שלא נתאכזב. ואם כבר מדברים על סיכוי להתאכזב: No Man's Sky הסופר שאפתני הזדהב ויושק בחודש הבא, ועכשיו נשאר רק להחזיק אצבעות שיצליח לקיים אפילו חצי מהרעיונות המהפכניים שלו. מה איתכם?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן היום הורדתי את הדמו של מאפיה 2 ל-PS3 והתאכזבתי קצת. קודם כל, בגראפיקה, ציפיתי לקצת יותר, לא הרשים אותי. דבר שני בחווית המשחק- לדעתי הם עשו אותו יותר מידי ריאליסטי. כמו למשל הגבלת מהירות (דבר ששנאתי במאפיה הראשון) זה שאתה מסומן כמבוקש וכל הזמן עולים עליך משטרות אלו דברים די מעיקים במשחק. מה שאין ב-GTA והופך אותו לכל כך כיף. לעומת זאת, אהבתי שם את קטעי הקרבות. מערכת המחסה (cover) ממש טובה לדעתי במשחק, וגם מערכת הפגיעה ריאליסטית. לא כמו משחקים שמפרקים עליך מחסנית ועדיין נשאר לך חצי חיים. מה דעתכם? שווה את הכסף?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%95%d7%a9-%d7%95%d7%93%d7%99-%d7%92%d7%9d-batman-arkham-knight-%d7%a0%d7%93%d7%97%d7%94/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מסתכל על ה-Screenshots של חבילת הרחבה החדשה wrath of the lich king ואני מוכן להישבע שהגרפיקה נראת הרבה יותר טוב. האם מתוכנן עדכון גרפיקה או שמדובר בתעתועי הדמיון? תסתכלו ותשפטו. http://www.wow-europe.com/wrath/screenshots.xml
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/news_BTheMatrixOnlineBunveile.shtml זה צריך להיות משהו טוב...
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה המשחק הוא מקורי ואני רשום באתר של EA המשחק היה מותקן אצלי לפני איזה חודש הכול עבד מצויין היום התקנתי את הווידוס מחדש ואחרי שאני מתקין את המשחק אני רוצה להתקין את הגריסה 1.3 או 1.2 זה לא נותן לי זה מתחיל ואחרי זה זה עושה בעיה אני מדגיש המשחק מקורי ממש מבקש שתעזרו אני רוצה לשחק כבר ברשת ואני גם מדגיש שהמשחק עבד על אותו מחשב ??? ??? ??? :'( :'(
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://server1.crysis-online.com/video/SD/(Crysis-Online)%20Theatrical%20Crysis%20Trailer%201.mp4
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
גם הדור החדש של סוני עומד להתבסס על חומרה ייעודית מבית חברת AMD - בגלגול מודרני ומתקדם הרבה יותר לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
בהתחלה אחרי הפאב הזה שמתחילים בשלבים אז בשלב הראשון זה נתקע תמונה: http://img368.imageshack.us/img368/671/8636fz8.jpg אין בעיה חומרתית ניסיתי להוריד מהגרפיקה ניסיתי להתקין מחדש לא פעל מה לעשות?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני דיי חדש פה ורציתי לפרסם כאן כמה פראגים שצילמתי בקאנאלס אם אהבתם פרגנו בלייק
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קרייטק חשפה gameplay בתעורכת E3. רמה ויזואלית מאוד גבוהה טריילר:
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש כבר תקופה ממושכת משחק "מכות" סטייל Tekken (שקיים ב- PS2) שאוכל לשחק ב- PC שלי. :AR15: מלבד Mortal Kombat אילו משחקי מכות קיימים? בברכת !kick ass, ותודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אפשר לדווח על hacker ב call of duty
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אנשים. אני מעוניין לשחק ב DLC של המשחק אבל לצערי מחקתי את השמירות שלי ולא בא לי להתחיל את המשחק מחדש או לשחק עם דמות חלשה מידיי. יש סיכוי שמשיהו שמר על ה SAVES של המשחק לקראת הסוף?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
החל מהיום הPWP נפתח גם לשחקני הPC המהוללים, לאחר שהיה מוגבל למי שעשה pre order במקומות מסויימים DAO-12 shotgun custom flechette ammo for the DAO-12 flash suppressor for the SKS sniper rifle Type 88 Light Machine Gun http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/12/20/physical-warfare-pack-available-at-no-extra-charge-now-on-pc-and-xox-360-today.aspx תעופו על עצמכם
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, עברתי על המפות וכולן פשוט עצומות למצב של 2-4 שחקנים בsplit screen.... יש למישהו המלצה על מפה קטנה שלא צריך 10 דקות רק כדי להיתקל במישהו?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המשחק יוצא לקראת סוף חודש הבא. מישהו יודע מתי יצא הדמו?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
??? ???
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אפשר לזכות במשחק אחד מתוך כל המשחקים שלהם גם אם זה PREORDER תירשמו http://splur.gy/r/fjSjV/r/2GyspCqtZXH
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי,המשחק הזה עתיד לצאת למחשב??? עכשיו ראיתי ביקורת עליו וזה מסוג המשחקים שאני מתבאס שאין לי קונסולה מישהו יודע אם יוצא?בדקתי בגוגל והיו כמה פורומים בחול שאמרו שהוא כן אמור לצאת..תודה לעונים!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-


