Valve may unveil HL2 Episode 3 by January - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Valve may unveil HL2 Episode 3 by January


huber

Recommended Posts

...יש מצב שיתנו בחינם למי שקנה OB :lol:

ככה היה גם עם ה HL הראשון, הוציאו מלא משחקי המשך שכל אחד הוסיף עוד כמה שעות משחק (וזה עבד והכניס הרבה כסף). ל זה צעד הגיוני, בניגוד לחברות אחרות הם מכניסים כסף מהפצה (STEAM), ברור להם שיקנו, HL2 מצליח מאוד וסורס עדין נותן תוצאות יפות. גם הרבה יותר קל לפתח תוספת מאשר משחק חדש. על HL2 הם עבדו משהו כמו 7 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד המשחקים מהנים ואיכותיים כמו שהיה עוד היום, אני לא רואה את זה כמסחטת כספים. משחקים איכותיים באמת יש מעט מאוד בשוק וה HL 2 האחרונים (EPISODE 1 ו 2) בהחלט נכנסים לקטגוריה של משחקים איכותיים בכל רמה.

לגבי המנוע, למרות שהוא כבר "זקן" במונחים של היום, המנוע עבר מקצה שיפורים די רציני מאפיזוד לאפיזוד ככה שלמרות הכל הוא היה רלוונטי לזמנו. גם אני חושב שהם כבר צריכים לשחרר מנוע חדש, יעשה רק טוב לתעשייה הזו, ידועים כמאוד קפדניים ומנוע חדש שלהם רק יפיח משב אוויר רענן בתחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שהמותג HALF LIFE כבר ממזמן איבד את הוזהר שלו...

העלילה המרוחה, המשחקיות הסטנדרטית לחלוטין שלא השתנתה מאז 1998 [והספיקה להמאס עליי] ומנוע הסורס בן 5 השנם באמת מורידים לי לאט לאט את החשק מEPISODE 3...ולחשוב שעל EP1 ועל HL2 השפרצתי מרוב התרגשות כשהם יצאו.

אפיסוד 3 יכול להביא רענון קל לשם שינוי כי אתה טס עם אלכס לספינה של אפרצ'ור סייאנס [אותה החברה בה שעשתה בך ניסויים בPORTAL] התקועה עמוק עמוק בקרחונים בצפון [איפשהו בצפון :x ]

יכול להיות, לשם שינוי, שזה יהיה מגניב.

אני כן מצפה לPORTAL2 ולכל תוספת אחרת שתגיע עם EP3....

TF2 היה אחד הדברים היותר משתלמים בORANGE BOX

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנוע חדש יבוא רק עם HL3.... הייתה איפה שהוא הכרזה על זה... אבל עדיין יש מה לשפר בסורס.. למשל להוסיף לו DEPATH OF FILED ו NORMAL MAPS וכמובן לעבוד על האפקטים... יודעים מה הם עושים והם יודעים כמה זמן יקח להם להוציא את זה מושלם... מי יודע אולי יהיה לנו ב2010 ANOTHER ORANGE BOX עם HL2EP3 TF3 PORTAL2 ןCS3.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...