guitarsuite פורסם 2008 באפריל 9 Share פורסם 2008 באפריל 9 לילה טוב!רציתי לדעת פעם אחת ולתמיד למה יש לי פינגים גבוהים בFEAR COMBAT ???מזה יכול להיות?אני מחובר בראוטר ,אבל גם כשהיתי מחובר דרך מודם ישיר זה היה ככה .למה ?תודה מראש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
exercise פורסם 2008 באפריל 9 Share פורסם 2008 באפריל 9 כי השרתים רחוקים ?יש לך את הבעיה הזו גם במשחקים אחרים ?אתה (או אחרים בבית) מריצים תוכנות שמתקשרות עם האינטרנט באותו זמן ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
simonsix פורסם 2008 באפריל 9 Share פורסם 2008 באפריל 9 בעיה ידועה במשחק הזה.פינגים גבוהים מאוד.יש בשוק משחקי רשת הרבה יותר טובים עם פינגים בעלי 2 ספרות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
exercise פורסם 2008 באפריל 9 Share פורסם 2008 באפריל 9 חינמים ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
simonsix פורסם 2008 באפריל 9 Share פורסם 2008 באפריל 9 אין מתנות.משחקים טובים עולים כסףחלקם שווים כל אגורה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
guitarsuite פורסם 2008 באפריל 9 מחבר Share פורסם 2008 באפריל 9 האמת היא ששמתי לב שכשאני פותח שרת עם חברים שלי פה בעיר/ארץ אז אנחנו לא עוברים את ה50 זה בגלל שזה מחו"ל,? חשבתי על זה אבל עד כדי כך? כי כל האחרים שם דווקא עם אחלה פינגים. ??? ולא, אין אף אחד שמשתמש באיזה תוכנת אינטרנט בבית, אחי בסטודיו השני סתם מחובר בשביל להתעסק עם אנשים מחו"ל עם המוזיקה. ומהירות ההורדות שלי בבדיקה כל הזמן והיא אפילו יותר מהירה ממה שאמורה להיות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Niseg פורסם 2008 באפריל 10 Share פורסם 2008 באפריל 10 הנה עוד פעם הסבר על פינגיםפינג זה הזמן שלוקח למידע להגיע ליעד ולחזור אליך (ברור לרוב) והוא מושפע על ידי כמה גורמים.1. עומס ברשת (הגורם המרכזי) - כמו לנסות להשתלב בנתיב מקביל בכביש . אם כולם נצמדים אז לוקח לך יותר זמן. אם הכביש ריק אין לך שום בעיה. 2. מרחק בhop כפול מהירות עיבוד של כל Router -שאפשר לראות את זה כמו אוטובוס שעוצר בכמה תחנות - פחות תחנות פחות השהיות. פחות נוסעים בכל תחנה פחות השהיות . אם האוטובוס מלא חלק מהנוסעים יזרקו החוצה.3. מרחק פיזי - מהירות האור היא 300000 ק"מ לשניה והפינג מושפע ב1 מילי שניה לכל 150 ק"מ4 . מהירות שליחה/קבלה - לא כלכך משפיע היום אם אתה רוצה לשדר 2000 ביטים (250 בייט שזה מספיק למשחקים) וקצב השליחה שלך הוא 150kbps אז לוקח לך כ 13 מילי שניות לשלוח אותו. אם מהירות הקבלה שלך היא 1500kbps אז לקבל חבילה כזאת לוקח לך 1.3 מילי שניות . ההשפעה הכוללת של מהירות החיבור הזה על הping היא כ15 מילי שניות. לרוב הבעיות בארץ היא עם עומס וגם מרחק לשרתים (פיזי וhops ). המהירות של החיבור היא לא בעיה כבר שנים. לי יש חיבור gamer ב014 שנותן לי QOS רק ברשת של 014 אז עם העומס של הארץ אני לא מתמודד ונשער לי רק להתמודד עם העומס של רשתות בחול. אם אח שלך משתמש בחיבור האינטרנט אז הוא גם משפיע עליך כי אם הוא שולח על הקו משאיות ארוכות אז האוטובינקי שלך יצתרך לחכות יותר זמן שהן יעברו. יש לרוב אפשרות בrouter הביתי לתת תיעדוף לip או לpacket מסוג מסוים אבל עדיין כמו שצינתי במהירות שליחה של 150kbps על כל 2000 ביט אתה מחכה 13 מילי שניות. בחלק של הקבלה זה לא נורא כי המהירות גבוהה יותר אבל עדיין יש בעיה למצוא מקום לאוטובינקי בין המשאיות . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nokobik פורסם 2008 באפריל 10 Share פורסם 2008 באפריל 10 בעיה ידועה במשחק הזה. פינגים גבוהים מאוד. יש בשוק משחקי רשת הרבה יותר טובים עם פינגים בעלי 2 ספרות. סיימון, FEAR COMBAT הוא משחק רשת מעולה ויתרונו הגדול הוא בהיותו חינמי. לצערי הקהילה שלו קטנה מאוד עם הזמן וכנראה עם יציאת COD4 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
raniAA פורסם 2008 באפריל 10 Share פורסם 2008 באפריל 10 שחק America's Army, גרפיקה אחלה, משחק רשת ממכר רצח! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.