עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by HuGeMouTh,

    אחרי הרבה מאוד שנים ש ID עובדים עם ACTIVISION המשחק החדש של החברה יופץ על ידי EA GAMES http://www.shacknews.com/onearticle.x/53626 אכן חדשות מוזרות, מישהו יודע למה, איך, מתי :-\ לפי מה שהבנתי החוזה דומה לחוזה עם VALVE (רק הפצה בלי להפריע לפיתוח). לא יגרום בעיות לשיתופי פעולה בין ID לחברות כמו RAVEN שבבעלות ACTIVISION?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום לא מזמן קיבלתי משהו שחיפשתי המון אבל המון זמן!! מחשב pentium 1 חחחה ;D ומצאתי!!! ניקיתי סידרתי ונשארה לי רק בעיה אחת.. האם להתקין DOS וWIN3.11 או WIN95 ואת שניהם יש לי חוקים חחחה (את WIN 3.11 קיבלתי עם המחשב). אשמם אם תתנו לי לינק לאתר שמציאה משחקים ישנים לדור הזה שכבר אינו קיים.. או לפחות אנדיקציה לאותו דור של אז..! ותודה...

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by HuGeMouTh,

    כרגע ניתן לשחק רק ב NEXON.COM כאמור אנחנו לא יכולים לשחק, צריך KSSN. לפי אין שזה ניראה הם קרובים להוציא גירסה באנגלית ל NEXON.NET. ככל הניראה הם יעשו מה שהם עשו עם COMBAT ARMS ויחסמו את אפריקה אסיה ואירופה אבל אולי לא. אני אישית מעדיף את TRS שפתחו את המשחקים הקודמים אבל הם עובדים על משחק אחר וניראה כאילו כל הזכויות על המשחק נישארו בידי VALVE (למה NEXON???). http://www.youtube.com/watch?v=OfT4A5fql_0 זה ניראה כמו שילוב של CS עם COMBAR ARMS אבל ניחיה וניראה אולי אפילו נוכל לשחק בזה עוד כמה שנים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. כשאני מתחיל את המשחק המשחק מתחיל עם רזולוציה שמתאימה לכרטיס מסל שלי אבל לא למסך שלי וזה "מחוץ לתווך" בשבילו... איך אני יכול להתחיל את המשחק על רזולוציה נמוכה (אפילו מאוד נמוכה...) כדי שאני יוכל להתאים את זה בהתחלה?

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  5. Started by Rahat lokum,

    במקרה נזכרתי בשמועות הישנות שמפתחים או שיפתח בעתיד המשך לכותרים אלה, אין לי ממש מושג למה פתאום נזכרתי בזה אבל אכן מעניין אותי אם מישהו יודע משהו. כבוד לשני המשחקים האלה, עליהם גדלנו.

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  6. http://www.gametrailers.com/player/36197.html הישר מ E3 2008 תאריך יציאה- 7 לאוקטובר 2008 בונוס- טריילר כריתת ראשים: http://www.gametrailers.com/player/36238.html

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  7. קניתי DODS וקיבלתי איתו כרטיס הזמנה לאורח לחודש בעקרון אני פשוט אכתוב שמות אשים בכובע ואשלוף מי שיוצא זה שלו. (ברצינות) אם מישהו רוצה זה לחודש פשוט תרשמו את שמכם ואם תוגרלו תקבלו אותו אני מבקש רק כאלה שממש רוצים אותו

    • 38 תגובות
    • 3.4k צפיות
  8. Started by EAD,

    http://www.gametrailers.com/player/36136.html נראה פשוט מדהים מאוד אהבתי את FEAR (על מחשבים חזקים), והמשחק הזה פשוט נראה הרבה יותר אלים, מפחד ועם דם מן הקודם. אז מתי יוצא ? ;D ומה דעתכם?

    • 4 תגובות
    • 855 צפיות
  9. Started by rroonnii,

    גרפיקה לא בשמים בכלל, אבל שאין משחקים אז אין תלונות http://www.gametrailers.com/player/usermovies/229475.html דמו - http://www.gamershell.com/download_28910.shtml [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  10. אני אהבתי נראה לא רע בכלל. לשיפוטכם: http://www.gametrailers.com/player/36095.html

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. הכנסתי את הדיסק של הלשט במטרה להתקין אותו לפני DMC4, ולפתע קופצת הודעה מעניינת, אשר טוענת שהמחשב שלי לא תואם לדרישות אשר הם SP1 או SP1,ולי כמובן יש SP3. אז מה אני עושה פה? איך אני מתקין את השלט? [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. שלום הורדתי את המשחק CABAL שחבר שלי אמר לי שאפר סוף סוף לשחק בו ישראלים דרך הגירסא של USA עכשיו אך שאני נכנס יש לי לאגים ופינגים אפילו בהתחברות לוקח לו כמה שניות עד שהוא מקבל את זה שאני לוחץ לו להתחבר אבל לחבר שלי אין לו שום בעיה עם המשחק. אחרי זה ראיתי גירסה נוספת של המשחק (SEA) ונשאתי גם אותה בה זה קצת יותר נורמלי ואם אני מצליח להיכנס אז יש לי פינגים די גבוהים אבל מצליח לשחק ולא כמו בUSA. מה שכן יש לי את הבעיה הזאת רק עם CABAL משחקים אחרים כמו COD4 ברשת אין שום בעיה ורצים יפה מאוד.... יש סיבה לכך? בשרתים האלה יש לא מאט ישראלים שמשחקים ולהם זה רץ יפה..... מה אפשר לעשות בנידון? עריכה: נשאתי אפשרויות של כיבוי הkaspersky ולהתקין מחדש לא עזר

    • 4 תגובות
    • 942 צפיות
  13. Started by Fir3DragoN,

    מישהו אולי יודע על משחקים שדומים למשחק MAX PAYNE? אני מת על המשחק הזה ואני אוהב את הקטע של הסלומושין האבתי את זה מאוד. וגם יש משחק אני לא יודע איך קוראים לו אבל זה איזה מין אדם שנלחם נגד מלא שוטרים ולפי מה שהבנתי אוסף את הרוחות שלהם כדי להתחזק. משהו בסגנון... ויש איזה משחק עם בלש סיני כזה אשמח לשם של המשחק HOLD משהו. חייב לציין חובה משחקים איכותיים.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by Iko89,

    המקשים אצליבהגדרות לא מופיעים, ואז כשגתוב לי ללחוץ על מקש כדי לעשות משהוא הוא מצוייר במין ציור מוזר כזה .. סמל של המישחק אני חושב .. ניסיתי לעשת דיפולט וזה עדיין ככה תמונה :

    • 1 תגובה
    • 657 צפיות
  15. אז מתלבט לגבי הנושא מה אתם אומרים, אפילו שהמשחק קצת מיושן וכו', וממש להתחיל עם הדמות שלך מאפס. שווה? כדאי לקנות אותו את ההרחבה שלו ולהתחיל לשלם כל חודש את המנוי ולשחק בו? אני גם מתלבט, כי לא שיחקתי בו שרק יצא, ועכשו עבר מלא זמן מאז, ועד שאלמד אותו, ועד שהדמות שלי תתפתח וכו'. מה דעתכם? הוא עדיין משחק טוב גם בימנו ושווה להשקיע בו ולהנות ממנו? במיוחד בהתחשב בכך שאריץ אותו ב1900 על 1200 עם הכל על מקסימום בלי להרגיש בכלל ? איך הוא מבחינת משחקיות בעיקר? וגם מבחינת סאונד וגרפיקה וכו'?

    • 60 תגובות
    • 4.7k צפיות
  16. Started by bluemail,

    זה משחק רשת - פעולה/תפקידים אני לא יודע אם זה שייך לפורום הזה אבל הייתי רוצה חוות דעת על המשחק http://s1.gladiatus.co.il/game/c.php?uid=32113

    • 2 תגובות
    • 977 צפיות
  17. Started by חן מ,

    היי סיימתי את TUROK וגם את COD4 אני צריך המלצות למשחקים בסגנון הזה:שיהיה הרבה אקשן וירי אני חשבתי על: THE ORANGE BOX FEAR GEARS OF WAR DMC 4 וזהו יש עוד? ותגידו אם מה שרשמתי כאן נחשב משחקים טובים

    • 8 תגובות
    • 977 צפיות
  18. השאלה בכותרת. הרבה פעמים חברים באים אליי ושאנחנו משחקים במחשב, זה לא כיף, כי כל פעם צריך לעשות תורות. אני רוצה משחקים שיהיה אפשר לפצל את המסך לשניים ושאחד ישחק בשלט (XBOX360 אלחוטי) ואחד במקלדת, או שניים בשני שלטים(עדיף על האופצייה הראשונה) אגב משחקים שהם לא SPLITSCREEN אבל אפשר לשחק שניים על מחשב אחד גם יהיו מצויינים. אה כן ושיהיו משחקים טובים. ועוד שאלה- היום השגתי PES2008 למטרה זו, כי חשבתי שיש בו אופצייה לזה- אך לא הצלחתי למצוא אותה. מישהו יכול לכוון אותי איך לשחק SPLIT SCREEN ב PES2008? או אפילו לא SPLITSCREEN, העיקר שני שחקנים על מחשב אחד. על GOW אפשר לעשות זאת? כי לא מצאתי שם אפשרות לזה.

    • 17 תגובות
    • 2.9k צפיות
  19. Started by EpoXi,

    שלום חברים.. רציתי לשאול אם מישהו מכם זוכר אולי את משחק הרשת Survival Sproject??? לפי מה שהבנתי המשחק כבר ירד מהרשת מזמן.. והיה לו כמה גרסאות.. 1 2 ו 3 לפי מה שאני יודע... אתם יודעים אולי אם קיימים שרתים פרטיים למשחק???.. אני מחפש המון זמן ולא מצאתי כמעט כלום על המשחק לאחרונה... אשמח אם תעזרו לי... תודה רבה רבה =]

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  20. Started by חן מ,

    האם מותר לדבר כאן על צי'טים למשחק? אם מותר,האם אתם יכולים בבקשה להגיד לי במשחק TUROK איך פותחים את חלו הקונסולה כדי להכניס אליו את הצי'ט שברצוני להכניס? כי אני ניסיתי המון דברכים ולא הצלחתי בכלל לפתוח את חלון הקונסולה תודה לעונים ולילה טוב

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. מתי הוא מגיע לארץ ? ;D

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  22. יש לי מחשב חזק מאוד ואני מחפש משחק שיהלום אותו בסגנון Age of empires. תודה.

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  23. Started by avigdo,

    בכונן C שלי נותרו כ 2.5G בעת התקנת המשחק, הגדרתי שהוא יותקן על כונן D, עליו יש לי מספיק שטח פנוי. למרות זאת, החליטה תוכנת ההתקנה, לשלוח קבצים לכונן C ואח"כ לידע אותי שאין לה מספיק מקום להתחיל בהתקנה. תוכנת ההתקנה מתעלמת מכל הבקשות שלי לזוז ל D. מישהו מכיר את הבעיה? אשמח לקבל הצעות

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם אני מחפש משחק צוללות אבל שאפשר לשחק בו ברשת... מצאתי את זה http://classics.gamerival.com/gameplayview/navy-battles.html?fromint=1&randint=354 הוא נחמד מאוד אבל אין לו אפשרות למשחק באינטרנט... מישהו מכיר אולי? תודה

    • 1 תגובה
    • 866 צפיות
  25. Started by id3232,

    שלום אני מצליח לשחק את המשחק חלק עד שמגיע הקטע שאני רוצה לשמור. אני מנסה והוא אומר שאין דיי מקום בכונן בשביל לשמור. כמובן שיש מספיק ויותר, אני חושב שזה קשור לבעייה מסיבה שאין לי מושג-שאין לי גישה ל"מסמכים שלי". מה אוכל לעשות? איך אוכל לאתר את התקייה של השמירה ולשים אותה במקום אחר שיש לי גישה אליו כדי שאוכל לשמור?! תודה

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות

דיונים חדשים בפורומים