עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by artix,

    טוב אז בגלל שכבר משעמם לשחק את אותם המפות חשבתי על להוסיף לגאטרים ורק לגאטרים ! מפות חדשות שכבר היו והורידו אותם שתי המפות הם : Express Plaza מוזמנים להצביע !

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by stone cold,

    מישהו שיחק במישחק כבר? דרך אגב פה הביקורת מגימספוט- http://www.gamespot.com/pc/sim/darkstarone/review.html?sid=6155759

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. יש לי את המשחק לPC, הגדרתי ברזולוציה 1280 1024 (יש לי מסך שהוא 5:4) אבל הוא עדיין פועל ב16:9(יש פסים בצדדים) אפשר איכשהו לסדר את זה ?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. כנס QuakeCon השנתי מתקיים ממש עכשיו - ולצידו תוכלו למצוא הנחות על כלל כותריה של חברת האם Bethesda בפלטפורמת הגיימינג המרכזית לכתבה

  5. אולי יש תוכנות או משהו שאני צריך להוריד או זיכרון או משהו אחר? יש לי מחשב פנטיום 3 733 מגהרצ' 64 זיכרון פנימי כרטיס מסך וודו 3000 האם אני צריך לקנות או להוסיף משהו חדש?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by asili,

    אני מת לקרוע ישראלים אז אם יש פה שחקינים שרוצים שלק עכשיו שיגידו ונשחק

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by bad boy,

    בבקשה למי שיש קודים לCZ בבקשה תנו לי באיי סי 335696216

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by bneli,

    איך אני מגדיר את המשחק שיהיה ידני? התקנתי הת המשחק בציפיה אליו שיהיה כמו ה NFS RUN שהיה ממש טוב לדעתי אבל בנתיים ממש התאזבתי מזה שלא הצלחתי להגדיר גיר ידני ואחרי 5 דקות יצאתי העצבים מישהו יודע אם אפשר לסדר את זה? או שככה המשחק?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by I7210I,

    שלום יש לי את המשחק מאפיה 2 הוא עולה לי בצורה מוזרה שאני רואה מין עירבוב של צבהים כזה אדום כתום ואני רואה את שולחן העבודה ברקע השאלה היא אם זה מה שקורה שהדרישות אולי לא תואמות את המחשב או שהמשחק לא טוב?? גם קורה שהמשחק כאילו נכנס..עולה מסך שחור ואז הוא חוזר חזרה לשולחן עבודה.. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by king_mike,

    באגים בGTA. האומנם?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by simonsix,

    EA Confirms Respawn Entertainment Game Is Sci-Fi Shooter

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by ShayHQ,

    כאשר אני נכנס לשרת זה עושה רגיל אבל זה לא עובד את ה JOINING SERVER החרא הכחול(כמו מין מסך קטן כזה למטה כאשר נכנסים למשחק) הזה פשוט נעלם וזה לא נכנס למשחק ואין לי מושג מה לעשות מי שנתקל בזה שיעזור לי בבקשה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by GameGems,

    https://www.youtube.com/watch?v=D24hFddDdl4 רק אחרי שהתחלתי לשחק גיליתי שהולכת לצאת גרסה מיוחדת בקיץ, אבל לא נורא. זה עדיין משחק אדיר

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by HuGeMouTh,

    כרגע ניתן לשחק רק ב NEXON.COM כאמור אנחנו לא יכולים לשחק, צריך KSSN. לפי אין שזה ניראה הם קרובים להוציא גירסה באנגלית ל NEXON.NET. ככל הניראה הם יעשו מה שהם עשו עם COMBAT ARMS ויחסמו את אפריקה אסיה ואירופה אבל אולי לא. אני אישית מעדיף את TRS שפתחו את המשחקים הקודמים אבל הם עובדים על משחק אחר וניראה כאילו כל הזכויות על המשחק נישארו בידי VALVE (למה NEXON???). http://www.youtube.com/watch?v=OfT4A5fql_0 זה ניראה כמו שילוב של CS עם COMBAR ARMS אבל ניחיה וניראה אולי אפילו נוכל לשחק בזה עוד כמה שנים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by DS,

    נגיד שאני רוצה לקנות מוצר מחול(EBAY אמזון וכאלה) ואני מזמין XBOX והוא עולה 400/500 דולר. זה יעלה בערך 2000 ש"ח אבא שלי אומר שיש מיסים אז זאת בעיה גדולה?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. אחרי שסדרת Battlefield זכתה להצלחה מרשימה כשבחרה לחזור אל העבר, נראה שגם במותג המתחרה מתכננים מהלך דומה שיזכיר לנו איך ומדוע הוא קיבל את שמו לכתבה

  17. Started by Pure-Gold,

    אפשר לשחק משחק רב משתמשים ברשת הביתית בגרסת ה Beta ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by sirius grace,

    מה קורה? אז הנה סתם סרטון שאני וחבר שלי העלנו הנה: אם בא לכם תעשו לייק תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. מה בדיוק עושים שם עליתי על המדרגות והתחלתי לירות מרחוק על יושבי האוניה אבל קיבלתי אחרי חצי דקה שהמשימה ניכשלה מה בדיוק עושים שם? והאים אני צריך לחכות שמשהוא יקרא ואחרי כן לירות עליהם?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום וברכה, קניתי את המשחק מקורי מהקופסא אבל יש בעיה. כשאני מתקין את המשחק אז הוא רוצה שאני אתקין דרך הסטים, ובסטים זה מנתב לי את ההתקנה בכונן C, ואין לי מקום מספיק בכונן C. איך לעזאזל אני מתקין בכונן אחר?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by the king2006,

    המשחק כבר יצאא???

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by dj_horse,

    שלום! אני צריך עזרה בלהפעיל את המשחק. יש שגיאה בויסטה כל פעם שמנסים להפעיל את המשחק על RAILWORKS PROC. האם מישה יכול לעזור לי איך לפתור את זה? [br]פורסם בתאריך: 11.09.2009 בשעה 19:25:37 מישהו יכול בבקשה לעזור לי למצוא פתרון לבעיה?או מכיר לחילופין סימולטור רכבות אחר?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by MightYaad,

    אני מתחיל לשחק בoblivion ואני רוצה להיות סוג של גנב אבל שיכול להרוג גם.... אז חשבתי ללכת לdark brotherhood כדי להיות שם אסאסין ואז אני יהיה חזק בלחימה אבל איך אני יכול לשלב בזה גם גנב....למשל אם אני רוצה לגנוב דברים ולמכור אותם...איך אפשר למכור אותם מחוץ לגילד של הגנבים חשבתי ללכת על הגזע שנראה כמו הנמר איך אתם ממליצים לי לשלב בין גנב למישהו שיכול להלחם (לוחם בסגנון אסאסין עם סכין או משהו כזה) הרעיון הכללי הוא של דמות שמתגנבת וגונבת ויכולה לעשות גם נזק (לא צריך איזה לוחם חזק שיכול להלחם ב40 לוחמים בו זמנית אלא אחד על אחד) אם לא הבנתם תשאלו ואני יסביר שוב.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by iyehuda,

    בזמן התקנת המשחק התקנתי גם dirict x 9 אבל אני מקבל את התמונה הבאה : אולי האשמה היא בכרטיס מסך [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Alexkmr,

    יש איזה מבצע חדש בHON על רכישת GOLD. ולא הבנתי מה הולך שם. אשמח לעזרה. http://heroesofnewerth.com/100_hero.php

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים