עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by stone cold,

    אחד מהמישחקים הגדולים של הPS3 ל2007 היה אמור להיות VF5 אבל אחרי איבוד בילעדיות על מישחקים גדולים אחרים סוני איבדה גם בילעדיות על VF5 והוא יצא גם ל360 http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12875 אז מה עוד מסמר בארון של הPS3 ?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Persona 5 הוא משחק תפקידים אפל, ממכר ומיוחד שאסור לכם לפספס לכתבה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by RonCohen,

    איזה משחק אני יכול לשחק עם עוד מישהו בLAN (אם המשחק לא מקורי)??? כי יש לי עכשיו גם קרייסיס 1 מקורי וגם BFBF2 ובטוח אפשר שלשחק עם עוד משיהו אם יש דרך כל שהיא לשחק עם מישהו בLAN רק תגידו אני יוריד כל משחק(יריות אני רוצה)חחח

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by neogod,

    אני לא יודע לאן זה שייך ואם מישהו יכול לעזור לי בזה אבל..... הורדתי את All Neo Geo Roms For Mame 32 Cd1 , ויש שם רק קבצים של רומים. יש לי את האמולטור NEO GEO ו MAME,איך אני מפעיל את הרומים האלה בשביל לשחק?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. המשחק מזכיר במשחקיות את Gears of War רק עם נשקים אמיתיים ובגרפיקה קצת את Borderlands בגלל הסגנון הקומיקסי. המשחק עצמו נראה לא רע ומגיב טוב יחסית, מה גם שאין הרבה משחקים טובים בסגנון הזה למחשב. המשחק עולה 15$ בסטים, לינק - http://store.steampowered.com/app/217860/ הנה סקירה קצרה של המשחק - ועוד הדגמת משחקיות - ביקורות ראשונות טובות: http://thecontrolleronline.com/2013/02/special-forces-team-x-review/ http://masonicgamer.com/reviews/special-forces-team-x-xbox-360/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by ofer_mat,

    משהו יודע איפה קונים אותו בארץ? האם הוא שווה קניה?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by aviv23,

    מי שרוצה סרברים הכי טובים בארץ שירשמו ReTaLin # 84.95.247.29:20007 NePToon # 194.90.39.169:20050

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. היתי רוצה לדעת אם יש פאטץ' שיוריד מהגרפיקה במשחק Hitman Blood Money שיחקתי בדמו אבל הוא לא עובד על המחשב שלי הכי טוב, אבל המשחק עצמו יפה ונראה כיף. יביאו לי את המשחק אם אני ירצה, אבל יש סיכוי שקיים פאטץ' כזה למשחק הזה?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by User_Name,

    לחברי יש את המשחק Diablo II (מקורי !!!) לאחר ההתקנה ,הוא נכנס למשחק והכל עובד, אך כשהוא מכבה את המחשב, ומדליקו מחדש, ומנסה לשחק במשחק, המשחק אומר שהוא לא מוצא את הדיסק. וצריך להתקין את המשחק מחדש כל פעם שהוא רוצה לשחק. בגלל הבעיה החבר שלי פירמט, אך זה לא עזר, ועכשיו הוא כל יום מסיר את המשחק ומתקינו מחדש על מנת לשחק. מבאס אה..... מפרט המחשב : P4 1600 128 sdram לוח אם Mainboard לא ידוע כרטיס מסך ATI Rage 128pro 32mb כונןCDrom x54 HD 20gb לא ידוע. בקיצור מחשב מסתורי שרוב חלקיו בלתי מזוהים..... כיצד חברי יוכל לפתור את הבעיה ? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. הכירו את Godfall מבית המפתחת האמריקאית Gearbox Software, שמצהיר על עצמו בתור הכותר הראשון המפותח רשמית עבור מערכת ה-PlayStation 5 - וגם עבור מחשבים אישיים עם בלעדיות ל-Epic Store לכתבה

  11. Started by rweins,

    שלום! אני צריל מדריך למשחק NBA LIVE 2003. אני לא מצליח לעשות שם דברים כמו: האליופ או הטבעות נחמדות. אני לא צריך צ'יטים אלה טיפים.. תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by srulikg,

    אני מקווה שזה הפורום הנכון. בינתיים מצאתי את train your brain with Dr. Kawashima. מישהו מכיר עוד דברים דומים?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. יש עוד RANKED SERVER לישראל חדש !!!! 212.199.36.46:16567 מקווה לראות אותכם שם :

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. שאלות לגבי המולטי- 1) בקמפיין בלחיצה על Q הייתי יכול לראות את כל האויבים שמולי. במולטי זה לא עובד. מדוע? 2)איך לעזאזל משיגים עוד תחמושת כשנגמר 3)מה המשמעות של לעבוד עם הצוות שלי? אני רץ במפה הורג את מי שאני יכול לכובש כמה שיותר או שאני צריך להצמד לחברי החוליה? 4)יש סרברים מיוחדים למתחילים? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 7 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. לינק להורדה http://pod.icast.co.il/d2d668a5-554c-4ed6-b732-19344440cca9.icast.mp3 אהלן חבר’ה! השבוע יבש לנו מבחינת משחקים וסיקורים, אז פיצינו על כך בחדשות מעניינות והמון שאלות מאזינים. סיקרנו בקצרה את הדמו של Motorstorm: Apocalypse, מספר משחקים שווים לאייפון: Jump O’Clock, Predators, Flight Deck: Freedom. הבאנו חדשות חמות (מכירות קינקט מרקיעות שחקים, סטודיואים חדשים ל ,Insomniac שירות הלקוחות של סוני זמין עכשיו בטוויטר ועוד…) לראשונה בעונה השנייה – סיקור מוקלט מהמאזין אבי למשחק Bloodlines Champions המון שאלות מאזיני מהאתר שלנו, דף הפייסבוק ומשלל הפורומים השונים בהם אנו מתפרסמ…

  16. Started by Galit17,

    זה הדבר היחיד שמצאתי אבל לא רשום איך מפעילים את הקודים, מישהו יודע? Release Date : 25-03-2007 ISO By : VITALITY Release Type : TRAINER Game Genre : FPS Release Notes: For v1.0, no updates copy over the Hatred crack Unpack the trainer Run Before or during the game PAUSE the game! Enable/Disable Cheats NUMPAD1 - Infinite Health NUMPAD2 - Infinite Sprint/Stamina NUMPAD3 - Give 999999 Money NUMPAD4 - 0 Noise/Visibility Bars NUMPAD5 - Mass Kill ON NUMPAD6 - Mass Kill OFF NUMPAD7 - Infinite Ammo NUMPAD9 - Disable All Fixed and added a couple of things. I am releasing this for one reason and one reason only as the CH people have already done a fine job on this game. The reas…

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. כל משחקי הסדרה המעולה, לא כולל Fallout 4, יוצעו יחד במארז דמוי פצצה מיני גרעינית שגם משמיעה קול. האם זה שווה 50 דולר? לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/לסדרת-fallout-יש-חבילת-אנתולוגיה-מרשימה-ובלת/

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. עריכה הנהלה: אתה מוזמן לעשות את זה בפורום אחר, לא פה.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by DXT,

    אם בפורום פה יש שחקני מאדן אז תגיבו פה שנוכל לארגן משחקים ביננו מדי פעם, ואם יהיו הרבה אולי גם לעשות ליגה (תלוי בהיענות כמובן). אני בכל מקרה משחק מאדן מ- 2004. כרגע בעונה שלישית עם האטלנטה פלקונס במאדן 2006. עונה ראשונה: זכייה בסופרבול עונה שניה: מקום שני ב- NFL (הפסדתי לאינדיאנפוליס קולטס) כרגע ב- off season של העונה השלישית וקצת בפיגור תקציבי... ;D

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Shoko,

    דרישות מערכת: MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS: Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® Vista Processor type : Intel Pentium 4 3.0 Ghz / AMD XP X2 4200+ 1.5 GB RAM 6 GB available hard drive space 256 MB DirectX® 9.0 compatible card / nVIDIA® GeForce 6600 / ATI Radeon® X1300 DirectX® 9.0 compatible sound card >=64kbps Internet connection with low latency Cable/DSL speeds for multiplayer Keyboard, Mouse RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS: Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® Vista Processor type : Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+ 2.0 GB RAM 6 GB available hard drive space 256 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForc…

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by SOLIDUS SNAKE,

    CHEAT HINT שיטה SAVE משהוא עזרו לי בבקשה נ.ב. השיטה עם הלעצור אחרי השלט לא עבדה לי או שלא הבנתי נכון

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Sorkenta,

    אני משחק בGW די הרבה זמן ואני מחפש עוד שחקנים ישראלים שאם הם רוצים ישחק איתי אני ישמח... לא מצאתי דיון רשמי אז פתחתי לבד... אתם יכולים לפנות אלי במשחק IGN: I Kick Mhenlos Butt או דרך פה

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. התקנתי שוב את המשחק,ואין לי כח לעשות את הכל מההתחלה. אני מבקש שמירה מתקדמת שיש בה גישה לכל שדות התעופה והרבה כלי נשק :2gunsfiring: :2gunsfiring:

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by DarkMoh,

    אז ככה, כמו שכולם מכירים - יש משחק שקוריאם לו GTA:SA. למשחק הזה יצא גרסת מולטי שבעיקרון הפכה לגרסה של "Deathmatching" משעמם. הסרבר הזה שונה, הסרבר הזה הוא סרבר Roleplaying. בעיקרון פה אתם ממציאים לעצמכם דמות וחיים אותה: כל החלטה קטנה שלכם יכולה להשפיע על אופי העיר בעוד כמה ימים, אפקט הפרפר. יש לסרבר כמה חוקים, הוא מתנהל בצורה קפדנית לרמת Roleplaying גבוהה - ככה שאם פתאום תגידו בצ'אט הרגיל "LOL"... כנראה שתקבלו קיק ואזהרה. אתם הדמות שלכם, אתם לא מישהו שיושב ליד מחשב - זה מה שהסרבר הזה מנסה לעשות. -- כרגע, אגב, יש קצת משתמשים [8-10] ובערב בערך 30-40, זה בגלל שהיו בעיות בגרסה הקודמת ועכשיו הם מוציאים סקריפט חדש לסרבר עם המון המון אפשרויות חדשות, ובגלל שהסקריפט לא גמור…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. לא אהבתי את הסיפור של הbioshock אשמח לקבל המלצה למשחקים חדשים באיכות ורמת משחק גבוהה איו לי בעיה של מפרט שיחזיק דברים.. בתודה מראש ליאור,

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים