משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
זה בטח בעיה מוכרת, ההתקנה עברה טוב, אבל אין במשחק שום בנינים כבישים ואנשים, הכל שקוף, יש למישהו פתרון? לגבי המחשב- לא חזק כלל אבל הוא מריץ נהדר את GTA V.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
מערכת הפעלה: 64 VISTA מעבד Intel® Core2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz, 3399 Mhz, 4 ליבות, 4 מעבדים לוגיים כ.מסך ATI Radeon HD 4870 X2 דרייבר 8.12 זיכרון 4 GB משחק מקורי!, אחרי שהכנסתי ת'קוד רשום לי :התחברתה בהצלחה(משהו בסיגנון רק באנגלית) ואחרי שאני לוחץ על NEXT רשום לי שהוינדוס מזהה תקלה..והמשחק אפילו לא עולה...נפתח לי חלון שרשום שיש תקלה(אין פירוט שמסביר ) ויש לי אופציה ללחוץ על "סגירת תוכנית" עזרה דחוף !! מישהו יודע למה זה לא עובד לי..... :s07: :'( :'( [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי יש לי משחק בסטים שנכנסתי לבטא שלו והוא פועה לי בספריה ולאחר שמחקתי אותו אני לא רוצה שהוא יהיה שם איך אני מוחק אותו ככה שאני לא יראה אותו ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סוני יעשו גירסה חדשה של הPSP שתיכלול 8 גיגה זיכרון פאלש מובנה וגם מצלמה מובנת -אומנם זה יקח זמן עד שזה יצא אבל לפחות הPSP החדש באמת יהיה מכשיר מולטימדיה מהקופסה בניגוד לנוכחי שצריך ליקנות כמות זיכרון גדולה כדי לישתמש בו באמת כמכשיר מולטימדיה מענין אם הם ישפרו גם תבטריה ולא יעלו תמחיר לPSP החדש בכל מיקרה פה הכתבה- http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9604 ובנימה אישית אני עדין מחכה לDSL שלי +"מכשיר גיבוים" אבל לחובבי סוני זה בשורה טובה אחרי הרבה בשורות רעות בזמן האחרון
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום!!! לא הצלחתי למצוא קטגוריה אחרת שבה אני יכול לשאול את השאלה אז חשבתי שחומרה וציוד הקפי יתאם... יש לי פליסטישן 1 וקיבלתי מעיין מחבר שמחברים בכניסה האחורית שלו וכשמפעילים את הפליסטיישן יש מעיין מסך שבו כתוב start game, games codes וכו'... רציתי לדעת האם המחבר הזה הוא גם הצי'פ שקורא משחקים צרובים... תודה
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
כתבתי את ההודעה הזאת בפורום ציוד היקפי, אבל כבר יומיים לא עונים לי שם, אז החלטתי לנסות פה. איזה עכבר מומלץ על ידכם למשחקים כמובן, אך שיתאים גם לעבודה מול אופיס ושיטוט באינטרנט. הבנתי שיש עכברים שמצויינים למשחקים אך לא כ"כ מתאימים לשאר הדברים.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן,יש לי מחשב סביר ביותר 4 G ראם i5 של אינטל ו465GTX 1G RAM אני מריץ את המשחק על ULTRA המשחק עבד לי חלק במשימה הראשונה בגשם עם הנפץ המשאית וכו'... לאחר מכן גם שלב ה"אימונים" בתור בן דוד עברו בסדר... ובמשימה שמתחילה בחוף הכל עובד חלק עד ההגעה לחוף עצמו,משם כל תנועה קלה עם העכבר מורידה את הFPS מ55-60 ל-0 בקטע הזוי...לאגים סקרין טירינג FPS תקראו לזה איך שבא לכם,המשחק בין רגע הופך ללא שחיק! מישהו חווה את הדבר הזה?שמעו עליו ברשת?הרצתי חיפוש ולא מצאתי דבר.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעית רזולציה במשחק Crysis. הרזולציה 1650X1050 לא מופיעה לי משום מה, יש פתרון לבעיה? '>http://jpg.co.il/view/4f98368a5912d.bmp/"] תודה ...
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך אני יכול לשחק משחק שנמצא על DVD בלי להכניס אותו כל פעם לכונן?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. צוות הנהלת הקהילה היה רוצה לשמוע את דעתכם לגבי סבב המפות בשרת. אנו מעדיפים לשאול אתכם ולדעת מה אתם רוצים כי דעתכם חשובה לנו והיא חשובה יותר מדעתנו. אתם מוזמנים לרשום פה סבב מפות מסוים ואנו כבר נבדוק את האופציות. תודה לכם, צוות באטלפילד
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, שאלה שמעניינת אותי, אולי מישהו שהתנסה בשני המשחקים האלה ידע לומר: מבחינת immersion ("השתקעות" במציאות מדומה), האם skyrim עם מודים נותן תחושה חזקה יותר מאשר The Witcher 2? אני לא מתכוון רק לגרפיקה, אלא לכל מה שמעבר לזה: האווירה והתחושה שבאמת מסתובבים בעולם אמיתי, עשיר, מגוון, שנראה מציאותי וכו'. ובפרט אני מתכוון לתרומה של המודים שפותחו ע"י הקהילה לעניין הזה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם הסטים שלי מותקן בכונן D אני יכול לעשות שגם השמירות של IV היו בכונן D? יש דרך להשיג שמירות מלאות או חלק של GTA IV ממקור רשמי שאין חשש שזה נגוע ?או מגיע ממשחשב נגוע ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע שזה משחק ישן אבל פתאום התחשק לי לחזור ולשחק בו, הורדתי את המשחק מהאתר הרשמי וראיתי שהוא עושה לי בעיות (Agent Error) ואני לא מצליח לראות גם שחקנים אחרים בתזוזה, לכן נכנסתי לפורום ועשיתי חיפוש וראיתי שהרבה רשמו שהגרסא הזאת של המשחק מלאה בבעיות ועדיף להוריד של IJJI, וכך עשיתי, התקנתי את המשחק ואח"כ כשלחצתי על האייקון הוא הביא אותי לדף של GUNZ באתר של IJJI אז לחצתי על PLAY LIVE והוא ביקש הרשמה. אני מקווה שעד עכשיו עשיתי בסדר ואם לא בבקשה תתקנו אותי, ובנוסף מה בדיוק אני אמור לעשות אחרי שנרשמתי (אחרי שזה הגיע למייל). תודה מראש! ;D
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה נשמע אנשים אני משחק כבר בערך חודש ב FAR CRY ובא לי לעבור את המשחק (אני בשלב לפני אחרון שקוראים לו DAM) רק הבעיה שאני לא יכול לעבור את השלב: מפילים אותי ממטוס ונותנים לי נשק של 10 כדורים כדי להרוג מפלצות (בשביל להרוג מפלצת אחת צריך לפחות 10 כדורים) אנשים אולי אתם יודעים צ'יטים למשחק או כאלה שעברו את המשחק אולי אתם יכולים להגיד לי איך אני עובר את השלב?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התמכרתם למשחקי Dark Souls חסרי הרחמים? יש סיכוי גדול שתאהבו גם את Nioh, שינחת ב-Steam במהלך החודש הבא לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני תקוע שם בהתחלה איפה שיש דלת שניסגרת ואחרי זה עוד דלת ואיזה אישה מחכה יל בצד השני אבל אי אפשר לפתוח את הדלת כי צריך מפתח! ואני גם לא יכול לחזור כי הדלת השניה לא ניפתחת ואני תקוע שם! :-\ איך עובדים? זה עוד בהתחלה בהתחלה אחרי שאני ניכנס דרך הפתח באמבטיה ומשם אני הולך קצת ניכנס לחדר ושם אני תקוע :-\
-
היי אנשים , לפני 3-4 חודשים קניתי את BF2 , שיחקתי קצת , מאז הפסקתי. היום התקנתי אותו שוב , התקנתי את ה 1.3. אלו הנתונים של המחשב שלי : Amd 3500 \ 512X2 \ X850 XT |\ MSI k8n platinium בכל מקרה , אני משחק על הגדרות של 1024\768 רוב הדברים שם נעים בין medium ו high את ה dynamic shadow הורדתי לגמרי. מה שמוזר לי , המשחק כאילו עובד חלק לרגעים מסויימים. אבל מידי פעם יש כמו תקיעה של חצי שניה כזה... כל כמה שניות יש את התקיעה הזאת , שמים לב לזה במיוחד אם מסתכלים על הריצפה תוך כדי ריצה , אז לפעמים רואים שממש לרגע קטן אחד יש את התקיעה הזאת , וזה קורה כל הזמן. הכרטיס מסך מגיע ל 70-75 מעלות , ועובד עם הדרייברים הכי חדשים. יש לכם רעיונות איפה הבעיה? דרכים לשיפור? זה ממש ממש מרגיז לשחק …
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כל מי שרוצה סרוור ענק שמצאתי לאחרונה... אז קוראים לו MuEurope www.mueurope.tk יש שם את הדארק לורד ואפשר להתחיל איתו מההתחלה (גם אם המג'יק גלדיאטור) יש הרבה דברים חדשים... חיות מחמד, סקילים... הוא לא מלא וממש מהר נכנסים! [glow=red,2,300]אחד השווים ששחקתי, ממולץ בחום![/glow]
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני שעה משתגע פה.. מה עושים? על מה ללחוץ? איך משחקים בקיצור? אין איזה "אימונים" שמסבירים איך לעשות הכל? יש לי גיימפאד.. כמובן.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק קיבל ציון נמוך אבל הוא מעולה!!!
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חברים איך ניתן לשנות את השם המשתמש קרי הכינוי שלי בBF? לקראת הBF4 אני רוצה כינוי חדש ולא את הכינוי של מBF3..תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תגידו האלף לייף 2 ועוד משחקים שעובדים על מנונע הסורס לא יעבדו טוב עם מנוע כפול ליבה?(amd 3800 am2) והאם זה נכון שאמור לצאת לזה תיקון בקרוב ועד אז מה אפשר לעשות?
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום, אני מחפש משחק FLIGHT SIMULATOR ממש טוב אשמח אם תוכלו לעזור לי
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-


