משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, שמי שון, אני משתמש חדש בקהילה, עם השאיפה להרחיב ולפתח את תחום הסימולציה הצבאית (MilSim או "מילסים"). הנני נציג ומנהל של קלאן בינלאומי עם שורש ישראלי חזק הקרוי Task Force Wolfpack (או TFWP) שמשחק ב-ArmA 3 - הסימולטור הצבאי מבית Bohemia Interactive. אנו מחפשים להרחיב את אוכלוסית הקלאן שלנו דרך כל מקור קהילת גיימינג בארץ ובעולם, במטרה לגייס שחקנים ותיקים וחדשים כאחד בעלי עניין מאוד חזק בתחום וב-ArmA 3 בפרט. להלן פרטים על הקלאן: אודותינו Task Force Wolfpack הינה קבוצת משחק ב-ArmA 3 אשר נוסדה בספטמבר 2017 ע"י מספר שחקנים ותיקים עם ניסיון וממוצע של עשר שנים יחד בתחום המשחקים הטקטיים והסימולטרי טיסה, כולל ArmA, Squad, Project Reality, DCS וכיו…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא האבתי לישמוע על שלט פשוט יותר שנינטנדו התחילה לדבר על זה (לפני המצגת) וב360 זה ניראה רעיון מטומטם כי הוא כבר מספיק זמן בשוק ולשנות שליטה באופן משמעותי יבלבל תשוק אומנם סוני הצליחה בזה אם הPS1 אבל זה דפק לקוחות ישנים שבחלק מהמישחקים היו חיבים דול שוק אני גם מאוד מקווה שהם לא יחכו תנונצקו מספיק סוני עשו חצי חיכוי עריכה- http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=97906
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, לאחרונה ניסיתי לשחק ברשת ב Red alert 2, יחד עם ה Yuri's revenge. אחרי שהתקנתי IPX הצלחתי להכנס לחלק הזה של ה Network. תודה לכל מי שעזר. אבל עדיין, אני לא רואה את שאר המחשבים ברשת. כלומר, מחשב אחד, לא רואה את המחשב השני ברשת. מה אפשר לעשות? תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא יודע עם זה המקום המתאים . תוכלו למחוק את האשכול .. WoW Valkyrie-Fun Server Wotlk הכתובת : http://wowvalkyrie.servegame.com/ הרשמה: http://wowvalkyrie.servegame.com/ind...t⊂=register השרת בגירסא: 3.3.0a = 3.3.0.11159 רמה מקסימלית:100 exp:high drop:high money:high quest:high set realmlist wowvalkyrie.servegame.com באתר יש מערכת דואר הודעות פרטיות אפשר להעלות תמונות יש מפת מחוברים וכו'..... יש באתר פקודות ששחקן רגיל יכול להשתמש בהם ובקרוב יוספו עוד כמה פקודות. מקומות אימון: Monsters village- מקום אימון ו PVP Unpvp monsters - מקום רק לאימון פקודות שאתם יכולים להישתמש: .tele - להישתגר לכל מקום שתירצו לדוגמא: .tele orgrimmar .tele stormwind .tele monsters village .tele…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
ההרשמה ל BETA פתוחה אז אתם מוזמנים לנסות את מזלכם. ההרשמה באתר המשחק. http://www.gamersfirst.com/parabellum/ משחק חינמי חדש של GAMERSFIRST שמשתמש במנוע UE3.0. המשחק ניראה מדהים, הרבה אנשים לא חשבו שהוא יהיה חינמי. הינה כמה תמונות (לפי מה ש SimonSix אמר בנושא הקודם, התמונות הן מהמשחק ולא רינדור):
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=16200 לפי העובד של החברה ה xbox360 עדיף. ""I started of very excited about the PS3. I was very confident that it was going to just destroy the XBOX 360 just on the name Sony alone. The more time that goes by the more I am becoming doubtful. Everything I?ve developed or seen developed has yet to be ?next gen?. The poly counts are not really any higher, im not seeing sub surface scattering, im not seeing much HDR lighting" he said. "
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, חבר שלי שאל אותי אם יש אפשרות למחוק לגמרי את הפרופיל ב COD MW2 ולהתחיל אחד חדש כאילו ממש עכשיו קנו את המשחק, יש אפשרות כזו ? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק פועל לכם מהר? הוא תופס לי ממש ממש מלא זיכרון מעל כמה שיש לי במחשב וה CPU USAGE ב90%+ אז המשחק נתקע כל הזמן! אי אפשר לשחק בו אצלכם זה גם ככה?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. אני יודע שהמשחק NFS5 ממש ישן אך נהניתי ממנו בעבר ורציתי לשחק בו שוב. יש לי WINDOWS XP, כרטיס מסך GF4 MX440 ומעבד XP1700+. המשחק מגיע למסך הפתיחה ונתקע. אז עשיתי COMPATIBILITY ל-WIN98 והצלחתי להכנס למשחק עצמו, אך הוא כמעט לא זז !!! גם בטפריטים וגם בתוך המשחק !!! מה עלי לעשות כדי לפתור את הבעייה (חוץ מלהתקין WIN98) ? מישהו נתקל בזה כבר? אולי הבעייה היא משהו אחר? המפרט המלא שלי בקישור בצד ימין. תודה לכל העוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למישהו יש המלצות בעיקר למשחקי מכות (בסגנון riday night round 2)?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת איזה רזולוציה אתה ממליצים לשחק משחקים חדשים כדוגמאת Far Cry. יש לי מחשב חזק מאוד שאין לו בעיה להריץ משחקים ברזולוציה גבוהה. קאונטר סטרייק למשל אני משחק ב 800X600.. יש שחקנים מקצועיים שאפילו משחקים ב 640 X 480. אני חושב שאני אשחק ב 1024 768.. אולי 1280 1024, מסקרן אותי איך אתם משחקים.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/driving/outrun2006coast2coast/index.html אני מאוד מקווה שהמישחק יהיה טוב לא שיחקתי בגירסאות לקונסולות אבל מישחק מרוצים של סגה נישמע טוב
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני די הרבה זמן נרשמתי לבטא ,והתקבלתי שמתי לב ששכחתי לפתוח את תיבת הדואר שלי במשך חודש בערך ומצאתי שם את זה ! דחו את הבטא בשלוש חודשים משמע דחו את המשחק בשישה חודשים ארוכים... לאוהבי המשחק,לקראו ולבכות First of all, this update is a long time coming, so we apologise for that, hopefully information will not be so scarce from here onwards. As you know, the Beta Test has been delayed due to work on the netcode not being complete. Developing a high-quality FPS multiplayer experience is a real challenge, but one the dev team at Innerloop has taken on with a vengeance! Theyve been working flat out on the code, but some QA issues, mainly with server code, have held us …
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם מישהו יודע אולי איפה אפשר למצוא מדריך ל world builder של cnc 3? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משחק ב-2 כל יום כל היום... מתי ייצא שלוש?!?! ;D
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני משחק כרגע באפיסוד 1 ורציתי לדעת כאשר מגיעים לשלב שנקרא urban flight ישנה בריכה גדולה של מים שבצידה דלת ובצד השני שלטר כאשר מורידים את השלטר הדלת נפתח ומחשמלת את המים! אבל לא הצלחתי לעבור לכוון הדלת? מישהו יודע איך???
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני אפילו לא מצליח להתקין את המשחק ומקבל הודעת שגיאה שלא ניתן להעתיק את הקובץ MW_Music.mus כשההתקנה מגיעה ל-18%. (הקובץ הנ"ל הוא הקובץ שההתקנה מתחילה להעתיק בעצם מההתחלה...) ניסיתי את כל הפתרונות שהוצעו בפורום לבעיות, וגם קראתי בעזרה של EA. -ערכתי את קובץ ה- autorun מ-9.0c ל-0 -העתקתי את DSETUP.dll מהדיסק -שיניתי את ה- compatibility לווינדוס 2000 -מחקתי את תיקיית ה-temp -ניסיתי להעביר את הדיסק לכונן הסי.די השני שיש לי -סגרתי את כל התכניות שברקע -עדכנתי את הדרייברים של הכרטיס מסך -העתקתי את תוכן הדיסק ה-1 למחשב וניסיתי להתקין משם -בדקתי שאין לי וירוס עם NOD32 ושאין לי ספייוור עם Spyware Doctor מפרט המחשב שלי: P4 2.40Ghz 512mb GT6600 128mb Windows XP SP2 אנ…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
מה כדאי לי יותר לקנות TF2 או לחכות עוד כמה ימים ולקנות את GTA, כדאי בכלל לקנות משחק כמו GTA יהיה שם רשת ממש שווה ששווה את הכסף ? :-\
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PfvPF3B6DrQ אני מאוד מאוד מרוצה ממנו , מעולה לCOD
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
לדעתכם Radeon HD6950 1 gb על מסך 23 אינץ או 22 אינץ יריץ את המשחק מעל 100 אף פי אס על הגדרות גבוהות עם אנטיאליאסינג?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן.. רציתי לדעת אם מישהו פה בפורום הצליח לשחק generals או הראשון או zero hour עם חבר דרך הdirect ip ושיש לו או לחבר שלו רשת שלא מבוססת על חייגן
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות עכשיו XBOX360 ורציתי לדעת איזה איזור עדיף לקנות PAL או NTSC? מה אתם ממליצים?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-


