משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/gog-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%a8%d7%9b%d7%a9%d7%aa%d7%9d-%d7%91%d7%a2%d7%91%d7%a8-%d7%9c%d7%9c%d7%90/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בבקשה עזרה ב TEKKEN 5-לא מצליך לעבור את הזקן ה בן ז**נה הזה ב STAGE 9 STORY MODE :'( :'( :'( :'( PLZ?! איך עוברים אותו? אני משחק עך EASY!! ויש לי עבר ב TEKKEN מה זה כאילו שמתי על ULTRA HARD או משהו :-[
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי לפני איזה שעתיים את הBF2 דלוקס, ואחרי איזה חצי שעה הוא קרס לי לשולחן עבודה ללא כול הודעת שגיאה בדמו זה גם היה ככה אבל כול איזה 10 דקות ד"א, איך אני מוצא שרתים ישראליים?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6176833.html?om_act=convert&om_clk=newstop&tag=newstop;title;7
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
;D אחלה של משחק עד עכשיו, אני עכשיו במשימה 3-4 ככה, וזה מתבצע ב.... ירושלים! 8) הרג אותי שאני רואה מולי שוטר ומאחוריו 2 דוסים מדברים בעברית או לשמוע ערבים צועקים אחד על השני... צילמתי לכם 3 תמונות שיצאו מגה כהות מהפיינט שופ, לא שמתי לב ממש. בכל מקרה, הבהרתי אותם כדי שיהיה אפשר לראות משהו אז האיכות קצת מעפנה אבל לא נורא... קבלו
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אשמח לדעת האם ניתן להריץ את Dead Island CO OP על LOW ב720P- ב25-30 FPS על GT 210? שאר המפרט סביר בשביל זה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע איך אני יכול לקנות אכשיו בארץGhost Recon Advanced Warfighter PC ?
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש משחקי מלחמה שאפשר לטוס/לנהוג ברכב בחופשיות בלי שום קשר למטרה העיקרית (כמו :BF2,GTA SA וכו,) עדיף שהמשחקים יהיו ברשת.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק משני דיסקים שהורדתי המשחק עולה יפה בלי קראק או פאצ ישר ככה אחורי התקנה, אבל המשחק זז עם מן תקיעות כאלו מרגיזות ועם fps נמוך ואין לזה שום קשר למערכת שלי כי חזקה מספיק בכל מקרה הבנתי שצריך לשים פאצים הורדתי אותם אבל אי אפשר להתקינם יש יזהrockstar games socieal not found error משהו כזה בכל מקרה הבנתי שצריך לשנות משהו regedit ונכנסתי כמו שכתבו ואין בכלל את הספרייה של rockstar מה עושים אני רוצה לשחק חלק ? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, מישהו מכיר את החנות -http://www.fast2play.com/? אני מעוניין לרכוש GTA ומצאתי שם הכי זול בערך 180 ש"ח. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלווםם, קניתי לפני כחודש את WOW EUROPE (בלי הרחבות) ואני רוצה להמשיך לשחק. החלטתי לקנות את החבילה של השלושה חודשים, אך אין לי כרטיס אשראי בינלאומי . שמעתי על כל מיני כרטיסים שמוציאים בדואר שמאפשרים לעשות את זה.. אפשר עליהם מידע ? נ.ב- אשמח לקבל עזרה מאנשים שעושים את זה באמת ולא יודעים בערך איך עושים את זה , כי לפי מה שהבנתי ה-WOW לוקח תשלום מידיי חודש והכרטיסים שאפשר לעשות מאפשרים רק תשלום אחד .. אז איך עושים את זה? תודה רבה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם המשחקים החדשים שיבנו לDX10, יוכלו לעבוד על כרטיסים של DX9 פשוט ברמה נמוכה יותר או שלא יהיה ניתן להפעיל אותם בכלל?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כותר הפעולה התחרותי המצליח של Valve זוכה לגרסה חדשה שתאפשר לכם להתנסות במה שיש לו להציע ואף לצפות במקצוענים משחקים - ללא תשלום כלל לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
זה בדיוק הבעיה שיש לי בכל משחק : שהיה לי XP הבעיה הזאת לא הייתה , רק אחרי שעברתי לWIN 7 זה קורה בכל משחק התקנתי את העדכונים האחרונים של DIRECTX עדכנתי את הדריבר של הכרטיס מסך (12-2_vista_win7_32_dd_ccc) ניסיתי לעשות תאימות עבור XP שום דבר לא עזר... בטוח שלמישהו זה קרה או שיודע מה הבעיה פה. תודה לעוזרים !
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1007862 צריך רק להגיב שם ולהכנס להגרלה |: מבטיחים עוד קודים בקרוב אז כדאי שתשימו עין אפשר להגדיל ככה את הקהילה!
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מי שמעוניין ויש תקציב לטוס SO GO FOR IT http://www.northcon.de/turnier/turnier_list.php
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היום התחילה המכירה מוקדמת למשחק מישהו כאן קנה?אני קונה בבוקר שאני יהיה בבית מה אתם אומרים יהיה מוצלח כמו 1.6?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני שמתי לב מכם ששואלים שאלות אם המשחק הזה יעבוד בדרישות המערכת במחשב שלי אם המשחק זה יופעל במחשב וזה וזה אז הנה הלינק לאתר שיבדוק לכם את הדרישות המערכת ויגיד לכם אם תוכלו לשחק במשחק או שלא וכמובן ממליץ לכם רכיבים וכ'ו לשדרוג המחשב. אתר די טוב ושימושי ! לינק : http://www.srtest.com/ אני בטוח שיש פה מכם שמכירים את זה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
או טריינר שעובד עם גרסה 1.0005
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סדרת כותרי הפעולה המסוגננת והמאתגרת תזכה בקרוב להמשכיות לאחר יותר מעשור של מנוחה - עם צורך להוכיח לכולם שלא איבדה מהייחוד שלו לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אחים שלי... שמעו יש לי VOODOO 4 4500 כשאני מעלה את המשחק דרך הbenchmark אני רואה את תחילת הסרטון ממש 5 שניות והוא נתקע...... וזה כל כך מבאס... מישהו יכול לעזור לי איך להפעיל..... ניסיתי את כל הרזולוציות......
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי הגה ומשחק אנדר קובר אני מצליח לשחק רק עם ההגה לא מצליח להגדיר את ההילוכים ודוושת המצמד מישהו יכול לעזור? נייד פור ספיד 1 ונייד פור ספיד 2 תומכים בהגה g25?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם המחשב החדש שאני אמור לקבל יסחוב הכל? מקווה שזה המקום.. אני רוצה לשחק במשחקים הכי חדשים על רזולוציה של 1600 ופילטרים.. האם עם ציוד כזה יעבוד: core i5 geforce 275 twintech overclockd 896 ddr3 gskill 4gb memory 2000mhz לוח אם שם gigabyte p55m האם זה מספיק ואני יכול להרגע?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-


