משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הורדתי את המשחק ומשום בא כשאני בא להירשם באתר הבית שלהם אני לא מוצא את ישראל ברשימת המדינות.מה שנקרא Supported Regions http://warrock.net/supported_regions.php זו הסיבה שהוא גם לא נותן לי להירשם. למישהו יש רעיון ובכלל,אשמח לדעת אם המשחק הזה שווה הורדה. רמת המשחקיות קרובה ל Wolfenstein או שזה משהו אחר לגמרי ? ניסיתי לשחק גם ב AA אבל המשחקיות שם ,מה אגיד לכם ,מוציאה את כל החשק :-\
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9b%d7%a8%d7%92%d7%99%d7%9c-%d7%94-call-duty-%d7%9c%d7%a9%d7%a0%d7%aa-2015-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%aa-treyarch/
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כפי שניבאו רבים בחצי השנה האחרונה, גוגל תשיק פלטפורמת הזרמת וידאו לגיימינג משלה בקיץ לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%9c%d7%97%d7%9e%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-youtube-gaming-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%91%d7%9b%d7%93%d7%99-%d7%9c%d7%94%d7%a7%d7%a9%d7%95/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו יודע למה בחודשים האחרונים ירדה האפשרות למישחק און ליין? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך אני יכול להפעיל משחקים על directx 9 בלבד האם זה אפשרי לשנות את directx מ11 ל9 או שצריך להסיר directx 11?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק , המפרט שלי מפורט בצד (המעבד עודכן ל Q9950) הכרטיס מסך 8800 GTS 640 MB. ויסטה 64 ביט דרייבר עדכני:180.48_geforce_winvista_64bit_english_whql המשחק עולה שאני בוחר להתחיל SOLO לא קורה כלום. הבנתי שיש איזו בעיה עם X38 בהקשר המשחק אבל לא מצאתי פתרון. אודה מאוד לפתרון הבעיה גם בפרטי. תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני עדיין משחק במשחק GTA2 כי לא הרבה משחקים עובדים,גם כי אני ממש אוהב אותו וגם כי כבר אין לי כרטיס מסך... עברתי את המשחק הרבה פעמים,אבל זה לא העניין... בחיפושים באינטרנט ובכל מיני פורומים על המשחק,מצאתי את התמונה הבאה ולא הבנתי איך ה-GTA2 המוכר,נראה כל כך שונה... אולי מישהו פה יודע? אולי גירסה פרוצה של המשחק? [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התקנתי את המשחק והוא עבד טוב למרות שהמחשב הוא מתחת לדרישות מינימום היום התקנתי את הpatch 1.03 וכשאני מפעיל את המשחק הוא מעלה מסך שחור וחוזר לחלון הראשי של המחשב ויוצא מהמשחק למישהו יש פיתרון?
-
היי אני מתלבט בין שני העכברים באלו , טווח המחירים הוא אותו דבר אז אפשר בבקשה המלצות ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הכוונה- כלי נשק מציאותיים,חיילים, ללא מפלצות :s05:, יריות גוף ראשון
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש 2 משימות שאין בהם לאין ללכת במפה אחת אני מקבל מהקזינו והשני מהאות D(זה שבחדר כושר) שנהם אומרים לי לסוע צפונה ו.... מה עושים !!!!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעייה - אני לא מצליח לראות שרת LAN שחבר פותח ולהיפך כיביתי firewall / antivirus, פתחתי פורטיס של המשחק בראוטר - כלום לא עוזר. עם חבר אחר שניסיתי הוא ראה שרת שלי, אבל לא היה יכול להכנס בכל מקרה. יש רעיונות ? אני מבין שיש בעיות עם המשחק , מה הקטע הזה ? אם משהו מעוניין להשתתף בבדיקה, ובכלל לשחק אם זה עובד, שיכנס ל: tqit_hwz pass: 123
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
{מצטער שהכותרת באנגלית, האתר עשה לי שטויות עם שילוב של אנגלית ועברית } כאמור יש לי radeon hd 7950. לאחרונה (חודש בערך, ניזכרתי רק עכשיו לטפל בזה...) כשאני מפעיל VSYNC במשחק ומזיז את ה"מצלמה" לאחד מהצדדים מהר, אני מקבל תחושה שהתמונה לא זזה באופן חלק, אלא יותר כמו רצף של תמונות שמתחלפות מהר. (הבעיה לא קיימת כשאני מכבה את הVSYNC) הפעלתי תוכנה שבודקת FPS וזה על 60, בדקתי דרך הסטים והמשחק מותקן כשורה. ניסיתי כמה גרסאות שונות של דרייבר לכ. מסך ואני מקבל תוצאות זהות בכל המקרים. יש לציין שאני משחק במשחק תקופה ארוכה והוא לא עשה לי שום בעיה, כאמור מדובר במשהו מהחודש האחרון. בנוסף, אני חושב שזה התחיל באופן פתאומי, מבלי ששינתי משהו במערכת (אני כמעט בטוח שהיה עידכון של הסטים …
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כל מי שרוצה לשהשתתף לפנות אליי בטימספיק או לרשום פה: [אני משתתף] המנצח של ה-Secret Event מקבל camo מתנת רם בע"מ הפעלות תהיה בשעה 20:30 תודה מראש לכל המשתתפים
-
- 23 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משחק הפעולה המקוון הפופולרי מעוניין להגדיל משמעותית את הקהילה שלו ב-PC בשנה השניה לקיומו, כך נראה - ומוענק חינם לגמרי ולתמיד במהלך השבועיים הקרובים עבור כל אלו שירצו בכך לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן! סיימתי את CRYSIS WARHEAD ואני מחפש המלצה למשחק(עדיף FPS)... שיחקתי כבר בCOD4,TUROK,MASS EFFECT, ASSASSINS CREED,UT4. אפילו שיהיה משחק קליל כזה, לא חייב משהו מפוצץ. תודה רבה!!
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הנה לינק לכתבה על המשחקים שיצאו לPC ב3 חודשים הקרובים : http://www.avault.com/previews/ תהנו
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם! אני מחפש משחקי מכות פעולה כאלה למחשב, כמו ONI הישן והטוב!! מי שמכיר אני אשמח לקבל המלצה על אחד טוב עם לוחם כזה כמו שיכול ללכת מכות עם הידיים והרגליים (כמו ONI!!!)!!! אני מעדיף שיהיה מכות רחוב כאלה, לא כמו טייקן, אני יודע שיש הרבה משחקים ישנים כאלה אבל אני מעדיף משחק חדש עם גרפיקה מרשימה.... תודה רבה!!
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי גיטיאיי 3, והורדתי תדרברים החדשים של אי טי איי.. 8) עכשיו אני מפעיל את המשחק ובמקום לראות את הרחוב רגיל אני רואה לבן, ואחרי כמה דקות זה מסתדר ואחר כך חוזר שוב. יש לי Hercules FDX 8500LE ??? ???
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מוד עבור משחק התפקידים המשובח של בתסדה בסך הכל רצה לספק אפשרות להריץ אותו גם על מערכות בסיסיות מאוד, אך יצר במקביל גם מראה חדש ומדליק מאוד עבורו לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/צפו-המוד-שמשפר-את-הביצועים-של-skyrim-וגורם-ל/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
לילה טוב קניתי בהמלצת הפורום לפני חצי שנה בערך מחשב יקר. את המחשב אני מנצל אבל יחד איתו קניתי HD5870 (מסך U2412M) ואני מרגיש שהוא מבוזבז אני כמעט ולא משחק לא כי אני לא אוהב אלא לא מוצא משהו שווה. אז ככה רציתי שתמליצו לי על: 1.משחק בסגנון של Red Alert 2 שלא יהיה פחות כיף ממנו מבחינת משחקיות(אפילו על חשבון גרפיקה) אם יש שילוב של שניהם אז מצויין. 2.משחק יריות בסגנון Crysis 2. BF3 לא אהבתי בכלל. ואם יש משהו שממש נהנתם ממנו בתקופה האחרונה.(לא משנה איזה סגנון) אבל חשוב שבכל משחק שתציעו שיהיה גרפיקה כמה שיותר טובה כדי לראות את האיכות בציוד החדש יחסית.(חוץ ממשחקים בסגנון red alert 2 שאם הם ממש טובים אני מוכן לסבול גרפיקה פחות טובה) יש הצעות?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
באיחור קל (המשחק יצא בתחילת 2012) יצא לי לשחק במשחק Katawa Shoujo ("בנות נכות"). המשחק מספר על היסאו, תיכוניסט שמגיע לפנימייה המיועדת לתלמידים עם נכויות, לאחר שמתברר שהוא סובל מפגם בלב. בתיכון החדש הוא צריך ללמוד להתמודד עם המגבלה שלו, להכיר חברים חדשים ולמצוא אהבה. המשחק הוא Visual Novel, דהיינו הוא סוג של סיפור אינטראקטיבי עם נקודות שבהן אפשר לבחור כיצד להתקדם בסיפור (ז'אנר פופולרי למדי ביפן), ויש הרבה כיוונים בהם העלילה יכולה להתקדם. הוא מכיל תוכן מיני בוטה אבל לא הרבה, התוכן המיני איננו הדגש העיקרי של המשחק (בניגוד למשחקים אחרים בסגנון), והמעט שישנו משמעותי ברובו לעלילה (אפשר לכבות אותו, אבל אז אפשר לפספס חלקים חשובים לדעתי). אחד הדברים המרשימים הוא תהליך הפיתוח של ה…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
The Elder Scrolls 6 הוא אמיתי ונמצא בפיתוח - אך יגיע רק אי שם בעתיד, אחרי משחק חדש ומסתורי אחר לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-


