משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
חפשתי הרבה זמן משחק מהסוג הזה,המשחקיות נהדרת לא חסר אקשן לרגע ואני די מופתע שלא שמעו עליו. http://www.ign.com/articles/2012/02/21/binary-domain-review http://www.gamespot.com/binary-domain/videos/binary-domain-video-review-6365052/ אומנם לא מדובר ב-UNCHARTED או ב-GOW לדורותיו,אין הרבה משחקים שכאלו ל-PC ,לדעתי לא מגיע לו לקבל 7.5,אולי 8.5.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איאפשר לפרוץ את החרא הזה? כואב הלב שזה לא עובד צריך לפתוח שרתים ישראלים כדי שיפתחו לנו את האיפים..
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחרונה ביצעתי קנייה דרך אמזון בפעם הראשונה הייתי צריך להרשם גם באתר יושופס שנתן לי כתובת בארצות הברית שאלייה נשלחו כל המשחקים ואחרי שהגיעו לשם נשלחו לארץ בתשלום (לא קטן אגב) הרבה מהמשחקים במחירים יפים אבל עשיתי כמה טעויות שהזמנתי משחקים יקרים בגלל שרציתי שכל המשחקים יהיו מאותה חנות באמזון אבל זה לא באמת משנה כי הכל נשלח לכתובת האמריקאית ועושים איחוד חבילות (עולה 3 דולר כל איחוד) ככה שלמשל dead space 2 אפשר גם להשיג ב 10 דולר אבל קניתי במחיר כפול ויש עוד כמה מקומות שהייתי יכול לחסוך אבל לא נורא אגב הייתי בבאג וראיתי שם dead space 2 ב 299 שקל ממש מביש אבל חלק מהמשחקים שלי כן קניתי בבאג במבצעים של 50 שקל עד מאה שקל כל המשחקים 19 במספר עלו 218 דולר באמזון עם משלוח…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
https://www.theverge.com/2019/3/19/18271702/google-stadia-cloud-gaming-service-announcement-gdc-2019
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
החנויות הוירטואליות G2A ו-Green Man Gaming מציעות את מיטב הכותרים של שוק ה-PC בתקופה זו במחירים מוזלים נאים מעוניינים להתנסות בכמה מהכותרים הבולטים שהושקו בחודש האחרון, או לוודא שתוכלו להתנסות ראשונים בכמה מהטובים ביותר שעוד יגיעו אלינו בתקופה הקרובה? נכון לעכשיו ניתן לעשות זאת במחירים קורצים הרבה יותר. האתר G2A שמתמחה במכירת קודים עבור משחקים בפלטפורמות ה-Steam, ה-uPlay וה-Origin מציע כעת לרכוש את Doom החדש והטרי במחיר שמתחיל מ-36.8 דולר (לעומת מחיר מלא של 60 דולר), כשבנוסף משחק הפעולה Battleborn מוצע במחיר שמתחיל ב-35.6 דולר, The Division של יוביסופט במחיר שמתחיל ב-33.6 דולר ו-XCOM 2 בעבור 32.5 דולר. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%A2%D7%95%D7%…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה השגיאה הזאת? [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
דרישות המערכת הסופיות נחשפו - וכעת אנו מקבלים בשורה עם פוטנציאל חיובי לקראת ההשקה הרשמית של כותר הפעולה המסקרן לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני בעיר השנייה איפה שצריך להרוג את הנהג שנהייה שוטר (שיוצא מהקזינו) כל פעם שאני מנסה להרוג אותו או לגעת ברכב ישר מחסלים אותי כל הניידות שישנם
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משחקקקקקקקקקקק ענקקקקק יש אופציה של שמירה או שזה רק שומר אוטומטית? למשל אני עובר שלב סבבה אבל לא בא לי להמשיך לשחק בא לי לצאת אז הוא יוצא ואז שומר אבל יעני שאתה משחק שוב הוא משחק מהשלב טיפה קודם יעני הוא שומר בחלקים שבא לו
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
רוצה לקנות את זה לאח שלי אבל חושב שמה שיש בחנות מזוייף (החנות הזאת אף פעם לא הייתה אמינה כל כך) אז האם זה דיסק אחד או יותר?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי משחק סימס 2 שכולל 4 דיסקים (שנימצאים ב-4 תיקיות). בתוך כל תיקיה נמצאים קבצי MDF,MDS שלפי מה שהבנתי הם קבצי IMAGE שיש דרך מיוחדת לפתוח אותם. בבקשה תעזרו לי אין לי מושג איך לעשות את זה ואני מתה לשחק!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משחק בכלבי האשמורת והשאלה שלי מתייחסת לגבי המשחק הזה בעיקר ולמשחקים דומים כגון : הסנדק,מאפיה וכו' במידה ואחבר הגה למחשב האם בשלבים של הנהיגה אוכל להשתמש בהגה במקום במקשים? במשחקים משולבים אקשן ונהיגה האם אפשר להשתמש במקלדת עבור האקשן ובהגה עבור הנהיגה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק עולה בלי לקפוא רק בWINDOWED MODE וברגע שאני לוחץ על ALT+ENTER ונכנס למסך מלא, התמונה קופאת. ברגע שחוזר למסך חלון, המשחק חוזר לעבוד רגיל. אני עם ווינדוס 10 RX5700XT 3900X X570 AORUS MASTER 32GB DDR4 אשמח לעזרה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בשעה טובה שנה אחרי שנרשמתי לבטא של המשחק,קיבלתי את המייל שלו ציפיתי,הבטא שוחררה וניתנת להורדה לטסטרים הרשומים! הקובץ להורדה היה בגודל של 109MB,ובגרסא0.385. בקרוב,אחרי כמה שעות,של משחק אני יביא תמונות וביקורת יותר מפורטת על המשחק,שעד עכשיו עשה עלי רושם מאוד מאוד חיובי. "צפו פגיעה!".
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משחק שיצא לפני חודש - חודשיים פלוס מינוס. מסתבר שהוא אחד האדירים והמקוריים שיצא לי לשחק בהם. מה שיפה גם זה שהוא מתפתח בהתאם למשחקיות - אין קו לינארי של עלילה אז מי שבקטע אני אעלה עוד פרקים בהמשך. ואם אתם חמודים תעשו לייק/סאסקרייב פידבקים וכו' יתקבלו בברכה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי לא מעט ציפייה, הנה מגיעה הסדרה החדשה שלנו שהיא בעצם עם הDLC החדש Total War: ATTILA - Empires of Sand בDLC הם הוסיפו את העמים שישבו בחצי האי ערב באותה תקופה. כמו כן הם גם הוסיפו את הדת היהודית! בסדרה הזו אנחנו נשחק עם הממלכה החמירית ( https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%9E%D7%99%D7%A8 ) הדת היא יהודית ואנחנו חיים בצילה של האימפריה הסאסנית. כמעט כל הסובבים שלנו הם תחת חסותם של הסאסנים ואנחנו נעשה מה שצריך בכדי ליצור ממלכה בטוחה לעם שלנו שלא משועבדת לאף אחד. המשיכו לעקוב, עשו סאבסקרייב ונתראה בפרק הבא! לכל מני בקשות, טענות וכו' מוזמנים לפנות אליי כאן או במייל: Oroniron1122@Gmail.com
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
^ הגיוני שהמשחק צורך 2 גיגה של ראם ? ( אוריגין , כרום וכמובן bf3) יש לי 8 גיגה ראם , ובזמן המשחק הוא על 60 אחוזים
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המשחק נדחה בחודשיים ל24.3.15 זה היה די צפוי אחרי שלא יצא שום מידע וכבר היינו מאד קרובים להשקה יש גם תמונות רשמיות מקור : Minimum specifications: OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS) Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz Memory: 4GB Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11) Sound Card: 100% DirectX 10 compatible HDD Space: 65GB DVD Drive Recommended specifications: OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1 Processor…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
משהו מוזר מאוד קורה לי בזמן האחרון. האינטרנט שלי שומר על מהירותו הסטנדרטית (50 מגה) אך למרבה הפלא, בזמן שאני מפעיל פיפא ועד שאני עושה ריסטרט האינטרנט נחלש ל1.5 מגה בלבד! היתכן כדבר הזה? ואיך אפשר להתגבר על זה? תודה !
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי, בסופו של דבר זה הגיע לבד, System Requirements Lab עדכנו את האתר ועכשיו אפשר למצוא משחקים שמתאימים לפי הנתונים של המחשב, זה במקום לחפש משחקים אחד אחד. בלינק הזה: http://www.systemrequirementslab.com/game-lists תהנו D:
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כמו שכולכם יודעים האלפא של המשחק החדש BF4 התחיל אתמול. כבר צצו כמה סרטונים אך כמה הוסרו. הצלחתי למצוא אחד טוב שיראה לכם קצת טעימה ממה שהולך להיות כאן בעוד כ4 חודשים. http://www.youtube.com/watch?v=3aEhkqoc3WE
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ראיתי אותו ב.. מקומות אסורים.. אין מידע עליו ב GS או בכלל, כנראה שהוא לא יצא? שמעתם עליו משהו?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סוף סוף חדשות טובות מצד ACTIVISION! מפיצת הענק הודיעה שהסדרה תעבור למחזורי פיתוח של 3 שנים מה שאומר שלכל אחת מהמפתחות יהיה שנה נוספת לסיים את הפיתוח של המשחק. אם מתחשבים בזה ש MW3 ו GHOSTS היו אסון אין לי כל כך אמון ב IW או Sledgehammer (ניתן להם עוד הזדמנות, בכל זאת IW היו אשמים גם ב MW3) אבל לפחות ל Treyarch יהיה מספיק זמן להוציא משחק טוב ששווה קניה. http://www.vg247.com/2014/02/06/call-of-duty-ghosts-top-seller-earner-in-na-and-eu-activision-q1/ נכון להיום יש ל ACTIVISION 3 מפתחות שמתמקדות ב COD ובנוסף עוד 2-3 מפתחות שתומכות (RAVEN, RADICAL ונראה לי שיש עוד אחת). חדשות מאוד טובות אם מתחבים ש GHOSTS פשוט מזעזע.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בבNFSU ניסיתי עם חברים להפעיל את הLAN אבל לא עבד כל מה שעשינו לא עבד (שבוע שעבר) אז התייאשנו ואמרנו שזה בגלל שזה משחק ישן אז כבר לא עובד היום שאנחנו מנסים אני או הוא יוצאים LAN SERVER אבל השני לא מוצא תסרבר בכלל (ולא אף סרבר אחרר) כאילו אין משחקי רשת כעת.מה ניתן לעשות ?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-


