Evil Genius מאכזב... :( - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Evil Genius מאכזב... :(


Moooshe

Recommended Posts

למי שלא מכיר, המשחק אמור היה להיות סטייל Dungeon keeper - אתם משחקים את ה-bad guys, בונים מאורה תת- קרקעית, ממלאים אותה במלכודות, מאמנים חיילים, מוציאים אותם למשימות ומחסלים את הטובים... Dungeon keeper 2 היה אחד המשחקים הכי טובים אי פעם לדעתי (נראה לי ששיחקתי בו יותר מב-starcraft), אז חיכיתי ל-Evil Genius בקוצר רוח.

לצערי, Evil genius לא מספק את הסחורה. החל ממשימות שלא תמיד ברור מה רוצים ממני בהן, דרך minions טפשים כמו נעליים משומשות (הם ירוצו ישר לתוך המלכודות שהם בעצמם בונים, לא ישיבו אש אם יורים עליהם כשהם בדרך לאנשהו, לא שומרים גם במקומות שאני פוקד עליהם...) וכו'. בסה"כ המשחק די טוב והוא מעסיק אותי לא מעט שעות בשבוע האחרון, אבל אני מאוד מאוכזב שהוא לא מגיע לקרסוליו של DK2 האגדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל שאני הכי שנאתי בין שני המשחקים, הוא שאי אפשר "להרים" את החיילים או כל minion אחר כמו בDK2. זה נורא מייגע לחכות עד שכל הטיפשים האלה יבואו להילחם, אם בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו בהחלט הנקודה הכי גרועה במשחק שסך הכל אכויות ההפקה שלו מרשימות למידי...

אולי יצא פאטץ' שיאפשר טאגים נוספים/ יותר משפיעים... אחד שעושה ראלי ליחדיות שלך הוא נחוץ מאד

אחרת הם פשוט באים אחד אחד ונתחנים ע"י היריב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שהדבר הכי מתסכל זה שאי אפשר לשלוט ב-minions. מצד אחד המשחק הזה יותר מפותח מ-DK2, אנחנו יוצאים למשימות, גונבים דברים, דואגים ליותר דברים פרט לשמחה של הנתינים שלנו (לזרוק להם 100 gold או תרנגולת כבר לא מספק אותם...), יש הרבה יותר פריטים למקם, מלכודות מתוחכמות וכו'... מצד שני, אם אין לי את אחד העוזרים בסביבה, יכול לעמוד איזה agent מסכן ולפוצץ לי את כל הבסיס, בלי שאף אחד יגע בו. שמתי לו tag להריגה? אז מה... אם אין אף אחד לידו הוא לא צריך לחשוש. הפעלתי את האזעקה? זה לא מעניין את אלה שעומדים להסתכל על איזה פסל.

אגב, רק אצלי כשאני מסמן דלת עם 4 נקודות (רק ה-EG יכול לעבור ואני רוצה שמירה על הדלת) אין שום שמירה על הדלת? לא ראיתי שום הבדל בין 3 ל-4 נקודות...

ולגבי פיטר מולינו, קודם שיוציא את B&W 2 ויתן לנו תעסוקה לזמן שיפתח את DK3. אני זוכר שבדיסק של DK2 היה כבר טריילר ל-3... אכן אכזבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המפף.

חוסר השליטה ב-Minions הוא אכן מתכסל ביותר בשלבים המתקדמים יותר במשחק. רק עברתי לאי חדש, עוד לא סיימתי לבנות את הבסיס וכבר מתפלים עלי חיילים ו- Agents. בקושי הספקתי להתאושש מהתקפה אחת, וכבר הגיעה עוד אחת. מילא אם אפשר היה לזמן את כל השומרים ושכירי החרב, אבל מה שיוצא זה שפשוט יש לי חמישה חיילי אויב מול הדלת שיורים בכל מי שיוצא ממנה, וכל מי שיוצא ממנה הם משום מה Valets...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי המשחק החמיץ את המטרה העיקרית שלו- ההומור.

לא שחסר הומור בקטעים מסויימים, הבעיה היא שאין זמן לשבת וליהנות מהרגעים המצחיקים האלה.

מצחיק לראות agent מתערבל בMESS HALL, אבל ממש לא מצחיק לגלות שבזמן שצפית בסוכן המסכן גוסס, פרצו לך לבסיס כמה עשרות חיילים מעצבנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי יצא פאטץ'... אם יתקנו את האי-איי של היחדיות ויסיפו טאג ראלי שעוקף כל פקודה אחרת המשחק ישתפר מאד(ונדמה לי שיש גם באג בסקיוריטי גריד... משום מה הוא לא מזהה לי את הפולשים כמעט אףפעם למרות שיש , (לפעמים אפילו יותר מאחת) ואיש שמאייש את התחנה בצבצע המתאים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...