עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by J0n1,

    יש את המשחק הנוסטלגי שחופרים באדמה כדי לקחת יהלומים. אז אני זוכר שפעם הייתה גירסא של משחק כזה, שהיו גם פצצות, הגרפיקה הייתי יותר טובה, אבל חוץ מזה אני לא זוכר הרבה. למישהו מצלצל?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. אם זה עוזר יש לציין כי הייתה לי את הבעיה של הOpenGL אז עשיתי דרך RivaTuner שיכריח שימוש בגרסה 1.5 בחרתי את ההגדרות שאני רוצה והכל טוב ויפה וכשאני עושה New Game ובוחר דרגת קושי Normal יש קוביה כזו וכתוב Loading הכיתוב מהבהב.. אז ככה שהמשחק לא קופא או משהו כזה. ולצורך העניין ניסיתי גם הכרח ל OpenGL 1.3 והתוצר זהה. תודה מראש לעוזרים:]

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. ניסיתי להיכנס לחשבון שלי אבל הוא אמר לי שיש בעיה באינטרנט או משהו כזה, נכנסתי בoffline, בדפדפן היה לי אינטרנט. ניסיתי לשנות את הסיסמה ולא הצלחתי, ניסיתי להתחבר מהדפדפן והוא לא שולח לי התראה לאימייל עם הקוד. מה אני עושה? למי לפנות? יכול ליהיות שזה פשוט בעיה של השרת שלהם או משהו? אני בלחץ ואני לא יודע מה לעשות, אני ממש צריך עזרה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Zrizi,

    שלום חברים, אשמח לקבל פידבק על טכנולוגיה חדשה שאנחנו מפתחים למשחקי מחשב בסלון. הרעיון הוא שע"י עקיבה מדויקת אחר הראש והרובה, אנחנו מאפשרים חווית משחק חדשה וריאליסטית:

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by דניאל52,

    איך אני משתמש ב CHEATS ב MAX PAYNE 2? אין שם CONSOLE

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    האם יש חניות און ליין (אתרים) שמוחרים עדיין CS?? ולא FREAK לא מוכר.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Tommy,

    דודים שלי כרגע שם והם יביאו לי בעזרת השם את המערכת... השאלה היא האם אפשר לקנות בשידור PAL או שיש רק NTSC ?

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. שלום,לא ידעתי איפה לפתוח את הפוסט ופה זה נראה הכי מתאים. האם מותר מבחינה חוקית לקנות מוצר אנדרואיד (טאבלט,סמארטפון,דונגל) להתקין עליו משחקים ישנים קלאסיים ולמכור את זה בתר מוצר אחר? אני אסביר אני אצטרך לקנות רישיון כדי למכור מוצר עם משחקים כאלה? (אפילו שהם ישנים קלאסיים)

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. יש לי כרטיס מעפן (במפרט),עכשיו לפי מה ששמעתי בדמו אפשר לשחק עם ps 2.0 אבל במלא אי אפשר זה נכון?,ואם כן יש אולי איזה פאטץ' או משהו שמאפשר לשחק איכשהוא עם כרטיס שתומך רק בpixe shader 2.0? אגב אותה שאלה לגבי medal of honor airborne

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by kobi_sion,

    היכן הכי כדאי לקנות ברשת את BF3 ? והאם משהו קנה מפה ? והסתדר עם ההמרה מרוסית ? http://www.cjs-cdkeys.com/search.php?mode=1&search_query_adv=Battlefield+3+&brand=&category[]=13&searchsubs=ON&price_from=&price_to=&featured=&shipping=

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/metro-2033-%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%9d-%d7%91-humble-store-%d7%91%d7%99%d7%9e%d7%9e%d7%94-%d7%94%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%94/

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by RnG,

    שלום חברים, אנחנו מחפשים מנהל קהילה ל-COD לקראת השקת השרתים וטורנירים עם פרסים. אם אתם חושבים שאתם מתאימים, אתם מוזמנים לפנות אלי באימייל ronen at hwzone.co.il תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Devian_Game,

    Hope this helps some of the tankers out there And yes i know about the low sound of my voice and i apologize , next tutorial will be better

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. הייתי בחצי שנה של חופש מ WOW וחשבתי לחזור, איפה ניתן לקנות את המשחק באזור חיפה וכמה הוא עולה ? האם עדיף להזמין אותו מחו"ל ?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. אוקי, אז אני משתמש שנים בסטים. לאחרונה הדיסקים של CS:CZ וHL2 עשו בעיות (ישנים כבר) אז זרקתי הכל עם הקופסא, ושמתי בתיקייה של הדיסקים דיסק עם סטים+כל הקבצים ואת המדבקה של הסידיקי של השניים. לפי מה שראיתי אם אני משחק רק אונליין אין צורך בדיסקים, אני רק רוצה לוודא שאין בעיה עם זה שאני מוריד ומתקין את כל המשחקים דרך סטים (בהנחה שאני תמיד באונליין). אם כך אז למה הדיסקים בכלל? אם אפשר להוריד הכל דרך סטים ואין צורך בהכנסת הדיסק בשביל לשחק?? לגבי אוריג'ין, חשבתי לקנות BF3 ואת simcity החדש שיצא עוד כמה חודשים, אבל: המחירים כפולים בחנות של אוריג'ין מגרסאות ה hard-copy שנמכרות ב PCGAMES ו SHOPTO, אפשר להבין למה? ועוד דבר, אם אני קונה BF3 או משחק אחר של אוריג'ין עם הדיסקים, אני ישר מת…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. טוב אז ככה- היום אני התקנתי את הבטא של המשחק... בלי לחשוב פעמיים ישר כווננתי את כל ההגדרות על מקסימום ... ואז ראיתי שכל פעם שאני משנה את הגדרת MODEL QUALITY ואת SHADOW QUALITY להכי גבוהה.... ההגדרה מתאפסת - כלומר - לא כתוב כלום טוב אז כל ההגדרות גבוהות חוץ מאלה. אני התחלתי לשחק במשחק, ואז אני רואה שחלק מהטקסטורות לא חדות מספיק - אפשר לאמר שנראות פשוט רע... וגם יש משהו ממש מוזר שפתאות קופצים להם באמצע המשחק אובייקטים לא קשורים לכלום יש לי גם בעיה דומה לזאת בFAR CRY.... הטקסטורות פשוט מגעילות ...העצים נראים רע.... וגם...ההגדרות שם על אולטרה אם יש לכם רעיונות לסיבה שזה קורה אז תגיבו תודה [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Koby,

    מחפש בנרות מקום שמוכר Wii בארץ מישהו יכול לעזור? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Dilbert Marker,

    ממ לחבר שלי יש בעיה בדום 3, והוא ממש משתגע: "בזמן המשחק יש הרבה נקודות לבנות כאלה שמפוזרות... לפעמים בקושי מבחינים בהן ולפעמים הן בלתי נסבלות.... רוב הזמן הן ממש מפריעות.... לפעמים הן גם משנות צבע אם נגיד יש שינוי צבע פתאומי ברקע.... יש לי רדאון 9800 פרו של ג'יגהבייט, וחוץ מהבעיה הזאת המשחק פועל מצויין... מה אני אמור לעשות?! ניסיתי לעדכן דרייברים ודירקט אקס... לא עבד... והבעיה הזאת קורה רק בדום 3." מישהו נתקל בבעיה הזאת? הצעות לפתרון הבעיה יתקבלו בברכה. אם הדיון צריך להיות בתמיכה טכנית או בתצוגה וגרפיקה, תסלחו לי ותעבירו.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by מכבי חיפה,

    מישהו יודיע מה כרטיס המסך שיש ב XBOX 360 ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by nnfyrbsnss,

    יש לי GH:WT למחשב והגיטרה של הPS3, בGH:3 זה עבד נפלא, עכשיו בWT כנראה הם שמו חסימה וברגע שאני מחבר את הדונגל של הגיטרה המשחק נתקע וקורס ואם אני מחבר לפני שאני מפעיל את המשחק אז המשחק מסרב לעלות בכלל. קראתי באינטרנט שעוד מישהו ניסה לחבר גיטרה 3rd party בטענה שהמקורית לא נוחה והמשחק גם נתקע וקורס. שחיברתי את הגיטרה לחיבור USB אחר והWindows היה צריך להתקין את הדרייבר מחדש אז המשחק לא נתקע שהWindows סיים להתקין את הדרייבר, אז כנראה שהמשחק בודק את הדרייברים שפועלים ואם נמצאת הגיטרה הוא מתאבד. יש לכם איזה רעיון איך ניתן "לעבוד" על המשחק שהגיטרה לא מחוברת? (הבהרה: אני לא מבקש שום "קראקינג" "ווארז" וכו' וכו' בסה"כ רוצה להשתמש בגיטרה שקיימת אצלי בבית במקום ללכת ולקנות אחת חדשה)

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by amiramduby,

    לפני שבוע רכשתי את המשחק The Settlers 7 מקורי (בדוק!) ;D בהפעלת המשחק הוא לא הצליח להוריד את הפאצ'ים ובטח שלא להפעיל את המשחק. :-\ הורדתי והתקנתי את הפאצ' האחרון ידנית, אך עדיין לא עבד המשחק. התברר לי שצריך לפתוח את הפורטים במודם, התקנתי כתובת IP סטטית ופתחתי את הפורטים כמו שנאמר לי במדריך ההוראות של המודם וגם בכמה וכמה פורומים התברר שפתחתי אותם כמו שצריך, אבל המשחק עדיין לא עובד כיביתי את החומת אש, גם של הווינדוס וגם של ESET Smart Security, בדקתי שאותם פורטים מתאימים למשחק ועדיין ללא יוצלח, אותה הודעה חוזרת על עצמה שוב ושוב: צריך חיבור לאינטרנט, התוכנה לא מצליחה לקבל מידע מהשרתים של Ubisoft בלה בלה בלה :'( התקנתי תוכנה שבודקת אם אותם פורטים שלכאורה פתחתי מגיעים למ…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. Started by raorian,

    שלום, אני מחפש משחק שחמט טוב ואיכותי. שני היתרונות שאני מחפש הם מחשב חכם מאוד (שיהיה לי קשה מאוד לנצח) וגרפיקה טובה. אם אתם יודעים איפה אפשר להוריד את EMPIRE CHESS תגידו לי. על מה אתם ממליצים?

  23. לאן מתקדמים אחרי שיצרתם את שתיים מסדרות משחקי ה-Hack-N’-Slash הפופולריות, הממכרות והמצליחות ביותר אי פעם? לחלל, כמובן! לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%94%d7%a8%d7%a4%d7%aa%d7%a7%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%9c%d7%99-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%9c-%d7%99%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  24. Started by Guy950,

    בנסיבות מצערות אחותי גרמה לי לקנות שני עותקים של simcity Cities Of Tomorrow בטעות, אין לי אפשרות להחזיר את הסריאלים אז אני מציע אחד למכירה. אם מישהו מעוניין שייצור איתי קשר בפרטי.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים