עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by avihaizipel,

    שלום רב: אז ככה קניתי את המשחק assassin's creed unity וכשאני מנסה להיכנס ל-initiates זה רושם לי שגיאה 0x8000000d מה אני אמור לעשות אני לא מצליח להתחבר גם לאפליקציה של המשחק בבקשה אשמח לעזרה בנושא. תודה מראש אביחי.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. אני לא מצליח לשחק שני שחקנים במשחק הזה. המשחק כן מזהה את הגיימפאד ואת המקלדת אבל במסך בחירת השחקנים אני יכול לבחור רק שחקן אחד וכתוב WAITING FOR PLAYER TWO אך לא ניתן לעשות דבר (לא עם המקלדת ולא עם הגיימפאד)

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. אורח RnGKay
    Started by אורח RnGKay,

    יש לי HERCULES 8500LE FDX וכאשר אני משחק ב CS קצב הרענון שלי הוא 60HZ מישהו יודע אולי איך לתקן את זה? :-/

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by za-david,

    מישהו יודע אולי מתי צריך לצאת המשחק???

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by FatherBoard,

    אני צריך לשים patch שנקרא Q306676, כדי לשחק ב-GTA 3. הבעיה היא, שיש PATCH רק לגרסה האנגלית של XP, ולי יש את הגרסה העברית. בדקתי במייקרוסופט, ולא מצאתי את הקובץ להורדה בעברית. מישהו יודע על מה אני מדבר? איפה אפשר למצוא אצ ה-PATCH?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. המחיר של PS3 צפולי להיות!!... http://mediagame.co.il/details.asp?id=1347 XBOX 360 http://www.mediagame.co.il/catalog.asp?cat_id=177

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by ben_amitai,

    "קניתי" את המשחק השבוע התחלתי לשחק הכל טוב ויפה עד שהגעתי לשלב בשנגחיי משהו כזה. עשיתי הכל כמו שצריך עד שמגיעים לכספת הראשונה (בפגישה) אני בא לפרוץ אותה כשאני לוחץ שמאלה ימינה זה לא עושה כלום, שלא תבינו לא נכון המשחק לא נתקע פשוט בכספת הזאת החצים ימין שמאל לא מגיבים (בכספות אחרות זה לא קרה) ניסתי לחזור לשמירה, לצאת מהמשחק וגם לעשות תשלב מהתחלה (עשיתי את זה כמה פעימים ) קיצר אחים שלי אני חייב תעזרה שלכם אני חסר אונים (חחח) ניסתי להשלים את השלב בלי הכספת ואי אפשר

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. RenegadeX, רימייק מקוון למשחק הפעולה של Westwood Studios האגדית מתחילת המילניום, נכנס לבטא פתוחה חדשה ונראה מבטיח מאוד לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/לחובבי-הנוסטלגיה-החידוש-ל-command-conquer-renegade-נכנס-ל/

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. http://www.gametrailers.com/player/32515.html :lol: :lol:

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by HuGeMouTh,

    http://kotaku.com/5913102/rumor-38-studios-shutting-down-big-huge-games http://www.joystiq.com/2012/05/24/38-studios-and-big-huge-games-lay-off-entire-staffs/ אחרי חובות ענק ויומיים אחרי שראשי החברה עזבו מגיע אישור ש 38 פתרו את כל העובדים (נסגרו) ויחד איתם סגרו גם את Big Huge Games שהייתה בבעלותם. משחקיה של Big Huge Games זכו לביקורות יחסית טובות (במיוחד Rise of Nations) אך בכל זאת לא מדובר בפעם הראשונה שהמפתחת הייתה על סף סגירה. ב 2009 החברה נצלה מסגירה אחרי ש THQ בחרה לסגור אותם במטרה לקצץ הוצאות, ההצלה הזו לצערנו הייתה קצרת חיים. יכול להיות שאם THQ היו בוחרים לסגור מפתחות אחרות המצב שלהם ושל BHG היה שונה היום...

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by GameGems,

    אם רציתם פעם לדעת איך חשבו על הדמות של מריו, ולמה הוא דווקא שרברב איטלקי? בסרטון הבא תגלו את כל התשובות

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by assaf990,

    במהלך המשחק הרגיל? כמו משחק עם הגב לסל סיבסוב, העברה בין הרגליים הטעיות וגם: איך מבטלים את השריקות לפאולים? (שמתי על OFF את כל הקטגוריות ב-RULES, ולא עזר)

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by MilkMan,

    תסכלו על זה: http://www.ea.com/official/battlefield/battlefield2/us/editorial.jsp?src=communityupdate_070506

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. אני רוצה פשוט לנסות אותו לפני שאני מחליטה לקנות או לא. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by moshe1241,

    ***צונזר ע"י TheReaper***

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. הלוח הוא GA-78GM והכרטיס הוא (HD3200 (chipset 780G. המחשב הוא זמני אבל למספר חודשים. האתר systemrequirments אומר שאפשר להריץ הרבה משחקים לפי הכרטיס. הבעיה שלו היא שמותקן WIN7... תכלס... מה אני יכול לשחק? סדרת total war? FPS נורמאלי? תודה...

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני צריך ציטים ל Dope Wars 2.2 תודה

  18. הסימולטור החללי השאפתני והכותר שזכה למימון ההמונים הגדול ביותר בעולם הגיימינג כולו מקבל סרטון משחקיות חדש ומרהיב במיוחד לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/הטריילר-החדש-ועתיר-האקשן-ל-star-citizen-ידהים-אתכ/

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. רכיב האונליין התחרותי של הלהיט החדש מחברת Rockstar נכנס אל שלב בדיקות הבטא שלו, לקראת השקה רשמית שתוכל להפוך את ההתמכרות לגדולה אף יותר לכתבה

  20. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%96%d7%95%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%a9%d7%9c-%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%a0%d7%95%d7%97%d7%aa-%d7%91-early-access-%d7%a9%d7%9c/

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  21. Started by elad76,

    אני שמתי AIRBONE מוגנים והרגו לי אותם עד ל1..טוב ואז כדי להרוג ת1 המסכן הזה לקח לכוחות שנגדי איזה 2-3 דקות!!מה הם מפגרים???(היו נגדי איזה 4 כוחות של RIFLEMAN) סיפור מפגר יותר..הוא במשימה השלישית..שאני עוזב תHQ לצלף הראשון איפה שיש תטיל הזה...הוא הרג לי HEVY MACHINE GUN וAIRBONE כשהם תקפו יחד!! ומה הקטע!הצלף עמד ביציאה מהבניין שיש לפחות 2 מטרים סביבו רקים,,,זאת אומרת שקל מאוד להרוג אותו,והכוח שלי נהרג אחד אחרי השני! משהו מצחיק הוא שהיריות של הHMG פוגעים בצדדים ודפקו בו לו..כאילו הם כמה עיוורים.. עכשיו.אני לא מבין למה הוא מקבל ציונים כאלה גבוהים!!

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. אולי זה יעזור למי שיש תקלה במשחק הנ"ל מדובר בתקלה שמופיעה בטעינה של המשחק, COD ו CODUO ההרחבה. כן כן, משחק ישן אבל עדיין משחקים בו. אז רציתי לשתף. למי שיש כרטיס של ATI עם הדרייברים האחרונים 10.6 או 10.5 יגלה שהמשחק נתקל בשגיאה בטעינה ויקבל את ההודעה הבאה=Buffer overrun detected Error הפיתרון לזה פשוט מאוד, להוריד את ההתקנה של הדרייברים של ATI גירסה 10.4 להפעיל את ההתקנה רק בכדי שההתקנה תחלץ את הקבצים , בחרו את התקייה שיהיה לכם נוח למצוא אותה. בדרך כלל זה c:\ATI\Support\10-4_xxxx\packages\drivers\xxxxxx (לא להתקין את הדרייברים רק לתת להתקנה לחלץ וזהו!) אחרי זה לכו לתקייה שחילצתם את הדרייברים מגירסה 10.4 לעיל. מצאו את הקובץ atioglxx.dl_ אל תשנו את השם שלו או משהו כזה. פשוט…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by tombcatz,

    אני לא אוסיף הרבה,JUST READ "משחקים משומשים - לא על ה- PS3 מאת אייל מנגד מחיר שערורייתי, היעדר משחקים אטרקטיביים, כנס משעמם וקן קוטוראגי. עם הזמן נדמה שסוני חופרת את הקבר של עצמה, ואם להאמין לשמועות האחרונות, נראה שהיא הגיעה ל-6 רגל. אתר המשחקים Games Radar מקבל דיווחים מקמעונאים האומרים כי לדברי Sony, אסור יהיה להם, על פי החוק, להעמיד משחקי PlayStation 3 משומשים למכירה. זאת עקב פעולה חדשה של סוני, לפיה השחקנים ירכשו למעשה רק את הזכות לשימוש במשחק, בעוד הרכוש עדיין יהיה שייך עדיין לחברה היפנית. אם הצעד הזה יתברר כאמיתי, אז לא רק שלא נוכל לקנות משחקים משומשים, אי אפשר יהיה גם להשכיר משחקים או לשחק אותם אצל חברים. כל דיסק אמור להכיל קוד מסוים, כך שיפעל רק על קונסולה ספ…

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. שלום, הרצתי חיפוש באיביי למשחק פורזה וראיתי מחיר של סביבות 40 שקל, ב STEAM עולה בסביבות 280, מה הסיפור? למישהו יש ניסיון עם קניית משחקים מאיביי? עמוד מכירה לדוגמא.. תודה.

  25. Started by Battlefield 4,

    שלום לכולם. בזמן האחרון אני מנסה לשחק Battlefield 4 אבל Origin לא מראה לי את ה"Launching" ותקוע על Joining Server וBattlefield 3 עובד מצוין. https://www.youtube.com/watch?v=dgxlq4O6jV8 סרטון שצילמתי כדי להראות לכם את הבעיה וניסיתי כמעט כל דבר ולא הצלחתי להיעזר מOrigin Live help בקיצור אני מאוד רוצה לקנות את המשחק אבל אני מפחד שיקרה אותו דבר במשחק הרגיל ואני לא רוצה שייגרס לי הכסף

דיונים חדשים בפורומים